Коментари - Тестове показали недопустим материал в асфалта на пътя София-Своге | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Фирмата изпълнител ТРЕЙС ГРУП използава недопустими материали които водят до ПОЛИРАНЕ НА АСФАЛТА!!! ТОВА СЛЕДВА ДА СЕ ПРИЕМЕ КАТО УМИШЛЕНО СЪЗДАВАНЕ НА ПРЕДПОСТАВКИ ЗА ТЕЖКИ ПЪТНО ТРЪНСПОРНТИ ПРОИЗШЕСТВИЯ. ТЕ ВЕЧЕ СА ФАКТ !!! Може би професор Николай Михайлов чиито собственик на лабораторията за изпитване на асфалта е СИНЪТ МУ ГАЛАНТИН ще ни обясни как и ЗАЩО СА ВЛОЖЕНИ ТЕЗИ ОПАСНИ ЗА ДВИЖЕНИЕТО ПО ПЪТИЩАТА МАТЕРИАЛИ!!!!! НЕОБХОДИМА Е БЪРЗА И НЕЗАБАВНА РЕВИЗИЯ НА ВСИЧИ ПЪТНИ УЧАСТЪЦИ И ЖЕЛЕЗОПЪТНИ ЛИНИИ КЪДЕТО ФИРМАТА Е ИЗВЪРШВАЛА РЕМОНТ. ТЕЗИ СА ЗА ЗАТВОРА , а имуществото им следва да бъде конфискувано!

Защо сега излезе този митичен полиращ се материал? Защо на пробите във връзка с приемане на обекта и пускането му в експлоатация не се е появил? Колко други пътища се полират и кога ще го установим - специалните тестове за полиращи се материали се правят само като умре някой на пътя ли?... Ние си ги избрахме, те ни полират всеки ден. Виновен е не варовика, а народът дето е избрал полиращите го

Поговорката : "Като, се обърне колата, пътища много" Cупер, пасва за Tази катастрофа!!;)) Какви експеременти , какви проби на асфалт и.т.н.?????;) На такива, Oпасни участъци, на които от години загиват хора, е ясно, че Tези пътища,.. са правени за каруци, преди 100 години, и Cега,... Hе Mогат, да поемат трафика и новите автомобили, особено автобуси и камиони!! Необходимо е да се прозре , че спешно Tрябва, Tези участъци, да се разширят максимално, завоите да се изправят, ако позволява терена, ако не, Боцето да докара онази машина от София която дупчи в метрото на София и да прави тунели в тези участъци !!! България не е само София , а и софиянци пътуват из цялата страна !! Боцето да не xвърля милиардите чужди пари, само в София, и да се бие в гърдите направиX, направихMе ,... Метро, северна, южна дъга "Tангенти,- Mангенти" , защото на всички е ясно, че България се дотира с еврофондовете и това са чужди пари, ами да отива в Брюксел и да се моли за отпускане на пари за изграждане на Tунели, Mостове и цялостно обновяване на второкласната пътна мрежа в цялата страна!! В Германия и особено в Австрия и Швейцария, издупчиха целите Алпи,.. HO , бундесщрасе (второстепенните ) пътища,... са Tоп!! Ако, не Mоже,... да си ходи!!;) Вероятно , "чуждите пари" хвърлени, само в София, са в пъти повече отколкото изграждането на двете магистрали Тракия и Хемус !! Там е проблема!!;)

Много ги обичам тези фирмички... Като погледнете обектите им се виждат едни стари камиони и техника от Австрия за по 2000 евро парчета, работници са едни мургави другари, техн. ръкоодител е само по документи там,материалите са каквото има... Но цените са като за западна фирма с последна дума на техниката и все едно и те плащат 40 процента данък печалба. Но е друга картинката пред офисите им - нови коли, западни и висик клас, лъскави сгради и т.н. После идва ред на схемата с дъщерните дружества, които са изпълнители - след предаване на обекта се прехвърля всичко на друга фирма заради измислен дълг. После ходи търси гаранция 10 години и подобни глупости от "фалирала фирма" с активи за 500 лв

Хайде най накрая дайте тази приемателна комисия поименно, дайте поименно и проектантите на пътя, дайте поименно и кой поименно е приел проекта и предписанията как с какво да се изпълни и не на последно място дайте поименно кой и с каква оферта е спечелил поръчката.. Всичко друго са общи приказки за поредното завоалиране на реалните виновници..

