Коментари - БДЖ: Няма проблеми с тока, даже спестихме пари | Днес.dir.bg

БДЖ: Няма проблеми с тока, даже спестихме пари

Не само не съм ощетил дружеството, но допринесох да направя икономия в негова полза в размер на малко над 1 млн. лв. на месец.

Обратно в новината

Коментари - БДЖ: Няма проблеми с тока, даже спестихме пари | Днес.dir.bg

Коментари

В БДЖ повтаряме грешките от армията - ще купуваме нови влакове, а не поддържаме и не ремонтираме съществуващите. В момента се декапитализира цялата материална част. Не само старите локомотиви и вагони не се поддържат и ремонтират, същата е участта и на сравнително новите мотрисни влакове, чийто ресурс е изразходван едва на 30-40 %. Железниците се експлоатират при нарушени норми за безопасност и сигурност. За излизане от положението е необходимо: 1. Спешно да се извършат капитални ремонти от производителя - в Чехия, Румъния и Германия. 2. в България има условия и персонал само за Тенически прегледи и най-много за периодични ремонти - МПР, ПР и ГПР - всичко друго е лъжа и измама и т.нар. усвояване на средства. 3. Което трябва да е т.1., висшето ръководство на железниците да се подмени от технически грамотен инженерен персонал - не може управленските решения, които засягат безопасност и надеждност на подвижния състав, както и на инфраструктурата да се взимат от технически неграмотни управленци, които отгоре на всичко са арогантни и безотговорни към всякакви предложения, засягащи безопасност и надеждност.

Държавната БДЖ купува от държавния АЕЦ ел.енергия чрез частен търговец. Когато Д.Д. се хвали, че са успели да свалят цените от 76 на 36 лева, БДЖ започва да купува с 20 лева по-скъпо. И изобщо, как може на такъв голям потребител с почти равномерно потребление да се продава на цена от 76 лева Това е цената, която може да догори всяко цехче на 5 дневна седмица с работа само през деня. Потресаващо! За какви злоупотреби става въпрос!

Някои линии са подменени !Но хигиената я няма !

БДЖ- може да дръпне само с две неща, като намали цената на билетчето с поне 60%, и си оправи хигиената във вагоните и гарите. Сега и частните автомобилни превозвачи рейсовете са в окаяно и мизерно състояние, а преди ни лъже,че щом станат частни ще са като кралските каляски! Возил съм се и продължавам да се возя от немай-къде на такива отвратителни частни автобуси, пълни кочини, ама няма контрол който да ги спре от движение тия кочини.

Точно така ще се оправят нещата- ще намалим цената и ще увеличим качеството и това ще е най-бързия път към фалит който някой някога е измислял. Нека бъдем реалисти- цената на БДЖ е много ниска в сравнение с цените в Европа, качеството също. Ползвал съм ЖП транспорт в доста държави и цените са поне тройни (в повечето случаи петорни) на това което ние плащаме.

Ниска за такива като теб, такива като мен с минимална заплата под 510лв. след удръжките е много висока цена. Като намалят канцеларията и кацеларските мишки даже и в Мн на Транспорта, тогава ще има и евтин билет и качество.

Виж какво стана с фудболния отбор на БДЖ. Назначени 15 човека на фиктивни длъжности със високи заплати. Пресконференция на депутати с факти, разследване на телевизия и констатиране че тези хора въобще не ходят на работа. Пресконференция на министър московски на която той каза "Закриваме отбора" Владимиров отвръща "Не няма да го закриваме" и стана това което каза Владимиров а не министъра. Ами новата билетоиздаваща "система"? От как са на власт я дъвчат и накрая почнаха да внедряват едно недоносче. За нея са купени принтери на тройно по-висока цена, билетите са на термохартия и след една седмица всичко по нея се изтрива затова и тази система не издава абонаментни карти. Нямат никакви защити и всеки може да си ги отпечати както си иска. Няма с какво и как да ги провериш. Билетите не отговарят на нито едно изискване за формат и защита по UIC . В момента в БДЖ работят две билетоиздаващи системи, което е грубо нарушение на разпоредбите на минстерството на финансите и наредба 18. И за да съсипят още повече БДЖ сега постоянно я надграждат, което е заобикаляне на ЗОП. Сега са хванали една фима да направи одит, което значи да им замаже бакийте И ВСИЧКО Е ЛЮБОВ към парите.

