Коментари - Ексследовател: Само удар с колата нямаше да измести автобуса | dnes.dir.bg
назад

Ексследовател: Само удар с колата нямаше да измести автобуса

Ексследователят Георги Илиев допусна, че задните гуми на автобуса на „Тракия” са минали върху предното дясно колело на колата, която се удари в автобуса.

Обратно в новината

Коментари - Ексследовател: Само удар с колата нямаше да измести автобуса | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да се изисква експертна проверка от ЧУЖДИ и независими експерти!!!! Тукашните ще се опитат да ги купят, мръсницте!! Ще изкарат виновен всеки друг, но не и ЮИ! Това е фирма-убиец!!! Да се заличи от регистрите и се ликвидира!! Ако не - ПЪЛЕН бойкот докато не умрат на пазарен принцип!!!!!

snowmark

Това радио ,да не би да е при педалите,че се е навела да го изгаси???Сигурно си е чатила през това време.

Още един пример за жена-шофьор.

Леко търкане на кола в рейс. Ошашкване и на двамата шофьори и резки завъртания инстинктивно на ляво и съответно на дясно. С 95 км.ч. при такава маневра автобуса прави непридизвикана каскада и като нищо за секунда, две може да се е движил само на левите си гуми от маневрата и от там ... в канавката

Нещо не ги обичаш, но нямаш аргументи против тях. Това че не ти харесва фирмата не прави шофьорът виновен, нито пък превозвача.

При всички случаи е виновна жената нас лекия автомобил. И да не забравяме, че при такава скорост е възможно л.кола да наруши движението на автобуса, който се е обърнал. Явно и жената си е "специалистка" , щом един път е карала с алкохол.

Обикновено един некадърен шофьор е достатъчен за предизвикване накатастрофа,а тук май са се събрали двама.

С волан, който е навит до макарите и Трабант ще обърнеш по таван!

Защо никой не казва нищо за жената от колата? Пияна ли е била или дрогирата? Коя е ? Нито име се посочва. Може би пак е наше момиче, което трябва да оправдаем? Говори се само за фирмата превозвач и състоянието на автобуса, който се оказа нов и в изправност.

Може да е била с ВЕФ жената...

Не знам кой реално стои зад фирмата, но ми прави впечатление, че под всяка статия свързана с катастрофата има доста тролове, които безусловно обвиняват жената и защитават фирмата.

Имал съм подобен случай.Карам в лявата лента преди тунела към София.Един подобен автобус тръгна да изпреварва засече ме и аз натиснах клаксона.Той се стресна и даде рязко надясно .Излезе почти до канавката и здраво се разлюля.И това при изкачване на наклон и вероятно по ниска скорост.Така че основно имаме неадекватна реакция на автобусния водач.Пораженията по леката кола са прекалено малки за да има възможност за физическо въздействие върху автобуса.

Масово засичам жени шофьорки,коита си пишат по телефона докато карат автомобил.Хората просто не си дават сметка,как от безобидна за тях грешка могат да почернят живота на много хора.Мисълта,че е по добре да не се разсейвам докато шофирам защото мога да нараня някого е голям показател,какъв човек си в живота.По този начин си полезен за себе си и за обществото.Не започнем ли да мислим глобално с извършването на малки действия винаги ще сме си така.А е толкова лесно просто да бъдеш човек и да уважаваш другите.

екс следовател и еск к... , мани бегай. като си бил толкова кадърен, що бЕга ?елементарна физика, питай някой учител . като удариш нещо, което се движи, то неподвижно ли остава или ???

Масово засичам жени шофьорки,коита си пишат по телефона докато карат автомобил.Хората просто не си дават сметка,как от безобидна за тях грешка могат да почернят живота на много хора.Мисълта,че е по добре да не се разсейвам докато шофирам защото мога да нараня някого е голям показател,какъв човек си в живота.По този начин си полезен за себе си и за обществото.Не започнем ли да мислим глобално с извършването на малки действия винаги ще сме си така.А е толкова лесно просто да бъдеш човек и да уважаваш другите.

Фирмата е на бандита от ДПС Рамадан Аталай /Ради Михайлов/. Преди да започне далаверите си е работил в Кремиковци на средно ръководно ниво- човек на ДС.Така, че и да го разстрелят ще е полезно-един крадлив резняк помалко.

Шофьора на автобуса се намира от ЛЯВАТА страна. Самият автобус се4 е килнал в дясно в канавката. От маневрата след съприкосновението, дори и панически да е навил геврека то автобуса би се наклонил силно на ДЯСНО и следователно би се движил само на ДЕСНИТЕ си гуми... ти си един "експерт"... не ти е работа!

