Управляващите поискали поскъпване на билета за градския транспорт в София

"Проблемът е, че правителството ни дава съвети, които знае, че ние не можем и не бива да изпълним", каза председателят на СОС Георги Георгиев

Обратно в новината

Коментари - Управляващите поискали поскъпване на билета за градския транспорт в София | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

"Да го д...т бедните", нали? Това управленеи става све по-шизофренично.

Увеличение ще искате,когато направите различни цени за продължителност на пътуване!Няма да ви плащам за по 1-2 спирки,колкото от край до край на линията!

СОС очевидно не иска увеличение, но и държавата не иска да подпомогне Столична община. Лена пак ли се меси. Лена, Гуглена да не е указала на СОС да вдигне цената на билета. Разсипа

Хаха в Германия драстично намаляне на цената на месечна карта за целия градски и регионален транспорт от 60 на 9 евро, за да подпомогнат хората, а тези искат увеличение. Нали следвате европейския пример???? Или го следвате само, когато може да се краде и да се подпалват войни??

Не било справедливо... А по-справедливо ли е цяла България да плаща градския транспорт на София заради некадърно местно упрвление?

Бегом на село!

Гербаджийте от общината пак спестяват половината истина. С години лъган народ, 12 от които при тях, скача от половин дума и не мисли, не търси истината. Няма време за това, като по цял ден опъва каиша.

Безмислен политически коментар. Това, че кметът на София е на ГЕРБ не значи, че за това общината ни не трябва да се дофинансира от държавата. Очевадно цената на горивата скочи, а оттам и цената на услугата. Частите превозваци коригираха цената, а СО не...Къде е логиката? Хайде малко да се ограмотите, ако може, разбира се!

Да го вдигат ве, аз и без това никога не плащам.

Какво увеличение? Съдът на два пъти обяви сегашната цена на билета за незаконна. Изведнъж още увеличение. Кога ми се случи да плозвам градски транспорт никога не си купувам билет. Няма да го правя и за вбъдеще.

Билетчето да го увеличават колкото си искат. Картите за пътувания - НЕ. Погледнете с какво пътувате вие, които си купувате превозен документ а и вие, които не си купувате си купете веднъж и вижте. Измамата е пълна. Никъде не съм видял/а финансов отчет. Колко хора пътуват, колко карти и от какъв вид са продадени, колко коли (автобуси, тролейбуси, трамвай и МЕТРО) се движат, но не средно, а във всеки момент. Само приказки за това дайте пари. Както навсякъде в Б-я. Така явно е модерно.

Ех, дай да върнем гражданинът с Чекмеджето, ще има пари за столичния транспорт. Е, ще са от хората в Петрич, Сливен, Стара Загора, но пък ще има за гратисчиите от Факултуто и гетото на Константин Величков и всичко е наред, нали? Не е работа на правителството да спонсорира градския транспорт, а София има достатъчно пари. Е да, ще се разсърдят чистачите, ремонтиращите ремонтите на ремонтите на ремонтите, а не бива, нали?

Проблемът е, че Петрич, Сливен и Стара Загора ще останат без пари общините, ако данъците, които се плащат в София - останат за София. В момента половината от тези данъци ходят за другите градове в България, щото иначе са загинали. Та, ако всички данъци плащани в София си останат за София - това ще е доста проспериращ град, с евтин транспорт и т.н.

За последните 3 месеца съм използвал градски транспорт близо 150 пъти и все още не съм проверен.

Протестирам в подкрепа на това, инфлацията у нас да е 2 пъти по-висока от тази в другите страни от ЕС.

Отиваш на работа с ГТ за да си отработиш заплатата която все по-малко стига за да покриеш всички разходи. И по пътя освен за това как ще свържеш двата края си мислиш как може правителството да се правят на по-големи католици от папата само и само да покажат на господарите си от запада колко послушни слугинчета са, И всичко това за сметка на по-високите сметки за ток, парно, храни и пр. И на края на деня разбираш че на всичкото отгоре цените на ГТ същото това правителство предлага да бъдат увеличени само защото кметицата (та и рога да има на главата все тая) не е от техните. Т.е за по-кратко... Плащаш по-високи цени за услугите на ГТ за да отидеш на работа за да си отработиш заплатата която вече за нищо не стига. И в цялата тази верига единственото общо са "гениалните" идеи на правителството. ПП и останалите като нея много говореха за това че в България трябвало да има революция защото това било решението на лошите ГЕРБ и архизлодея Б.Б. Само че не разбират че думата революция значи въртене в кръг. Така че от големи напъни да изчегъртат ГЕРБ на края ще се окаже че те самите ще ги върнат на власт. Така че да перифразирам една поговорка... Каквото ПП може да си направят на самите себе си това ни Бойко не може да им направи. Симпатизанти на ПП повтаряйте след мен "Здравеееей Бойко!"... Ще ви трябва.

