Участник в изграждането на "Дунав мост 2": Опасен е - с лош проект и лошо изпълнение

Проблемите са заложени още в процеса на проектиране, има такива пукнатини, каквито няма никъде другаде по мостовите съоръжения у нас, алармира пред Dir.bg експертът инж. Иван Янакиев

Обратно в новината

Коментари - Участник в изграждането на "Дунав мост 2": Опасен е - с лош проект и лошо изпълнение | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Якимов е бил част от екипа. Казва, че е мълчал, тъй като бил подписал декларация за поверителност. Тази декларация най-вероятно има отношение към това да не се разкрива информация, която касае текущата работа, преговорите и т.н., но не и информация, която се отнася до безопасността на съоръжението. На това основание самият Янакиев е трябвало да уведоми самия министър или прекия си ръководител. Иначе е наказателно отговорен

Taka e.Нека Якимов подкрепи думите си с конкретни доказателства -това което казва например за проблемите с проектирането,''липсваща армировка''-колко липсва, изчислил ли е точно нужното количество.Защо проектът е бил одобрен ако е така?От кого е одобрен, защото дори и проектантът да сбърка, проектът на подобно сложно съоръжение минава и други много сериозни нива на контрол.Изпълнението -склонен съм да се съглася с него за пукнатините, знам и от какво са образувани и т.н които ги знае и той.Но пукнатините не са проблема, защото те не са в зоните на високоякостната стомана, която реално е гръбнака на моста не са и в стълбовете.В крайна сметка мостът е приет- от кого, след като цитирам ''информирал съм всички'', т.е и консултант и министерство и светила са били наясно с проблемите?Знам и как всички величия бяха тихи и дори горди от този проект съгласяваха се и го слагаха до името си, самият Якимов е изнесъл доста лекции по темата.Вземете излезте с едно категорично становище-става ли не става ли, защо не става ако не става, но и като обявите че не става разяснете и защо го приехме, защо приехме проекта и т.н.

И ти, гн Янакиев, си имал късмета да се родиш в грешна страна (държава). Добре, че на тази възраст поне може да не станеш свидетел на окончателното падение на тази територия. Да му мислят младите.

Където е..."текло", пак ще тече, без значение дали става за отичането на водата през цепнатините на "Дунав мост" 2 или за суми пари, "отичащи се" в бездънните джобове на български и румънски корумпета:)))!!!

Румъния участва с "цели"17%,това е,но за сметка на това ,те събират таксите,там е цялото обслужване на моста,а какво взема България,ами това което румънците им дадат !! На моста вече 4 години няма изградени кантари за теглото на тировете,защо ли,като се знае ,че на всяко ГКПП ЗАДЪЛЖИТЕЛНО ТРЯБВА ДА ИМА НА ВХОД И ИЗХОД !!Властите отдавна са информирани ,но ядец,било проектанска грешка и щели да видят какво ще се прави !!Сещата ли се от къде преминават претоварените тирове,без да плащат,но в траспортните фирми са инфлинтирани сума ти депутати и партии!!Стига толко!!

срамиш името бе,дървена главо !!ти ходил ли си на този мост ?!ако случайно знаеш къде се намира ,отиди ,погледни ограничителните линий на платната,леерните арапети на пешоходното трасе как са се огънали и тогава плямпай!!тъпанар,гербав политик !!

си противоречи сам и сам се опровергава. като се прочете добре интервюто става пределно ясно.

Само и единствено бг плати моста.При пускане в експлатация власите взимат процент от таксите.

Немога да разбера що за идиот е този човек! Лъже като циганин! Ако този мост ще падне какво остава за онова тенеке при Русе? изперкали старци! Добре че има офицална информация и може само да му се посмеем на това старче!

D_T

Имаш ли понятие коей е този човек и колко опит има зад гърба си? А да не говорим, че коментираш неща от които си нямаш грам представа... колко проекта на мостове си виждал? А колко моста си проектирал? Изобщо някога виждал ли си норми/ ръководство/ учебник за проектиране на мостове?