....... излиза, че неопитната водачка на лекия автомобил е изхвърлила автобуса в канавката, управляван от "опитния"шофьор на Юнион-Ивкони... При това скоростта на двете ППС-та е съезмерима, а автобуса тежи около двадесет, такива коли...., явно тука физиката не работи..., а това го няма и дори във филмовите каскади !!! Ясно е за всички, че "опитния" шофьор на автобуса се е ошашавил и сам е вкарал автобуса в канафката, без да мисли за последствията... Да се провери КОЛКО километра стаж има като шофьор на автобус.... КОЛКО км и КАКЪВ стаж има преди 2014 г., когато е назначен за автобусен шофьор..... А иначе въпросите са мноооого, защото е тъпо, 33г келеши, който принципно отговарят на условията, но с шофьорски стаж далеч под 300 х.км да се качват на автобус, да превозват 50-60-70 човека и после да обясняват, че автобуса се е вдигнал на две колела..... от удара!!!

Шофьорът сам си казва - при удара автобусът се повдигна на десните колела и аз врътнах наляво волана. Всеки интелигентен човек ще съобрази, че това ще предизвика обръщане надясно.

Възможно е да е умишлена катастрофата. Не е доказано че жената е управлявала автомобила. Възможно е да е мъжа и това може да се види на камерите засекли колата преди това. Има и такъв любителски запис.

Няма по-злобно и по-просто племе от българите. Пък после политиците ви били виновни.

Направо гърмиш по тира от страни и оня пада по гръб, нали?

Просто не мога да повярвам какви специалисти се изказват компетентно тук. Цяло чудо на чудесата е, че нещастната катастрофа се е случила с чисто нов автобус, произведен през 08/2017г. Представям си какво щяхте да пишете, ако беше някоя стара бангия на 40-50години...

със свалени панталони ли е бил?

Съприкосновението между двете МПС видно от репортажите е точно в средата на автобуса. Кола с един тон при такова търкане може да предизвика единствено сърбеж на буса. Виж ако го беше пернала в предната или задната гума щеше да е малко по различно, но пък там щеше да си проличи майсторлъка на шофьора. Тук си е било чиста шаш - паника.

Абе не се излагайте бе хора. Все пак шофьорите на която и да е фирма са запознати с отговорността която носят. Никой няма да поеме риска да убие 6 човека "ей така, щото му пречи няква на магистралата." Автобусът е на 1 година, не мисля, че е възможно да има чак такава техническа неизправност по него, за толкова време, че в това да е проблемът, за което да обвинявате фирмата. От друга страна жената, шофирала автомобила също със сигурност не се е врязала в автобуса, че да я обвинявате и нея. Възможно е да е имало техническа неизправност в нейния автомобил или на някой от шофьорите (без значение на леката кола или на автобуса) да му е станало зле. Няма значение, трагедията е факт. Защо трябва да се вдига толкова врява, която след първоначалната информация за случая е напълно излишна. Вместо това да се окаже по-голяма съпричастност към семействата на починалите.

Началото на атаката срещу Сирия викаш?

Атанасов е казал: - И внимавайте с новите автобуси!! ще ви скъсам.... ако се случи нещо с тях! Водачът на автобуса кара и изведнъж лек удар от ляво. Стряска се ("пазете автобусите!!"). Десен волан , спирачки, рязко ляв волан за да не излезе от пътя и се обръща. ГРЕШКА НА АВТОБУСНИЯ ШОФЬОР. И с колани всички загинали от дясно до прозорците нямаше да се спасят даже щеше да има повече загинали защото колана ограничава защитната реакция на човека. Той помага при челен удар или вертикални подскоци или пропадания- държи пътника към седалката.

Ошашкали са се от ситуацията. За неопитната водачка е ясно. Опитният шофьор, ако знаете на какъв стрес са подложени шофьорите на тази фирма. То от това се получават съкатлъци и инциденти.

Човече, колкото и километри стаж да има шофьор никой няма особено голям опит в това да му се врежат в гумите. Какво значи "ошашавил се" ами ще се ошашави естествено, на теб някой да ти се навре в гумите и ти ще се ошашавиш. Не може да обвинявате някого, че не е овладял автобуса, като на него му са се набутали в гумите. Големи разбирачи сте всички, няма що.. Ако с такова желание помагахте на семействата на починалите, вместо да плямпате цена нямаше да имате. Сеирджии...

Къде е заровено кучето??? "КОЙ" системно ПРЕОБРЪЩА леки автомобили, тирове, автобуси и др. МПС-та по българските пътища?!!! "КОЙ" създава магнитни полета и предизвиква управление на МПС-тата с психотронна техника?!!! Къде се намира тази техника?...в 4-рите американски бази в България ли е заровено КУЧЕТО?!!!

реакция на шофьора според мене. Ако е завъртял волана на дясно при скорост над 90 км/ч

Тоя екс''следовател'' на приказки е много силен защото това му е била работата да манипулира и омотава ама като е толкова ''спец'' да влезне в автобуса при една исценировка на катастрофата пък да покаже какъв ''спец'' е..