Цялата тази измет от Народното събрание и ул. Московска незабавно да си пададът оставките.Всички участвали във властта през последните 33г. Цялостна ревизия на имуществото.Ако искате нещо да се промени за добро това е начина, ако пък ли не стойте и търпете геноцида.

Само да допълня. Не се ли сменят тези народопредатели народа ще затъва все повече.Всички там са да си пазят бизнеса.Не ги интересува нищо друго.Затова или всички на площада и да ги изринем, ако пък ли не стойте си дупките и не се оплаквайте. ЗАЩОТО КАКЪВТО Е НАРОДА ТАКИВА СА И ПОЛИТИЦИТЕ. И както е казал дядо Славейков ,,Не е народ! Не е народ! А МЪРША!

Какво му пука на Киро колко ще се увеличи билета! Нали води любовницата си с него в луксозни хотели къде ли те по света за са се забавляват. Пука му за хората! Тях кулета ги яли!

Отивам да протестирам в подкрепа на предложението на Киро за увеличаване на цената на билета в София - от 1.60 на 3.20.!

Нали протестирахте за ПРОМЯНА! Ето ви промяна на цената на билетите, която да съответства на 40% инфлация за последните 8 месеца. Е, как, доволни ли сте от промяната? ДЕБИЛИ!

От промяната .Но в София управлява ГЕРБ.На следващите местни избори това ще се промени.

В Прага билетът е между 2,37 и 3,16 лв., а имат много добър помислен и развит транспорт. Колкото повече хора го ползват, толкова повече може да се свали цената. В София трябва да е дори по-скъп.

Тук не е въпросът да стане по-скъп, а как се "оползотворяват", средствата предназначени за градския транспорт и къде дефакто отиват парите без никакъв контрол - в нечии джобове на частни лица и на определени фирми!

Абе идиот, ти ползвал ли си градски транспорт в София? Налагало ли ти се е да чакаш 15 минути автобус, не, нали? За какво вдигане на цени говориш след като качеството на услугата в до долу?!

Ако го вдигнат си купувам кола. Ебал съм ги у транспорта.

Градският транспорт е на загуба от години, без оглед на цената на горивата. Метрото също не се самоиздържа и ако не се строеше и мотрисите не се купуваха с евросредстра, метро нямаше да има. Цените трябваше да се вдигнат отдавна, и то с доста. Но с некъдърни популисти в общината това няма как да стане. Трябва да се работи и по рязко поскъпване на притежанието и цената за шофиране в София. В момента е по-евтино да се пътува с 20-годишна трошка, отколкото с градския. Оттам идва и замърсяването.

Как е възможно да има толкова нагъл и нахален демагог и популист?

София внася най големия процент данъци в държавния бюджет. Ако държавата иска да ни вдигне цените на графски транспорт ТУК, ние пък ще поискаме да на плащаме данъци ТАМ!

Добре дрогарко Фандъкова. Ние пък ще поискаме данъците и заплатите на 200000 чиновници да се плащат ТАМ и за компенсация правителството да плати транспорта на всички ТАМ.

Държавата не може да вдигне цените в общинска фирма.Фандъкова иска да ги вдигне,но я е страх да го каже.Идват догодина избори за кмет.

Поредния опит на ПП да притисне софийска община, за да накара жителите на София за са недоволни и да ни накарат да гласуваме за тях! ПОЗОР!!!! ОСТАВКА!!!!

Уж няма пари, а мутрите от герП сключват рекордни договори за почистване. Уж градския транспорт е в криза заради цената на горивата, ама той е на мунис от години. Уж ПП не искат да хранят бездънната корупционна яма в София, ама се оказва, че самите герП са отказвали да дават пари на софийската корумпирана пачавра.

ще поскъпне нали трябва да има за УРКИТЕ безплатен транспорт....аи да ви ева в смотаните софянци да ви стане 10 лв градски траспорт ПРОСТО БъГАРСКО НАСЕЛЕНИЕ

Лапай селяндур.

