Следовател: Личността на Лубиц не е единствената следа

Личността на втория пилот, управлявал катастрофиралия самолет на "Джърмънуингс", е сериозна следа, но не е единствената, каза френски следовател.

Обратно в новината

Коментари - Следовател: Личността на Лубиц не е единствената следа | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Този генерал ми се струва, че е упорит като "магаре". Извинявам се за сравнението, но то е придобило гражданственост и по-скоро определя упоритостта на личността. ДЕ ДА БЯХА ТАКА УПОРИТИ И НАШИТЕ ПРОКУРОРИ!!! Много отдавна трябваше да дадат гласност и становища за малкото вкарани корумпирани политици в кауша, защото в Народното събрание такива са десетки с тъмно и настоящо минало. Като се почне от тарторите им. ГЛАВНИЯТ ПРОКУРОР Е АДМИНИСТРАТИВНА ДЛЪЖНОСТ. Прокурорската практика в съдебните заседания е на редовите прокурори, становища от тях не се четат в пресата.

Без да съм авиационен специалист, но човек работил с доста сложни автоматизирани системи имайки предвид нальота на самолета близък до браковъчния и историята на катастрофите и нещатните ситуации с А 32О аз лично съм убеден, че в случаят се касае за технически проблем. Франция и Германия са основните играчи в Еарбус и имат достаъчно сериозни основания вината да се прехвъли на пилота. Прехвъляне вината на пилотите когато са загинали е по скоро правило, отколкото изключение.

А как ти се струва това, че се разпространява и упорито се натрапва хипотеза, преди да са приключили разследванията. И по някое време с половин уста - имаме и други хипотези. Иначе целия свят знае за втория пилот, какво е сънувал, какво си е мечтал и т.н.

От сега нататък,командирите на самолети да имат едно на ум....щото лудият от съседната седалка непредвидено може да ги утрепе по време на пикане или други незначителни дейности!

Незнам да ли втория пилот е виновен ,но има много проблеми с определяне на психическото състояние на даден пилот на запад .проблемите започват че тези които назначават пилота нямат право да му четат картона с психическите заболявания защото по този начин се месят в личния му живот ,може само да прочетат че ходи на психолог и психолога не го определя като опасен за работата кояъо върши това е .картоните нямат снимки за да няма дискриминация по външен вид и тн реално тези които назначават пилота имат минимум от информацията за здравословното му състояние ,всичко друго извън този минимум се счита за нарушаване правата на човека .в България още не са стигнали до тази крайност но нещата вървят в тази посока поради натиск от ЕС ,сега след този случай най вероятно натиска ще намалее и на запад ще преосмислят позицията си по този въпрос.

Ами, хора, аз това дето не разбирам във версията за лудия пилот, е как някой, който планира самоубийство/убийство разчита, за да го осъществи, на трето лице да му се допикае????!!! Всеки психолог ще обясни, че подобен акт се подготвя изключително прецизно и не разчита на случайности. Второ, колкото и да си депресиран, луд да си... като тръгнеш да се размазваш в скалата, няма да дишаш равномерно, убедена съм!

ако е терористичен акт, наистина се подготвя изключително прецизно. само че основна част от самоубииците действат импулсивно, още повече ако е вряно че в случая става дума за периодични състояния на депресия. при нея се подаваш на импулса, и най-често импулс за самоубииство се проявява когато си сам. така че най-вероятно не е планувал капитана да излезе, а когато той е излязъл, ко-пилота е решил да се самоубие. за нормалното дишане никой не може да каже как го е направил, ама и никой не е бил в главата му, та да знае в тоя момент какво е мислел и как е приемал нещата

в западнят свят почти всеки човек ходи на психолог,и това не значи че са луди,и дори каквото казват да е истина макар не вярвам това говори лошо за тяхната система,сега вече преди да се качвам на немските самолетни фирми ще трябва много да мисля,че може и други пилоти да са ненормални.

Тези като Катето Евро, "Една песен за любов, раздяла и ОЩЕ НЕЩО..."

Още първите часове след случая предположих, че това е парекселанс акт на "Джихадисти". Разкриването на такъв факт би вдигнал обществена вълна , която ще иска война с "Ислямска държава" и подобни формирования! Запада не е готов да си развали рахата в момента и да води война, която е само разходи и след нейното приключване няма да има никакви финансови и ресурсни изгоди! В момента върви подготовка на местни бойци от различни религиозни групи, за да се самоизбиват в Близкият изток и Африка, а Запада само да продава оръжия! При тази политика, се налага да се търсят и съчиняват ат-хок, разни блудкави версии за оправдаване на явно терористичен акт!

и аз съм на това мнение,че това е терористичен акт ,ама явно вече сме много зависими в европа от някакви арабчета.

Едва ли. Самият смисъл на тероризма е в това да всява страх у мнозинството. Така функционира. Това е начинът му на водене на борба. Няма смисъл да правиш терористичен акт, ако не обявиш, че си го направил. Никой не пое отговорност досега, а трябваше. Че е някаква грешка - е несъмнено. Въпросът е чия?

То Евро съюза не се различава по действия от нас. Изводите ще в края на краищата ще са удобни за правителството на Меркел. Бог да прости загиналите и дано накаже виновните.

За разлика от българите, германците си казват истината в прав текст. Така че не се безпокой- истината ще излезе наяве! Този манталитет да се прикрива, да не се казва истината, да се лъже е източноазиатски, т.е. и български! Знам, че ще засегна хората, но това е факт. Когато се научим да не лъжем, тогава ще ни е по-леко!

Май ти си лъжеца...като ти гледам ника. Ние балканците поне в отношение на откритост, чест, достойнство сме мн. по-зле от германците.

