Транспортният министър спрял всички предстоящи поръчки на БДЖ
Проверява се дали критериите и условията са достатъчно прозрачни и достатъчно конкурентни за повече от един участник
Обратно в новинатаКоментари - Транспортният министър спрял всички предстоящи поръчки на БДЖ | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
3евзек
Подготвят се да откраднат парите без да има нищо изпълнено, както беше преди 7-8 години.
Жорж (нерегистриран)
Спира поръчките за да има за кражба!
Малии (нерегистриран)
Комунделът е запретнал ръкави - бягай работа,че ида. Сега му е паднало да лъже и маже, че и му плащат за това.
Лаик (нерегистриран)
Поръчките за охрана са били спирани при смяна на всяко последно ръководство на БДЖ - виж справка в собствения им сайт. Тези сегашните ръководители говорили преди две години че БДЖ трябвало да се охраняват с със собствена охрана че нямало кражби че било скъпо да се плаща на фирми. На практика след време точно обратното и като си направиш труда да прочетеш каква охрана е придвидл умникът виждаш че е решил да прави голееееми центрове за наблюдения грам охрана по обекти и така нататък. Пълна глупост Отново е намерен точния човек да вземе точните пари от точния човек Даже в сайта на съда има и решение по дело което гласи че охраната на БДЖ следвало да бъде дадена на няколко фирми а не на една и те гавазите пак на една я дали Ама стига сте ни правили на глупаци. Тоя пък министър щял да взима решения след проверката то ясно като бял ден Сегашното ръководство на БДЖ встъпвайки на служба спира нещо и после си го прави като за него Някой питал ли ви е г-н Министре - "Тази поръчка за кой е направена "
аз (нерегистриран)
БДЖ има възможност само да си ремонтира вагоните що трябва да си дават на друг парите-
Верно бе (нерегистриран)
То и ти имаш възможност сам да си бояфисаш жилището, но не вярвам да го правиш. Защо ли? Изобщо голяма подготовка за изборите пада. Да види дали държавата няма да фалира дотогава.
БДЖ (нерегистриран)
изобщо могат ли да нашравят някаква нормална обществена поръчка?!
Мислителю (нерегистриран)
Вероятно могат, но искат ли, не бъди плоско елементарен там всичко се дърпа отгоре самото БДЖ няма вина че овците граждани са оставили политиците да си дерибействат
Gost (нерегистриран)
Идват китайци на обмяна на опит в БДЖ. След няко време питат - колко време се пътува от т.А до т. Б - БДЖ гордо отговарят - 10 часа. Настъпва неловко мълчание. Един от китайците казва - "Не знаехме че България е толкова голяма." - 10 часа при 300 км в час - голяма територия имате.
така е мангусто (нерегистриран)
за 2 лева ше се возиш с 300 км/ч на влако ;) то в германия много над 200 не вдигат - а билето 100 евро ама ганчо знае най-добре :)
гдхгдахд (нерегистриран)
ей го поредния с "ганчо" напред. Да не мислиш, че само ти си се возил на влак в Германия. Кратка справка в бахн_де показва по-различни условия от твоите - с предварително закупени билети за конкретни влакове, за карти и т.н. И билетчето в бдж не е два лева, видимо и тях не си ползвал скоро. Така че разликата в цената става 3-5 пъти в цената в зависимост от условията. ...а знаеш ли там какви са "условията" за пътуване, а сега погледни допотопните условия в бдж и най-вече супер-бавните и мръсни влакове . И престанете с този "ганчо", защото Алеко е визирал и такива продажни душици като теб, кото е писал за Бай- Ганьо.
Станислав (нерегистриран)
Всеки идва на власт и спира поръчките. Така и след 50 години няма да имаме модерни железници. Трябва веднага бързо и спешно да се купят нови вагони и локомотиви и да се гради една модерна железница. Да се направят най-важните трасета София-Бургас и София-Варна и тогава да се правят връзки с други държави където никой не пътува и само се наливат пари в безмислени проекти. Кой пътува с влак до Гърция или Турция - няма такива но в България никой не иска да пътува заради ретро вагоните и локомотивите.
Пешо (нерегистриран)
А изправни железни пътища имаме ли ?
Тиква (нерегистриран)
Последните 10 години ж.п. транспорта беше игнориран като приоритет от правителствата (на Борисов) при подготовката и реализацията на европроектите в транспортния сектор. Затова е такова състоянието.
Еретик (нерегистриран)
Епа то нови пътнически вагони се купиха (италиански). Ама сега стоят по депата, защото поддръжката им била скъпа.
Ако се замислиш, (нерегистриран)
освет пътници се превозвст и товари, драги...
Считам, че това ще бъде реализирано до края на програмния период", заяви той. (нерегистриран)
нещо май не се разбира
Бдж (нерегистриран)
трябва да се закрие!! В Испания и Франция влаковете развиват по 330км/ч, а ние тук не можеш да мръднем от 1971 година!!
Що слагате (нерегистриран)
минуси злобни тролове - неможете да шонесете истината, че в Испания влал AVЕ развива 331км/ч,в Бойколандия 70км/ч. Злобни булгаристанци утайката на Европа
хи хи (нерегистриран)
Ние сме съюзници с щатите, а там влаковете са с максимална скорост 55 мили в час(88км/час), и средна скорост 30 мили в час (48км/час)
Ало, Горби Втори (нерегистриран)
И като го за криеш скоростта ще е 0 кмч.
НАЙ
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Борисов: Ако Ваня Григорова влезе в политиката, може следващото НС да е много по-различно
Мощната градушка в Южна България е унищожила хиляди декари земеделска продукция (видео)
Гърция отказа да достави на Украйна системи за ПВО "Пейтриът" или С-300
Военен брифинг: Предимството на Русия в Украйна намалява
Пеевски: ПП приключи, Петков ще драска като пудел на вратата на Борисов в Банкя
Светът отбелязва 38 г. от най-тежката ядрена катастрофа в света (снимки)
Украинското разузнаване унищожи руски хеликоптер на военно летище край Москва (видео)
Лена Бориславова допусна нова сглобка с ГЕРБ, но под условие