Коментари - ЦГМ купува 15 бели коли с тъмен салон на лизинг за 605 000 лв. без ДДС | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

_stankow

И какво да коментираме ? Да се възмутим, така ли ? От какво ? Какво необичайно има в закупуването на автомобили ? Те нали за това са, за да вършат работа !?

Добре де, но защо да не са нови? Според текста "Доставените автомобили трябва да са излезли от завода най-късно миналата година." Т.е. ако са произведени през текущата година, те ще да са "излезли от завода" по-късно от миналата година. Значи, не стават. Странен начин за дефиниране на изисквания за нови автомобили. Да са нови, ама не тазгодишни.

Е нали нямаха пари и Общината трябваше да ги финансира? Или едно 150 милиона дето ги крадат на година са им малко?

Така се очиства конуренцията на избраният предварително доставчик

Е що пък тъмен салон? Такива ли ги имат в наште читави фирми?

Защо да не си купуват нови, бели, с тъмен салон и какви ли не още изисквания коли?! А ще разширяваме синя, зелена зона, ще вдигаме цената на билетчето, на картите, ще поставяме скоби и ще събираме съответно глоби... Мръсници!!!

поредното лицемери. Фандъкова и нейните кучета ни обясняват как автобуси и метро били идеални, а чиновниците си купуват нови коли. нека ходят с метрото. нека видят как е. не да си взимат коли и да си гласуват служебни абонаменти които плащаме ние като данъкоплатци и ползватели на синя и зелена зона. да се качват на автобусите и да разнасят документи. как пък един път не видях Фандъчето в градския или в метрото. как се показва там по време на снимки за пред журналята, а после бръмчи на служебния автомобил и замърсява града.

За да не го мият често

Каква е тази автобаза, под моста Чавдар? Там е сервизът "Радиал"... или става дума за СБА-то след моста?

Такааа. Я да питам аз за какъв чеп са им на тия клатикурци в ЦГМ толкова коли? При това служебни, което значи още разходи за лизинг, поддръжка, ремонти, гориво, паркоместа и тн. След като са служители в ЦГМ защо не използват услугите на собственото си творение с право наричано "адски транспорт"? Едва ли са на работа във времето в което градския транспорт не се движи. Никакви служебни коли за вас посерковци!!! Правете паркинги с тия пари, а не ги харчете за глупости. Возете се в градския транспорт като милиони обикновени софиянци и може и да проумеете колко нелепа е схемата му на много места в града! Въобще цялата администрация на СОС, СГО, ЦГМ, СКГТ и всичката административна пасмина от районите трябва да бъдат стимулирани да дадат пример на нас обикновените граждани и да ползват градския транспорт. Край на привилегиите за служебен абонамент, край на служебните коли и шофьорчета от НСО и тн. След 3 месеца пак ще ревнат, че градския транспорт е на загуба с 300-400 млн.лв. и някой (разбирай държавата и редовия данъкоплатец) ще трябва да плащат за далверките на някого. Айде стига вече. Бих написал да се засрамите ама като гледам Фънда си представям каква безочлива и некадърна толупска сган е надолу от нея.

Само не разбрах от къде ще купят автомобили, нови, за 20к евро. хахаха

Тези ЦГМ взимат едни пари и с тях само се издършат и си купуват коли. Поне един паркинг да бяха направили в някой от кварталите. Толкова за 50млн.лв. на година...

Без ДДС. Има, спокойно.

Имат паркинг там.

Има на Горубляне. Да пишат на лични.

Към коментиращите дебили: КОЛА не означава задължително ЛЕКОТОВАРЕН АВТОМОБИЛ в този контекст. И автобусите са КОЛИ на официален език.

Явно масово не се знае какво означава оперативен лизинг - на практика не ги купуват, а ги вземат под наем, за да ги платят. а после някой друг ще ги вземе (:

Кафяв салон най-добре. Така ще се сливат със салона. Въобще няма да видиш рядкото найло, управляващо возилото.

100% нещо намисрисва на уредена поръчка тук. Няма такъв филм за нова кола да чакаш 2 месеца само.

Там бе НЕЛЕГАЛНИЯТ БИТАК през прецъфтелия комунизъм. Имаше изключителна самоорганизация а един луд майор от 5-то управление редовно идваше да ни разтурянето бизнес срещите. Доайен беше Бай Фильо....в шепа продаваше златната стока на това време, американските СВЧ транзистори BFR 90/91 с които произвеждахме антенни усилватели за Мечтаната СРЪБСКА ТЕЛЕВИЗИЯ А триенето ДИРниче да ходи само да си създаде бизнес със свои лични пари. А не както Градската Мобилното да лежи на чужди пари като Гъз под Наем.

Нищо ново под слънцето. Преди години имаше подобен случай, в една служба, с изискване колите да имат мигачи в огледалата/по това време не беше толкова широко разпространена опция/ и точно VW отговаряха на изискването. Тук има още един финт, наречен "оперативен лизинг". Или, типично по "модерножурналистичиски" някой пише, без да знае и мисли или ни връзват кънките. Да търсиш да закупиш на "лизинг" и да взимаш на "оперативен лизинг", това са съвсем различни неща. При "оперативния лизинг", след изтичане на договора връщаш колите. На практика си е под наем. Може да имаш опция за закупуване, но на стойност определена от лизингодателя.

Точно, не е покупка.

Обаче каква абревиатура само - ЦГМ, център за градска мобилност. Остава онази жената - мъж от института за мътна безопасност да регистрира периферия за адска дебилност.

Лиле.... Като чета това "неупотребявани возила" почвам да си мисля, че не е зле да почнеш да употребяваш това което се намира в черепната ти кутия. Возила.... как може да се използват подобни думи в "сериозен материал"

Много луксозни коли ще купят.. И що трябва стъклата да са тъмни. Баровци тез скобаджиии.

Дали ще почнат да слагат скоби на хранителната лента от бул. Раковски до кръстовището на Сточна гара.

Бас ловя, че конкурсът ще бъде спечелен от фирма, чийто таен , но реален собственик има гръцко име и резидира в Дубай. За когото всъщност работи целият ЦГМ , барабар с Фондъкова.