Коментари - София, Варна и Смолян с най-висока успеваемост на "малките матури" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

София, Варна и Смолян ИЛИ Смолян, София и Варна?! "Най-ниските резултати са отчетени за въпросите със свободен отговор, които предполагат допълване или създаване на кратък текст." Въпросите със свободен отговор предполагат мислене. Тестовете всяка година олекват - и на малките, и на големите матури. Обидно елементарни, изискващи знания само за събиране и изваждане и таблицата за умножение по математика, например...

Какво си отчитате е все тая защото реалността доказва съвсем друго - необразованост, неумение за смислен преразказ, елементарни граматически познания...Ама и да знаете колко са ви ''най добри'' постиженията при ''Човекът и природата'' при които даже самите вие отчитате спад в знанията...

Базовите знания по-добре от мама и тате няма кой да предаде. Та поне до 4-ни клас отделяйте време за децата си. За да сте сигурни, че имат важни знания. Никой учител не може да има авторитета на родителя.

''Според общия среден резултат от четирите предмета за поредна година най-висока успеваемост имат учениците от Смолян, София-град и Варна. '' Даже и заглавието ви не кореспондира с написаното по долу:((((((защото знаете че кой плаща музиката от София той си ви и поръчва писанията.

Известно ли ви е значението на думата "матура" и по какъв начин това значение се свързва с ученици в четвърти клас?

На времето ,когато детето ми не се класира за детска градина и ми се наложи да напусна работа много се ядосвах на управниците за това което ни причиниха. В онези години си нямах и бегла представа какво представлява образователната ни система. Говоря за извън София. Точната дума е трагедия! Хората в столицата недоволстват и често с право, но не са видели и частица от това , на което ''се наслаждаваме'' в страната. Липсата на кадри не се оправя с вдигане на заплати ,защото липсва каквато и да е мотивация вече назначен учител да прави минимални училия за да преподава и да си върши работата на ниво. Няма стимул и да гони резултати. Нужен е централизиран ежегоден контрол на компетентността на назначените вече кадри и отстраняване на особено тежките случаи от системата паралелно в вдигането на възнагражденията. Трябва да се обезсилят текущите ,срочните и годишни оценки и да се зачитат само тези от матури ,защото там липсва субективизъм !

На никой не му пука за тези "малки" матури.А и те нямат никакво значение,за да те приемат в гимназия от 5-ти клас.Само отчитане на някаква безмислена дейност.

Само че като си проспал материала до 4-ти ,не си в състояние да усвояваш този до 7-ми, а като проспиш и него....ставаш само за калинка в държавната администрация ,но първо минаваш през някой измислен университет....и може и да си повярваш какъв ценен кадър си.

Какви ги говориш, в училището на дъщеря ми ги проверяваха две учителки от 3 клас плюс класната им. Това ли е външно оценяване.

Много отдавна в Природо-математическите гимназии приемат от 5-ти клас! И за там важат резултатите от няколко математически състезания през годината.