Коментари - Тежка катастрофа между два ТИР-а на Витиня, единият шофьор е загинал | dnes.dir.bg
назад

Тежка катастрофа между два ТИР-а на Витиня, единият шофьор е загинал

Няколко часа по-късно други два камиона се блъснаха на пътя между София и Самоков, шофьор почина след като се блъсна с автомобила си в трактор

Обратно в новината
| Редактор : Калина Петрова

Коментари - Тежка катастрофа между два ТИР-а на Витиня, единият шофьор е загинал | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Удри муйоооо…По 5 на…ден.

45 години се ремонтира един тунел от 1км..

Напоследно време тировете и камионите стнаха твърде много. Имам предложение таксите за движение по пътищата за тежкотоварни камиони, да стане много висока. И понеже сме в Европейския съюз и не можем да го направим само за чуждите камиони, правиме го за всички, а българските камиони ги компенсираме чрез фирмите им по някакаъв начин. Тежкотоварните камиони разбиват пътищат, опсни са за другитие МПС-та, и т. н. Ако има възможонсот поне чуждите тирове да ограничим и да ги дерем яко.

Вероятно гаден завой на стария път ...

А тези товари как ще се превозват бе гений?

Ей карайте като хората,че като задръстите магистралата всичко се изсипва по дефилето.

колко още да се вдигат тия такси? пътищата ни са за смяна

С влак и морски транспорт

Никаква компенсация! Това ще е огромна корупционна практика при българските условия и манталитет. Камионите не плащат ТОЛ, плащат го клиентите им.

По релсите!!

Чети! Това не е на магистралата, а на прохода Витиня.

ами половината няма де превозват, бе баче Либене. Няа да се разкарват картофи и лук оте единия край на Европа до другия. Защо според теб е по изгодно да докараш картофи чак от Полша, вместо да ги вземеш от наши производители. Само не казвай, защото нашите спряха да произвеждат. Ами спряха Търговията ги уби.

Превозвачите няма ли пак да протестират?Или протестът им беше политически?

Състоянието на стария път на Витиня е отвратително. Заради състоянието на този път превиозвачите не само трябва да протестират, но и да заведът съдебни дела срещу АПИ. Камионите ги набутват по нещо, което е толкова изровено, че на места два камиона не могат да се разминат, ами трябва да се изчакват. Скоростта на движение е ниска. Същевременно по магистралата пускат само леките коли. Но и тамнещата са ... (тук не мога да напиша това, което най-точно изразява мислите ми). Задръстването в неделя вечерта в посока София беше от началото на тунел "Топли дол" почти до тунел "Витиня". Просто колите трябваше от три ленти да се съберат в една. А ако в двупосочния участък бяха организирани две ленти за движение в посока София и само една в посока Ботевград и беше още от ботевградския "Лукоил" затворена третата лента, задръсване въобще нямаше да има. Но това иска акъл и някой който да мести преградните колчета според това, коя посока е по-натоварената. И вече почва да ми се губи спомена от момент в който и шестте тръби на трите тунела - "Ечемишка", "Топли дол" и "Витиня" да са работили едновременно. Все пак камионите са доста важни и трябва да им се осигури както достъп до магистралата, така и хубав алтернативен път. И двете!

да бе,, да ни трепят там! Да си се кандилкат по второкласните пътища като нямат акъл да шофират разумно и отговорно-

Железопътната мрежа е алтернатива. По-малко замърсяваща околната среда и по-евтина като разход. Вложените инвестиции в нея се възвръщат с икономии на разходи, ефективност и редукция на пътните инциденти. Огромните габарити на тировете чисто физически ги правят уязвими на различни неблагоприятни атмосферни и шосейни състояния.

Българите не можем да шофираме или поне повечето. Не са ни виновни могистралите, нито управляващите8те са като нас/. Морал и дисциплина нямаме. По-добре без магистрали, че да си лазим по пътя. Ще сме живи и здрави поне.