Варовикът в асфалта на пътя край Своге е недопустим, потвърди Нанков
До неотдавна пътищата се проектираха по съветски модел, изтъкна регионалният министър в оставка
Обратно в новинатаКоментари - Варовикът в асфалта на пътя край Своге е недопустим, потвърди Нанков | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Swetlio (нерегистриран)
Лелей, били проектирани по съвеЦки модел??!!! Все за нещо ще се оправдават тия некадърници! И като са проектирани по съвецки модел какво? Преди се е проектирало с мислене, а сега се проектира от всякаква паплач и палячовци! И то с цени от по 20 милиона на километър! Поне да баха крали по-малко! Като за последно се краде! Да бяха проектирали и по марсиански модел пак ще е същото!
ДДРОнег (нерегистриран)
КОЙ е поръчал този път, КАК го е поръчал, КАКВИ изисквания са поставени, КОЙ е инспектирал, КАЙ е разписал, че всичко е както е поръчано!!! Това са въпроси, чиито отговори не отнемат повече от ЕДИН ден, АКО всичко е наред !!!
екстрим (нерегистриран)
вземете рецепта за пътна настилка от древния Рим, античните римски пътища още се държат след 2000 години...
всичко си е по стандарт, (нерегистриран)
ако не си разбрал.
стига с тези остроумия, (нерегистриран)
преди години един имаше една милионна от акциите на Каолин/мисля,че пакета се държи от Прокопиев/ и го изкараха собственик.Човекът си каза,че брокерската фирма ги е купила.Човек си дава примерно 5000 лева да види как ще ги въртят.
като минават 24 000 на ден, (нерегистриран)
как при лош път само този се е озовал извън него?
У. Ж. А. С. С. С. С (нерегистриран)
Пак Путин!
user (нерегистриран)
Дрън дрън - 17 невинни жертви - нищо смислено не е казано от този мрънкач ! Крадете, лъжете и мамите хората, докато не пострадат невинни и после панически се криете като мишки и мънкате като джендъри ! Махайте се !
Слав (нерегистриран)
Е тъй де, несъответствие с наредбата няма. Самата наредба е сбъркана :) Продължавайте да бухате варовик, а после се чудим защо нов асфалт не може да издържи дори една зима.
Съветски модел, (нерегистриран)
Па цените в евро и в пъти повече от Меркелланд!
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Проблема на българските политици е, че стават големи разбирачи и специалисти едва, когато станат " бивши". До като са поста си нищо не правят, а после слушай само да ти дават акъл и напътствия...и оправдания разбира се.
Гошо (нерегистриран)
Министерството не е обърнало внимание, че при тежкотоварен трафик, какъвто стана този по Искърското дефиле заради ремонт на виадуктите, 80%_ият пълнеж трябва да бъде от твърд материал, какъвто е базалтът, шлакът от металургичните пещи. Такъв има милиони тонове в Кремиковци, МДК -Златица, Пловдив. Само че трябва камионите на Н.Михайлов да се разходят и го натоварят, което означава пари. А те сега отиват при касиера на ГЕРБ...
Пиер (нерегистриран)
Тук по всички въпроси всеки е по, най, най. Не разбирам защо, журналистите дето уж трябва да са в помощ на обществото, защо още никой от тях не е потърсил отговор на десетина въпроса, касаещи случая от компетентни лица, а се предоставят некомпетентни мнения от случайни лица (нямам предвид министъра). И друго, също важно, свързано с този материал - кое е вярно: проектът за ремонта е изготвен от чужда фирма, или е дело на български специалисти? Защото напоследък, проектирането на важни инфраструктурни обекти се извършва от чужденци - например метрото в София.
БиБи (нерегистриран)
Проблемът е, че Трейс груп са любимци на премиера и Цуци, които им осигуриха поръчки за 1 млрд. лв. Проф.Н.Михайлов реши, че е богоизбран, не отговори на цели 5 искания за ремонт на този завой и след десетна дни там загинаха 17 души. Сега целта на прокуратурата е да изкарат за тази катастрофа единствен виновник шофьора.
ей (нерегистриран)
Лайнари сте! Хайде марш!
БиБи (нерегистриран)
Отговор можеш да дадеш самият ти, стига да искаш да сториш това. Тесен път и се оказа, че кола с по-големи габарити за да вземе завоя, неминуемо трябва да навлезе в насрещното платно. Отсреща летят две коли. Удря едната кола, после втората, шофьорът инстиктивно завърта десен волан, автобусът понася и заради имитацията на мантинела се хвърля в дерето. Ти имаш ли кола и тя поднасяла ли ти е на мокър терен? Остави кошаревските свидетели...
ДДРОнег (нерегистриран)
Ако не си разбрал, ще заметат всички следи!!! На тези въпроси още не са отговорили, а те са толкова логични, че антилогичността на управляващите ме довежда до заключението, че виновни пак няма да има или ще е само шофьорът!!!
