Коментари - В чий интерес е спирането на линии от нощния градски транспорт в София? | Днес.dir.bg
Коментари
Няма голям европейски град без нощен транспорт, вместо да закриват линии, да пуснат една и до летището. Точно тези има няма 16 курса ще съборят градския в София...
Целта на градския транспорт не е да е на печалба. Направо спрете и уличното осветление, понеже не печелите от него. Постоянно пропагандирате всякакви зелени политики и глупости, ама градският транспорт ви е проблемът.
Нощта е да се спи, не да ми обикалят разни шайки наркомани и алкохолици, че безплатен транспорт да им се осигурява (съмнява ме да има толкова луди проверяващи). И като цяло смрадският транспорт е голяма греда неефективен и на минус. А рейсовете, които димят и кандилкат празни като параходи са без коментар на фона на това как забраниха на хората да ходят в центъра с колите си че уж замърсявали.. а то тумбите цигани палят ли палят..
На ЧНГ ооооооооо, ебааааааааси кефа. Метро и няколко други линии работеха в София. Пълно беше. 1,60 за билетче, вместо 50 лв. за вмирисано такси за 2 км.... Вече само с нощния. Напук
Този нощен транспорт може да се развие много добре, ако се направи да не е с някакви измислени линии, а да си е нормалните линии като по определени от тях да има нощен транспорт. На всяка спирка да си пише кои линии пътуват ноща и в колко часа минава през съответната спирка. Който е ходил в Прага го е видял, че нощно време транспорта е по-пълен отколкото през деня и то с едно обикновенно листче на което пише коя линия пътува нощно време и точно разписание за съответната спирка. Няма такива неща като таксита пред заведения и дискотеки нощно време и хората си пътуват с трамваите и метрото на воля.
нощно време транспорта бил по-пълен отколкото през деня... е за тия наркомани и алкохолици говорех. Значи за чаша вино или бира от 10 лева и уиски от 15 пари имате ама да си платите транспорта нямате?? Да ви го плащат транспорта гражданите, които кротко се опитват да спят докато вие крещите по улиците? А не сте ли малко нахални?
Срамота е София като столица на европейска страна да няма нощен транспорт! Това да не е село!
Има какво да се желае още от нощния градски транспорт, но добре, че го има. Няколко пъти ми се е налагало да го ползвам и добре, че го има. Такситата намаляха прогресивно последните 5 години и особено през Декември около коледните партита е невъзможно да си поръчаш такси и не само тогава. Ако трябва да се придвижиш с такси от Люлин до Младост, таксито ще ти вземе над 30 лева а с градския транспорт плащаш само 2 лева.
я съм за!! хем се возиш сам у рейсо, хем без билет, оти контрольоро си спи у дому! нещо като такси, ама големо и безплатно!
Ако 2 лева за нощния транспорт са малко, може да се помисли за билет от 3 до 5 лева, но да не се закриват тези линии. До летището също няма нощен транспорт. Защо в повечето европейски градове го има и то от много години, а само у нас да е ненужен или излишен. Това не е прищявка, а необходимост и спасение от нощните копърки.
Цървул!Да си чувал за работа на нощна смяна?Шьофорите на автобусите също са ноща смяна!Медици и сестри също работят нощна смяна!Добрите баничарници почват от 3-4 ч. сабале, за да имаш топла баничка, в 7 ч, бре налъм!Ама ти сигурно още скатаваш при мама и тате и за това си такъв дебил, не ли?
Само ревове и писъци за прекалено много коли в София, а в същото време ще спираме грАДския транспорт. Къде ви е логиката бре, общинарски хрантутници? Или тук екологията не важи, джобчето на таксиджиите е по важно? И да напомня - още в "гадния" соц транспорта беше денонощен. Вярно, нощния беше разреден до безумие.... но го имаше. Очевидно при "прекрасната " демокрация кинтите са с приоритет пред желанията на избирателите.
Нужна е нощна линия до летището и то до двата терминала! Това на В. Григорова са дребни, смешни сметки и да! - обслужване интересите на таксиметровите компании.
Това София е село щом няма нощен транспорт то с нищо не се различава от селата пък и не е Европейска столица във всички такива има нощен транспорт явно само тук е проблем!!!