Коментари - Трамвай блъсна линейка, двама от спешния екип се озоваха в болница | Днес.dir.bg

Коментари - Трамвай блъсна линейка, двама от спешния екип се озоваха в болница | Днес.dir.bg

Коментари

Работил съм 18 г на линейки. УАЗките нямаха колани, но сегашните имат. На колегите с колани ли са били?

си върви по релсите. Изведнъж изкача от релсите и ...удря линейка? Де бе, ай стига глупости.

До кога ще се случват такива неща?! Не разбраха ли всички, че автомобилите със специално движение са винаги с предимство?! Най-редовно ставам свидетел как не се дава път на линейка или поне не всеки се съобразява, а сме и в условия на пандемия! И без това линейките и медицинските екипи са малко! Знам, че е трудно да се управлява трамвай, че има по-дълъг спирачен път, че се движи само по релсите и т.н., но и ватманите трябва да са по-внимателни. Миналата година една млада ватманка щеше да ме отнесе на зелено. Знам, че те са с предимоство на пешеходни пътеки, но да ме сгази докато пресичам на зелено е прекалено. Аз успях да се отдръпна на време, а тя ме изгледа злобно и нагло. Колко катастрофи с трамваи стана напоследък - трамвай с трамвай, трамвай с автобус и т.н.

Територията на дебили. За какво й е ново правителство ? То ще й промени гените диктуващи малоумие на всяка крачка, на всеки ъгъл? Смях..

Градската дебилност дава предимство на линейките на кръстовища и ми се е случвало на светофар да светне зелено за секунда, две и веднага пак червено защото линейка приближава кръстовището в напречна посока. Представям си тези от центъра за управление на светофарите, че правят това защото някой им е разпоредил. Но Господин управляващ - ТОВА Е МНОГО ОПАСНО, НЕ СИ ИГРАЙТЕ С ДВИЖЕНИЕТО В СОФИЯ. Подозирам, че произшествието е станало заради такава неуместна намеса на центъра за управ.....

Точно тази ситуация днес сутринта на Сточна гара.

Моля се за здравето на лекарите. Трамвай и линейка се поправят, но специалистите ни са ценни и малко.

Скоро ми се случи линейкаджията да минава през натоварено кръстовище само на светлини без сирена, всички се чудиха да ги чакат ли да карат ли. След като ги освирках единия отворко ми покзва среден пръст, е сега да показват пръсти на ватмана ако са им останали здрави де.

линейката ли си освиркал бе нещастник 80%-ов ...

ама на кварталните мерцедеси им даваш назаден и се буташ по тротоара, за да пуснеш мутрата, която се е набила в едопосочното ...

За теб линейката е някаква манна небесна ли, не си ли виждал линейка пред магазин да товари мебели? Иначе на линейка със светлинен и звуков сигнал винаги правя път без изключения. Но по този начин да се промушват през кръстовището само със светлини, които не всички виждат застрашават себе си и останалите участници в движението. Да не решиш че тези пояснения са за теб, не очаквам да ги осмислиш.

името с което се представяш обяснява коментарът ти. И лампата и звукът поотделно или заедно са сигнал да дадеш, ако имаш възможност път, а не да се чудиш, или баща ти ти е купил книжката !?

кръстовище вечно не могат да се разберат.

Колеги коментатори, не Ви ли се струва подвеждащо заглавието след като сте чули "" линейката е предприела маневра - обратен завой""" и как ватмана да предвиди на къде карат , и как ватмана да закове мотрисата - все пак вози хора и той .......... Катастрофи стават и ще стават, след като всеки шофиращ автомобил се МИСЛИ за най важния участник в движението, а със спец режим ленейки, НСО и така на татък са едва ли не са над правилата.

А на една пешеходна пътека пише, че трамвая е с предимство пред пешеходците. Дали не е с предимство и пред линейките? Трябва градската мобилност да каже. И да кажат дали отговаря на конвенцията защото те са много прилежни към нея.

Не искам да обидя никой, ама ватманите са много тъпи. Дори на линейка с включен специален режим на движение непризнават предимството на пътя...

