Новото метро ”разбърква” градския транспорт

От Центъра на градска мобилност на София предлагат закриването на един, сливането на два и промяната на пет автобусни маршрута заради пускането на целия метролъч - от “Обеля“ до “Младост“.

Обратно в новината

Коментари - Новото метро ”разбърква” градския транспорт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Тези луди ли са? Как ще променят 94, който е единствения транспорт на много хора до центъра... Защо не променят 280, който ДУБЛИРА метрото и участва в най-големите задръствания на Орлов мост.

HODI SI NA SELO TI !!!

АМИ ДА ВИ Е ЧЕСТИТ ПРАЗНИКА СОФИЯНЦИ!!!! МАКАР ЧЕ ОТ ВАС ПО-ГОЛЕМИ СЕЛЯНИ НЯМА !!!

АМИ СЕЛЯНИ ХОДЕТЕ СИ НА СЕЛО !!! ЗАРАДИ ВАС ИМА ЗАДРЪСТВАНИЯ ГЛУПАЦИ !!! КОЙ НЕ Е ОТ СОФИЯ НА КАФЕВО !!! честит празник на всички истински столичани.

така е удобно да, аз съм го пробвал... Пък и пеша малко да се разходи човек есента и пролетта не е фатално ...

В това метро няма да може да се качи човек ... ще се претовари ужасно много ... Друг е въпроса, че унищожават част от чара на студентския живот - 94 и 280 ... то това си е класика в жанра :D Поне ще ходим до автогарата за 30тина минути с нови автобуси, широки. 413 много ни обикаля, а мершрутките ... там е за хора само от ТУ ... железни нерви и търпение :D

абе кретени, от Дианабад до метрото от най-далечния край до Метрото е 20 мин пеша, какво 88 ли дачакам, което е като призраците - Всички са чували за тях ама никой не ги е виждал. Или може би да се кача на 102, да се прикача на 88 и да хвана метрото ли? Пък поне паркинг да бяхте направили на това метро на всяка спирка, да може които идва от далече и квартал без транспорт да вземе да паркира някъде ...

Никой не обича да го принуждават - не ми харесва метрото и не виждам защо трябва да го ползвам, а и каква ми е алтернативата на маршрута хотел Диана - Гурко? Ама тези, които имат власт, не се возят на градски транспорт, а си имат служебни коли и пак ще направят каквото им е изгодно, а не каквото на нас ни е удобно!

трябва да се правят промени с акъл. аз ползвам 280 всеки ден и е кошмар, метрото не ми помага, защото работя на Цариградско шосе. не може да се мисли само за студентите и Студентски град. Има 2 квартала (Дървеница и Мусагеница), които разполагат само с 280 за връзка с Цариградско шосе.

А тези, които живеят в дианабад ще ходят в центъра през Гоце Делчев - удобно и приятно :-)))

Защо не закриете целия градски транспорт уважаеми дами и господа, така или иначе освен пенсионери и ученици друг много рядко го ползва - целяните продължават да се движат с коли - те и сами да са пак ще си правят калабалък щото то си им е в кръвта!

брао ве...а метро до няколко основни точки на Студентски град ще има ли господа??? че маршрутите на 94 и 280 ще променяте. Мн неуместни промени...като направите 3 метро спирки в Студентски, тогава променяйте и спирайте линии. Не сега!!! Вместо за образование да мислят, те мислят как да спестят някой лев...келеши. Ми хайде спрете всякакъв транспорт до Ректората...нека ходи до ЖП гарата...много по важно е!!! Смешници!

Да се закрие автобусна линия 76 е безумие. Явно предлагащия това не пътува с градски транспорт.76 е линията , която свързна жк Младост 1,2,3,4, 1А с НДК и Гоце Делчев. Уважаеми другари от Центъра за градска мобилност не правете поредната простотия.

Най добре е на 280 да не се прави никаква промяна в маршрута, но ако толкова се налага по-добър е първия вариант - по Евл. Георгиев, къде ще ходи по гара Подуене, някъде по-далече не може ли

Много е умен този, който предлага да обедини линия 76 и 94. Явно този човек не пътува с градски транспорт в жк Младост. 76 е линия, която смързва целия комплекс Младост с Гоце Делчев, поема доста от трафика на хора. Помислете уважаеми другари от центъра за градска мобилност. Не вършете поредната простотия.

Има и друго решение-селяните обратно на село!Интересно без 313 как ли ще се придвижваме до Ситняково или Подяне?Овча мисъл са ни УПРАВНИЦИТЕ и това си е!

По-тъпа идеа не бях виждал! Вместода се облекчи пътуването на хората, да се затруднява. Вместо да стигат с един транспорт до Младост да са принудени да взимат два. С багаж това е кошмар. Бул. Малинов не е задръстен заради автобус 313, а заради всякаква липса на политика по отношение на устройството на Софиа, прекомерното застрояване и т.н.

правя подписка която цели да забрани на хора които не са родени в гр.София да бъдат в общинската управа. Много съжалявам, но не може хора които не са си прекарали детството тук да милеят, и обичат този град, и да обсъждат малоумни предложения. Автобус 94 трябва да се движи както и досега. Това е било, и така трябва да бъде. аааееее

ейййййййййййй софиянци, първо се научете да си купуварте билети, после гоеорвте какво искате, 1/10 си плащатате и пак сте недоволни.