Мда няма да я намерят втората кутия, защото ще блесне истината за дъртата кошница че е за боклука, ама нали требе да се запази името на ЛуДхазна-та, че иначе ще трябва да плащат неустойки и застраовки до второ пришествие.

вземи прочети какво ще плащат при технически проблем и какво ако е умишлено разбит самолета и ще видиш колко си далеч от истината

кой уважава парцали?

Френските инженери не могат да разберат все още как да нагласят данните във втората черна кутия, поради неяснота на искането дадено им от следователите и навярно, затова се бави нейното откриване!

няма и да я намерят втората кутия - да не са луди - да лъснат и техническите грешки

че няма, ами може да са я намерили нали трябва да видят лазара как е действал

кой лазАр бе, дайте малко инфо и ние, по-тъпичките, да се образоваме.

Докато баба им меркел има зависимости от обама всички ще са луди.от страх пред скалите самолетът се е распръснал.Гледайте кадри гледайте снимки едно кратерче няма едно дърво не е подместено.Изобщо крайно време е назначените от обонго ръководители да се занимават с любимите си неща в болонския лес а европа да се отърве от американската инвазия.Да има достойни ръководители грижещи се за народа.КАКВО КАТО КАЖЕМ ЧЕ НА ТОЗИ ДЕН Е ИМАЛО ИЗПИТАНИЕ С АМЕРИКАНСКО ЛАЗАРНО ОРЪЖИЕ КОЙ ИМА ЗАВИСИМОСТИ ЩЕ ГО СКРИЕ.ЛУБИЦ НЕ МОЖЕ ДА СЕ ЗАЩИТИ.

Интересно с каква отчаяна упоритост се опитват да ни убедят, че именно втория пилот е виновен . Нали имаше презумпция за невинност бе демократи . Май всичко е само на думи .

Когато бях в осми клас учехме следобяд. Най-големият бандит сред нас учениците често ходеше и отвърташе бушоните, за да спре тока в училището и да не учим и му се получаваше. Но ръководството на училището по някаква извратена логика, която още не е изкоренена в обществото, реши, че съботажите са дело на ученика, който безспорно най-много разбира и владее физика и бяха решили него да наказват. А всички знаехме какво се случва. В крайна сметка никой не беше наказан, защото някои се застъпихме за разбирача по физика. От тагава си знам урока и не приемам умазаключенията на власт имащите винаги за чиста монета. А и въпросът не е в това най-лесната мишена да бъде набедена.

Като чета написаното, оставам с впечатление, че не пилотът е бил психопат, а всички, които разпростра някакви странни и недоказани версии. Интересното в случая е защо го правят и с каква цел пробутват недоказани и въртоглави полуистини. Имам чувството, че се прикрива някаква истина, но обществото достатъчно го мързи да мсли. Много ми е странно, ако бяха пробутали версията за зелени човечета в пилотската кабина, какво бихте изписали. Е може да се прави и с дипломатическа цел. А що се касае да болничният лист намерен в дома на пилота, преди катастрофата ли е издаден или след нея е подхвърлен, какъв е смисълът да се ходи на лекар, да се взима болничен, а после да се работи.

Което се е случвало сече .но без катастрофа е. че при вледеняване на външни сензори КОМПЮТЪРЪТ САМ ЗАДЕЙСТВУВА СПУСКАНЕ. Не е завършило фатално защото пилотът е изключил компютъра тогава. Но в този случай предното стъкло може да се е счупило, от кото и пилотът да е загубил съзнание и затова е бил с шумно дишане и без. Да каже една дума.ВТОРИЯТ ПИЛОТ НЕ Е ИМАЛ ТЕРМИНАЛНО ЗАБОЛЯВАНЕ ПИСАХА И НЕ Е БИЛ В ДЕПРЕСИЯ,ДОРИ КУПИЛ 2 НОВИ КОЛИ-ЗА НЕГО И ЗА ПРИЯТЕЛКАТА,като една от колите пристигнала дни преди това.НОВИТЕ САМОЛЕТИ НЕ СЕ ПРАВЯТ ОТ МЕТАЛ И СТЪКЛО, А ОТ ВЪГЛЕРОДНИ ФИБРИ -ЛЕКИ И ЗДРАВИ КАТО ДИАМАНТ,НО НЕ АКО Е МЕНТЕ,ИЗРАБОТЕНО ОТ ПИРАТИ ИЛИ МОШЕНИЦИ

според версията ти разследващите са малоумни и имат проблем със слуха, щом успяват да чуят дишането на пилота, но не чуват шума на навлизането на насрещния въздух в кабината със скорост 700- 800 км/ч. в същото време еърбъс са също луди и използват за направата на самолетите си ментета, направени някъде по гаражи и навеси. усещаш ли как звучи това.

Отнасят се с пилотите като с платени роби-гладиатори, Никакво уиважение към тях. Комплексират ги, че и шимпанзета да са на тяхно място - пак ще карат тези "превъзходни" компютеризирани машини. А заплатите им? При целия напрегнат нередовен живот при десетократната радиация на 30000 фита височина, е по ниска от тази на банкерите и политиците... Затова ги избива на стачки и, като няма резултат - на самоубиства... А за да станеш пилот на Въздушната къща, трябва да предплатиш 160000 евро за уроци...

Важния извод , които може да се изведе от прибързаните заключения на прокурорите и политиците е, че веднага се втурват да защитават авиокомпанията и производителя независимо от обстоятелствата. Излезе информация ,че авиокомпанията ще плати далеч по-малки обезщетения ако се запази текущата версия за лудия втори пилот. Отделно от това и производителя се счита за невинен при това положение. Както виждате уважаеми форумци, политиците и държавните служители себеотрицателно се хвърлят да защитават Капитала от гражданите. После гласувайте пак за онези дето се грижат за вас! ХА ХА АХ!