Ъъъъ може би трамваят е трябвало да завие в страни и да избегне удара ?

колко е спирачният път на трамвая... Именно затова в закона е предвидено всички останали превозни средства да се пазят от трамваите, защото законите на физиката не прощават на никого!

И само това. В Минск показваха водач на автобус от градския транспорт дето имал над 20 ПТП-та. Та там се оказа ситуацията следната - ако натисне рязко спирачките и някой от пътниците падне и се потроши, после ще го съдят него и той ще плаща. Ако обаче отпраска колата която го е засекла плаща застахователя и ако водача е виновен плаща някаква глоба от сорта на 50 лева, което е доста по евтино от съдебните разноски.

за здравето на нископлатените лекари в спешна помощ. За здравето на всички незаслужено бедни лекари. Справедливост, но не по мутренски.

Лекар в линейка могат да си го позволят само в България и Русия. В нормална държава да се срещтнеш с лекар е равносилно на аудиенция от депутат. Бърза помощ трябва да мине под пагон към полицията и в линейните да служат. Високоподготвени СПАСИТЕЛИ. С оръжие на кръста и със знания в главата. Чийто вид респектира всеки позволил си наздраве помисли относно линейката. Трамвай, влак и дърво не се местят за кефа на линейка. За да те "ударят", ти трябва рядък талант.

И е хубаво да помечтаем, но сме си тук, в РБ.

Всичките имат поне по едно убийство, умишлено или неумишлено. Във Ковид отделенията всички работещи са извършили десетки хиляди убийства. В другите отделения също се извършват убийства.

скриеш данъците, или да вземеш пари под масата, ти вече си съучастник в тези убийства. Защото си отнел и хляба на лекарите, и лекарството на умиращия.

Почнахме да изчегъртваме бялата мафия. Всички са назначавани от ГЕРБ. Промяната продължава

Лошото е, че твоята олигофрения няма изчегъртване, явно ще трябва "набиване" по-надълбоко и с 200...

Моторни превозни средства със СПЕЦИАЛЕН РЕЖИМ НА ДВИЖЕНИЕ са автомобилите и мотоциклетите, които при движението си подават едновременно светлинен сигнал с проблясваща синя и/или червена светлина и специален звуков сигнал.

Какво правим, ако по някаква причина на момента се развали светлинния сигнал или спре да работи звуковия сигнал? Излиза незаконно да се спасява който и да било или каквото и да било... Не зная дали е уредено, но би било добре да имат подобни резервни устройства в колите си, а понякога дори и това не е достатъчно... Все едно, че ако някой пресича грешно посредата на пътя ни (примерно без зебра) и ние го виждаме отдалеч да го прегазим... МПС-тата са си един вид смъртоносно оръжие, а релсовите превозни средства първо че не могат да променят много пътя, по който се движат, а второ спирачният път е значително по-дълъг заради големината на това средство. Карането със съобразена скорост за избягване на всякакви възможни инциденти е изключително важна, защото може да спаси човешки живот. В закона пише още: Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; (тук се пита намалил ли е скоростта?) 2. да надвишава разрешената максимална скорост на движение дотолкова, доколкото няма да застраши нечий живот или имущество; (това предполага, че е застрашил живота и може би е надвишил максималната разрешена скорост) 3. да не се съобразява с организацията на движението, когато това се отнася до посока на движение и завиване в определени направления; 4. да паркира или да престоява независимо от разпоредбите на този закон; през това време той може да подава само светлини сигнали. (ето законово кога може да има светлинен сигнал, но без да има звуков такъв) (2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин. (същото, което казах вече)

Така е, а всички карат на лампи и после как да им реагираш или пък трамвая, дето е 20 тона със спирачен път колкото "футболно игрище",особено на мокро, защо не е реагирал...

Коментари - Трамвай блъсна линейка, двама от спешния екип се озоваха в болница | Днес.dir.bg

Коментари - Трамвай блъсна линейка, двама от спешния екип се озоваха в болница | Днес.dir.bg

Коментари

Работил съм 18 г на линейки. УАЗките нямаха колани, но сегашните имат. На колегите с колани ли са били?

