Спира движението по пътя София - Своге, за преасфалтират фаталния участък утре

Отсечката, на която стана тежката катастрофа, първо ще се фрезова, а след това ще се преасфалтира

Обратно в новината

Коментари - Спира движението по пътя София - Своге, за преасфалтират фаталния участък утре | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Да го боядисат, ако само е е за прах в очите на обществеността. Нужни са далеч повече неща от преасфалтиране ! Новия асфалт няма да оправи липсата на отводняване и мантинели.

Защо само този участък ? Нима от Нови Искър до Своге асфалта да е по качествен ?

Крадени от оглозгания народ пари-ще донесат само скръб на крадците.Децата плащат,мислете ако можете ... примери има.

Ето така се заличават следите! С помоща на държавата! Евала!

Ясно ... държавата открито признава, че има нарушения, трима си подават оставките за да няма напрежение и никой, повтарям, НИКОЙ от Трейс или АПИ ще влезе в затвора! И НЯМА да бъдат приверявани останалите строителни "чудеса " на Трейс! И да не се чудите после, кой управлява държавата!

Апи ще обхожда, за да прима участъка. Защо трябваше да се случи трагедия, з да почнат институциите да си вършат работата...

да го затворят завинаги този път след като селенията не може да кара по него-с колелета или каруци да ходят до другото село тия дебили

Вчера си направих експеримент, и карах с 49 при ограничение 40 - честно да ви кажа не ми се струваше екстремно преживяване, и не се чувствах престъпник. Но въпреки това си мислех "Ако карах Автобус пълен с хора, може би би имало фатално значение в дадена ситуация". НО С ТОВА КОЕТО ЗАПОЧВА ОТ ДНЕС - РЕМОНТА, десетки високопоставени личности признават открито "ПЪТЯ Е НЕГОДЕН, ТРЯБВА ДА СЕ РЕМОНТИРА" Затова питам аз, само ЕКСТРЕМНИЯ шофьор ли ще бъде обвинен за убийство по непредпазливост, или и тези които в алчността си са зачеркнали човешкия живот, като препятствие пред тяхното забогатяване. Тези които са били информирани че пътя става опасен, че е недопустимо да бъде изграден така, че може да загинат десетки хора, десетки деца... да бъдат очернени стотици - НО СА СИ КАЗАЛИ - НАЛИ МИ Е ПО-ЕВТИНО И ЩЕ ЗАДЕЛЯ ЗА ВИЛАТА И ЗА КОЛИТЕ !!

А дали се сетихте да включите GPS за засичане на скоростта, щато често показанията са доооста различни спрямо скоростомера?

Дали с 49, 55 или 60 разликата не беше голяма по междуградски път. Но пак изхождам от позицията на сам човек в автомобил с коренно различни характеристики от пълен автобус. Все пак важното в случая е че ПЕРСОНАЛНО виновен е само шофьора според властите, а в очите на всеки е видимо че човечеца не е УБИЕЦ. Убийци са тези които са взели информираното решение да използват недопустими за такъв път смеси. И то недопустими точно заради свойството им да стават опасни за човешките животи

скоростта измерена с GPS и тази от километража никога не са равни и няма да ви обяснявам защо а значение има и размера на гумите дали са по тех. данни отговарящи на превозното средство

ицо така както си караше помисли ли дали твоите гуми и тези на автобуса имат еднакво сцепление с пътя и защо изобщо не се говори за тях и,че автобуса не е минал задължителен технически преглед?

Знакът важи за всички МПС, по всяко време. Което значи както за камиони, така и за спортни седани. Както сред лято, на суха и чиста пътна настилка, така и при поледица през зимата или кал есента. Така че това, че лека кола, с опитен шофьор, може да вземе някой завой със скорост, два пъти по-висока от разрешената, не значи, че всеки със всичко може да кара така.

Полският рали пилот е първият който е изпробвал новото в автомобилостроенето -предната предавка. Той пише (а е и документирано това), че по време на рали в Карпатите на пътя е станало срутище пред нето, и колата буквално се е придържала върху пътя благодарение на ИЗДЪРПВАНЕТО от предните колела. Съвета от него е КОГАНО ВЛИЗАШ В ЗАВОЙ С КОЛА ПРЕДНО ПРЕДАВАНЕ -ВЛИЗААШ С ОТНЕТА ГАЗ, И ЗАПОЧВАШ ДА УВЕЛИЧАВАШ ВЪТРЕ В ЗАВОЯ -ПРЕДНОТО ТЕ ДЪРЖИ НА ПЪТЯ. Карал съм и със задно и със предно предаване, докато със задно предаване трябва да намаляш подаваното количество гориво и съществува опасност от недозавиване при по -голяма скорост, при предното дори моментно подаване на гориво те притиска в завоя -и то пак в кръга на разумното. Така че разликата междуу автомобил и автобус при еднакви завои е много различна

Поста ми касае полският пилот СОБЕСЛАВ ЗАСАДА