Говорейки за цени, тези споменатите само България ли ги е плащала или е обща цена платена заедно с Румъния? Румъния с какво е участвала в строежа?

zeddd

Най-вероятно са пари на ЕС, като част от този недомслен транспортен коридор.

Бг.има много излишни пари и ще направи 3ти мост до втория да се крепят.Дадох си здравето на него .

Как може да публикувате статии/интервюта без да проверявате информацията изложена в тях? Относно констатациите за компрометираната структура на моста, не мога да коментирам (дано да не са верни), но в интервюто е пълно с абсолютно неверни данни. Никога не са залагани 45 хил. МПС-та да преминават през моста на ден. Също така, общият брой МПС-та, преминали през моста през 2017 г. е значително по-голям от броя за 2016 г., приблизително с 20%. Със сигурност не е намалял с 10% и това може много лесно да се провери. Товарни влакове преминават моста, макар и рядко. Ежедневният пътнически влак не е до Калафат, а до Крайова, а освен това има и редовен влак от София до Будапеща, през Видин и моста. А като се има предвид на колко се оценяват другите мостове по река Дунав, цената на този при Видин с жп и довеждащата инфраструктура е съвсем нормална и въобще не е висока...

Важното е да има хейт и колкото се може повече социално слаби, иначе няма кой да гласува за БСП!

D_T

Ами верни са нещата за конструкцията, които са казани в статията... също така тефлоновите лагери бяха сменени наскоро далеч преди срока който, трябваше да издържат... просто бяха станали на нищо - лошо избрани, може би също толкова лошо изпълнени... А имате ли представа как се сменят? Трудно... много трудно... и съответно скъпо...

АКО МАМАЛИГАРИТЕ ПРОДЪЛЖАВАТ ДА ВЗЕМАТ КНИЖКИ ЗА ЩЯЛО И НЕ ЩЯЛО, ТО СЛЕД 2 ГОДИНИ НЯМА ДА МИНАВАТ И ПО 500 КОЛИ НА ДЕН!!!!!:))))))))

тоя тюфлек що не е излязъл по някоя от телевизиите като е бил толкова навътре в нещата ,да съобщи на българите какъв некачествен мост се строи . Подписал бил документ за конфиденциалност ,тоест като са му давали камари с пари докато е бил в управлението на строежа е мълчал като риба . Е нема такъв мръсник

вантов мост няма предварително натегната арматура! и не му е нужна!

Не е така, има доста напрегнати кабели от високоякостна стомана във връхната конструкция на моста.Самите ванти също са напрегнати.

А къде беше доцентът, когато се строеше мостът?Информира ли консултантите и хората от министерството и за проекта и за изпълнението?Прието ли е съоръжението?Нещо май на много хора им припари след падането на моста в Италия .То така е лесно, ако с още 100 човека всеки от нас каже по една година в която ще има разрушително земетресение все един ще познае и ще го обявят за пророк и величие.Същото е и с конструкциите.Да докаже с изчисления колко е нужната армировка и защо не е достатъчна, това са точни изчисления на база на строго регламентирани в нормите натоварвания не може да има две мнения.

Къде е бил ли? Ами не чете ли къде е бил и на кого какво е сигнализирал? Я прочети още един път статията, преди да задаваш въпроси, издаващи неосведоменост!

Инженер Иван Якимов е сред участниците в изграждането на "Дунав мост" 2.Клаузи за конфиденциалност ала-бала, ти като си изчислил, че ''издържа на вертикален земетръс обаче няма армировка за хоризонтален земетръс'' каква е тази клауза която да те спре да го направиш това достояние на медиите още при строителството ?

Човека се е объркал. Живее в старото време, когато за строеж на мостове и прочие се използваха инженери. Сега това вече е минало и за целта се използват мениджери тит "меринджей". Та, затова не се е разбрал той инженера с италянчетата дето му е пращал мафиота-професор от Италия. Те не са бил инженери а меринджейни.

