Тестове показали недопустим материал в асфалта на пътя София-Своге
Открити са вещества, които имат свойствата да се полират
Обратно в новинатаКоментари - Тестове показали недопустим материал в асфалта на пътя София-Своге | Днес.dir.bg
Коментари
това с камъните не го разбирам. Мислех, че всички скални материали може да се шлифоват до постигане на почти огледална полировка. Има ли някой разбирач по въпроса?
С Трейс е свършено. Вече няма такава фирма. Пари за комунистическата партия също. Комунягите вместо да водят бабичките на Бузлуджа ще трябва да ги пускат да просят и да проституират.
и защо арестуваха шофьора ? Мафиотите си клатят оная работа , а невинния шофьор ще тегли заради тях ! Егати и държавата !!!
"Той пое ангажимент ВСИЧКИ длъжностни лица, които имат отношение към инцидента с действията или бездействията си, да носят отговорност." ЙЕС - цялата ШАЙКА трябва да се оттече в канала.
Да кажат колко е бюджетът на АПИ за такива тестове :) Нека позная - около 0 лева. Всияко се приема на хартия и на око.
Единствения качествено полжен асфалн е на Цариградско шосе 1974 година който издържа докато Борисов реши да го преасфалтира преди Орлов мост за 6 милиона лева.Та що се сещат за тия неща като стане трагедия?
сещайте се къв е асфалта и на другите места, всички яки пътища са правени от Трейса в последните години - с малко асфалт и много пари
Вие, ако си мислите, че някой проверява материалите, влагани в новото жилищно строителство... Но пък са по 1600 евро квадрата. Граби, народе!
С комунягите е свършено. Секна поредния източник на пари. Скоро ще започнат да обират мандри.
У нас мерките се вземат след събития и като цяло ,резултата от тези мерки е една красиво изписана нула.Едно четене на прима виста мога да посоча няколко емблематични катастрофи на автобуси с много жертви.Случая в река Лим-10 или11 деца,случая с падналия автобус на моста при Бяла-19-човека,случая на Бакаджиците с 12 човека,запаления автобус на магистрала Тракия 9 човека сега този с 16 човека.Често минавам покрай областно управление на КАТ -област София на ул.Гео Милев и виждам какви развалини като автобуси , а и не само автобуси се регистрират.Та това потенциални убийци на пътя.Има разни мантри за техническо състояние и други глупости ,но има нещо по-реално ,наречено умора на материала.Той на преглед не се забелязва и не личи ,но при него счупването на детайла става мигновено за безкрайно малък времеви интервал.Нещо като крушка с нажежаема жичка ,по нищо не личи ,кога ще изгори,това не са подметки на обувки и да ги виждаш как се износват
Интересно, какво прави акад. Антон Дончев в управлението на "Трейс груп" ? Иначе, холдингът е комунистическо творение, печелещо договори и стотици милиони по познатия в България начин. Загадка остава, защо бързият възход на холдинга започва при управлението на ГЕРБ. Колкото до използваните компоненти на асфалта ,всеки да си отговори, защо не са качествени. И изобщо, започвам да си мисля, че унищожението на българската нация е в ход по политико-географски причини. И поради нашето безхаберие ... Е, каквото стане, това ще е ! Нарязахте ли салатката?
Има ли някой съмнение че навсякъде в Б-я се строи с некачествени материали. Има ли съмнение че такова е състоянието на всички асфалтови покрития в Б-я. Другите фирми казват ние не, но ако вземат и от там проби ще лъсне жестоката истина.
Какви комунисти, каква Бузлуджа те мъчат тук? Из цяла България висят табелки с името Трейс на тях. На магистрали, на селски шосета, на кръгови ... На Дондуков също... И в Габрово на няколкото кръгови, които кмета на ГЕРБ направи има табели Трейс... За качеството ... сигурно се досещаш
Интересно, ако вземат пробите от новия асфалт на Петрохан.. Марица, Струма.. Дали няма да е същото
Нали Цацаров е човек на Бате и Сокола... що рови и мъти водата тогава? Тея фирми и без друго са псевдо балони и от тях няма какво да се одруса. А те (вождовете) най-вероятно за захлебили порядъчно при всеки търг. Да не би (недай си боже) да ни напускат и одрусват празният чувал за последни трохички?
Чл.20 от Закона за движение по пътищата пичовее. Стига сте се държали като слепци! Прочетете законааа!
абе хора, може ли такава идиотщина - ами материалите се контролират по време на строежа - не се влагат материали, които не са подложени на контрол или не отговарят на стандартите след дъжд качулка
За бесепарите не е важно , че бесепарска фирма прави ремонт на пътя , където загиват хора. Важно е да се иска оставка. Това си е чиста проба саботаж с цел изтребване на хората и завземане на властта.
Нанков го хвърлиха на кучетата и вече е пътник. Но къде е едрата фигура на Асфалт паша? Докога ще се крие зад малогабаритния си министър? Комисия от 20 члена, никакви имена не се пишат, всичко анонимно. Кога ще изкочат имената на Свинетка Павлова и любимеца й инж.Лазар Лазаров, който преди време нагло обясняваше по телевизията, че пътищата били като телевизорите и всяка друга стока, имали си гаранции, ремонтирали се, всичко точно. Само че телевизорите не убиват.