Надали е изключение и е редно да проверят качеството и състава на настилките на всички нови магистрали и пътища, защото новините за обърнали се тирове са ежедневие...

Най-накрая 100% от народа разбра как се строят пътищата в България! Обръчи от фирми усвояват милиарди, благодарение на една мутра режеща лентички!

Сега си мисля и знам че много хора ще скочат против но защо свичко трябва да се прави от дастни фирми? Трябва частниците да се занимават и да инвестират там където се изисква истинско предприемачество и креативност. Рутинни дейности като тези спокойно може да ги върши държавата. Също и за случая с фалита на Олимпик. Толкова ли държавата не доже да събере едни пари и да ги държи в банка. Това че държавата е лош стопанин е една много голяма лъжа.

Ми слагайте и кайма в кюфтетата, не само л на.

И АКО ОЩЕ ВЕДНЪЖ ИЗТРИЕТЕ МОЙ КОМЕНТАР, ЩЕ ЗАВЕДА ДЕЛО СРЕЩУ АДМИНИСТРАТОРА ЗА ДИСКРИМИНАЦИЯ!!!!!!!!!!!!!!!!!

ДА СЕ ХВАНЕМ ЛИ НА БАС, ЧЕ ПО ВСИЧКИ МАГИСТРАЛИ , Е ВЛОЖЕНА ТАЗИ "ЧУДОТВОРНА ЛЪСКАВА АСФАЛТОВА ЧУДЕСИЯ"? НЕ СТРУВА, ОПАСНА, ЖИВОТОЗАСТРАШАВАЩА, НО ЛЪСКАВА, ИКОНОМИЧНА И БЛЕСТИ СЪС СТРОИТЕЛНА СЛАВА!!!

Е КАК ИМА ГАРАНЦИЯ, А ФИРМАТА ОТКАЗВА ДА ОТСТРАНИ ДЕФЕКТИТЕ???АБЕ НИЕ В КАКВА ДЪРЖАВАТА ЖИВЕЕМ

БОКоландия - колониална "територия" на уса, дадена на концесия на мутромилиционерогерберастите от "Шайка"...!!! Дааа...!!!

Може и да е използван недопустим материал но ние си имаме допустим виновник шофьора който ке обере всички пешкири. Това сме ние.

Всеки който кара мощна кола със задно знае къде са участъците със “стъкления” асфалт. Около НДК, на сухо, едва натискам газта и тракшън контрола мига като коледно дърво, ще изгори лампичката

Нормално! Това с некачествения, но по-евтин материал е традиция. Тези, които са паметливи и наблюдателни може да си спомнят за едно питане на покойния вече депутат Димчо Михалевски, към тогавашния министър на регионалното развитие и следващ президент ( за съжаление ) на България - Росен Плевнелиев. Ставаше въпрос за фирма от същата групировка която строеше участъка на АМ Тракия след Стара Загора. За насипа при строителството вместо да полагат баластра те използваха мъртвата порода, отпадък, трупан на табани от едно въгледобивно предприятие. Тогава Михалевски предрече, че с този материал ще има пропадане, но далаверата беше заметена и прикрита от Росен Плевнелиев, което означава, че и той е бил включен в далаверата. Сега къдравостта на магистралата е факт, но никой не си спомня генезиса на този проблем. Късата памет е една от причините за състоянието в окаяната ни държава....

но има "медии" които са меко казано толерантни (срещу съответно отношение към тях) и не подхващат проблема. А ние си трошим колите, докато приятелски на ББ-Т фирми са си напълнили сметките и сега гледат сеир. Не пепел от мините, ами с прахоляк от мазетата и боклуци от улиците ще почнат да строят, стига да им е по-евтино.

Изводът е , че Преходът бе престъпен. Костов сега не знам за него, но поне тръгна да гони ченгетата от властта. А сега държавата се управлява от тях. Какви ли не алинейчета си сложиха ченгетата, за да управляват още. Ако преходът е бил престъпен, то и управляващите му също. Само където като се изправиш срещу частните интереси и защитиш обществените отиваш в затвора като Иванчева. Такова общество загива или което е още по-зле живее на ръба на оцеляването.