Коментари - БДЖ: Няма проблеми с тока, даже спестихме пари | Днес.dir.bg

БДЖ: Няма проблеми с тока, даже спестихме пари

Не само не съм ощетил дружеството, но допринесох да направя икономия в негова полза в размер на малко над 1 млн. лв. на месец.

Обратно в новината

Коментари - БДЖ: Няма проблеми с тока, даже спестихме пари | Днес.dir.bg

Коментари

В БДЖ повтаряме грешките от армията - ще купуваме нови влакове, а не поддържаме и не ремонтираме съществуващите. В момента се декапитализира цялата материална част. Не само старите локомотиви и вагони не се поддържат и ремонтират, същата е участта и на сравнително новите мотрисни влакове, чийто ресурс е изразходван едва на 30-40 %. Железниците се експлоатират при нарушени норми за безопасност и сигурност. За излизане от положението е необходимо: 1. Спешно да се извършат капитални ремонти от производителя - в Чехия, Румъния и Германия. 2. в България има условия и персонал само за Тенически прегледи и най-много за периодични ремонти - МПР, ПР и ГПР - всичко друго е лъжа и измама и т.нар. усвояване на средства. 3. Което трябва да е т.1., висшето ръководство на железниците да се подмени от технически грамотен инженерен персонал - не може управленските решения, които засягат безопасност и надеждност на подвижния състав, както и на инфраструктурата да се взимат от технически неграмотни управленци, които отгоре на всичко са арогантни и безотговорни към всякакви предложения, засягащи безопасност и надеждност.

Държавната БДЖ купува от държавния АЕЦ ел.енергия чрез частен търговец. Когато Д.Д. се хвали, че са успели да свалят цените от 76 на 36 лева, БДЖ започва да купува с 20 лева по-скъпо. И изобщо, как може на такъв голям потребител с почти равномерно потребление да се продава на цена от 76 лева Това е цената, която може да догори всяко цехче на 5 дневна седмица с работа само през деня. Потресаващо! За какви злоупотреби става въпрос!

Някои линии са подменени !Но хигиената я няма !

БДЖ- може да дръпне само с две неща, като намали цената на билетчето с поне 60%, и си оправи хигиената във вагоните и гарите. Сега и частните автомобилни превозвачи рейсовете са в окаяно и мизерно състояние, а преди ни лъже,че щом станат частни ще са като кралските каляски! Возил съм се и продължавам да се возя от немай-къде на такива отвратителни частни автобуси, пълни кочини, ама няма контрол който да ги спре от движение тия кочини.

Точно така ще се оправят нещата- ще намалим цената и ще увеличим качеството и това ще е най-бързия път към фалит който някой някога е измислял. Нека бъдем реалисти- цената на БДЖ е много ниска в сравнение с цените в Европа, качеството също. Ползвал съм ЖП транспорт в доста държави и цените са поне тройни (в повечето случаи петорни) на това което ние плащаме.

Ниска за такива като теб, такива като мен с минимална заплата под 510лв. след удръжките е много висока цена. Като намалят канцеларията и кацеларските мишки даже и в Мн на Транспорта, тогава ще има и евтин билет и качество.

Виж какво стана с фудболния отбор на БДЖ. Назначени 15 човека на фиктивни длъжности със високи заплати. Пресконференция на депутати с факти, разследване на телевизия и констатиране че тези хора въобще не ходят на работа. Пресконференция на министър московски на която той каза "Закриваме отбора" Владимиров отвръща "Не няма да го закриваме" и стана това което каза Владимиров а не министъра. Ами новата билетоиздаваща "система"? От как са на власт я дъвчат и накрая почнаха да внедряват едно недоносче. За нея са купени принтери на тройно по-висока цена, билетите са на термохартия и след една седмица всичко по нея се изтрива затова и тази система не издава абонаментни карти. Нямат никакви защити и всеки може да си ги отпечати както си иска. Няма с какво и как да ги провериш. Билетите не отговарят на нито едно изискване за формат и защита по UIC . В момента в БДЖ работят две билетоиздаващи системи, което е грубо нарушение на разпоредбите на минстерството на финансите и наредба 18. И за да съсипят още повече БДЖ сега постоянно я надграждат, което е заобикаляне на ЗОП. Сега са хванали една фима да направи одит, което значи да им замаже бакийте И ВСИЧКО Е ЛЮБОВ към парите.