Възстановено е движението в тунела ”Витиня”

Малко след 2 ч. тази нощ беше възстановено движението в тунела "Витиня" в посока Ботевград, където при верижна катастрофа вчера загинаха 3-ма души.

Обратно в новината

Коментари - Възстановено е движението в тунела ”Витиня” | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Причината за катастрофата е духовната нищета на хората, липсата на чувство за родова принадлежност, липсата на това, което се учи от баби и дядовци, криво разбраното мъжко достойнство и още много, много неща. "Известният английски шофьор Стирлинг Мос твърди, че не е срещал още мъж, който би си признал, че е слаб шофьор и лош любовник. В това има доста истина. Може дори да се предполага, че натежава повече първата част на тази формулировка." Това написа Засада някога. Бих цитирал и друг автомобилен състезател, чието име съм забравил. Журналист му задава въпрос: "Знаете ли във всеки момент къде се намира автомобилът Ви по време на състезание?" Отговор: "Не, не зная, но зная къде ще се намира в следващия момент." А нашите момченца, а и доста с побелели вече глави не могат да предвидят именно това.Мога да изпиша още един куп неща, но полза няма. Всичко ще си върви по старому и никакви мерки с парични глоби не ще дадат резултат.

Да не забравяме и времето. Едно е да шофираш в слънчево и летен пек, друго е прз зесено-зимния период, дъжд, мъгла , кал, сняг , лед и летни гуми. Има голяма разлика. ТИР-аджията навярно не се е чукнал в главата и ето резултата. Наскоро минах от там. Какви ти 80 км/ч, жулят шофьорите 100 и над 100, а един микробус изпреварваше най-малко с 120. Е те това е несъобразени обстоятелства. Вчера навярно има и такова нещо.

В продължение на дискусията между Гого и ММ, като говорим за техническото състояние на съоръженията и тяхната поддръжка (което лично за мен е основаната причина за трагедията) не мога да не направя паралел със съседна Гърция (на прага на фалита) и тяхната магистрала Егнатия Одос. Всеки, който е минавал от там не може да не остане впечатлен от инфраструктурата: тунели, дълги по няколко километра, но за разлика от нашите - перфектно осветени (можеш да караш дори и без фарове), с маркировка - вертикална и хоризонтална, вентилация, съвременни системи за наблюдение на параметрите на пътната настилка, видеонаблюдение, предупреждение за опасности в реално време и от доста далече, включително и намаляване на максимално разрешената скорост. И да - там е разрешено изпреварването, максималната скорост е 80 км./ч. и няма полиция на всеки тунел, а удоволствието на водачите на леки коли им струва само 6 ст. на километър. Изводите оставям на вас ...

Ето днес пак имате възможност да се изявите в тунела.

Да се закрие паразита КАТ. КАТ са виновни за мелето. Защо не са отбили движението до изчистване на разлива на масло. КАТ са гнусни паразити.

Следващия път минимум скорост 120км/час.

Абе Гого, бях там и видях път като стъкло. Да не мислиш, че от тия 50 коли и камиони всички са карали с 120км? На всеки минал през тези тунели му е ясно, че държавата е виновна с това, че парите за ремонти потъват някъде. Не е ли така - кажете честно. Слизали ли сте при някой тунел и да видите какво значи асвалт като стъкло хлъзгав? Ама хората от къде да знаят, че трябва с 30 дас карат там, като никой не е сложил знак 30, а 80км.

jingiby

Знакът с ограничение от 80км. в час показва МАКСИМАЛНО допустимата скорост при идеални условия: сухо, ясно, слънчево време при отлична пътна настилка и без интензивно движение. Оттам нататък, ако е необходимо ще караш и с 5 км. в час в зависимост от пътната обстановка...

Гого, Даваш минус - това добре, но кажи поне коя е причината или просто така, дежурно?