Тежка катастрофа между два ТИР-а на Витиня, единият шофьор е загинал
Няколко часа по-късно други два камиона се блъснаха на пътя между София и Самоков, шофьор почина след като се блъсна с автомобила си в трактор
Обратно в новинатаКоментари - Тежка катастрофа между два ТИР-а на Витиня, единият шофьор е загинал | Днес.dir.bg
Коментари
Българите не можем да шофираме или поне повечето. Не са ни виновни могистралите, нито управляващите8те са като нас/. Морал и дисциплина нямаме. По-добре без магистрали, че да си лазим по пътя. Ще сме живи и здрави поне.
Състоянието на стария път на Витиня е отвратително. Заради състоянието на този път превиозвачите не само трябва да протестират, но и да заведът съдебни дела срещу АПИ. Камионите ги набутват по нещо, което е толкова изровено, че на места два камиона не могат да се разминат, ами трябва да се изчакват. Скоростта на движение е ниска. Същевременно по магистралата пускат само леките коли. Но и тамнещата са ... (тук не мога да напиша това, което най-точно изразява мислите ми). Задръстването в неделя вечерта в посока София беше от началото на тунел "Топли дол" почти до тунел "Витиня". Просто колите трябваше от три ленти да се съберат в една. А ако в двупосочния участък бяха организирани две ленти за движение в посока София и само една в посока Ботевград и беше още от ботевградския "Лукоил" затворена третата лента, задръсване въобще нямаше да има. Но това иска акъл и някой който да мести преградните колчета според това, коя посока е по-натоварената. И вече почва да ми се губи спомена от момент в който и шестте тръби на трите тунела - "Ечемишка", "Топли дол" и "Витиня" да са работили едновременно. Все пак камионите са доста важни и трябва да им се осигури както достъп до магистралата, така и хубав алтернативен път. И двете!
Ей карайте като хората,че като задръстите магистралата всичко се изсипва по дефилето.
Напоследно време тировете и камионите стнаха твърде много. Имам предложение таксите за движение по пътищата за тежкотоварни камиони, да стане много висока. И понеже сме в Европейския съюз и не можем да го направим само за чуждите камиони, правиме го за всички, а българските камиони ги компенсираме чрез фирмите им по някакаъв начин. Тежкотоварните камиони разбиват пътищат, опсни са за другитие МПС-та, и т. н. Ако има възможонсот поне чуждите тирове да ограничим и да ги дерем яко.
А тези товари как ще се превозват бе гений?
ами половината няма де превозват, бе баче Либене. Няа да се разкарват картофи и лук оте единия край на Европа до другия. Защо според теб е по изгодно да докараш картофи чак от Полша, вместо да ги вземеш от наши производители. Само не казвай, защото нашите спряха да произвеждат. Ами спряха Търговията ги уби.
Железопътната мрежа е алтернатива. По-малко замърсяваща околната среда и по-евтина като разход. Вложените инвестиции в нея се възвръщат с икономии на разходи, ефективност и редукция на пътните инциденти. Огромните габарити на тировете чисто физически ги правят уязвими на различни неблагоприятни атмосферни и шосейни състояния.