Верижна катастрофа блокира "Цариградско шосе" в София

Сблъсъкът е бил между три автомобила преди спирката на Окръжна болница

Обратно в новината

Коментари - Верижна катастрофа блокира "Цариградско шосе" в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

За Младост по Г.М.Димитров..

О...рахте го този град!

И защо за няколко смачкани ламарини трябва да бъдат спирани десетки хиляди хора? Какво пречи в закона да се напише че ако няма пострадали то платното трябва да бъде освободено по най-бързия начин? И аз съм правил катастрофа, но като няма пострадал дърпам автомобила извън платното доколкото е възможно. Па после се некак ше се разбереме кой е виновен.

Не е само София....И Варна е така след ,,промените"!

Софийска им работа.

Няма такова нещо, вижте камерите от цариградско, трафикът си тече нормално.

Да, вярно! Май само за това ни бива!

Промени в София !!!!!!!!!!!! 1 апартамент = 1 МПС. Останалото е данък. Влизане в центъра на София заплащане. Има метро. Сульо и Пульо с МПС в града.

Ми то си го пише ама селянчетата не си признават вината и се вика КАТ в този случай. Селска ганьовска работа

Та това следва да се учи преди даване на книжка, пардон, раздаване на шофьорските книжки, как се престрояват коли от две в една лента, без да става задръстване. На куцо и сакато раздадоха книжки, пък после имало произшествия. Пък и ЗЯПАЧИ, дал господ, вместо да карат, зяпат какво е станало!

А не може ли: - да се съборят панелките без гаражи; - всяка ножа жилищна сграда да има 2х гаража на броя апартаменти. - обособяване на "сити" - там където сутрин хората ходят да работят, достъпно за градски транспорт и НЕДОСТЪПНО (30 лв на час ако се наложи) за отиване с кола? смешно ли звучи ? в цял свят е така обаче

Цяло чудо е, че сблъсъка е само един! Това е място, където шофирането в бус ленатата и слалома между колите, се е превърнало в .. ежесекундие... ако сложат една камера (даже не е нужно да е радар.. просто една камера) на този участък и в дветет посоки (както в посока Дружба/Младост, така и в посока Орлов мост) за по малко от 3 дена от глоби ще съберат достатъчно пари, че да ремонтират половината булеверади в София!

Шопската тиква е корява и не увира лесно.

Имам два апартамента и една къща на територията на Столична община. На колко МПС имам право?

Нищо няма да съберат. Трябва да има работещ КАТ, за да обработи информацията и да глобява. Но такъв няма!

е как бе, петков_ , как да сложат камери? нали ако сложат камери и издаване на автоматична глоба , ще започнат да глобават бате ти бойко ? трудно е все едно в ресненското дефиле (10-15 км) да се наредат такива автоматични камери на всеки завой да снимат и да издават глоби? не е трудно! ама тези камери ще издават глоби и на бате ти, затова нама да сложат, и ще се трепете до последно по пътищата.

Масово верижните катастрофи стават , защото не се спазва дистанция . Повечето майстори на геврека не могат да разберат , че може да се движим със същата скорост и без да сме се доближили до предната броня . На магистралата вчера ми се случи поне 10пъти някой да ми се залепи на един метър , а аз да нямам възможност да го пусна да лети , макар че карам с 140 , не дай си Боже да се наложи да спреш аварийно и трябва да ни вадят с кран .

И сега новите сгради имат гаражи и паркоместа, но нашенския тарикат не си купува!А панелнките имат още 10-20 години живот и ще се бутат

какво да обработва? камерата -> номера -> регистрацията -> името на шофьора -> авроматичен фиш. НЕ плащане до 2 седмици - 2х глобата. В моята страна е така? кат не работи.... камерите работят

Шопска , селска все е тая , прост народ бедна държава .

Камерата си е камера , но друго е да се вземе на ръка , ако може .

Вие ще се разберете някак, но застрахователите не са съвсем сигурни.

Промени в София!!!!!!!!!!!!! Версия 2!!!!!!! 1 депутат= 5 МПС. Останалото е раята. Влизане в центъра на София за богоизбранте. Има метро. Сульо и Пульо с МПС в града.

То на Цариградско в час пик ако се спазва дистанция, няма да има място за всички коли и ще настане повсеместна тапа..

Никой не говори за дистанция от 50м , дистанция за да можеш да реагираш адекватно при аварийно спиране . Всяка кола има различен спирачен път , трябва да си много самоуверен да подценяваш това .

Това е защото нашата "магистрала" е съкратена малко. Обикновено за такова разстояние и важност се правят 3 лентови + такава за авария (в някой държави и 4 ленти + такава за авария). Никой не мисли, че ако България се развива и има все повече трафик между различните градове - тази магистрала няма да е достатъчна, то тя в момента е натоварена и работи на пълен капацитет между София и Пловидив поне. Ако трябва трафика да се увеличи с 10-20% къде ще отиде?! Представете си една 4лентова магистрала, всички онези джиги който карат с 250 на магистралата ще си карат на нея пернаметно без да ти светят свирят и тн ще си решил да изпревариш тир и с това има нарушаваш спокойствието.

Майсторите на геврека непрекъснато следят пътя и не само отпред. Като някой ти се лепне, пък пусни го максимално бързо, не му прави на пук.

Хи-хи

Не знам защо промениха нещата и спряха да им взимат книжките с превишена скорост над 30км . Иначе от София до Бургас ще съберат поне 50книжки на ден , глоби всеки с 1000лв и ето 50бона за ден , по малко жертви и по приятно пътуване , но властите нямат нужда от това , защото първи ще изгорят , а те са най големите нарушители . Защо не попитате Боко с колко се движи по спешност за рязане на лентичка в Бургас ? Или другите Миндили с лампички отпред ?

Откога бул. Цариградско шосе е магистрала?

А народа богат ли ти се вижда ?

Добре, че беше Google Maps, за да ме предупреди да мина през ТВ кулата на път за Младост, тази сутрин. От време на време върши чудеса. Преди години, когато правеха ремонт на Тракия, така ми каза да взема отбивка по-рано и да избегна задръстване. Така стигнах на време за концерт в Пловдив, а имах познати, които така и не стигнаха. С други думи - ползвайте live навигацията, когаот може.

Не забравяй, че магистралите у нас са проектирани по времето на "бай Тошо". Тогава е имало 500 москвича, 1000 жигули и 5 волги. Сега всеки байчо има кола.

Проблемите не идат толкова от неспазването на дистанция, а от майсторите на маневрите, които се движат на зиг-заг между колите и провокират внезапни спирания и изненадващи маневри. Иначе няма проблем да се движиш на сравнително малка дистанция зад колата пред теб, ако тя не прави резки спирания.

Колкото и да е широко шосето,винаги ще се намерят двама-трима майстори да се ударят и да го запушат.

Не става със спазване на дистанция, защото ако оставиш такава то ще се намери някой който да се вмъкне в нея и да се залепиш в него. Трябва спешно да се реши и въпросът за спирането на камиони за товаро-разтоварна работа, които запушват улици и ленти. Това се отнася и за автобусите.

напълно съм съгласен с теб, такива катастрофи не се случват другаде, само в софия, това е..

@mirosllaw От както отговора ми е реплика на @100 на неговият коментар за магистралите. ...

Това с дистанцията съм го пробвал извън населено място. Както оставиш дистанция кола, кола и половина веднага тоя зад тебе решава че е време за изпреварване. Или пъ някой от по назад притърчава и се шмугва. Пак оставям дистанция и след има няма 3мин. пак същото.

Малко е невъзможно верижна катастрофа да се случи с две коли. А за шопската тиква - ела в Самоков да видиш какво е шопска тиква!

Може , но защо е нужно да си под постоянно напрежение?

не е нито в шосето, нито в автомобила, а във възпитанието на шофьора!

Защо да бързам да го пускам , като карам с максимално позволената скорост , а и дясната лента е пълна с коли ? Да го пуснеш по спешност , ако караш в лявата с 100при разрешени 140 , но някакво недоклатено лайно с бърза кола да се прави на фитипалди и да кара с 220 без грам реакции , просто защото колата му е бърза и ти светка , къси и дълги , единствено ще му дам път за да не убие жена ми и децата , но той рано или късно ще убие някой невинен . Затова колите на екстремистите в полза родино , покльото без книжка за дълго и поправителен труд докато му дойде акъла .

Макар и създаден преди повече 124 години, образа на бай Ганьо все още е често срещан по българските пътища. Един урок за ганьовци. Задръстванията се случват от натискане на спирачката, при което се получава верижна реакция. В идиални условия, където всички се движат с определена скорост и спазват определена дистанция, задръствания няма как да се случат, независимо от броя на автомобилите.

Бульо Гано

ти май си бягала от час по математика на задачите "в един басейн през една тръба се влива през друга се излива", а?

Когато направиха Цариградско шосе разрешената скорост беше до 110 км/час и катастрофи ставаха рядко, а на практика минаваха повече коли от сега. Сега колите висят в задръствания и се движат често с по 30-40 км/час. По-висока арзрешена скопрост означава по-гоялма пропускателна способност на пътя, докато по-ниската става още по-ниска, ако заради нея има задръствания, както е на Цариградско шосе. Проектната безопасна скорост на Цариградско шосе е много по-висока от разрешената и е не по-малко от 140-160 км/час.

123, явно или не си шофьор, или караш много рядко! Спирачката се натиска (особено на Цариградско) най-вече когато някой не до там умен (възпитан, мислещ или каквото искаш) джигит се шмугне внезапно ту отляво, ту отдясно само и само да изпревари още един, и още един... Той е най-великият (тези от Формула 1 не могат да стъпят на малкия му пръст!), той е най-най-най-...А разни "навлеци", тъпо спазващи правилата за движение, му пречат! И изведнъж нещо се обърква... И хайде поредна публикация (и поредни коментари).

Не те зная на коя казваш "моята страна" както си писал но явно там още не са разбрали колко си тъпичък.Ако трябва да описвам всичките ти глупости няма да ми стигне мястото но точно такива като теб безхаберници храчат тук по цял ден,и все забравяш да си напишеш накрая буквичка "Т"

друго си е без да има движение да скочиш в рибарника например или да прегърнеш някоя топола която ти се е изпречила