Бегом бързо да се реализираш в чужбина!!!! Или се свържи с бат Бойко да те направи министър. Авиокомпанията ще плати далеч по-големи обезещетения за луд пилот, отколкото за технически проблем. Производителят няма да пострада, защото експлоатацията и поддръжката са си отговорност на авиокомпанията. Ама е готино да си мислим конспирации, а?

Нещо не си в час. Застрахователни експерти вече заявиха ,че обезщетенията от застрахователите ще бъдат далеч по-малки в случай на луд пилот, просто защото такава клауза няма в застрахователния договор. Отделно самолета е стар и обезщетението при тоталка е едва няколко милиона евро за авиокомпанията. От тук нататък пътя е ясен - лични дела срещу авиокомпанията , която удобно фалира след една година и сега остава да обясниш къде са големите обезщетения при този сценарии? Единствените сигурни парички идват от застрахователите и презастрахователите. Другите парички ще се отсъдят в съда след 5-10години, далеч след като авиокампанията е обект само на черни вицове!

аз отдавна гласувам само за църквата !

"Авиокомпанията е задълена да плати не повече от 143 хиляди евро на загинал пътник, но това е при условие, че семейството докаже икономическите последствия. С други думи, ако се докаже, че при средна продължителност на живота жертвата е можела да спечели 143 хиляди евро или повече, то максималната сума се полага на близките без право на обжалване. Всъщност превозвачът трябва да плати около 20 хиляди евро на семейството на всеки загинал пасажер непосредствено след катастрофа. За всяко евро над тази сума се подава иск. Ако искът бъде уважен, а сумата надхвърли границата от 143 хиляди евро, компанията-майка Луфтханза трябва да се защити. Защото, ако бъде доказано, че трагедията е следствие на небрежност и липса на качествен контрол, то тогава ищците имат право на пълната сума, отредена от съда. В конкретния случай положението за превозвача е доста критично. В крайна сметка именно в него е отговорността да подсигури годен за полет екипаж, което значи и в добро психическо състояние. Служител на Germanwings (дъщерна фирма на Луфтханза) е разбил самолета преднамерено трудно вината може да бъде снета от компанията. Затова всички семейства най-вероятно ще настояват за пълни компенсации, които определено ще надхвърлят стандартната сума, определена от закона. Има различни предположения, но доста често се споменават суми от порядъка на стотици милиони евро."

За честта на френските процедури все пак трябва да кажем, че прибързан официален доклад на разследването няма и там нещата са в режим събиране на данни. Още по-малко пък има присъда от френски съд. Работата на обвинението е бързо да намери виновен. Работата на средствата за осведомяване е да поддържат сензацията и интереса към себе си. Първите две се държат засега професионално и обективно. Вторите две са си такива - кресльовци.

ЧОВЕК БЕЗ ДА Е СПЕЦИАЛИСТ ОСТАВА С УБЕЖДЕНИЕТО ЧЕ ВСИЧКО КОЕТО СЕ ПИШЕ ЗА ВТОРИЯ ПИЛОТ НЕ МОЖЕ ДА Е ВЯРНО ПО ПРОСТАТА ПРИЧИНА ЧЕ НЯМА КАК ТОЗИ САМОЛЕТ ТАКА ДА СЕ РАЗПАДНЕ И ТО НА ГОЛЯМА ПЛОЩ НА МАЛКИ ПАРЧЕТА - ПОЧТИ 4 КМ ДЪЛЖИНА И 2 КМ ШИРИНА ! ВТОРО ВАЖНО НЕЩО Е ЧЕ АКО НАИСТИНА САМОЛЕТА СЕ БЛЪСНЕ В ПЛАНИНАТА ЩЕ ИМА ВЗРИВ И ГОЛЯМ ОГЪН ОТ ТОНОВЕТЕ ГОРИВО ! ТОВА ВСЕКИ МОЖЕ ДА РАЗМИСЛИ ! ИМА И ТРЕТИ ВАРИАНТ ЗА КОЙТО ДАЖЕ И НЕ МИ СЕ ИСКА ДА ДОПУСКАМ НО Е ВЪЗМОЖЕН !

Малко по-големи букви може ли, че не се чете?

ами то вече се появи информация и за възможния друг вариант,която няма да се учудя,ако излезе вярна

Много набързо скалъпена работа ми се струва! Като знам какви тапири работят на нашето летище (особено онези крадливи човечета, които връщат багажа, когато пристига с друг полет) направо не ми се лети със самолет!

Веднъж, като пристигах в Прага, докато сляза от самолета и да се придвижа до лентата за багажа, той вече беше разтоварен и се въртеше. А в София минаха 15 минути, да имат време работниците да си допушат цигарката, да разгледат има ли нещо за крадене ...

Твърде много избързаха с оповестяването на детайли около разследването. Сега какви ли не спекулации почват да се появяват. А за самите разследващи със сигурност става по-изнервено. Също така не е коректно да се хвърли директно вината върху втория пилот. Да не говорим пък, че медиите, в търсене на сензация, изровиха какви ли не "уличаващи доказателства" срещу човека. Изобщо, трябва да се изчака разследващите да си свършат работата, да проучат всички възможни варианти (което може да отнеме месеци, че дори и години), и чак след това да се коментира.

Западните специалисти (тези по цветните и сезонните революций) имат методи и инструменти с които всеки един човек може да стане в очите на другите такъв какъвто те си намислят. Дето се казва: да не си им в полезрението.

Подозрително бързо я скалъпиха тази история с побъркания пилот? Други подобни случаи ги изясняват с месеци. Т.е.вероятността да се прикрива терористичен акт от страна на пилота е голяма...току виж настанала масова паника?