Ми да закрием всички линии на СГТ, и да вземем по едно вълшебно килимче...,

Аз съм си с колица. Имам си 32 ГБ флашка и даро да съм в задръстване си слушам музика. Ве ми дреме ни от дъжд, ни от сняг, ни от бури, ни от пек (климатиче).

Що за безумие е да насочат студентските автобуси до Централна гара - Какво ще правят студентите на гарата? Пътуват 1 път в седмицата най-много до централна гара, а до университетите по 5 пъти най-малко. Освен това, свръзката им с метрото е на станция Г.М.Димитров - нали се сещате автобусите идващи от Централна гара в какви задръствания попадат и колко време се чакат? Ако толкова искат да се пътува с метрото и да се облекчи трафика, то най-логично е 280 да обикаля около студентски град (редовен е и извозва студентите до метрото, освен това прави връзка със Симеоновско шосе, каквато в момента липсва. Пътуващите до Плиска могат да ползват метрото до Орлов мост и от там да се прикачват до Плиска - автобуси и тролей колкото щеш. Малко по-скъпичко идва, но пък студентите пътуват с карти :) Маршрутът на 94 не бива да се променя!

za NADEJDA e nujna karuca... metro ne. molya ne puskaite reisove za sofia a karuci. a selskite koli izobshto da ne vliszat v Sofia . vse pak sme 21 vek.. hehehee verno e che kmetovete a i arhitektite sa za psihiatria. a da - a moje i da imat knijka ama da kriyat nali.

Тези луди ли са или надрусани. Защо не дойдат в Младост 2,3,4 и да пробват да стигнат до метрото. Да не говорим че с такава промяна пътят до НДК или гарата ще се оскъпи почти двойно. Спирането на една автобусна линия по никакъв начин няма да облекчи движението защото хората ще се качат на колите си. Питам се чий интереси гони такова предложение. В никакъв случай на живущите в Младост

Де първо да се построи достъчно метро па после да се оптимизира. А то сега кво и метрото пълно и автобусите претъпкани и трамвайте и маршрутките гъз до гъз. А па до летището един единствен автобус на по половин час. Де нещо да се разтовари па тогава оптимизирайте.

Градска мобилност ли? Ба... градска дебилност. А и на 76 вечер трябва да му препречиш пътя пред спирката, за да спре. В Гоце Делчев към Младост. То бива комплексари зад волана... А 413 що не се оптимизира след 20:00 да не се крие за гараж, ми да се връща по разписание надолу, м? Да продължа ли със сичкото автобусна олигофрения? За 50 кинта месечна карта имам право на много повече.

решение защо не пробваш да караш колело 2 пъти на ден от бул. Мария Луиза към бул.Ломско шосе ,като минаваш през надлез Надежда и по възможност да не те блъсне кола или камион ? Закриват линии ,които нямат нищо общо с метрото.От Младост 4 ,за да се стигне до центъра трябва да се сменят по 3 превозни средства.

Най-добре е с новите автобусни линии да свържат различните квартали с метрото. Например от Симеоновско шосе покрай 'Г.М.Димитров до метрото няма пряк транспорт, а разстоянието не е малко. А най-добре е да се използва разширената част на околовръстното, през Симеоновско шосе , за да се стига бързо до метрото.

се пътува до Централна гара? Не стига, че в този район няма почти никакъв транспорт, освен един трамвай, ами и автобусите да спрат! Какви ги вършат - в Младост имало метро, затова всички от останалите райони ще вървят пеша! Айде стига глупости, че ще нарипаме.

това е лудост била съм в Швейцария там кипуваш 1 билет от спирка в центъра на Цюрих до краен квартал и можеш да се возиш до там на влак.трамвай.автобус или кораб,защтото там се пресича река само и единствено с този 1 билет ,напромер за растояние 30-40 км. билета е 5 швейцарски франка има ли смисъл да ви казвам,че заплатите са от 3000 нагоре

Въпрос на свикване ;-) .Всяко чудо за три дни...А студентите да не мрънкат,че ще ходят една спирка пеша...полезно е.

хахаха освенда чеситя оскъпяването на транспорта на живеещите в младост 4 за друго не се сещам.малоумници.

Как може да се спира линия 76? Тя е единствената, която ходи от Младост в посока НДК и Гоце Делчев! Метрото не е удобно на хората от Младост 4! Пуснете метрото до там и тогава спирайте автобусите. Ако някой е забравил, В МЛАДОСТ Е БИЗНЕС ПАРКА!!!!

никакво дупчене на билети... граждани , да не сте посмели --- уважавайте първо себе си ...

Да ле то на втората спирка 94 и 280 са натъпкани пък дайте сега да обслужват и още половин София!?!?! Але само се чудят как да ги уморат тия студенти ле да ви е*а мамицата. Като го направите метрото до студентски ги закриите!