Уважавайте възрастните хора ,те са неоценимо богатство !

Много добро впечатление прави въпросния мъж. Добър изказ, факти, точно и аналитично се отговаря по поставените въпроси. Не се мрънка, хленчи, дават се добри съвети за решаване на проблеми. Човек може също много добре да разбере за какви абсурдни и долни кражби става въпрос. Това да се умножи по броя на държавните проекти правени след 1990 по същата схема и би следвало да кристализира един въпрос - как ние хората отдолу да приложим контрол на тези които решават и изпълняват проектите. Ето го човека Янакиев, бягал информирвал, писал, жалвал се а хиените се подсмихват ехидно. Това, че интертет дава гластност е стъпка в правилната посока. Може би трябва да изискаме контрола на построените обекти да става от да речем чужда, независима, международна организация - например от Германия. Те знаят при тях за какви пари, какво качество се получава, какви са нормите и т.н. Същите проверяващи да са и отговорни с подписите си накрая. Да им се плаща охолно, но да проверяват както трябва. Знаете ли колко подли хранилки в България ще пресъхнат? Може би по този начин ще се строи по-икономично и по-качествено. Не знам... Давайте и други идеи..

Познавам доцента : водил ми е упражненията по “масивен мост” 1986-1987г. ( преди 31-32год.!!) във ВИАС . Достоен , честен и компетентен. Помня го като сдържан , но за да изригне ,значи БАТАКА Е ГОЛЯМ !!!

до обикновен българин !!! кое му е честното на този капут? Да премълчи когато е трябвало да говори и да говори сега когато е ужасно късно . Подла ,алчна за пари душичка която като не взима вече пари се разприказва

D_T

Човека не е мълчал, а е информирал отговорните лица по веригата - какъвто е редът... това че хората взимащи решения са получили рушвети да си затворят очите е друг въпрос...

"Световноизвестното име в гилдията, проф. Трояно" отсвирва нашето светило, като му праща "все млади хора, които бяха неосведомени". ("неосведомени млади хора" кърти мифки - за жалост типично за доминираната от сенилни старци "нАучна мисъл" у нас). Сега наш Ванко просто си "връща" за обидата, че не са го взели на сериозно. BTW #1: Кой мост и къде е проектирал инж. Иван Якимов или неговия тим? BTW #2: Има интервю с въпросния инж. в youtube за магистралата през Кресненското дефиле от около преди година. Много шсхдства с тази статия: малко конкретика (ниво загатване) и много недотам добре прикрито лобиране за "алтернативи".

Доц Иван Якимов е много способен инженер и преподавател. Водил ми е "Масивен мост" в ИСИ-то през 1973 и му имам пълно доверие за това, което твърди в интервюто(сигурен съм, че е така). Лошото е, че всички ръководители (премиери, министри, директори и т.н.) избягват проблемите. Якимов говори за много пари усвоени над проектосметната документация от правителствата и стрителите, за което ръководителите ни не дават гласност на проблемите, а и не ги интересува какво ще стане утре. Утре може да се получи италианския вариант на падане на моста. Отговорността я носи друг!!! Срамът е за България. Любо !!!

Сенилни старци, а? Я научи коя дума какво означава, за да не изпадаш в тавтология! Излагаш се, а даваш акъл за неща, от които не разбираш!

Tova be golema qgma za fcc.i ma skusani vujeta koito fcc znae i izdade obekta v perfektno sustoqnie.

Поредния дървен философ търсещ внимание! С какво е участвал? Ако, защо е подписал? Ако не е нужен бил подписа му, да мълчи... обикновен кибик, но не се е хванал на хорото.

Плюсовете, сапросто съгласие с изложеното... Минусите искат обосновка!

Сериозни обвинения. Да му се запорира пенсията , като обезщетение за набедяване...