и с КТБ бе така- парите ги няма, не знаят къде са, пуснаха Цветан Василев, за да обвинят него че ги окрал и хоп обществото усъмна с огромен дълг. И активите на държавата, оценени от масовата приватизация на 29 милиарда, в държавата влезнаха само 2 милиарда. Остатъка да го плаща Ганя, дето няма достъп и до здравеопазване. По-калпави управници държавата не е имала НИКОГА! Сега милионерите взеха милиони от обществото за този път и пак обществото трябва да плаща, че не са си свършили рабоатата. Абе какви са тези дето управляват тази държава?

Но има допълнение! Тези активи на стойност около 29, почти 30 милиарда, продадени след 1997 г. по времето и от Иван Костов, преди това с постановление, автор на което беше същия Костов, като финансов министър, бяха изкуствено обезценени повече от 20 пъти в периода 1991- 1997 година. Така, че като се умножи 30 по 20 се получава действителната стойност на активите в милиарди, които притежаваше България и натрупани през онези 45 години. А ако от полученото произведение се извади това, което сега сме получили от ЕС ще сметнем колко сме загубили. Към тази разлика ако прибавим вноските в ЕС ще установим, че загубите ни са още по-големи... Елементарни счетоводни сметки, но колко се замислят?

Недопустим материал? От години се знае, че в асфалта слагат мазут. Като падне дъжд и се изпопребиваме като кучета. В София да не милите, че на Фандъчка ремонтите са нещо друго? Придворните фирми работят така навсякъде, а ние в добрия случай изчукваме ламрини, в лошия изпращаме роднини.

Ами то това и се слага, не точно мазут, а битум. Проблемът е във варовика. Трябва гранит, но там има само варовик.

С парите от данъците ще ремонтират пътя, скапан от печалбарите с милионите , взети пак от данъците ни. Абе имаме ли държава, която да брани обществото?

И какво всичко ще е за наша сметка. А тези, които взеха парите- богатеят. Абе що за упарвници са хора, НАПЪЛНО НЕСПОСОБНИ да защитят обществения интерес. БСП и ГЕРБ вече имат равни гласове. Хората колкото мразят едните, толкова мразят и другите. Едните номенклатура, другите мутри, некадърници и бивши милиционери. Миналото им е общо. Съсипаха държавата и хората, много защитават интересите на обществото, няма що.

"Тъй като фирмата е отказала да отстрани дефекти на пътя, участъците ще бъдат ремонтиран за сметка на АПИ, отбеляза министърът. " Фирмата с печалба от няколко милиона е отказала да отстрани дефектите и те ще бъдат за сметка на бг. гражданина. Тези, които управляват държавата са някакви недоразумения. Ако държавата не може да защити данъкоплатеца от богатите и престъони фирми и го кара всичко да е за негово сметка, какво са тези управници питам?

За какво били тези управници? Ами за разплод, за какво друго. И без това друго не ги интересува и излиза, че само за разплод ги държим...

Да се направи пълна проверка на ремонтите и направени пътища през последните години. И доста неприятни факти ще лъснат. Интересно какво ли ще обясни строителя на пътища и магистрали ББ след това? И защо гаранцията е само 2 години. Какво стана с много тиражираната гаранция от минимум 5 години? Че и дори 10.

Обърнете внимание на отводнителните дупки в бетонната стена на снимката в статията за оттичащата се вода. Няма канавка или отводнителна система, която да отвежда водата извън пътното платно (асфалта), както е в Германия например, където дори изграждат изкуствени басейни където се събира водата от дъждове и снегове. Водата се оттича направо на пътното платно (асфалта).