На студентите, ползващи 280 - доста по-удобно е да слезете на ГМ Димитров и да се закарате с метрото по-бързо до ГОЛЯМ периметър на центъра, вкл. и СУ. Затова го предлагат. С метрото се стига много по-бързо и удобно, отколкото с всякакви рейсове - не ви пече, не ви е жега, и ако се блъскате - блъскате се за по-кратко. Освен това знаете, че до МАКСИМУМ 4-5 мин влакче ЩЕ има и прехвърлянето не ви отнема време практически. Днес се возих УНСС - центъра и доста хора си слязоха на Г.М. Димитров и се довозиха с метрото, вкл. и аз. Карта за 280 + метро за студент е 10!!!! лева, а само за 280 - 7 лева. Това са СМЕШНИ пари. Не знам за другите линии, не изказвам и мнение, но специално за 280 промяната е ок, защото освен маршрутка 5, от студ. град до гарата няма директен транспорт. Имам чувството, че няма угодия никога.

Моля, закривайте каквото си искате, но пуснете някакъв транспорт от Надежда до центъра, защото с трамвай 17 прекалено много се обикаля и е крайно бавно, а с марширутните таксита сутрин е УЖАС!

Закривайки 76 вие обричате жителите на крайния квартал.За до стигна до Г.Делчевтрябва да се прехвърлям на 3 превозни средства ( 3 лева), висене по спирките и губене на време.Виж ако има метро до Младост 4 ще е по-друго.Затова - не бързайте!

Приветствам промените, но за съжаление трябва да се промени идеологията на градския транспорт. Преди време ми беше поданало заданието и проучванията за транспротната схема на градския транспорт. Идеолгията на градския транспорт в София е абсолютно антиграждаска и облагодетелства единствено СКГТ. Най-натоварените направления като пътнико поток са специално оптимизирани за да налагат минимум 2 смени на линии - т.е. да си купиш 3 билетчета вместо едно. Сметам че на студентите от студентски град ще е полезно да могат да стигнат до централна гара, но единствено ако бъде запазен и дори намален сегашния интервал на движение м/у автобусите. Т.е. по маршрута да се движат повече автобуси така че да минават нарвно или дори по-често от сега, нищо че е по-дълъг. 76 е сравнтелно безмислена линия. Сега живея в лозенец а работя в бизнес парка. С вървенето до станцията на синьото кафе, метрото и 111 стигам от излизането от къщи до влизането в офиса за 45 минити, вървенето до същата станция за да хвана 76 и пътуването с него до младост 4 после още вървене до бизнес парка отива на 1:20 - т.е. 80 минути. Но станцията в младост 1 е просто отвратителна. 113 - т.нар нов автобус за младост 4 минава невероятно рядко, просто не минава. Затова съм принуден да позлвам 111 до академията и да вървя до бизнес парка. 76 обаче не трябва да бъде премахван а просто да се раздели на два автобуса - единия от орлов мост до гоце делчев и обратно, а другия от станцията в младост 1 до младост 4.

метрото вече е пълно по цял ден .94 и 280 да не се променят в никакъв случай-там и без това е почти невъзможно да се натъпчеш,ако не се качиш в студентски град

а какво общо има автобусна линия 313 с метрото, че ще я закриват?

Sofianci dali osyznavate s kakva ekstra ste se sdobili i kolko vi ulesniava jivota. No na kaprizen narod ne moje da se ugodi.

Европейски транспорт ще има ,когато 1 (един) билет може да се използва в рамките на 1 час и 30 минути (от първото до 4-тото таксуване) с всички превозни средства. Също така и средната скорост да не е 19 км/час в пиковите часове.

Няма по-удобен транспорт от маршрутките.С едно превозно средство стигаш от кооперативния в Люлин до Como или Бизнеса или летището.Даже не знам и кои линии на градския транспорт вървят натам.

избрахте си човека , известен с многото гънки в мозъка , бате бойко , сърдете се сами на себе си ....явно в българия са на мода хората , с по- малко от 100 думи в речника си .... дерзайте - глупациииии.....

карайте велосипеди, бе , хора, срам ли ви е?!! На запад и банкери ходят на работа на велосипеди! Не се срамувайте! Не е престижно нито да ползваш градски тарнспорт, нито да се вреш с мерцедес у центъро, щото си от село ама друга кола не признаваш... то между другото само в българия и албания има такава концентрация на мерцедеси на човек от населението - поради изобилието от комплексари и балкански изчанчен мантаХалитет... Та така - хващайте велосипедите!

транспорта в София е добре замислен, от произволна точка до произволна точка се стига с максимум 3 транспорта, в повечето случаи с 1 или 2. Сега явно някой идиот иска да го засърби дупето, и решава, че тъкмо той трябва да закрива, реорганизира, прогресира, дегенерира, коригира. В общината и измислените и фирмички да не се бъркат в транспорта, да си бъркат само в дупките (не уличните, а в своите).

А да пуснат някой и друг автобус 77 вечер няма ли да се сетят. Около Аntim Tower работят хиляди хора и са принудени да ползват автомобилите си, въпреки че с метрото би било по-бързо. Но да чакаш половин час този мизерен автобус.... струва ли си?