като знам какъв инженер съм, ме е страх да ида на доктор! та и тоя "експерт! намесил и в буламача, пътна инфраструктура, икономика, геополитика, междудържавна търговия, карго, логистика и какво ли не! и липса на напрегната арматура е намесил, а тя, напрегнатата арматура на този мост се вижда! дунав мост 2, или мост нова европа, както му е истинското име, е вантов мост! тежестта на конструкцията се носи от въжета , които всъщност са ...... експерта си е обикновен склерозирал зад-ник!

Таксиметрови драйвъри, да не се изказват по темата!

Леле, леле, леле, какви глупости си написал! Според тебе напрегнатата арматура на моста били вантите!!! Нито знаеш къде е напрегнатата арматура в една конструкция, нито какво правят вантите! Не се излагай и не показвай как нищо не разбираш от това, за което пишеш!

Малко официални данни: The traffic on Danube Bridge Vidin - Calafat during the period 04.06.2018 - 10.06.2018 was around 21000 vehicles. The traffic on Danube Bridge Vidin - Calafat during the period 05.06.2017 - 11.06.2017 was around 18700 vehicles. The traffic on Danube Bridge Vidin - Calafat during the period 06.06.2016 - 12.06.2016 was around 15900 vehicles. Къде са тези -10% ? Лъжи Лъжи Лъжи!

А защо твоите офицялни данни не са на Български или Румънски език ? Или ти гледаш данните от някой си за някъде си..

Езика по подразбиране беше английски иначе има и на български и румънски. Ето ти и на български: За периода 25.06.2018 - 01.07.2018 през Дунав мост Видин - Калафат са преминали около 23900 МПС. За периода 19.06.2017 - 25.06.2017 през Дунав мост Видин - Калафат са преминали около 19200 МПС. За периода 20.06.2016 - 26.06.2016 през Дунав мост Видин - Калафат са преминали около 16900 МПС. vidincalafatbridge точка bg e сайта

Като четете материала нещо въобще остава ли ви в главата?! Цитат: "........За този мост, като проект, е заложено през него да минават 45 000 коли на ден. Това му е пълният му капацитет. В момента неговата натовареност е около 1500 до 3000 коли на ден. Сами разбирате, че в момента натоварването му от автомобили е под 10%......." Да вземем да посмятаме ли, що ли?! ..... И вземете, че разделете вашите бройки за посочените периоди и да получите трафика на ДЕН.....Пък дано най-после да разберете за какво идва реч! Срамота е - елементарна математика.... И спрете да пишете тенденциозно глупости!

Май нещо не разбирате! С тези данни аз опровергах лъжата за минус 10%. Взех произволни 3 еднакви дати от 3 години за да се види, че трафика расте! какво деление каква математика бре господине?

Този псевдо-учен не е участвал в изграждането на моста и много неща не са му ясни. Нека да каже кои мостове в България е проектирал или е просто философ. Както и във футбола най-доби сме в коментарите. Мостът е по-скъп, защото по-дълбоко е копано в Дунава и по-надълбоко е изливано бетон отколкото е по проект. Още при откриването мостът е тестван с няколко камиони пълни догоре с пясък, които минават през 5 метра един от друг заедно с товарни жп вагони пълни с пясък едновремнно. Ако има земетресение всички мостове в България ще изпопадат, но този не, защото е с гъвкава конструкция -> разширителни лагери + стоманени въжета отвътре + сегменти, които са олекотени + стоманени въжета отгоре на половината от моста. Преди години кораб се беше ударил в конструкцията на моста и нищо не му стана, защото колоните имат защита за разлика от моста на Русе. Относно трафика на коли е нисък, защото таксите за колите са 2 пъти по-големи от тези на Русе. Трафика на тирове е огромен и постоянно стават катастрофи на селския път към моста.. Ще преминават повече тирове когато ни приемат в Шенген, защото КПП-тата които проверяват колите бавят много трафика и са причината за километровите опашки към моста на тировете.

Твойте мостове са най-най. Онези на витиня и другите строени преди теб са дъното на науката. Добре че е нямалко земетресения в България и не са паднали всички мостове строени преди твоите..

