Спира движението по пътя София - Своге, за преасфалтират фаталния участък утре
Отсечката, на която стана тежката катастрофа, първо ще се фрезова, а след това ще се преасфалтира
Обратно в новинатаКоментари - Спира движението по пътя София - Своге, за преасфалтират фаталния участък утре | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Ицо (нерегистриран)
Вчера си направих експеримент, и карах с 49 при ограничение 40 - честно да ви кажа не ми се струваше екстремно преживяване, и не се чувствах престъпник. Но въпреки това си мислех "Ако карах Автобус пълен с хора, може би би имало фатално значение в дадена ситуация". НО С ТОВА КОЕТО ЗАПОЧВА ОТ ДНЕС - РЕМОНТА, десетки високопоставени личности признават открито "ПЪТЯ Е НЕГОДЕН, ТРЯБВА ДА СЕ РЕМОНТИРА" Затова питам аз, само ЕКСТРЕМНИЯ шофьор ли ще бъде обвинен за убийство по непредпазливост, или и тези които в алчността си са зачеркнали човешкия живот, като препятствие пред тяхното забогатяване. Тези които са били информирани че пътя става опасен, че е недопустимо да бъде изграден така, че може да загинат десетки хора, десетки деца... да бъдат очернени стотици - НО СА СИ КАЗАЛИ - НАЛИ МИ Е ПО-ЕВТИНО И ЩЕ ЗАДЕЛЯ ЗА ВИЛАТА И ЗА КОЛИТЕ !!
Виж ти (нерегистриран)
Апи ще обхожда, за да прима участъка. Защо трябваше да се случи трагедия, з да почнат институциите да си вършат работата...
Интересно (нерегистриран)
А дали се сетихте да включите GPS за засичане на скоростта, щато често показанията са доооста различни спрямо скоростомера?
Ицо (нерегистриран)
Дали с 49, 55 или 60 разликата не беше голяма по междуградски път. Но пак изхождам от позицията на сам човек в автомобил с коренно различни характеристики от пълен автобус. Все пак важното в случая е че ПЕРСОНАЛНО виновен е само шофьора според властите, а в очите на всеки е видимо че човечеца не е УБИЕЦ. Убийци са тези които са взели информираното решение да използват недопустими за такъв път смеси. И то недопустими точно заради свойството им да стават опасни за човешките животи
Тео (нерегистриран)
Ясно ... държавата открито признава, че има нарушения, трима си подават оставките за да няма напрежение и никой, повтарям, НИКОЙ от Трейс или АПИ ще влезе в затвора! И НЯМА да бъдат приверявани останалите строителни "чудеса " на Трейс! И да не се чудите после, кой управлява държавата!
Swetlio (нерегистриран)
Ето така се заличават следите! С помоща на държавата! Евала!
Нина Николина
Крадени от оглозгания народ пари-ще донесат само скръб на крадците.Децата плащат,мислете ако можете ... примери има.
ееедееее (нерегистриран)
Защо само този участък ? Нима от Нови Искър до Своге асфалта да е по качествен ?
решение (нерегистриран)
да го затворят завинаги този път след като селенията не може да кара по него-с колелета или каруци да ходят до другото село тия дебили
аврам (нерегистриран)
ицо така както си караше помисли ли дали твоите гуми и тези на автобуса имат еднакво сцепление с пътя и защо изобщо не се говори за тях и,че автобуса не е минал задължителен технически преглед?
xXx (нерегистриран)
Знакът важи за всички МПС, по всяко време. Което значи както за камиони, така и за спортни седани. Както сред лято, на суха и чиста пътна настилка, така и при поледица през зимата или кал есента. Така че това, че лека кола, с опитен шофьор, може да вземе някой завой със скорост, два пъти по-висока от разрешената, не значи, че всеки със всичко може да кара така.
не е интересно (нерегистриран)
скоростта измерена с GPS и тази от километража никога не са равни и няма да ви обяснявам защо а значение има и размера на гумите дали са по тех. данни отговарящи на превозното средство
Хмм (нерегистриран)
Да го боядисат, ако само е е за прах в очите на обществеността. Нужни са далеч повече неща от преасфалтиране ! Новия асфалт няма да оправи липсата на отводняване и мантинели.
ЛУДИЯТМАКС (нерегистриран)
Полският рали пилот е първият който е изпробвал новото в автомобилостроенето -предната предавка. Той пише (а е и документирано това), че по време на рали в Карпатите на пътя е станало срутище пред нето, и колата буквално се е придържала върху пътя благодарение на ИЗДЪРПВАНЕТО от предните колела. Съвета от него е КОГАНО ВЛИЗАШ В ЗАВОЙ С КОЛА ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ -ВЛИЗААШ С ОТНЕТА ГАЗ, И ЗАПОЧВАШ ДА УВЕЛИЧАВАШ ВЪТРЕ В ЗАВОЯ -ПРЕДНОТО ТЕ ДЪРЖИ НА ПЪТЯ. Карал съм и със задно и със предно предаване, докато със задно предаване трябва да намаляш подаваното количество гориво и съществува опасност от недозавиване при по -голяма скорост, при предното дори моментно подаване на гориво те притиска в завоя -и то пак в кръга на разумното. Така че разликата междуу автомобил и автобус при еднакви завои е много различна
ЛУДИЯТМАКС (нерегистриран)
Поста ми касае полският пилот СОБЕСЛАВ ЗАСАДА
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Руската армия отново атакува Одеса с ракети
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница