Варовикът в асфалта на пътя край Своге е недопустим, потвърди Нанков

До неотдавна пътищата се проектираха по съветски модел, изтъкна регионалният министър в оставка

Обратно в новината

Коментари - Варовикът в асфалта на пътя край Своге е недопустим, потвърди Нанков | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Лелей, били проектирани по съвеЦки модел??!!! Все за нещо ще се оправдават тия некадърници! И като са проектирани по съвецки модел какво? Преди се е проектирало с мислене, а сега се проектира от всякаква паплач и палячовци! И то с цени от по 20 милиона на километър! Поне да баха крали по-малко! Като за последно се краде! Да бяха проектирали и по марсиански модел пак ще е същото!

КОЙ е поръчал този път, КАК го е поръчал, КАКВИ изисквания са поставени, КОЙ е инспектирал, КАЙ е разписал, че всичко е както е поръчано!!! Това са въпроси, чиито отговори не отнемат повече от ЕДИН ден, АКО всичко е наред !!!

вземете рецепта за пътна настилка от древния Рим, античните римски пътища още се държат след 2000 години...

ако не си разбрал.

преди години един имаше една милионна от акциите на Каолин/мисля,че пакета се държи от Прокопиев/ и го изкараха собственик.Човекът си каза,че брокерската фирма ги е купила.Човек си дава примерно 5000 лева да види как ще ги въртят.

как при лош път само този се е озовал извън него?

Пак Путин!

Дрън дрън - 17 невинни жертви - нищо смислено не е казано от този мрънкач ! Крадете, лъжете и мамите хората, докато не пострадат невинни и после панически се криете като мишки и мънкате като джендъри ! Махайте се !

Е тъй де, несъответствие с наредбата няма. Самата наредба е сбъркана :) Продължавайте да бухате варовик, а после се чудим защо нов асфалт не може да издържи дори една зима.

Па цените в евро и в пъти повече от Меркелланд!

Проблема на българските политици е, че стават големи разбирачи и специалисти едва, когато станат " бивши". До като са поста си нищо не правят, а после слушай само да ти дават акъл и напътствия...и оправдания разбира се.

Министерството не е обърнало внимание, че при тежкотоварен трафик, какъвто стана този по Искърското дефиле заради ремонт на виадуктите, 80%_ият пълнеж трябва да бъде от твърд материал, какъвто е базалтът, шлакът от металургичните пещи. Такъв има милиони тонове в Кремиковци, МДК -Златица, Пловдив. Само че трябва камионите на Н.Михайлов да се разходят и го натоварят, което означава пари. А те сега отиват при касиера на ГЕРБ...

Тук по всички въпроси всеки е по, най, най. Не разбирам защо, журналистите дето уж трябва да са в помощ на обществото, защо още никой от тях не е потърсил отговор на десетина въпроса, касаещи случая от компетентни лица, а се предоставят некомпетентни мнения от случайни лица (нямам предвид министъра). И друго, също важно, свързано с този материал - кое е вярно: проектът за ремонта е изготвен от чужда фирма, или е дело на български специалисти? Защото напоследък, проектирането на важни инфраструктурни обекти се извършва от чужденци - например метрото в София.

Проблемът е, че Трейс груп са любимци на премиера и Цуци, които им осигуриха поръчки за 1 млрд. лв. Проф.Н.Михайлов реши, че е богоизбран, не отговори на цели 5 искания за ремонт на този завой и след десетна дни там загинаха 17 души. Сега целта на прокуратурата е да изкарат за тази катастрофа единствен виновник шофьора.

Лайнари сте! Хайде марш!

Отговор можеш да дадеш самият ти, стига да искаш да сториш това. Тесен път и се оказа, че кола с по-големи габарити за да вземе завоя, неминуемо трябва да навлезе в насрещното платно. Отсреща летят две коли. Удря едната кола, после втората, шофьорът инстиктивно завърта десен волан, автобусът понася и заради имитацията на мантинела се хвърля в дерето. Ти имаш ли кола и тя поднасяла ли ти е на мокър терен? Остави кошаревските свидетели...

Ако не си разбрал, ще заметат всички следи!!! На тези въпроси още не са отговорили, а те са толкова логични, че антилогичността на управляващите ме довежда до заключението, че виновни пак няма да има или ще е само шофьорът!!!

От 2007- ма сме в ЕС, ама краденето ли е по съветски модел останало, че не разбрах - хахахаха

... причината за тази ужасна катастрофа некачествен ремонт на пътя ли е или човешка/и грешка/и от водачите на автомобилите-участници? Ако се докаже второто - защо се искат (и дават) оставки. Може ли при всяка катастрофа в милата ни родина все някой друг а да евиновен, а не ние, които (поне една голяма част от нас) караме, катомалоумници. Без да твърдя, че пътищата са ни "наред" (то кой може да твърди това), но нека сме реални и да не търсим винаги все някой друг да ни е виновен. Иначе, че има зверска корупция в този сектор - това е аксиома.

"До скоро се проектираха пътища по съветски модел, каза още министърът." Маминия сладък, Той, след почти 30 години "демокрация" и повече от 10 години управление на Баце, още го гони "савецкия модел".

изводът на автотехническите,колкото и да са на брой ще е един за механизмът на автопроишствието - вината е единствено на шофьора.Този хиляди пъти е минавал и само веднъж е паднал,защо ли? Пътят им бил виновен,как ли пък не.Като го гледам хубав гладък асфалт,дори шефът на АПИ каза,че засичането на трафикът там показва движение с 30-40 % по-висока скорост от ограничението.24 000 минават на ден каза и министърът и само този за толкова години е паднал в пропастта и един преди 50 години.

и протести на неспециалисти,в т.ч. и министър,който подписал нова наредба преди седмица и пак не е забелязал стандарта какъв е и правят проби със солна киселина да докажат наличието на нещо,което го има като стандарт?

Нанков, нали знаеш, че този път не е единствения с варовик на опасно място!!! И съм сигурен, че си го знаел от много време!!! Сега ще направите ли нещо и за другите опасни пътища?! Или до следващата голяма катастрофа!!! Някой ще обезщети жертвите от предишни катастрофи, заради некадърно изграден път !!!

Проблемът е, че инвеститорът е на страната на строителя, защото именно той избира (наглася) строителя. Дали имат някаква друга договорка - не мога да твърдя, но изглежда логично. Всичко останало по веригата - надзор, лаборатория, комисии - това са прах в очите на хората. Те не могат да произведат абсолютно никакъв качествен контрол, дори и да искат (което в повечето случаи въобще не е така)! Докато инвеститорът е на страната на строителя - такова ще е положението! Много ми е интересно ако проверката се разпростре върху всички ремонти, извършени 2 години назад - какво ли ще е положението? Вероятно розово. А хората са го измислисли отдавна - безусловна банкова гаранция от минимум 30% за извършените дейности, минимум за срока на гаранцията; плащане само при качествено извършена работа, в срок; неустойки за всяко нарушение и контрол от нас, данъкоплатците - къде и за какво ни харчат парите. Иначе ако слуша човек екс-министъра - всичко е мед и масло! Верно ни имат за глупави, а може би са и прави.

При над 24 000 превозни средства по пътя, за какъв дефект на пътя се говори? КАТ не могат да определят скоростта и лепят само ограничения, което в един момент изиграва основната роля, тъй като водачите се научават да карат над разрешената скорост. И 1 км/ч ограничение да се сложи, пак някой ще се метне и пак ще има рев кой е виновен, а виновен е основно и преди всичко водачът.

Може и варовикът в асфалта да е недопустим (най-вероятно влагането му е 100-процентова практика в България). Може и мантинелата да не е била достатъчно яка. НЕ ТОВА ОБАЧЕ СА ПРИЧИНИТЕ ЗА КАТАСТРОФАТА! Единствената причина за катастрофата е поведението на така наречения "водач". За съжаление огромната част от "професионалните" шофьори в България са сред най-тъпата и безотговорна прослойка от населението. И не варовикът трябва да се премахне от асфалта, а българският ген от човечеството.

Пътувам и забелязвам,че там където е правен ремонт/кърпеж/същия участък е пак за ремонт.Направо асфалта е изплют от платното.Какво съдъжа този асфалта та така да се разтяга като ЛОКУМ? Но всичко е платено и виновни за това естествено няма.

Че то вие сте си същите комуноидни тъпанари които влязохте в ЕС с комуноидното си мислене и манталитет та резултатите са налице

И тоя май се чуди какви да ги дрънка и непременно ''съветския модел'' трябва да търси независимо че от бая време ни приказват как по някакви еврогейски директиви са правени проектите и изграждането за да гепнат еврогейски пари... Нанков ''съветския модел'' е в кратуните ви а еврогейските милиони по джобовете ви..

знаеш ли какво? битум. въпросът е какао НЕ съдържа :) локума е ок

Проектирането е по съвецки модел! Ще да са някои западни специалисти мислещи и проектиращи по съвецки...

На това дори в африканските плантации му викат самопризнание. В Булгаристан обаче тоя герой вместо в карцера ще бъде преназначен в друг топъл офис ;)

Да, това би обяснило защо са си направили оглушки и не са ремонтирали проблемния участък , въпреки многобройните призиви от АПИ. И въпреки това са продължавали да получават държавни поръчки.

и вие се пъните тук да гепите руските копейки ама с тях само тоалетната хратия не можете да си купите(или ползвате още работническо дело и дума за такава) та за вас няма еврогейски денги,на тъпи селяци и крадци не се дават

Новата отсечка покрай гара Яна на Хемус е цялата на вълни. Колата, дори и с 110 км/ч се движи като лодка по море. На места има сериозни неравности, които могат да те изхвърлят от пътя при по-голяма скорост. Май бяха нечия гордост тия магистрали

а бе умник,това първия автобус ли е който е минал от там......като е професионален шофьор не знае ли за този път или за първи път минава от там-колкото и да се опитвате да го оневинявате този пенсионер САМО ТОЙ НОСИ ВИНА ЗА КАТАСТРОФАТА!!!!Първо се заплеснал на завоя,удря 2 коли и веднага навива волана и разбира се пада в пропастта и никой не иска да чуе какво казват хората от ударените коли та вие си го защитавайте,утре друг като него ще ви метне някъде другаде и пак ще има да се вайкате

Това с този варовик си е парлама , само и само да не се засегне темата с некачествения битум , доставян от монополиста Лукойл .

Нанков ,не говори така за асфалта на БОКО.Ще ти съсипят живота.За БОКО асфалта е най-съкровеното нещо на този свят.

трейс така работят,отсечката в Сърбия която са направили е същата.Явно нивелира им е крив:)

Какъв акт 16 го гони тоя , да не би на възлюблената му магистрала Струма от Перник почти до Дупница да има акт 16 , а се кара от близо 10 години там. Само прах в очите на хората заради некадърността на управляващите от всяка една партия.

шефа на трейс е един от големите спонсори на комуноидите заедно с Б.белев но вие си храчете,то войната в партийката ви се води от години и накрая ще се избиете сами:)

Кои ние, след като ВИЕ ги избирате тези малоумници - хахахах

Варовика виновен. Някой блял като карал, избил маса народ, варовика виновен. Тиквената магистрала я правиха със сгур ако си спомняте. Да и сложат ограничение 20 км., направо пеш да се изминава от Чирпан до Бургас.

искаш да кажеш Нанков, че пътищата и магистралите на ББ са по съветски модел? Добре е да си вземеш думите обратно.

всички жертви които не са участници са невинни лучзерчо но винаги има виновен и в случач е само водача пенсионер с автобус не минал на задължителен техн. преглед но тръгващ на дълъг път та в някой подобен може и ти да се озовеш някой ден -понял?

Ха-ха-ха, чакай, чакай, значи правилата за програма "Транзитни пътища" са по съветски модел. Част от СССР така и не станахме, но сега понеже сме част от ЕССР си караме по съветски модел, ха-ха-ха.

Г-н Министър, Явно лабораториите работят с анализи от турско робство, проектантите от съветско време, но напишете с думи прости какви трябва да са изискванията за химическия състав на асфалта, който се полага и къде той отговаря на тези показатели.

за твоята каруца ще са идеални-виждал ли си римски път изобщо бе селтак???

какво е това нивелир??? баце тука мерим с айфон Х бре.....

Научи се да пишеш