Тежка катастрофа между два ТИР-а на Витиня, единият шофьор е загинал
Няколко часа по-късно други два камиона се блъснаха на пътя между София и Самоков, шофьор почина след като се блъсна с автомобила си в трактор
Обратно в новинатаКоментари - Тежка катастрофа между два ТИР-а на Витиня, единият шофьор е загинал | Днес.dir.bg
Коментари
Напоследно време тировете и камионите стнаха твърде много. Имам предложение таксите за движение по пътищата за тежкотоварни камиони, да стане много висока. И понеже сме в Европейския съюз и не можем да го направим само за чуждите камиони, правиме го за всички, а българските камиони ги компенсираме чрез фирмите им по някакаъв начин. Тежкотоварните камиони разбиват пътищат, опсни са за другитие МПС-та, и т. н. Ако има възможонсот поне чуждите тирове да ограничим и да ги дерем яко.
Ей карайте като хората,че като задръстите магистралата всичко се изсипва по дефилето.
Никаква компенсация! Това ще е огромна корупционна практика при българските условия и манталитет. Камионите не плащат ТОЛ, плащат го клиентите им.
ами половината няма де превозват, бе баче Либене. Няа да се разкарват картофи и лук оте единия край на Европа до другия. Защо според теб е по изгодно да докараш картофи чак от Полша, вместо да ги вземеш от наши производители. Само не казвай, защото нашите спряха да произвеждат. Ами спряха Търговията ги уби.
Състоянието на стария път на Витиня е отвратително. Заради състоянието на този път превиозвачите не само трябва да протестират, но и да заведът съдебни дела срещу АПИ. Камионите ги набутват по нещо, което е толкова изровено, че на места два камиона не могат да се разминат, ами трябва да се изчакват. Скоростта на движение е ниска. Същевременно по магистралата пускат само леките коли. Но и тамнещата са ... (тук не мога да напиша това, което най-точно изразява мислите ми). Задръстването в неделя вечерта в посока София беше от началото на тунел "Топли дол" почти до тунел "Витиня". Просто колите трябваше от три ленти да се съберат в една. А ако в двупосочния участък бяха организирани две ленти за движение в посока София и само една в посока Ботевград и беше още от ботевградския "Лукоил" затворена третата лента, задръсване въобще нямаше да има. Но това иска акъл и някой който да мести преградните колчета според това, коя посока е по-натоварената. И вече почва да ми се губи спомена от момент в който и шестте тръби на трите тунела - "Ечемишка", "Топли дол" и "Витиня" да са работили едновременно. Все пак камионите са доста важни и трябва да им се осигури както достъп до магистралата, така и хубав алтернативен път. И двете!
да бе,, да ни трепят там! Да си се кандилкат по второкласните пътища като нямат акъл да шофират разумно и отговорно-
Железопътната мрежа е алтернатива. По-малко замърсяваща околната среда и по-евтина като разход. Вложените инвестиции в нея се възвръщат с икономии на разходи, ефективност и редукция на пътните инциденти. Огромните габарити на тировете чисто физически ги правят уязвими на различни неблагоприятни атмосферни и шосейни състояния.