Елементарната реалност е че момето си е виновно основно, след него тия пътници дето са убили другите защото без колани са падали върху тях и на треето място водача че не е минал курс за каране на две колела при 90 км час... Това е истината - останалите живи са убили и ранили другите по невнимание макар..

Вчера написах че не е възможно лек автомобил да изхвърли от пътя тежът автобус. Сега нова глупост -не е възможно автобуса да мине върху предната дясна гума на колата, след като съприкосвението е станало по средата на автобуса. Явно "експертите" се мъчат да прихвърлят вината на леката кола. Бизнесът винаги е прав.

Жена шофьор, негър скиор и евреин миньор нема.

Във всяка катастрофа трябва да се търси истината, причината. Така се правят изводи, трупа се опит. липсата на популяризирането на анализите и точните причини на катастрофите води до тяхното повишаване. По никакъв начин ние не можем да намалим мъката и загубата на близките на загиналите.

Верно си голю, удара на реното е изцяло от дясната страна, жената с реното се е опитала да го изпреварва и се е ударила.

С лекота лек автомобил и даже мотоциклет изхвърля автобус и даже тир в канавката. Достатъчно е да чукне леко предната гума. И 30 тонното превозно средство само си отлита настрана. Не го измества, а го дестабилизира ! Има много такива филмчета в нета.

Прав е следователят. Лекият автомобил не се е "врязал" както твърдят, а се е "плъзнал" по автобуса. Затова и пораженията по тая част от автобуса са съвсем малки. Колата е 1,3 тона, а автобусът е 13 тона, при това относителната скорост между двете превозни средства е малка/около 10 км/ч, при скорост на автобуса 93 км/ч и на колата 103 км/ч/ Точно за това навярно е прав в предположението си следователят. Има обаче и друга възможност. Ако автобусът се движи само направо, никакъв страничен контакт не може да му повлияе. Особено "плъзгащ" и то от превозно средство със значително по-малка маса. Ако обаче при контакта ВОДАЧЪТ НА АВТОБУСА НЕВОЛНО Е РЕАГИРАЛ И Е ЗАВЪРТЯЛ СЪВСЕМ МАЛКО ВОЛАНЪТ НАДЯСНО, ТО ТОГАВА ПРИ ТАЯ СКОРОСТ, АВТОБУСЪТ ЩЕ ЗАГУБИ УСТОЙЧИВОСТ, ЗАЩОТО ЦЕНТЪРЪТ МУ НА ТЕЖЕСТТА Е ВИСОКО. ТОВА Е НОРМАЛНА, ИНСТИНКТИВНА ЧОВЕШКА РЕАКЦИЯ ЗА ИЗБЯГВАНЕ НА КОНТАКТ, НО ОПИТНИТЕ ВОДАЧИ НИКОГА НЕ ПРАВЯТ ДОРИ И МИНИМАЛНИ РЕЗКИ ДВИЖЕНИЯ С ВОЛАНА ПРИ ТАЯ СКОРОСТ! ВОЛАНЪТ СЕ ДЪРЖИ ЗДРАВО И СЕ КАРА САМО НАПРАВО!

Като последното може и да не е съвсем вярно ... покрай криптовалутите :D

Вижте марката на автобуса. Китайско творение без необходимите мерки за сигурност. Автобуса дори не се е преобърнал и да даде толкова жертви, означава че няма никакви стандарти за безопастност. Ама нали по закон трябва да е нов. Ето сега нов ковчег. При такова обръщане на едната страна би трябвало да има само леки травми, ако конструкцията е направена безопасна.

Автобусът е с висок център на тежестта и лесно може да бъде изваден от равновесие.

Много ли верваш на филмите? Знаеш ли, че има предавателно отношение между въртенето на волана и колелата? Ако е била ударена гумата на автобуса, дали нямаше да го разбере това шофьора му? Да чу да го казва? Цялата случка е съвкупност от грешки и неумели реакции на двамата водачи. По цял ден чета обясненията на точно такива, дето някой не разбрал как станала катастрофата, ама почти винаги е другия.

Да така е, но въпроса е може ли това да е удар от колата, която е ударила на нивото на осите на автобуса и това би създало много малък въртящ момент за преобръщането. Но от рязка и неадекватна маневра на водача ще се получи с много по-голяма успеваемост нарушаване стабилността на автобуса.

Станков, Автобуса е 10 пъти по тежък от лека кола. Ти си десет пъти по лек от лека кола. Бягай успоредно с 20 км.ч. до лека кола и я блъсни в предната гума. Ще разбереш колко си грешен. След като мотоциклет може да изхвърли 30 тона, очакваш и велосипед да направи същото.

voknid

Пишман шофьори. Не стават и за каскадьори. При тях по-рядко злополуки стават.

дкми

"Задържан е и нейният спътник, който е бил заедно с нея в колата. " Това пък защо?

При такава сравнително висока скорост, времето за реакция е малко. Не забравяй пословицата - И малкото камъче преобръща колата.