И аз това си мисля... Да не е бил някой джихад?

това го казах преди три дена и спечелих 3-

Нека някой разбирач да се изкаже за версията , която се появи: 1.Капитана излиза от кабината. 2. Кабината се разхермитизира от пукнатина в челното стъкло (неофициално е имало такава още на летището).3. Лубиц губи съзнание.4 Въпроса - ако в пилотската кабина налягането е по-ниско от това в пасжерския отсек , може ли да се отвори вратата на кабината? Защото още в началото стана ясно че маневрата на самолета най-много прилича на стандартната процедура при разхермитизиран самолет!

Еее- питайте "разбирачите"- нали, според тях, правоспособните юристи нищо не сме разбирали от криминалистика и криминология/виктимология; те знаят повече от нас, защото не ние, а те са държали изпити по криминалистика и криминология и знаят как се изгражда защитна теза; как се оборват доказателства и т.н.....

Уважаема госпожо, възхищавам се на компетентността Ви по всяка една тема - от Русия, през правото, медицината та до самолетите. Вие бихте били един стойностен играч в МИНУТА Е МНОГО и най-вече в кръга ОБЩОДЕЛЕЦ! Как Ви остава време, бидейки добре реализирана и платена, по цял ден да висите в нета?

Ако се откъсне кабината, как мислиш? Или ще изтича някой чичко да залепи остатъците с моментно лепило?

ЛИБИЦ ВЕЧЕ Е В ЕДНО ДРУГО ИЗМЕРЕНИЕ. ТЕЗИ КОИТО ГО ОПОЗОРИХА НЕ СА НАЯСНО КАКЪВ ГНЯВ ЩЕ СЕ СТОВАРИ ВЪРХУ МЪРТВИТЕ ИМ ДУШИ. САГРЕШИХТЕ НЕ САМО ПРЕД МЪКИТЕ И СТРАДАНИЯТА НА ТОЗИ ЧОВЕК, НО И ПРЕД ВСИЧКИ МЪРТВИ ДУШИ С КОИТО СЕ ГАВРИХТЕ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ ЧАСОВЕ! ТОВА НЯМА ДА ВИ БЪДЕ ПРОСТЕНО! ВЕЧЕ СТЕ ЖИВИ УМРЕЛИ, А ИМЕНАТА ВИ СЕ ЗАЛИЧАВАТ ОТ КНИГАТА НА МЪРВИТЕ.

Ти пи ли си хапчетата в 9 часа? Внимавай, че утре сменяме времето и да не объркаш схемата!!!

моля те , в името на лубиц, недеи да ходиш на работа и си вземаи редовно бонбонките !

При малка пукнатина разхерметизирането ставa бавно,и ще се включи предупредителна аларма в пилотската кабина,пилотите имат специални кислородни маски,които в момента на изваждане започват подаване на кислород.Кислородната система в кокпита е независима от тази в пътническата кабина и е със собствен генератор.На аудиозаписа,които изтече в интернет от последната минута,се чуват ясно 2 вида аларми,които се включват преди катастрофата,които са изключени от пилота вътре.При внезапна декомпресия на 40 000 фута-11 км-, са 18 секунди пълносъзнание ,в които да си сложиш кислородната маска,преди да изпаднеш в хипоксия и след това в безсъзнание.Заключената кабина може да се отвори с авариен код отвън,които може да бъде блокиран от пилота вътре-което е и станало според аудио записа.Това блокира вратата за интервал от 10 мин преди да може да се направи опит за повторно отключване с аварийния код . Бивша стюардеса

Ако действително се е счупило стъклото в пилотската кабина, след декомпресията не е трудно и двамата пилоти да изпаднат в безсъзнание и самолета да се разбие заради предварително зададен курс за бързо снижаване до безопасна височина заради декомпресията... след това останал без управление самолетът ще се разбие в планините... Три дни преди тази катастрофа, на друг самолет в Южна Франция поради обледеняване на датчици за обтичане на въздуха по крилата, автоматичното управление насочи самолета към земята и пилотът едва спаси самолета (изключи ръчно датчиците по указания от земята)...

1.Капитана излиза до WC-OK 2.НЯМА ТАКЪВ ВАРИАНТ И самолет с пукнатина в челното стъкло няма кой да го допусне да излети даже в Африканска авиокомпания! 3.Налягането винаги е еднакво в цялата херметична част на самолета а ако се измени рязко има декомпресионни панели! 4.Пилотите има кислородни маски и дори разхерметизиране не е проблем ! 5.Никой няма да заключи кабината ако няма задни мисли!

ИМЕНАТА НА ВСИЧКИ ТЕЗИ КОИТО СЕ ОПИТВАТ ДА ОПОЗОРЯТ ЛУБИЦ ЩЕ БЪДАТ ЗАЛИЧЕНИ ОТ КНИГАТА НА ЖИВОТА. ПРОДЪЛЖАВАЙТЕ ТАКА. ВИЖТЕ КАКВО ВИ ЧАКА УТРЕ. УТРЕ ЗАПОЧВА ОТ ДНЕС. ВИЕ СТЕ ВЕЧЕ В СПИСЪКА НА МЪРТВИТЕ И ЗАЛИЧЕНИ ДУШИ!

Човек,ти верно откачи!Спри се малко

те лудите се подкрепят един друг

Няма да осъзнаеш какви си ги сътворил обждайки мъртвия наричайки го "луд" Ще полудееш не ти, а най близкото до теб същество, за да осъзнаеш какво е проклятието на тези които са около нас и които ние простосмъртните сме устроени да не забелязваме.