Най-добрите инженери от Витиня са участвали в изграждането на Дунав мост 2, но този господинчо не и лъже като дърт циганин. Като проект и конструкция Дунав мост 2 е уникален и превъзхожда всички мостове не само в България , но и в Европа. Подобни мостове се изградени В САЩ, Англия и Испания, но българския е най-сложен и дискавъри правиха филм за него и награди получи проекта.

Абре "запознатия" ти четеш ли се кат пишеш нещо бре! Глей ся още в първи-втори клас ни казваха като напишем нещо да си го прочетем да видим смислено ли е има ли грешки и т.н.! Ма то явно ти си по новата система и даже не си прочиташ тва дети су издраскал! Та ти казваш цитирам "Ако има земетресение всички мостове в България ще изпопадат" т.е. да разбирам, че и моста Витиня и той ше падни, след това обаче казваш, че, пак цитирам "Най-добрите инженери от Витиня са участвали в изграждането на Дунав мост 2" та сега сеуточним ше падат ли мостовете в БГ при земетресение или нема да падат щото ако едни и същи инженери са ги проектирали то АКО МОЖЕШ САМ ДА СИ ИЗВАДИШ ЗАКЛЮЧЕНИЕ ПОМИСЛИ КО ШЕ СТАНЕ С МОСТОВЕТЕ ПРИ ЗЕМЕТРЕСЕНИЕ! Та така момче МИСЛИ ПРЕДИ ДА ДРАСКАШ "запознати" неща! Щото инак таквиз кат тебе "запознати" мноооого!

С прост човек не ми се спори няма смисъл. Не разбрах само какво е проектирал този господинчо ИНЖИНЕРА. Също много нагло лъже и за проектантът на Дунав мост 2... не е тоя който е упоменал.... личи си, че не е участвал в процеса на изграждане на моста. Инжинерите от Витиня не частват в проектирането на моста.

Абре "запознатия" ти пишеш едно и след 10 мин пишеш точно противоположното бре! Момче ПРОЧЕТИ ТОВА ДЕТО СИ НАПИСАЛ ПРЕДИ ДА ГО ПОСТНЕШ! ПРОЧЕТИ ГО! За доказателство, че НЕ МОЖЕШ ДА ЧЕТЕШ ПАК ШЕ ЗЕМА ДА ТЕ ЦИТИРАМ "Най-добрите инженери от Витиня са участвали в изграждането на Дунав мост 2" и СЕГА ПАК МИ ПИШЕШ ЦИТИРАМ: " Инжинерите от Витиня не частват в проектирането на моста" Баце! ОБАРКА СЕ! Не за друго го пиша ами или имаш проблеми с мисленето или с мозъка! И в двата случая е ЗЛЕ положението!

няма ли да се научите , че инжЕнер с епише с Е , а не с И

D_T

Ако действително беше "запознат" щеше да знаеш какво е проектирал въпросния инженер. А то не е малко. Но както и да е... би трябвало да знаеш, че относително скоро предаварийно бяха сменени лагерите на част от опорите, защото бяха станали на нищо далеч преди срока им на експлоатация... проблемите с пукнатините и лошото качество на бетона са публична тайна... и т.н. ... ама ти продължавай да се "запознаваш"

Важното е, че се усвоиха едни 100 милиона долара... затова тези които усвояват ни се подиграват, и не проумяват защо протестираме... щом няма за усвояване, значи сме кресливи и уж бедни

евтина сензация се търси тука от некъв изкуфял дядка. Дискавъри даваха даже предаване за него като пример за инженерно постижение.

И кое е постижението г-н професоре от Дискавъри Университета ?!

Този човек говори странни неща! Според него и магистралата Ботевград-Видин е икономически неизгодна, за сметка на Истанбул-Белград!? Обаче Сърбия не е в ЕС и скоро няма да бъде, а България дори може да влезе в Шенген по суша до 2-3 години, тогава от къде ще минават ТИРовете господине? Трафика също се увеличава какви са тези идиотски -10% за 2017 спрямо 2016?