си върви по релсите. Изведнъж изкача от релсите и ...удря линейка? Де бе, ай стига глупости.

До кога ще се случват такива неща?! Не разбраха ли всички, че автомобилите със специално движение са винаги с предимство?! Най-редовно ставам свидетел как не се дава път на линейка или поне не всеки се съобразява, а сме и в условия на пандемия! И без това линейките и медицинските екипи са малко! Знам, че е трудно да се управлява трамвай, че има по-дълъг спирачен път, че се движи само по релсите и т.н., но и ватманите трябва да са по-внимателни. Миналата година една млада ватманка щеше да ме отнесе на зелено. Знам, че те са с предимоство на пешеходни пътеки, но да ме сгази докато пресичам на зелено е прекалено. Аз успях да се отдръпна на време, а тя ме изгледа злобно и нагло. Колко катастрофи с трамваи стана напоследък - трамвай с трамвай, трамвай с автобус и т.н.

Територията на дебили. За какво й е ново правителство ? То ще й промени гените диктуващи малоумие на всяка крачка, на всеки ъгъл? Смях..

Градската дебилност дава предимство на линейките на кръстовища и ми се е случвало на светофар да светне зелено за секунда, две и веднага пак червено защото линейка приближава кръстовището в напречна посока. Представям си тези от центъра за управление на светофарите, че правят това защото някой им е разпоредил. Но Господин управляващ - ТОВА Е МНОГО ОПАСНО, НЕ СИ ИГРАЙТЕ С ДВИЖЕНИЕТО В СОФИЯ. Подозирам, че произшествието е станало заради такава неуместна намеса на центъра за управ.....

Точно тази ситуация днес сутринта на Сточна гара.

Моля се за здравето на лекарите. Трамвай и линейка се поправят, но специалистите ни са ценни и малко.

Скоро ми се случи линейкаджията да минава през натоварено кръстовище само на светлини без сирена, всички се чудиха да ги чакат ли да карат ли. След като ги освирках единия отворко ми покзва среден пръст, е сега да показват пръсти на ватмана ако са им останали здрави де.

линейката ли си освиркал бе нещастник 80%-ов ...

ама на кварталните мерцедеси им даваш назаден и се буташ по тротоара, за да пуснеш мутрата, която се е набила в едопосочното ...

За теб линейката е някаква манна небесна ли, не си ли виждал линейка пред магазин да товари мебели? Иначе на линейка със светлинен и звуков сигнал винаги правя път без изключения. Но по този начин да се промушват през кръстовището само със светлини, които не всички виждат застрашават себе си и останалите участници в движението. Да не решиш че тези пояснения са за теб, не очаквам да ги осмислиш.

името с което се представяш обяснява коментарът ти. И лампата и звукът поотделно или заедно са сигнал да дадеш, ако имаш възможност път, а не да се чудиш, или баща ти ти е купил книжката !?

кръстовище вечно не могат да се разберат.

Колеги коментатори, не Ви ли се струва подвеждащо заглавието след като сте чули "" линейката е предприела маневра - обратен завой""" и как ватмана да предвиди на къде карат , и как ватмана да закове мотрисата - все пак вози хора и той .......... Катастрофи стават и ще стават, след като всеки шофиращ автомобил се МИСЛИ за най важния участник в движението, а със спец режим ленейки, НСО и така на татък са едва ли не са над правилата.

А на една пешеходна пътека пише, че трамвая е с предимство пред пешеходците. Дали не е с предимство и пред линейките? Трябва градската мобилност да каже. И да кажат дали отговаря на конвенцията защото те са много прилежни към нея.

Не искам да обидя никой, ама ватманите са много тъпи. Дори на линейка с включен специален режим на движение непризнават предимството на пътя...

Ъъъъ може би трамваят е трябвало да завие в страни и да избегне удара ?