Ха ха ха (нерегистриран)
От 2007- ма сме в ЕС, ама краденето ли е по съветски модел останало, че не разбрах - хахахаха
Не разбрах .... (нерегистриран)
... причината за тази ужасна катастрофа некачествен ремонт на пътя ли е или човешка/и грешка/и от водачите на автомобилите-участници? Ако се докаже второто - защо се искат (и дават) оставки. Може ли при всяка катастрофа в милата ни родина все някой друг а да евиновен, а не ние, които (поне една голяма част от нас) караме, катомалоумници. Без да твърдя, че пътищата са ни "наред" (то кой може да твърди това), но нека сме реални и да не търсим винаги все някой друг да ни е виновен. Иначе, че има зверска корупция в този сектор - това е аксиома.
Наанков (нерегистриран)
"До скоро се проектираха пътища по съветски модел, каза още министърът." Маминия сладък, Той, след почти 30 години "демокрация" и повече от 10 години управление на Баце, още го гони "савецкия модел".
Свитедели не решават подобни дела,а експертизи и (нерегистриран)
изводът на автотехническите,колкото и да са на брой ще е един за механизмът на автопроишствието - вината е единствено на шофьора.Този хиляди пъти е минавал и само веднъж е паднал,защо ли? Пътят им бил виновен,как ли пък не.Като го гледам хубав гладък асфалт,дори шефът на АПИ каза,че засичането на трафикът там показва движение с 30-40 % по-висока скорост от ограничението.24 000 минават на ден каза и министърът и само този за толкова години е паднал в пропастта и един преди 50 години.
няма нищо за замитане,има медиен шум (нерегистриран)
и протести на неспециалисти,в т.ч. и министър,който подписал нова наредба преди седмица и пак не е забелязал стандарта какъв е и правят проби със солна киселина да докажат наличието на нещо,което го има като стандарт?
ДДРОнег (нерегистриран)
Нанков, нали знаеш, че този път не е единствения с варовик на опасно място!!! И съм сигурен, че си го знаел от много време!!! Сега ще направите ли нещо и за другите опасни пътища?! Или до следващата голяма катастрофа!!! Някой ще обезщети жертвите от предишни катастрофи, заради некадърно изграден път !!!
Коцето (нерегистриран)
Проблемът е, че инвеститорът е на страната на строителя, защото именно той избира (наглася) строителя. Дали имат някаква друга договорка - не мога да твърдя, но изглежда логично. Всичко останало по веригата - надзор, лаборатория, комисии - това са прах в очите на хората. Те не могат да произведат абсолютно никакъв качествен контрол, дори и да искат (което в повечето случаи въобще не е така)! Докато инвеститорът е на страната на строителя - такова ще е положението! Много ми е интересно ако проверката се разпростре върху всички ремонти, извършени 2 години назад - какво ли ще е положението? Вероятно розово. А хората са го измислисли отдавна - безусловна банкова гаранция от минимум 30% за извършените дейности, минимум за срока на гаранцията; плащане само при качествено извършена работа, в срок; неустойки за всяко нарушение и контрол от нас, данъкоплатците - къде и за какво ни харчат парите. Иначе ако слуша човек екс-министъра - всичко е мед и масло! Верно ни имат за глупави, а може би са и прави.
инфо (нерегистриран)
При над 24 000 превозни средства по пътя, за какъв дефект на пътя се говори? КАТ не могат да определят скоростта и лепят само ограничения, което в един момент изиграва основната роля, тъй като водачите се научават да карат над разрешената скорост. И 1 км/ч ограничение да се сложи, пак някой ще се метне и пак ще има рев кой е виновен, а виновен е основно и преди всичко водачът.
Дядото
Може и варовикът в асфалта да е недопустим (най-вероятно влагането му е 100-процентова практика в България). Може и мантинелата да не е била достатъчно яка. НЕ ТОВА ОБАЧЕ СА ПРИЧИНИТЕ ЗА КАТАСТРОФАТА! Единствената причина за катастрофата е поведението на така наречения "водач". За съжаление огромната част от "професионалните" шофьори в България са сред най-тъпата и безотговорна прослойка от населението. И не варовикът трябва да се премахне от асфалта, а българският ген от човечеството.
аз (нерегистриран)
Пътувам и забелязвам,че там където е правен ремонт/кърпеж/същия участък е пак за ремонт.Направо асфалта е изплют от платното.Какво съдъжа този асфалта та така да се разтяга като ЛОКУМ? Но всичко е платено и виновни за това естествено няма.
ХИ ХИ ХИ (нерегистриран)
Че то вие сте си същите комуноидни тъпанари които влязохте в ЕС с комуноидното си мислене и манталитет та резултатите са налице
357 (нерегистриран)
И тоя май се чуди какви да ги дрънка и непременно ''съветския модел'' трябва да търси независимо че от бая време ни приказват как по някакви еврогейски директиви са правени проектите и изграждането за да гепнат еврогейски пари... Нанков ''съветския модел'' е в кратуните ви а еврогейските милиони по джобовете ви..