И аз , искам да се осъдят тези дето ограбиха Род и Родина , ама ЯДЕЦ

А, докога и защо циганите ще пътуват без да плащат. Контрольорите ги подминават. Плащаме и на бежанците. Е, докога така в тази България? Управляващи, излезте с ясна позиция по този въпрос. Или по този начин ги запазвате, като свой електорат? Омръзна ми, много ми омръзна!

има това. Нали вече си имате машини и мангалите не можели да гласуват. Просто контрольора го е страх да не го бият или заколят. Ти, защо не им правиш забележка, че цапат. По същата причина.

докато се опомните че Путин да добро ги избива тея долни УРКИ ще ядете много ядец ми ИДЕ ЗИМА ......да го духа простия бЪгарин

Вас кво ви пука? Гледам компостьорите хванали паяжина и ръжда, никой вече не ебава да си дупчи билет, просто се качват и сядат. Даже вече и не се озъртат за контрола! Хубаво е след толкова десетилетия тежку лъжи за розово бъдеще тоя народ поне да се вози в града си почти безплатно, че само пеша с мизерни левчета, разширени вени и бастунче не става дълго... А и там не те оставят намира, както е видно напоследък - взимат парите на опечалените и те хвърлят бетер като куче в някоя плитка яма, оформена срещу сто лева от мангала-гробар......

"20 директори със заплати от 5-6000 лв.упраелявст транспорта в София" Ето ви я причината,заплатата е най-малкото нещо,защото цели 20човрка крадат като невидели.

ако вместо да ни закопаят с метрото бяха оправили транспорта и надземната градска желеница щяхме да сме по-добре. но управляващите винаги са показвали последователна 150 годишна политика за закопаване на туземците!

у Видин колко е билетчето за метрото Чадо, че си тръгнал да коментираш Софийското

ГЕРБ искат да увеличат билетите в София като го представят за решение на ПП

къв ГЕРБ те гони па тебе бе урод,на такива като теб трябва да им се забрани да гласуват урод тъп нещастен аи нема ли мреш вече от злоба

ГЕРБ и крадат още повече,защото това им е последния бастион.

Вече почти 15 години София се управляванот ГЕРБ в лицето на гербаджийския кмет Фандъкова, а в столичния общински съвет мнозинство са гербаджиите. Така че каквото се решава да се случи в София - е решение на ГЕРБ

Сллава на Украйна! Да живее Зеленски с все по-новите цени! Да живее европата, демокрацията и натото! Долу Путин с евтините газ, нефт, въглища и дърва!

Гербаджиите се чудят какво да измислят само и само да очернят Продължаваме промяната! Смешници мутри

заради Зеленски и неговоите "бежанци" и "санкции" страдаме все повече всички туземци! Госпдарите денонощно мислят как да ни измъкнат ощр пари! скоро ще изтребят туземците за да останат Зеленски, " бежанците" и "евро-аталантиците"! за когото и да гласувате получавате само правилните "евро-атлантици" с правилните и все по-скъпи решения! Ходенето на избори е самоубйство за туземците!

Правите така, че притежаването на автомобил в столицата да е по-скъпо от градския транспорт и нещата ще тръгнат в правилната посока. Щом колите се разредят, ще може да увеличите бройката на градския транспорт и да стане по-редовен. Докато може да притежаваш 20г курник и да плащаш 40лв на година данък, който да гние в някаква градинка то нищо няма да се промени. Автомобилът е лукс, не социална продобивка.

Колата не е лукс, но като цяло си прав! До момента в който едно сравнително читаво колело струва между 600-1000лв, а за 700 можеш да си купиш неква таратайка, така ще бъде. Като цяло в южна европа най-евтиното и бързо превозно средство е мотопеда. Грьдската среда и тесните улици просто го налагат. Но Ганьо още не е уврял за тази исктина. Освен това е къде-къде по-хай да караш 25 годишен голф или бмв 3-ка произведено по времето на абитуриентския бал на баба ти.

а защо не спрат заплатите на управляващите за да подпомогнат транспорта? част от транспорта трябва да се подмени или ремонтира. така или иначе нанасят само шети?!

Градският транспорт е зелен и като такъв трябва да се субсидира.

Така е, къде е логиката да не се съберат пари от цялата страна, та най-бедният град в страната да има евтин транспорт и парно. Защото точно това означават субсидиите от републиканския бюджет

Цялата страна се изхранва от данъците на София. Не е много пресилено да се каже.

Спирайте адския транспорт и забранете достъпа до София на автомобили от провинцията. На когото не му харесва - да хваща пътя.

Ха така.санкции и Слава Украйна.

На Фандъкова й остана още година и малко кметуване. Крадене като за последно.