колко е спирачният път на трамвая... Именно затова в закона е предвидено всички останали превозни средства да се пазят от трамваите, защото законите на физиката не прощават на никого!

И само това. В Минск показваха водач на автобус от градския транспорт дето имал над 20 ПТП-та. Та там се оказа ситуацията следната - ако натисне рязко спирачките и някой от пътниците падне и се потроши, после ще го съдят него и той ще плаща. Ако обаче отпраска колата която го е засекла плаща застахователя и ако водача е виновен плаща някаква глоба от сорта на 50 лева, което е доста по евтино от съдебните разноски.

за здравето на нископлатените лекари в спешна помощ. За здравето на всички незаслужено бедни лекари. Справедливост, но не по мутренски.

Лекар в линейка могат да си го позволят само в България и Русия. В нормална държава да се срещтнеш с лекар е равносилно на аудиенция от депутат. Бърза помощ трябва да мине под пагон към полицията и в линейните да служат. Високоподготвени СПАСИТЕЛИ. С оръжие на кръста и със знания в главата. Чийто вид респектира всеки позволил си наздраве помисли относно линейката. Трамвай, влак и дърво не се местят за кефа на линейка. За да те "ударят", ти трябва рядък талант.

И е хубаво да помечтаем, но сме си тук, в РБ.

Всичките имат поне по едно убийство, умишлено или неумишлено. Във Ковид отделенията всички работещи са извършили десетки хиляди убийства. В другите отделения също се извършват убийства.

скриеш данъците, или да вземеш пари под масата, ти вече си съучастник в тези убийства. Защото си отнел и хляба на лекарите, и лекарството на умиращия.

Почнахме да изчегъртваме бялата мафия. Всички са назначавани от ГЕРБ. Промяната продължава

Лошото е, че твоята олигофрения няма изчегъртване, явно ще трябва "набиване" по-надълбоко и с 200...

Моторни превозни средства със СПЕЦИАЛЕН РЕЖИМ НА ДВИЖЕНИЕ са автомобилите и мотоциклетите, които при движението си подават едновременно светлинен сигнал с проблясваща синя и/или червена светлина и специален звуков сигнал.

Какво правим, ако по някаква причина на момента се развали светлинния сигнал или спре да работи звуковия сигнал? Излиза незаконно да се спасява който и да било или каквото и да било... Не зная дали е уредено, но би било добре да имат подобни резервни устройства в колите си, а понякога дори и това не е достатъчно... Все едно, че ако някой пресича грешно посредата на пътя ни (примерно без зебра) и ние го виждаме отдалеч да го прегазим... МПС-тата са си един вид смъртоносно оръжие, а релсовите превозни средства първо че не могат да променят много пътя, по който се движат, а второ спирачният път е значително по-дълъг заради големината на това средство. Карането със съобразена скорост за избягване на всякакви възможни инциденти е изключително важна, защото може да спаси човешки живот. В закона пише още: Водачът на моторно превозно средство със специален режим на движение може: 1. да преминава при забраняващ сигнал на светофара или да преминава, без да спира, при наличие на пътен знак, който изисква това, но само след като намали скоростта достатъчно, за да извърши това безопасно; (тук се пита намалил ли е скоростта?) 2. да надвишава разрешената максимална скорост на движение дотолкова, доколкото няма да застраши нечий живот или имущество; (това предполага, че е застрашил живота и може би е надвишил максималната разрешена скорост) 3. да не се съобразява с организацията на движението, когато това се отнася до посока на движение и завиване в определени направления; 4. да паркира или да престоява независимо от разпоредбите на този закон; през това време той може да подава само светлини сигнали. (ето законово кога може да има светлинен сигнал, но без да има звуков такъв) (2) Разпоредбите на ал. 1 не освобождават водачите на моторни превозни средства със специален режим на движение, както и водачите на съпровожданите от тях автомобили от задължението да управляват по безопасен начин. (същото, което казах вече)

Така е, а всички карат на лампи и после как да им реагираш или пък трамвая, дето е 20 тона със спирачен път колкото "футболно игрище",особено на мокро, защо не е реагирал...