идио (нерегистриран)
знаеш ли какво? битум. въпросът е какао НЕ съдържа :) локума е ок
Swetlio (нерегистриран)
Проектирането е по съвецки модел! Ще да са някои западни специалисти мислещи и проектиращи по съвецки...
5878 (нерегистриран)
На това дори в африканските плантации му викат самопризнание. В Булгаристан обаче тоя герой вместо в карцера ще бъде преназначен в друг топъл офис ;)
Наблюдател 1 (нерегистриран)
Да, това би обяснило защо са си направили оглушки и не са ремонтирали проблемния участък , въпреки многобройните призиви от АПИ. И въпреки това са продължавали да получават държавни поръчки.
638 (нерегистриран)
и вие се пъните тук да гепите руските копейки ама с тях само тоалетната хратия не можете да си купите(или ползвате още работническо дело и дума за такава) та за вас няма еврогейски денги,на тъпи селяци и крадци не се дават
Хемус (нерегистриран)
Новата отсечка покрай гара Яна на Хемус е цялата на вълни. Колата, дори и с 110 км/ч се движи като лодка по море. На места има сериозни неравности, които могат да те изхвърлят от пътя при по-голяма скорост. Май бяха нечия гордост тия магистрали
до биби клаксона (нерегистриран)
а бе умник,това първия автобус ли е който е минал от там......като е професионален шофьор не знае ли за този път или за първи път минава от там-колкото и да се опитвате да го оневинявате този пенсионер САМО ТОЙ НОСИ ВИНА ЗА КАТАСТРОФАТА!!!!Първо се заплеснал на завоя,удря 2 коли и веднага навива волана и разбира се пада в пропастта и никой не иска да чуе какво казват хората от ударените коли та вие си го защитавайте,утре друг като него ще ви метне някъде другаде и пак ще има да се вайкате
Тролски (нерегистриран)
Това с този варовик си е парлама , само и само да не се засегне темата с некачествения битум , доставян от монополиста Лукойл .
bgn (нерегистриран)
Нанков ,не говори така за асфалта на БОКО.Ще ти съсипят живота.За БОКО асфалта е най-съкровеното нещо на този свят.
не само там (нерегистриран)
трейс така работят,отсечката в Сърбия която са направили е същата.Явно нивелира им е крив:)
Ффффф (нерегистриран)
Какъв акт 16 го гони тоя , да не би на възлюблената му магистрала Струма от Перник почти до Дупница да има акт 16 , а се кара от близо 10 години там. Само прах в очите на хората заради некадърността на управляващите от всяка една партия.
БГ (нерегистриран)
шефа на трейс е един от големите спонсори на комуноидите заедно с Б.белев но вие си храчете,то войната в партийката ви се води от години и накрая ще се избиете сами:)
Ха ха ха (нерегистриран)
Кои ние, след като ВИЕ ги избирате тези малоумници - хахахах
да бе (нерегистриран)
Варовика виновен. Някой блял като карал, избил маса народ, варовика виновен. Тиквената магистрала я правиха със сгур ако си спомняте. Да и сложат ограничение 20 км., направо пеш да се изминава от Чирпан до Бургас.
Какво (нерегистриран)
искаш да кажеш Нанков, че пътищата и магистралите на ББ са по съветски модел? Добре е да си вземеш думите обратно.
аман от лузери (нерегистриран)
всички жертви които не са участници са невинни лучзерчо но винаги има виновен и в случач е само водача пенсионер с автобус не минал на задължителен техн. преглед но тръгващ на дълъг път та в някой подобен може и ти да се озовеш някой ден -понял?
Муха (нерегистриран)
Ха-ха-ха, чакай, чакай, значи правилата за програма "Транзитни пътища" са по съветски модел. Част от СССР така и не станахме, но сега понеже сме част от ЕССР си караме по съветски модел, ха-ха-ха.
005 (нерегистриран)
Г-н Министър, Явно лабораториите работят с анализи от турско робство, проектантите от съветско време, но напишете с думи прости какви трябва да са изискванията за химическия състав на асфалта, който се полага и къде той отговаря на тези показатели.
само неграмотници ли драскаъ тук (нерегистриран)
за твоята каруца ще са идеални-виждал ли си римски път изобщо бе селтак???
smack (нерегистриран)
какво е това нивелир??? баце тука мерим с айфон Х бре.....
bgn (нерегистриран)
Научи се да пишеш
НАЙ
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Песков: Думите на Макрон за войски в Украйна са много опасни
Френски министър: Сто и петдесет хиляди руски войници са загинали във войната
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
"Форин Афеърс": Не преувеличавайте заплахата от дезинформация
Бой между български роми в италиански град ужаси местните и вдигна на крак властите