няма предишен опит. знанието се гради от опита и грешката. в германия опитите и грешките са правени правени... за ЮК да не говирим. там има натрупано познание. Хайде сега да те видя ти като си конструктор, натрупан опит от къде ползва докато учеше? (не ми казвай, професор гвоздев, преразпределение на усилията) лесно е след като се обърне каруцата да посочваш причините. Истината е, че поради липса на предишен опит (има няма 50 годинки е опитчето при строене на пътища, при това не добре документирано опитче), е нямало как да се предвиди по време на проектирането че този завой ще застрашава .Това се вижда пост фактум. Това е опит - грешка. Вече ше знаят (или ще забравят). хайде да те видя теб, сега да проектираш един чисто нов път в планинска местност, който го е нямало преди, къде точно и на кой завой какви канавки, дупки и басейни ще предпишеш ?

Дрънкаш глупости. Пътища не се строят от вчера. Когато се занимаваш с нещо професионално, никога не спираш да се учиш. Какво значи грешка-проба в случая? Сега ще откриват топлата вода и колелото? Кой ти каза, че няма специалисти и не се знае как ще се строи? Ти нормален ли си? Това, че тези са карали през просото, защото имат връзки и са им одобрили и приели работата физкултурници и пожарникари, не означава, че това е глобален принцип на работа... Нямало тук, ма имало е Германия... На бай ти Тошо зеления асфалт още седи на места, мостовете по Витиня още не падат, а над 30 години никой се не грижи дори за тях, защото и за това са некадърни. Та не е до специалисти, такива имаше и преди десетилетия, камоли сега, когато могат да черпят опит от чужбина, има Интернет и т.н. ... Просто мутренските фирми така работят. То не може цената да е много ниска и от нея после да откраднеш половината поне, а резултатите да са добри... На това отгоре и се хвалим колко евтино сме ги правели в сравнение с другите в Европа, все едно е за хвалби...

е, ми щом няма проблем, що има проблеми? Изглежда не осъзнаваш, че няма натрупан опит, и тези инженери от соц време са буквално откривали топлата вода, понякога доста успешно, друг път не толкова. нали не очакваш, че огромните строителни компании, които например през 30-те градят емпайър стелт билдинг в сащ ей така си споделят знанията и ноу-хау ? щото те са едни отворени хора желещи света да има познание ?! не ставай смешен. Нямаш познаие. сега тепърва трупаш опит - грешка! видно е от този случай? какво да коментираме? сега ще се въведе правило - про завой да няма варовик. и какво ли още не. ама другите държави са преживяли този период преди 200 години... и не , няма да го споделят с теб, това е бизнес.

я да видим сега... внушението на заглвието е: - "тестове показали..." а можеше да бъде: - "тестовете показаха..." нещо ни внушавате ли, уважаеми гъз.ници?

Ами сега да се изисква и останалите магистрали да им се направят проби на асвалта за да не започнчт на следващата по голяма катастрофа пак да започнат да си прехвърлят вината убииците в парламента Резачът на лентички току тека не ги реже Без плячка тои няма да се прибере у дома Не гушне ли милионите от комисионните през деня сън не го лови а народа умира като мравки без да му се търси вина Толкова жертви през Турско не е имало

Вместо фракция гранит в асфалта - варовик... Така ли е?!?

Трейс Груп Холд трябва да и бъдат проверени всички строителни обекти в цялата държава,защото тя се оказва,че е строила и част от метрото в София,строила е и част от Хемус,строила е околовръстното на София,ако навсякъде са пестели от материали и са прокарвали некачествени такива,то има опасност от разрушаване на тези обекти и нови жертви...

Защо навякъде говорят за най-горния слой, че е износваща асфалтова част? Аз винаги съм си мисли че най-горния слой е изноустойчив слой ( поне така трябва да бъде)??

"тестове са показали, че има недопустим материал в асфалта на пътя София-Своге" И кв'о праим ся? Шофьора е виновен!

Главният трейсъджия е и проф от ИСИ.Да вземе да прочете спецификацията на АПИ и ще разбере че се ползват само магмени скали за износващи пластове.Има и лабираторни изпитвания като тестът Лос Анжелис за износване че има и един за цикли на замръзване размръзване и тъй ще разбере че няма как със доломит и варовик да покрие тези изисквания.То вярно някак си по-евтини са, но пък и затуй се плаща народна пара и затуй сме професори да знаем како е туй магмена скала и како е то варовик.

Иначе пред дечурлигата в университета голям го вади.

