Коментари - Спряха от движение вагони от Германия с неработещи климатици, трябвала им профилактика | dnes.dir.bg
назад

Спряха от движение вагони от Германия с неработещи климатици, трябвала им профилактика

До края на следващата седмица се очаква да пристигнат последните 19 вагона от "Дойче бан", заяви управителят на "БДЖ - Пътнически превози" ЕООД инж. Венцислав Славков

Обратно в новината
| Редактор : Радостина Димитрова

Коментари - Спряха от движение вагони от Германия с неработещи климатици, трябвала им профилактика | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Какво става с тази територия? Това е някаква паралелна вселена!

по германските медии, че в много от влаковете/вагоните климатиците НЕ работят (редовен проблем е това). Явно България като държава НЕ разполага с елементарен ресурс да е предваретелно наясно какво от кого да купи, и как да го провери предварително за вече широко ИЗВЕСТНИ проблеми. Това правило важи с пълна сила не само за железнците, а за почти всичко у нас. Пълна отврат! Не сте за съд, а за лудницата!

Ха ха и месец не изкараха и вече имат нужда от профилактика. Друга подробност е, че локомотивите на Сименс не могат да ги теглят, не можевли да осигурят 1000 волта за захранването им, само старите чешки можели да го правят. Вярно ли е твърдението, че в конструкцията им има азбест и затова германците са ги пробутват на страните от Източна Европа?

Обща дължина ДойчеБан - 34К км…БДЖ - 4К км ! …а отн. Логистика и Ефективност Управление - … …та “интересна” таз “находка” отн.профилактиката ——- Имената на Участващите (в преговорите) и Подписалите покупката от БДЖ/Мин.Транспорт ( и тн) - СА ? …а “случайно” Да има И “междинна” компания Доставчик ? …Леле ! - ако ли пък “наша” !

1000 волта заради АС ? …Сериозно ?

Баба ми само с климатизирани влакове е мъкнала мотики и кокошки.

Не заради АС, в мрежа от 25 киловолта, каквато е нашата, автоматично подава 1500 волта, а в мрежа като германската , 15 киловолта, автоматично подава 1000 волта, т.е не можеш да направиш ръчно превключване както е при Шкодите, там машинистът избира ръчно и затова Смартроните не ги теглят тези вагони.

Налагай мокри кърпи, климатици скоро нанай.

Ама тогава влаковете бяха дървени. Демек ламарините им не се нагряваха до 60С. Нямаха и прозорци, а на тия прозорците им запечатани със силикон още в завода.

Добре де тия нашите тъпаци тия параметри не ги ли гледат като купуват. И Гвоздейков в какво се вози като казваше че били климатизирани.

Е как самолетите могат да се климатизирани на перона а влаковете не

Че те като отидат за две седмици от София до Варна и обратно (12000км!!!)- една година после трябва да стоят на профилактика...

Само боклуци за колониията. Навсякъде.

Ха ха ха хаааа! Като си спомням какви тъпани и гайди се биха и свириха! Те това е Българията!

Е па старите вагони отиваха на профилактика след 20 години употреба. Какви са тия вагони менте, да не са германо-китайски?

Такава трагедия е да пътуваш с влак у нас, че и нови/стари мотриси няма да оправят положението. Огромни инвестиции са необходими в НКЖИ и в БДЖ, за да може пътуването с влак да стане атрактивно. Навсякъде по света железниците са част от Националната сигурност. Никоя нормална държава не ги съсипва умишлено. Вината не е само в БДЖ, а и в държавата и нейната безотговорна и престъпна политика. Обикновен компрадорски капитализъм...

Тук не се купува най-доброто или изгодното, а онова, което кажат началниците от ЕСССР!

Тук не се купува най-доброто или изгодното, а онова, което кажат началниците от ЕСССР!

Ето виждате сами за какво бяхме приети в ЕСССР - за да им купуваме втората употреба неща, които за нищо не стават, Тук не се купува най-доброто или изгодното, а онова, което кажат началниците от Брюксел!

А при това работата се оправя лесно, като накажат шефа на БДЖ да върне парите за закупуване на вторичните суровини. Защо ли не го правят? ТЗ позволява.

И каква е тая невероятно двудневна профилактика? Колко пък е тази електроника, която се намира във вагона, че трябват цели два дена да и се прави профилактика? Защо се купуват вагони, на които се налага да се прави двудневна профилактика?