БДЖ: Няма проблеми с тока, даже спестихме пари
Не само не съм ощетил дружеството, но допринесох да направя икономия в негова полза в размер на малко над 1 млн. лв. на месец.
Обратно в новинатаНе само не съм ощетил дружеството, но допринесох да направя икономия в негова полза в размер на малко над 1 млн. лв. на месец.
Обратно в новинатаНе само не съм ощетил дружеството, но допринесох да направя икономия в негова полза в размер на малко над 1 млн. лв. на месец.
Обратно в новинатаВ БДЖ повтаряме грешките от армията - ще купуваме нови влакове, а не поддържаме и не ремонтираме съществуващите. В момента се декапитализира цялата материална част. Не само старите локомотиви и вагони не се поддържат и ремонтират, същата е участта и на сравнително новите мотрисни влакове, чийто ресурс е изразходван едва на 30-40 %. Железниците се експлоатират при нарушени норми за безопасност и сигурност. За излизане от положението е необходимо: 1. Спешно да се извършат капитални ремонти от производителя - в Чехия, Румъния и Германия. 2. в България има условия и персонал само за Тенически прегледи и най-много за периодични ремонти - МПР, ПР и ГПР - всичко друго е лъжа и измама и т.нар. усвояване на средства. 3. Което трябва да е т.1., висшето ръководство на железниците да се подмени от технически грамотен инженерен персонал - не може управленските решения, които засягат безопасност и надеждност на подвижния състав, както и на инфраструктурата да се взимат от технически неграмотни управленци, които отгоре на всичко са арогантни и безотговорни към всякакви предложения, засягащи безопасност и надеждност.
Държавната БДЖ купува от държавния АЕЦ ел.енергия чрез частен търговец. Когато Д.Д. се хвали, че са успели да свалят цените от 76 на 36 лева, БДЖ започва да купува с 20 лева по-скъпо. И изобщо, как може на такъв голям потребител с почти равномерно потребление да се продава на цена от 76 лева Това е цената, която може да догори всяко цехче на 5 дневна седмица с работа само през деня. Потресаващо! За какви злоупотреби става въпрос!
БДЖ- може да дръпне само с две неща, като намали цената на билетчето с поне 60%, и си оправи хигиената във вагоните и гарите. Сега и частните автомобилни превозвачи рейсовете са в окаяно и мизерно състояние, а преди ни лъже,че щом станат частни ще са като кралските каляски! Возил съм се и продължавам да се возя от немай-къде на такива отвратителни частни автобуси, пълни кочини, ама няма контрол който да ги спре от движение тия кочини.
Точно така ще се оправят нещата- ще намалим цената и ще увеличим качеството и това ще е най-бързия път към фалит който някой някога е измислял. Нека бъдем реалисти- цената на БДЖ е много ниска в сравнение с цените в Европа, качеството също. Ползвал съм ЖП транспорт в доста държави и цените са поне тройни (в повечето случаи петорни) на това което ние плащаме.
Виж какво стана с фудболния отбор на БДЖ. Назначени 15 човека на фиктивни длъжности със високи заплати. Пресконференция на депутати с факти, разследване на телевизия и констатиране че тези хора въобще не ходят на работа. Пресконференция на министър московски на която той каза "Закриваме отбора" Владимиров отвръща "Не няма да го закриваме" и стана това което каза Владимиров а не министъра. Ами новата билетоиздаваща "система"? От как са на власт я дъвчат и накрая почнаха да внедряват едно недоносче. За нея са купени принтери на тройно по-висока цена, билетите са на термохартия и след една седмица всичко по нея се изтрива затова и тази система не издава абонаментни карти. Нямат никакви защити и всеки може да си ги отпечати както си иска. Няма с какво и как да ги провериш. Билетите не отговарят на нито едно изискване за формат и защита по UIC . В момента в БДЖ работят две билетоиздаващи системи, което е грубо нарушение на разпоредбите на минстерството на финансите и наредба 18. И за да съсипят още повече БДЖ сега постоянно я надграждат, което е заобикаляне на ЗОП. Сега са хванали една фима да направи одит, което значи да им замаже бакийте И ВСИЧКО Е ЛЮБОВ към парите.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
машинист (нерегистриран)
В БДЖ повтаряме грешките от армията - ще купуваме нови влакове, а не поддържаме и не ремонтираме съществуващите. В момента се декапитализира цялата материална част. Не само старите локомотиви и вагони не се поддържат и ремонтират, същата е участта и на сравнително новите мотрисни влакове, чийто ресурс е изразходван едва на 30-40 %. Железниците се експлоатират при нарушени норми за безопасност и сигурност. За излизане от положението е необходимо: 1. Спешно да се извършат капитални ремонти от производителя - в Чехия, Румъния и Германия. 2. в България има условия и персонал само за Тенически прегледи и най-много за периодични ремонти - МПР, ПР и ГПР - всичко друго е лъжа и измама и т.нар. усвояване на средства. 3. Което трябва да е т.1., висшето ръководство на железниците да се подмени от технически грамотен инженерен персонал - не може управленските решения, които засягат безопасност и надеждност на подвижния състав, както и на инфраструктурата да се взимат от технически неграмотни управленци, които отгоре на всичко са арогантни и безотговорни към всякакви предложения, засягащи безопасност и надеждност.