Не знам само на мен ли ама този Нанков удивително ми прилича на мистър Биин.С тези изцъклени очи и нелепи действия са си като две капки вода.

Да се разследва и приемателната комисия,тези,които са обследвали ремонта и са подписали документите,че всичко е добре,но се оказва,че не е така,явно всички са замесени в далавери за милиони...

Не навлизаи в територията на борисоФ

Нищо чудно 2/3-ти от асфалта в България положен след 1997-ма година да е пълен боклук... Я разследвайте и на други места и ще видите,че асфалта е некачествен. И по магистрала Тракия стават много катастрофи,там асфалтът,какъв е?

Къде е главния цървул на републиката да не би накъде да е разперил ръчички с дебелото Лили и да играят мантинела?!Знае ли човек ,този високо организиран белтък от Банкя всичко може.

Къде е главния цървул на републиката да не би накъде да е разперил ръчички с дебелото Лили и да играят мантинела?!Знае ли човек ,този високо организиран белтък от Банкя всичко може.

Пред Бойко сега е хамлетовия въпрос . Да бъдеш или да не бъдеш. Е ли Боко строителя на пътищата в България или не е. Ха ха ха .Как се хвана само в капана хлебарката .

И как ще реже лентички сега? Дори и преданият му електорат се усети, че тези обекти са опасни за живота.

Къде е главния цървул на републиката да не би накъде да е разперил ръчички с дебелото Лили и да играят мантинела?!Знае ли човек ,този високо организиран белтък от Банкя всичко може.

Три дена не е рязал лентички...Загубихме ГО от ефира.

Абе, то буркан лютеница е с по-дълга трайност от пътищата ви едноневки! 2 години гаранция?! Подиграват ли се тези смешници?! После пак гласувайте за ГРОБ, които загробиха България. Жалко за невинните хорица! Мир на душите на загиналите! А калинките, продажните министри и пр. сган по веригата, рано или късно ще си платят за наглостта, безхаберието и безотговорността!

фирмата-подизпълнител на Трейс! Ще фалира някакъв нещастник, голяма работа, Трейс си изпълниха задачата - да служат за куче-касичка. Защо не се коментира въпроса, че на Трейс се дават всички поръчки за строителство на пътища, след което се разпределят дължимите проценти към съответните другари по веригата до тиквата; след което Трейс наема разни нещастни фирмици за мижави стотинки да свършат нещо. Така че не е изненада какво се влага - иначе как ще оцеляват тези фирмици? А как ще се разпредели процента нагоре по веригата, ако се влагат качествени материали?! Навремето имаше един лаф - Александър Божков, Мистър 10%, се оплакал - Ей, лепнахте ми тоя прякор Мистър 10% и сега не мога да поискам повече. А сега повече от 60-70% отива в "комисионни". Така че, няма нищо странно в последиците от това безскрупулно грабежническо поведение. Тепърва ще берем плодовете от банкянските мандати. Не че на него и на тия около него им дреме - разглобиха държавата, избиват хората, отнеха бизнеси, назначиха к--ви и дебили навсякъде в администрацията, събраха отвсякъде каквито пари можеха да съберат и вече с чисто сърце могат да си ходят - много важно дали ще ги изберат за още един мандат. Ако за някой на тая земя не е станало ясно колко вредно е това управление, не знам още какво трябва да се случи. А ако пак гласуват за тая утайка, ще си изгоря българския паспорт... защото просто всяка надежда за разум и светлина в тунела ще се изпари напълно. Навсякъде има корупция и се играе с държавни пари, но се прави много и за самата държава, така че всички да са доволни. Вече страната е в състояние на тотална кома - който и да дойде на власт, няма полезен ход, защото всичко, на всички нива е мъртво или гниещо...

Страхотен киментар.Браво.

Да почнат проверки при строителството на сгради, че да не ни разклати някое земетресение! Тогава....

Варовик и Доломит винаги са се слагали в асфалтовата смес. Всяка скала има свойството да се полира. Нещо министъра не изяснява добре нещата. Може би има предвид големината на скалните частици в сместа и съотношението им с асфалта и пясъка. Вижда се че е пестено а и дефилето си е рисково, но ще го отнесе шофьора.