Е, ТАКА Е КАТО ПОРЪЧКИТЕ ГИ ДАВАТ НА БАТКО И БРАТКО, А СЛЕД ТОВА ПАРИТЕ СИ ГИ ДЕЛЯТ С ФИРМАТА И ВСИЧКИТЕ ОТ ПРАВИТЕЛСТВОТО! КЪДЕ Е ТЮФЛЕКА, ДА КАЖЕ ЗАЩО СА ТАКИВА ПЪТИЩАТА, НАЛИ СЕ БИЕШЕ В ГЪРДИТЕ, КАКВИ МАГИСТРАЛИ Е СТРОИЛ? СТРОИЛ Е ВЯТЪР-КРАЛ Е, ДА ХОДИ В РУМЪНИЯ И ДРУГИТЕ СТРАНИ НА ЕС ДА ВИДИ КАКВИ МАГИСТРАЛИ ИМАТ И СА НА 1/3 ОТ СТОЙНОСТТА НА НАШИТЕ МАГИСТРАЛИ. КРАДОХА, КРАДОХА, КРАДОХА И ОЩЕ КРАДАТ СЯКАШ САМО ТЕ ЩЕ ОСТАНАТ НА ТАЗ ЗЕМЯ, ЧЕ ПОДСИГУРЯВАТ И 20-ТОТО СИ ПОКОЛЕНИЕ. АЛЧНОСТТА ГИ ПРЕВЪРНА В УР;;;ВИНАОДИ И УБИ;;ЙЦИ!
Така е, но някой по трудно се шлифоват. Ако искаме да караме по бързо в дъжд тежки автобуси с резки завои в дефилета трябва да влагаме диаманти в асфалта за добро сцепление. На калпавата ракета космоса и виновен
Каучук, много добре познавам чл. 20 от ЗДвП. И двете му алинеи. Но прилагането му предполага и нормални пътни условия. А, не ми защитавай тези, които са се облажили от безопасноста на хората
Добре де тия проби защо не се правят преди да се даде акт 16 за пътя. Нали след всеки ремонт се взимат проби и се правят проверки за качество или поне така ни се казва отгоре. Я като сте тръгнали направите същата проба и на другите пътища да видим колко отговарят на някакъв стандарт - 000
преди около з години на сух път c две платна от Ст. Загора към Казанлък тръгнах да изпреварвам c около 80km не повече колата ми се завъртя и по една голяма случайност никой не пострада пътят нямаше никакво сцепление добре че мантинелите бяха добре направени и ме спряха след като се обадих на КАТ дойдоха и аз им обясних как се е случило и че този път е хлъзгав и няма сцепление но те казаха че на този участак има много ПТП-та направиха ми един акт за несъобразена скорост и това беше никакви мерки несе вземаха за хлъзгавия асфалт
Трябва от асфалта на всички пътища пуснати за експлоатация в Б-я след 2015 год. да се взимат проби.
След дъжд- качулка. Винаги когато стане някоя трагедия започват да се правят проверка.
"Тъй като фирмата е отказала да отстрани дефекти на пътя, участъците ще бъдат ремонтиран за сметка на АПИ..." Много странно. Фирмата отказва да си спазва договора, ей тъй. Държавата безпомощно вдига рамене и бърка повторно в бюджета за някой си и друг милион за ремонт на нещо си в гаранция. Да ви припомня ли бюджета от къде взима пари, или сами ще се сетите?
Преди за да се спечели търг за направа на пътища, властта взимаше 20 % от сумата, която всъшност е по европейски програми- т. Е. Това са европейски пари. Сега ГЕРБ искат 50%- например отсечката София-Своге е 100 хил лева- за ГЕРБ- половината се дават и остават 50 хиляди- от тях изпълнителя си взема печалбата, която мисли че му се полага и остават около 30 хил, за заплати, материали, труд на подизпълнителите и затова пътищата ни са с такова долно, ниско качество
Кога ли ще гръмне старата далавера с пепелината на АМ Тракия на лота край Стара Загора. Изпълнителят пак беше ТРЕЙС на първия пътищар на републиката професор Михайлов. Едно гробище с хора напълни тази герберастка креатура. И още колко ще си отидат по професорските пътища.
По закон гаранцията е 5 години. Странно защо в случая е две години. Нещо много гнило има покрай тази фирма.
произвели са пързалка като са набутали евтини ерзац продукти и са платили на 20–тина корумпета да го приемат без забележки
Това е невъзможно, Бошков (собственика на Трейс) е светец. Виновни са само чистачките, градинарите, готвачите, портиерите и шофьорите.
Трябва да се направи една държавна монополна строителна фирма управлявана от един човек защото като стане нещо да се знае кой е виновен и да си понесе последствията, а всички работници да са със строителни кетапи, а не неграмотни цигани с лопати. В момента всеки път се прави от 50 фирми сдружение с 50 фирми подизпълнители на 50 метра участък за 50 млн. и никой нищо не може да докаже и всеки си прехвърля топката.