ти е куха тиквата, като за последно. Как пък една "кражба" не хванахте за година и половина.

Е гласуваме за Възраждане, но и ще протестираме докато не паднат тези предатели. Не може укрите да се движат безплатно а нас да ни дискриминират!!! Недопустимо лицемерие и геноцид!!!! Всички На протеста на Възраждане и да изметем подлогите!

Ко?Не!

Дано поне ти плащат за тези глупости.

С ти колко коментара написа до сега бе , лайнар. Чета ти поне 5 до сега

ще доведе до свиване на всички други "бизнеси". Накрая само хляб и мляко и пътуване от точка А до т. Б. Магазините ще зареждат с по една найлонова торбичка за 10 хил. лева храна. И следва Смърт. За повечето хора. Гладна смърт. И крадците, ако междувременно не се разболеят от рак заради проклятията на бедните, ще продават имотите и блоковете на пришълци от другаде. И накрая тези алчните, все пак ще пукнат в адски мъки заради делата си.

"големият проблем на транспорта в София е поскъпването на горивата с между 230% до 330%" Ами какво чакате? Вдигайте билетчетата с между 230% до 330%! Да видим как ще се отрази на популярността на правителството новата цена на билетчетата. Да видим кой кого ще бие, протестиращите-опозицията или протестиращите-"псевдо-протестиращите"?

На Правителството? ГЕРБ управлява София.Или когато правителството дава парите за метрото, Фандъкова си приписва заслуга?

А защо просто не се вдигнат данъците на колите? Така ще се увеличат приходите в бюджета (от който ще отидат повече пари и за транспорта), а на който не му е изгодно слиза от колата и почва да ползва градски транспорт (и съответно допринася за приходите му).

А до не се вдигнат и двете?

Нищо няма да се увеличи ,освен кражбите на кметицата.

А твоят електорат от ФакултетО кога ще почнат да си плащат билетите?И контрольорите ти да не ги забелязват.Отделно ,че да превърнали някои линии(трамвай 11 например? в кръчми.Ядат и пият бира, и хвърлят боклуците под седалката.

да лапат, като са във властта? Ами техните, от по-долните касти.

Считано от 1 юли : 2,20 лева става цената на билета за градския транспорт в София . Пенсионерските карти остават на същата цена , както и за учениците .

Ако закупите карта за 3 месеца ,ползвате отстъпки .

Но не коментират,че Фандъкова купи газ на два пъти по-висока цена и плати 2 млн.на посредници.

и че правителството позволява някой да печели по лев от литър гориво... Интересно... Кой ли е... Аз залагам на некви фамозни харвардчета... Нагли и лакоми.

В много гардове по света градския транспорт се дофинансира, но в разумни граници. 30 до 50% недостиг в приходите може да се приеме, но когато стане над 80% очевидно нещо не е наред тук.

лъжене и некадърност. Общо: деградация на хомо сапиенс в управлението на София. Лоша, необратима, нелечима.

ГЕРБ управлява София и градският транспорт винаги е бил на загуба.Крадете по-малко!

Средата заплата в София е над 2000 лв, билетчето - 1.60. За справка, във Виена, при 2000 EUR някъде средна заплата, билетчето е 2.40 EUR. А разходите за поддръжка са горе-долу същите като при нас. Просто тука нашенецът винаги гледа да изкяри.

Но това е средната заплата. Онези със заплата 4-5000 и нагоре не пътуват с градския транспорт. А другите, със заплата 1000-1500 лв нямат избор. Към тях са насочени евтините билети.

Във Виена месечната карта е 25 Евро! И паркиране в синя зона с картата! Аре у лево!

Какви 25 евро месечно в Австрия. Годишната карта за всички линии е 365 лв. Не считам, че е скъпо. А колата в гаража. Само за екскурзии в провинцията. Просто е.

не те ли е срам, бе. Знаеш ли колко хора в София сме със заплата 1000-1200 лева. Ние пътуваме бе, алоу, безмилостно човешко л.й.о. С другата средна заплата си карат колите, бе. Що не кажеш каква е цената на храната във Виена, а, бе?

Транспортът трябва да се оптимизира спрямо пътникопотока. По цял ден въртят празни рейсове и трамваи с по 5-10 човека в тях. Извън пикови часове интрвалите трябва или да се разредят, или маршрутите на линиите да се променят и да събирт повече хора и да се намали броят на линиите.

Наведнъж пристигат 3-4 автобуса. След 20 минути- пак на група. Това днес, овча купел 2. Безобразие.