Вече 4-ти ден са на лов за втората черна кутия. Да не е паднала в някоя пещера или да е потънала в Марианската падина или да е при малйзийския Бойнг (първия)?

теренът е труднодостъпен и разследването на мястото на катастрофата не е лесно,надявам се да я намерят и дано да не е повредена.

А бре хора!Стига като латерни с това гориво.Това са ниско бюджетни компании-идеята е да летят колкото се може по-лекиХората не носят голям багаж.И е малък самолет, които ги пълнят на всяко летище, за да има ниско полетно тегло.Сипват колкото да стигне+ малко за резерва и този специално е бил на 1 час от кацането.Почти не е имал нищо в резервоарите.Това не е презокеански полет на голям самолет.Къде било горивото?Откраднали си го мангали с кофите като от жп цистерните навремето

той е един с горивото,декомпресията и боровата гора,ама пише многократно,с главни букви...

Прав си, сигурно го е яд за тази загуба и сега:ГОРИВОТО, ТА ГОРИВОТО.

ПОВЕЧЕ ОТ ПОЛОВИНАТА ОТ ЗАРЕДЕНОТО ГОРИВО СЕ ИЗГАРЯ ПРИ ИЗЛИТАНЕ И ПРИ КАЦЕНЕ НА САМОЛЕТА! МОЖЕШ ДА БЛАГОДАРИШ ЗА ОГРАМОТЯВАНЕТО МАЛОУМНИКО

Еййййй....глупости не говори-ще ти се смеят и дезата! За 90 мин полет А320 ще изгори около 3600 кг керосин,за първите 30 мин ще изгори около 1400 кг а за последните около 400 кг.! За този полет е заредил около 6 000-6 500 кг. Средният разход е 2 000 кг/час за по дълги плети !

Намерената кутия е с разговорите. Ненамерената кутия е със записа на над 200 параметъра на Абуса, Тъпа традиция от времената, когато в една 40-килограмова кутия не е можело да се запише всичко: и параметрите от сензорите и разговорите от микрофоните. Но при сегашната миниатюризация, когато на един хард или солид-стейт диск с тегло под 1 кг могат да се запишат терабайти - концепцията на черните кутии е извънредно демоде. Отдавна черните кутии трябва паралелно да записват всичко - та, ако не намерят едната - да не е фатално. А сега изчезналата кутия със записите от сензорите говори само за прикриване на истинските причини - грешки в конструкцията на буса...

От последния ред си личи че си глупак! А320 family е най-продаваният самолет в света - 7 000 до днес за 25 години а ти ми говориш за грешки в конструкцията! За твое сведение Боинг 747 - около1500 броя Боинг 777- 1270 броя Боинг 767 - 1070 броя Боинг 737 - 8300 броя но за 50 години!

То и ГМО-та се изяждат много повече от органични храни...

Хора, кажете Бог да прости загиналите. Дали някога ще се разбере истината е съмнително при толкова лъжи в днешно време. Каквото и да е станало, винаги може да се фалшифицира, защото Лубиц го няма и може да му се припише всичко. Жалко за тези, които са си отишли от този свят, кой знае какво са преживели в последните си минути, без значение от националност и възраст.И нашите деца летят, и наши близки, приятели, просто кажете "Бог да ги пази", а на всички ни е ясно кой запали света. Все пак Германия, Франция са бели държави, но каквото и разследване да се проведе, каквито и да са резултатите, хората ги няма.

може да ви звучи странно но ми е кофти за полота и за всички разбира се

И НЕ ВЯРВАМ НА ОЧИТЕ СИ. КАКВА ХУБАВА ГОРА КАКБИ ПЛАМНАЛА КАТО КУПА СЕНО АКО ПОЖАРА ОТ ТОНОВЕТЕ ГОРИВО СЕ ЗАПАЛЯТ ЗАЕДНО С ОТЛОМКИТЕ НА ПАДНАЛИЯ САМОЛЕТ. Само, че няма нито отломки нито пък тонове гориво! Къде е горивото бе ИДИОТИ!

А къде е гората бе, отворко?

НАЙ ВЕРОЯТНО ФРАНСЕТАТА СА ЗАБРАВИЛИ ДА ЗАРЕДЯТ САМОЛЕТА ТОВА ОБЯСНЯВА ВСИЧКО

Ама стига с това гориво.Това е малък самолет и на ниско бюджетна компания.Освен това лети от Барцелона до Дюселдорф и е на един час от кацането.По принцип не ги пълнят повече отколкото е разстоянието+ малко за резерва.Колкото повече гориво, толково по-тежък става и ще харчи излишно.И като го изджаска в скалите и земята, малкото дето е останало е попило и пожар няма да видиш!Това не е Боинг 777 летящ от Холандия до Малайзия-да там е имало тонове гориво като е бил над Украйна

само споменавам факт - патувам с малоумниците от булгаря аир. бусинесс цласс. виждам че в пилоцката кабиба се внася алкохол. викам стуярдесата и питам как е вазможно това. отговор - в кабината е влязал колега на командира на самолета и тои (дали само тои и изобщо какво прави тои там ) пиел алкохол. балгаря аир са супер непрофесионалисти. това ви го казва човек които лети поне 2 пати седмично. *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Ами спри да патуваш с малоумниците от булгаря аир, бусинесс цласс и потърси нещо по-добро.

Хайде започна се плюенето по всичко българско. Аз пътувам от 12 години по 2 пъти месечно основно с България еър или Луфтханза. Сравнявайки двете компании Луфтханза определено не са по-добри, последните 4 години нивото им е паднало много. За разлика от България еър, които точно последните 4 години стават все по-любезни и внимателни към пътниците.