Не е ли крайно време да се опираме на български инженери. Стига сме канили европейски "специалисти". За руски, шведски, финландски и норвежки съм съгласен, защото там нормативите са други поради природната среда.

Прав си, но за съжаление вече са на изчезване. Последните набори които завършиха и имаха добро образование са до 2000г. Другото е плява. Грамотните се изнесоха дори и възрастните и работят в цял свят. Пропилян ресурс.

То голяма част от добрите български инженери се махнаха от България, защото тук изкарваха по-малко от един плочкаджия, а отговорността е голяма. Лошото е, че и кандидатите са строителни инженери са малко - образованието е дълго и тежко, а после трябва и практика, за да се стане добър специалист. И след всичките усилия и жертви, накрая заплатата му е по-малка от един начинаещ програмист със средно образование. Иначе за периода когато се проектираше моста - един испански инженер изкарваше повече, от колкото целия проектантски екип от българска страна - заплатата му беше 12 000 евро, в момент когато нашите бяха по 300 - 400 лева.

Жалък нещастник. Ти ми приличаш на американските "актриси", които били изнасилени преди поне 30 години. Защо мълча досега?

е подписал декларация ! Ти явно никога не си работел по държавни проекти и понятие си нямаш какво се подписва.

ама този дядка е трябвало да го държат на работа и след пенсионирането и след смъртта му. Ясно - него няма ли го - мостът пада. Досега сладки ли бяха сливите които имаше в устата. Дъртак лелей, .

Такива тъпаци като теб са най-лошото и деструктивно нещо за всяка една държава, институция или фирма.

Много ли лелей. Каква декларация. От великата демократична революция минаха 30 години. И ти си същата "Гергина" като него.

Нормално за България ! Но за сметка на това, Испанците които го строиха си поживяха във Видин като в Рай. Сигурен съм, че това ще са им най-хубавите годиники в които са работели. Обикновени строители и простовати хорица спяха по луксозни хотели и квартири. Ядяха по ресторанти и се правеха на баровци а си личеше, че са малоумници от строеж. Тези малоумници взимаха заплати каквито в испания могат да си мечтаят само. За сметка на това малкото местни от Видин пък работеха за по 1000лв. и то в Събота че дори и Неделя . Там ако се разрови ще е същият лайнарник както нявсякъде ...За съжаление.

Гарантирано от гробарите - павета на графа, магистрали, мостове, .....! Дет се вика - Сиреч!

Когато моста е проектиран и започнат да се строи ББ не ебил МП!!! Държавата е по това време е управлявана от Съсела!!!

Хайде,пак оправдания... Се едно не са знаели останалите,какви ги вършат БСП-ДПС,че да спрат всичко.Не са искали просто,защото лапачката от БСП-ДПС премина в ГЕРБ!

Не е вярно! Мостът беше поръчан, финансиран, строен и недостроен по времето на ГЕРБ и Борисов. Инженерът каза кой е подписал проекта и т.н.! А при Станишев мостът беше завършен и всички се вайкаха, че Тиквата този път няма да може да "реже лентички"! Така беше, мноооого ви е къса паметта, герберчета некадърни, няма какво да врякате и да се оправдавате!

Значи това е АБСОЛЮТНО НОРМАЛНО ЗА КАКВИТО И ДА БИЛО СТРОЕЖИ РЕМОНТИ И ПРОЧИЕ ПРЕЗ ПОСЛЕДНИТЕ 30 години! Тук НЕ СЕ СТОИ! ТУК СЕ КРАДЕ! ДОРИ ЖИЛИЩАТА ПОСТРОЕНИ В ПОСЛЕДНИТЕ 25-30 годни СА ЗА БРАК! Просто в последните 10 годни това се ПРЕВЪРНА В СТАНДАРТ! От бетон от желязо от асфалт от всичко се пести! И ако евентуалн осе сложи, то по-добре да не се слага! За ОГРОМНО СЪЖАЛЕНИЕ това са ФАКТИТЕ ОКОЛО РОДНОТО НИ "стоителство"!