Хикс (нерегистриран)
Държавната БДЖ купува от държавния АЕЦ ел.енергия чрез частен търговец. Когато Д.Д. се хвали, че са успели да свалят цените от 76 на 36 лева, БДЖ започва да купува с 20 лева по-скъпо. И изобщо, как може на такъв голям потребител с почти равномерно потребление да се продава на цена от 76 лева Това е цената, която може да догори всяко цехче на 5 дневна седмица с работа само през деня. Потресаващо! За какви злоупотреби става въпрос!
Анонимен (нерегистриран)
Някои линии са подменени !Но хигиената я няма !
БДЖ-пътник (нерегистриран)
БДЖ- може да дръпне само с две неща, като намали цената на билетчето с поне 60%, и си оправи хигиената във вагоните и гарите. Сега и частните автомобилни превозвачи рейсовете са в окаяно и мизерно състояние, а преди ни лъже,че щом станат частни ще са като кралските каляски! Возил съм се и продължавам да се возя от немай-къде на такива отвратителни частни автобуси, пълни кочини, ама няма контрол който да ги спре от движение тия кочини.
Пинко (нерегистриран)
Точно така ще се оправят нещата- ще намалим цената и ще увеличим качеството и това ще е най-бързия път към фалит който някой някога е измислял. Нека бъдем реалисти- цената на БДЖ е много ниска в сравнение с цените в Европа, качеството също. Ползвал съм ЖП транспорт в доста държави и цените са поне тройни (в повечето случаи петорни) на това което ние плащаме.
БДЖ-пътник (нерегистриран)
Ниска за такива като теб, такива като мен с минимална заплата под 510лв. след удръжките е много висока цена. Като намалят канцеларията и кацеларските мишки даже и в Мн на Транспорта, тогава ще има и евтин билет и качество.
vp (нерегистриран)
Виж какво стана с фудболния отбор на БДЖ. Назначени 15 човека на фиктивни длъжности със високи заплати. Пресконференция на депутати с факти, разследване на телевизия и констатиране че тези хора въобще не ходят на работа. Пресконференция на министър московски на която той каза "Закриваме отбора" Владимиров отвръща "Не няма да го закриваме" и стана това което каза Владимиров а не министъра. Ами новата билетоиздаваща "система"? От как са на власт я дъвчат и накрая почнаха да внедряват едно недоносче. За нея са купени принтери на тройно по-висока цена, билетите са на термохартия и след една седмица всичко по нея се изтрива затова и тази система не издава абонаментни карти. Нямат никакви защити и всеки може да си ги отпечати както си иска. Няма с какво и как да ги провериш. Билетите не отговарят на нито едно изискване за формат и защита по UIC . В момента в БДЖ работят две билетоиздаващи системи, което е грубо нарушение на разпоредбите на минстерството на финансите и наредба 18. И за да съсипят още повече БДЖ сега постоянно я надграждат, което е заобикаляне на ЗОП. Сега са хванали една фима да направи одит, което значи да им замаже бакийте И ВСИЧКО Е ЛЮБОВ към парите.
НАЙ
Али Ахмети предупреди, че РСМ може да се превърне в държава от българи и албанци
Повишено ниво на тревога във военни бази на САЩ в Европа, включително в България
"Зареждане и вяра в бъдещето": Хиляди посрещнаха Джулай морнинг на морето (снимки)
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Росен Желязков е кандидатът на ГЕРБ-СДС за премиер, вижте състава на проектокабинета
Киев е близо до получаването на F-16. Ще успее ли Украйна да постигне въздушно превъзходство?
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Оставка с подарък бяло було: Архимандрит Никанор подаде молба за напускане на БПЦ
Влогърът Кирил Кирилов обяви, че е заплашван от Николай Марков
Бойко Борисов: Ако правителството мине с някой трик, приемаме 3-4 неща и подаваме оставка
Али Ахмети предупреди, че РСМ може да се превърне в държава от българи и албанци
Повишено ниво на тревога във военни бази на САЩ в Европа, включително в България
"Зареждане и вяра в бъдещето": Хиляди посрещнаха Джулай морнинг на морето (снимки)
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Росен Желязков е кандидатът на ГЕРБ-СДС за премиер, вижте състава на проектокабинета
Киев е близо до получаването на F-16. Ще успее ли Украйна да постигне въздушно превъзходство?
Кабинетът "Желязков" - 8 министри от "Борисов 3", общо 12 от ГЕРБ, 7 служебни и едно ново лице
Оставка с подарък бяло було: Архимандрит Никанор подаде молба за напускане на БПЦ
Влогърът Кирил Кирилов обяви, че е заплашван от Николай Марков
Бойко Борисов: Ако правителството мине с някой трик, приемаме 3-4 неща и подаваме оставка