Гледам вече за 20 път видео снимано на мястото където са отпадъците от самолета. КЪДЕ ТОЧНО Е МЯСТОТО НА УДАРА господа разследващи и/или компетентни психиатри психолози? Къде е записа на техническите параметри? покажете ми го та да се успокоя и няма да досаждам на никой. (Чичо, що кашляш бе Чичо-о-о?)

КЪДЕ СА ТОНОВЕТЕ ГОРИВО КОИТО Е СЛЕДВАЛО ДА СЕ ВЗРИВЯТ НА МЕСТОТО КЪДЕТО САМОЛЕТА СЕ Е РАЗБИЛ В ЗЕМЯТА! НЯМА КАКВО ДАТИ ОТГОВОРЯТ ЗАЩОТО ОБИДНО ЗА МИСЛЕЩИТЕ ХОРА НИ СМЯТАТ ЗА ИДИОТИ! НЕ, ЧЕ ВЪВ ФОРУМА НЯМА ТАКИВА, НО ВСЕ ПАК СМЕ МИСЛЕЩИ СЪЩЕСТВА , А НЕ ПАПАГАЛИ ПОВТАРЯЩИ ОНОВА С КОЕТО СА НИ ОБЛЪЧИЛИ СРЕДСТВАТА ЗА МАСОВА ДЕЗИНФОРМАЗЦИЯ

Нещо гнило има ... на всеки е ясно че заключения се правят от разследваща комисия в края на следствието. Още не са намерили записа с техническите параметри но ОФИЦИАЛНИ ЛИЦА ПРАВЯТ ПУБЛИЧНО ДОСТОЯНИЕ НА ЧАСТИЧНИ ФАКТИ И СИ ПОЗВОЛЯВАТ ДА ПРАВЯТ ВНУШЕНИЯ И ЗАКЛЮЧЕНИЯ. и на никой това не му прави в п е ч а т л е н и е .......

Прави ни, ама к'во от това?! Ние сме си кибици, нищо повече. Чешем си езиците, без претенции. Дано все пак, тези, които трябва да си свършат работата,го направят и то както трябва.

Това е Франция, не ти е българското следствие-прокуратура-съд!!! Тук ще се шикълкави с месеци, после следствие с години и ... случаят е приключен, забравете. Какво ще покаже 2-рата кутия, параметри и доказателства за това което вече е известно. Защо да се мъчат роднините на жертвите? Пилотска грешка или нарочна манипулация. БРАВО на прокурорът от Марсилия! Точно и ясно отсъди. Останалото е спекулации и храна за хиените по форумите. Каквото и да се изкара от следствието няма да промени заключението - самолетът, съзнателно или не, е "приземен" от член на екипажа.

А къде е мястото където е "кацнал" приземения самолет? Щото нещо не се вижда нито на видео нито на снимки. Вижда се разпръснати останки като че гледаш бунище а не място на сблъсък на 70 тонна железна птица носеща поне 10 тона силно октаново гориво.

Само за секунда допуснете, че версията на следствието е истинска. И в следващия момент може да си дадете сметка колко безсмислено сте си изтъркали клавиатурите в конспирации (особено нещото, наречено Пъстър свят, въпреки, че то едва ли ще схване... )

а така а така кажи им :))) и въобще какъв е тоя Андреас Луби...може да е манипулация няк'ва несъществуващ измислен човек ...айде да поизтрия тая китайска клавиатура и аз :)))

САМО У НАС СВЕСТНИТЕ СЧИТАТ ЗА ЛУДИ ОКАЗВА СЕ, ЧЕ И В ЦИВИЛИЗОВАНЯ СВЯТ ВАЖИПРАВИЛОТО - БОГАТ Е казва па гоне пита олко е души изгорил живи, сироти колко той е ограбил и пред олтарят бога измамил с молитви, с клетви, с думи лъжливи. ГОРНОТО С ПЪЛНА СИЛА ВАЖИ ЗА ЛУХТХАНЗА!

А??? Ко рече, ко????

Абсолютно съм съгласна с теб.Хората май не искат да приемат,че един човек,който външно изглежда нормален,поради ред причини се превръща в масов убиец и отнема живота на 149 невинни хора заедно със своя.Къде по-интересно е да има световна конспирация..За жалост в статистиката от 2003-2013 година има 8 случая,в които са станали самолетни катастрофи,причинени умишлено от пилот.Така че Лубиц не е първия.5 от тях са на малки чартърни частни самолети,в които загиват само пилотите,3 са на пътнически самолети.Катастрофата на Еър Мозамбик края на 2013 е подобна-единият пилот се заключва в кабината и съзнателно разбива самолета.Другите 2 случая са на EgyptAir и Silkair ако не бъркам

последно си мислех (от бая време не съм я срещал да пише), че най-накрая се е научила да върти баница, но уви не!

С тоя луд ентусиазъм и амбиция, щеше да върти такива баници, НАЙ-ДОБРИТЕ баници, ама жената каза, не може да готви, може само да "разтяга лукуми" по форумите. То това с баницата не е така елитарно за нея. А какви баници щеше да върти, еххх... ЮЯхме да слушаме за тях

"...Само за секунда допуснете, че версията на следствието е истинска...." Не арзбрахте ли- щпм работят по ВСИЧКИ възможни версии, значи - противно на изказванията на френската прокуратура, НЕ ИЗКЛЮЧВАТ версията за терористичен акт; за грешки в електрониката ; за друга техническа грешка? Впрочем- не е случайно, че не сте юрист- не умеете да виждате причинно следствените връзки. Независимо дали Ви харесва или не, след като папката с всички доказателства от досъдебното не е пред Вас, няма как да знаете коя е ПОСЛЕДНАТА И НАЙ- ВЕРОЯТНАТА хипотеза на разследването.