С варовика в бетона и асфалта се прекалява безконтролно навсякъде в Северна България. Включително се влага и варовиков прах.

Ако сложат и гранит и други износоустойчиви, твърдите частици в асфалта ще се износват по-бавно от пълнителя и ще стърчат отгоре - и няма да се плъзга при лек дъждец

В демократичните държави министрите дават пресконференции в министерството си, а не в партийни централи. Още повече, че това е централа на Шайката.

Нещо много се шуми за този асфалт ми се струва, вероятно е подобен като на 90% от пътищата в страната - big deal. По-добре от дупки. Аз защо не съм поднесъл нито веднъж с колата при изминати над 100 000км за посл 6-7 год, включително и в зимни условия? Водача е виновен. Първо е блъснал 2 коли в насрещното, прекомпенсирал е надясно и е полятял през мантинелата. Не мисля че колани щяха да помогнат. Рейса се е преобърнал през покрив странично, при което покрива се е смачкал навътре - вижда се на снимките. Т.е главите на хората са били смачкани в металната конструкция, с колани пак щяха да се смачкат.

покриват не е сплескан до нивото на седалките! хората нямаше да се изхвърлени през прозорците, и после смазани от рейса.. жяха да са живи!! справка - седалката с колан - тази на шофьора!

Нашият храбър вожд къде се покри тези дни? Вместо да реже лентички на калпави пътища, можеше да отиде на погребенията на жертвите, да му се порадва електоратът.

материалът и у парламента и у президентството и у правителството и у местното управление е недопустим! и кво? и европата е недопустим! и кво?

Фирма Трейс е бесепарска - тия започнаха и с диверсия в Родината да се занимават

сега ако вземат че тестват и други места из България, ще стане лошо... и по-конкретно други изпълнявани от Трейс, като се започне с лот-а при Стара Загора

Бойко няма ли да открие 17-те гроба плод на неговата дейност?

Трепане му е майката, но ... живеем в ЕС и ще се хващате за петите хахахах

Гербаджиите начело с боко трябва да изчезнат от политическия живот на страната.само два цитата от статията: -Ще бъдат направени допълнителни тестове. В момента се водят процесуално-следствени действия, има информация, която не мога да споделя", посочи още Нанков, цитиран от БТА. - какво толкова тайно има. вече и децата разбраха че банкянския и шайката му трябва да си ходят!. -Тъй като фирмата е отказала да отстрани дефекти на пътя, участъците ще бъдат ремонтиран за сметка на АПИ", отбеляза още Нанков. Ало калинките от герб - значи веднъж взимате заем за ремонта, който всички ние връщаме, връщаме и лихвите по заема. Срещу заема няма нищо.Асфалт паша и компания гепили значителна част от парите за ремонта. Частника отказва да извърши гаранционен ремонт, в резултат пак всички ние плащаме за кражбите на калинките !. Хора осъзнайте се!. Борисофф трябва да си ходи час по-скоро, такъв като него не заслужава да бъде и чистач на жилищен блок. Това е напаст, това е проказа!

И какво предлагаш , курни и сие да дойдат та да украднат и малкото изкарано ли ?!?

Едно не мога да разбера в почитателите на банкянския. Защо всеки който не го харесва и не приема за правилна политика му, бива обявен от вас веднага за комунист и почитател на бсп - то. А то реално биби е най-големото и боядисано комунде креатура на дс и бкп

Ще дойдат и ще откраднат преките чуждестранни инвестиции в БГ по време на Шайката :) Само и единствено Шайката буди доверие по света и у нас :( Павеле, изключи си емоциите и включи разума!

Крайно време е очилаткото не само да дудне от сутрин до вечер по телевизиите в стил "Кой ми с.ра в гащите", а да каже какво е направил. Той бил изпратил 5 заплашителни писма до фирмата нарушител???!!! Е, и, като ги е изпратил какво от това, хората вече ги няма.

щяха да са живи, ако бяха с колани! изроде!

Щяха да са живи ако парите за пътя не бяха откраднати!

много просто момче си, България загива, защото е пълна с примати като теб - нискоинтелигентни, простовати боклуци :)