Най-веселата част е, че никой не се сеща да попита как се събират таксите за това съоръжение. Нашите умници са се разбрали с румънците румънците да прибират такси от автомобилния трафик, а нашите от ж.п. трафика. Сега се оказва, че ж.п. трафик няма. Оттук КОЙ ще носи отговорност за поредната идиотия, която води до загуби за България?

Таксите се събират от Брюксел за поне 20-30г. Не си мисли че някой вижда тези пъри.. Най-малко пък Видинчани го усещат.

Aко за таксите наистина е така, то нашите подписали договора са били или идиоти или идиотизма им е бил заплатен от румънците! Най-нормалното е всяка страна да събира таксите на превозните средства преди да стъпят на моста!

Янакиев или Якимов?

ЯМКС

ЯМХ

Този архитект добре прави разкрития.... но сега ми е интересно какво следва за него - инфаркт или злополука?

НЕ МИНАВАШЕ ЛИ ПРЕЗ БАНКЯ ? ЕЙ , ПАЗЕТЕ МОСТА ДО ПЕТИ ИЗБОРИ ! ПОСЛЕ ДА СТАВА КАКВОТО ЩЕ !

"Мостът на дружбата" между Русе и Гюргево е изграден за 2 години и 3 месеца/включително проектирането му/. Открит е на 20 юни 1954 година. На 27 юни 1954 г., неделя, в 7.50 ч. по новия мост на река Дунав преминава първият товарен влак с 40 вагона, който доставя трактори "ДТ-54". Не е ремонтиран 50 години. Епопеята „европейски” мост Видин започва в началото на 90-те. Строителството започва 2002 г. Срокът за изпълнение е 38 месеца, а предвидената обща стойност на договора е 99 млн. евро. Открит е след 11 години - 2013 г. при стойност 256 млн. евро Още следващата година започва ремонтът му.

Дунав мост 1 е постоянно в ремонт!!! Всяка године го ремонтират и все е зле. Не ми ясно защо лъжеш??? Строежите през "великият социализъм", правени то КЕЧ и СВ са най-скапаните правени някога!

ще се разбере когато падне и се пролее кръв по принцип

Той Бойко го строи, а Виденов резна лентата - та кой е виновен?

Сетила се Мара да се побара!

Напълно подкрепям NICK. Тозичичко Якимпя къде беше като лапаше паричките. Платена скалъпена статия А чичко. Якимов да си пие хапчетата и да си гледа склерозата

като е толкова опасен защо не седне отдолу като Кольо Фичето и да чака да падне моста.

Кольо Фичето стоял под моста като гаранция за неговата здравина, а не за неговата опастност

дори и не знаеш защо байо ти Кольо е седял под моста

Нищо не ме учудва. То по-онова време най-добрите икономически години в Европа, що пари се дадоха за Цанкови камъни, за Водни огледала, застои се масово всичко в държавата от където дойдоха и излъшъците, направи се един участък от магистрала Тракия до Стара Загора, който стана на вълни, измислиха си закона за заменките с който земи с трънаци и каменици се замениха за държавни имоти по морето и планинските крурорти, коствено държавата загуби по-груби сметки 7 милиарда. Да не говорим за престъпността - 19 неразкрити отвличания, магистрални грабежи, убийства през ден от групата на Килърите, имаше разправии всеки ден между две групи в ДАНС, ДДС измамите, рекета по митниците и т.н. Да се чуди човек защо говорят, че преди 2008 било много хубаво и искаме да връщаме същите престъпници от БСП/ДПС на власт. Все едно някакъв вътрешен катарзис за преживели!

че, те още са на власт с васала си Буда

Какъв трафик чакате за мост потроен заради войната в Югославия? Война отдавна няма а има магистрала до сръбската граница.

калпави,защото асфалтът не се ядял,сега и мостовете станаха кулинарен проблем! Извратен вкус или люта завист към Бойко ?

А като прибираше паричките, сливи ли имаше в устата?

Ха на бас, че Йончева няма да разследва случая!