Няма какво да се чудите.Има две възможности-Или е врътнал радиото на ислямска вълна или са го превключили през компютъра му тези, на които им е трябвало да напомнят нещо на Европа. Има си софтуер, които според активността на ползващия компютър(клавиатура, мишка, линкове, игри и др), разбира дали ползвателя е податлив и може да бъде използван за определени цели.Следва обработване на съзнанието му и в определен момент може да му се превключи ключето в мозъка и да отиде да избие 1 клас с деца или да засили аероплана у планинския склон или у някоя сграда!Пък вие си се чудете после какво, как и защо е станало.

Mind control? Сега ще ви се нахвърлят, че сте теоретик-конспиратор ;)

Мери, разбирам, ама аз съм само теоетик, а има доста добри практици по тази материя в службите на Израел(създателите) и САЩ(ползвателите)То и Русия си имат тяхна версия, ама не са заинтересовани

ЗАВЪРШЕН ИДИОТ Е. Дори не е в състояние да мисли. Ако имаше нещо в главата щеше да си зададе въпроса какво се е случило с тоновете гориво при разбиването на самолета в земята и защо няма пожар? Да ама той няма това нещо което формира мисъл и води д правилни решения. Това е представител на тъпото , необразовано и лишено от мисъл племе, което обитава нашите ширини и е лесно за манипулиране. Представителите на този малоумник стоят начело на държавата!

И това по принцип работи само с определени отклонения в съзнанието.Ако ги нямаш не може да ти се случи нищо.Идеята е от 70-те години и е започнала от нещо съвсем прозаично-нелегалните игри на комар с големи залагания в САЩ.Ама почти никой не си спомня за това.

Повече от странна е тази катастрофа (светла им памет на жертвите!)... Нищо не пречи например да предположим, че първият пилот е камикадзето... Преди да излезе от кабината е ударил с тежък предмет по главата Лубиц и го е оставил в безсъзнание (оттук - спокойното му и равномерно дишане). След това е настроил уредите за плавно снишаване, тръгнал към тоалетната, а после е имитирал опити да влезе в пилотската кабина. Наистина без касетата от втората черна кутия няма как да се сътворят правдоподобни хипотези за случилото се. Намирането и е от ключово значение.

Поне подреждаш мислите си по-добре и следваш определена логика, за разлика от "пъстрата луда".

Мери, звучи добре!Ама ще задам този въпрос.Ако е решил да загива и да речем е приспал другия с един удар, за какво му е да разиграва театъра на вратата след това?

Прав си. Би било безсмислено.

за почерняне на името на пилота има вина самия той че е просто един обикновен мъж, ако беше изявен гей или жена то никой нямаше да си позволи да повдигне такава версия, защото гей организациите щяха да са вече по площадите , както и феминистките, в днешно време да си нормален човек е опасно и не води до нищо хубаво

Принципно си прав, но и да си нормална жена в днешно време не е лесно, осен ако не си някоя кухавелка или амбициозна феминистка, тогава има кой да те пази.

Хайде корпуса да се е разпаднал на сол. Ами двигателите? Те къде са? Всеки тежи 2,3 тона. А при фронтално забиване в земята те ще имат характерни следи

Може утре за тях да напишат цяла статия.

Дори ошивката им да се е разпиляля, то вала с турбината и компреора НЯМА КАК ДА НЕ СЕ ЗАПАЗЯТ!! КЪДЕ СА ТЕ И ЗАЩО НЕ СА НА МЕСТОТО НА ОСТАНАЛИТЕ ДРЕБНИ ФРАГМЕНТИ ОТ САМОЛЕТА. ОТГОВОРА Е ЕДИН. Защото при разпад на САМОЛЕТА на работна височина от 10000 метра траекторията на ДВИГАТЕЛЯ и на дребнит ФРАГМЕНТИ е РАЗЛИЧНА!! АКО УДАРА БЕШЕ НА ПОВЪРХНОСТА НА ЗЕМЯТА И ДВИГАТЕЛИТЕ И ДРЕБНИТЕ ФРАГМЕНТИ ЩЯХА ДА СА НА ЕДНО МЕСТО, А НЕ КАКТО В СЛУЧАЯ НА РАЗЛИЧНО! И ОЩЕ НЕЩО - къде са тоновете гориво и защо не са се самозапалили?! ОТГОВОРА Е ПРОСТИЧЪК - Гьобелс може да се пука от яд в отвъдното като наблюдава каква ДЕЗИНФОРМАЦИОННА МАШИНА работи в световния ефир! ТО НЕ БЕШЕ ЛУД ПИЛОТ , ТО НЕ БЕ ЧУДО!!

повтарям мнението си (макар че вече писах в друг форум) не вярвам на версията за психично разстроения пилот.момчето (според последни данни на двадесет и шест години) не е никакав неудачник а такмо обратното.в германия е пално с з0-з5 годишни които доникаде не са я докарали и още се мотаят в живота си.а този пилот е бил в началото на своята кариера.на тази вазраст, с работно място никои не се самоубива.това го правят малоумните 16-17 годишни или пак хора изживяли много огорчения.

БАлгарко, вземи се стегни и попрочети малко за видовете депресии и отражението им върху индивида. В Германия може да е пАлно с хора на 30-35 годишна вАзраст, ама не всеки е депресивен.

тук коментарите ме навеждат на идеята да попитат путин какво всъщност е станало и каквото тои каже, е вярно, защото, за разлика от европеиците, путин е винаги точен и не лъже

Андреас Лубиц има арабски черти и ми е странно как не му преглеждат произхода.

Лубиц е полска еврейска фамилия. Да има еврейско-арабска физиономия! Евреите се самонавиват доста бързо и са неконтролируеми при ситуации в които губят контрол. Виждал съм го при любовна мъка. Неуправляеми са и са жестоки. Ако този е бил болен и е искал да умре ТАЛМУД му нарежда да убие колкото се може повече гои (неевреи). Та може да е това. Тия са пълни откачалки!

Що рече?

Sm3hurk0

Имайки предвид официалната информацията, няма да се учудя, ако се окаже, че: НЯКОЙ Е ЗАБРАВИЛ ДА ЗАРЕДИ САМОЛЕТА С ГОРИВО, ПРЕДИ ПОЛЕТА.

Значи така - намериха изкупителна жертва, за да не излезе, че самолетът е стара бръкма и сега трябва да се плащат милиони като обещетения! тцттц, ами как така лудия втори пилот е разпарчосал самолета като при взрив? Нали отломките са на огромна площ или аз нещо недорабирам?

Не са на огромна площ

Тук е казано ВСИЧКО:"...Следователят подчерта също, че е много важно да бъде намерена втората "черна кутия" от самолета, тъй като тя е регистрирала техническите данни на полета в последните минути преди катастрофата, което ще даде възможност да се установи дали е имало преднамерено действие, дали става въпрос за неволна грешка или за техническа повреда...."

След като е казано всичко, ти за какво го копираш отново?! Ние можем да четем и сме го прочели в статията.

анонимен

Защото построяването на работна хипотеза е невъзможно без да е изпълнено написаното. До тук беше с френското обвинение за непредумишлено убийство:) И тази хипотеза умря:)

jingiby

Лубиц, който е доказано психично болен, се заключва в пилотската кабина, а докато другият пилот чука отвън и го моли да отвори, той мълчи като пукел. В същото време самолетът внезапно започва да губи височина и след няколко минути се врязва в скалите. През това време сигнал за авария не е подаден, като единствен, който е могъл да го стори е самозаключеният в кабината Лубиц. Каква е другата версия, че не се сещам?

другата версия е истината, но тя ще бъде спестена за около 50 години.

Ами я си представи, че му е станало лошо, поради което малко преди да загуби съзнание е действал неадекватно?...

Как глупако би се чуствал на местото на втория пилот в една разхерметезирана кабина на височина малко над тази на връх Еверест и при скорост на вятъра над 1000 км. в час ?! Да допуснем , че си облечен като пилота с ризка и костюм. А брадвата която вторият пилот бил извадил за да разбие врата е наистина шедьовър във филмовата индустрия на Луфтханза. Защо не приемеш ако можеш, че ударите които се чуват са от крепежен ЕЛЕМЕНТ на конструкцията на самолета, който малко след това под аплодисментите на УЖАСЕНИТЕ пътници ТОТАЛНО СЕ Е РАЗХЕРМЕТЕЗИРАЛ. КАКВО Е ПРАВИЛ ВТОРИЯ ПИЛОТ В ПЪТНИЧЕСКИЯ САЛОН И НЕ Е ЛИ НАСТЪПИЛОТО СЛЕД НЕГОВОТО ИЗЛИЗАНЕ РАЗХЕРМЕТЕЗИРАНЕ НА КАБИНАТА В РЕЗУЛТАТ НА ИЗТРЕЛИ КОИТО СЕ ВЪЗПРИЕМАТ ОТ ИДИОТИТЕ ОТ ЛУФХАНЗА КАТО УДАРИ С ЧУК Е СЪЩО ХИПОТЕЗА КОЯТО ПОДЛЕЖИ НА ДОКАЗВАНЕ ИЛИ ОТХВЪРЛЯНЕ. От компанията прикриват истини една от които е КАКВО СЕ Е СЛУЧИЛО С ТОНОВЕТЕ ГОРИВО, КОИТО ПРИ СЪПРИКОСНОВЕНИЕТА НА САМОЛЕТА СЪС ЗЕМЯТА Е СЛЕДВАЛО ДА СЕ ЗАПАЛЯТ И ОФОРМЯТ ТАКЪВ ПОЖАР В ТАЗИ БОРОВА ГОРА, ЧЕ НЕ МИ СЕ МИСЛИ КАК ЩЕ ГО ОГАСЯТ!

Леле.... Положението става все по-зле...

Ако Лубиц е невинен и НЕ Е унищожил самолета, а причината е друга, защо не е докладвал на диспечерите, че става нещо нередно? Защо няма ни звук, ни стон? Идва кошмарна смърт, а той нищо! Остават два варианта - или е така, както твърдят разследващите, или самолетът се е разхерметизирал и пилотите са изпаднали в безсъзнание? Но тогава кой диша?? И защо снишаването е плавно?

КАК БИ СЕ ЧУСТВАЛ НА МЕСТОТО НА ВТОРИЯ ПИЛОТ АКО КАБИНАТА Е РАЗХЕРМЕТЕЗИРАНА?! ПРЕДСТАВЯМ СИ КАК ЩЕ ДОКЛАДВАШ НА КУЛАТА! ДАЛИ ЩЕ МОЖЕШ ДА КАЖЕШ "БАВ"! АМИ ТОВА ЧУКАТЕ "С БРАДВА" НЕ Е ЛИ РЕЗУЛТАТ ОТ РАЗПАДНАЛА СЕ КРЕПЕЖНА ВРЪЗКА КОЯТО МАЛКО СЛЕД ТОВА Е ПРЕДИЗВИКАЛА ПЪЛНАТА ДЕКОМПЕНСАЦИЯ!

е като е в безсъзнание не диша ли според теб? *Съобщението е транслитерирано от системата. Моля, пишете на кирилица.

Питаш ме дали диша на 10000 метра височина и при скорост над 1000 км.ч.?! Възможно ли е да си толкова тъп?!