Новото метро ”разбърква” градския транспорт

От Центъра на градска мобилност на София предлагат закриването на един, сливането на два и промяната на пет автобусни маршрута заради пускането на целия метролъч - от “Обеля“ до “Младост“.

Обратно в новината

Коментари - Новото метро ”разбърква” градския транспорт | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

До: потърпевш (16.09.2009 г. 17:31ч.) Естествено че ще те принудят, селски седесарски тъпан! Мислиш, че си свободен и велик? Да, бе....

По същия начин, за да принудят хората да ползват метрото, глупаците вече няколко пъти премахваха или изменяха маршрутите на много удобни автобуси и трамваи, които уж се били застъпвали с участъци от метрото! А после, естествено, ще затръбят колко е полезно метрото, понеже се е увеличил рязко броят на хората, които го ползват.

Това за автобус 76 е пълно малоумие. Надявам се бойко да не го позволи, защото предполагам, че неговата дума все още тежи в тази глупава община.

С една дума - столичния градски транспорт се организира така че, за да се предвижи човек от кв. А до кв. Б трябва да смени възможно повече трансп. средства. Ако си с билети - по левче! Ако си с карта - остава само неудобството от прекачването, пресичане, чакане, качване, слизане. Затова, за работещите в Центъра на градска мобилност на София, трябва да се забрани да ползват автомобил, а да се мобилват до/от работното си място единствено с градски транспорт! И без служебни карти! Предложения за промени на линиите да се разглеждат само, ако са направени от хора, които са живяли в София и са пътували из града по този начин минимум 2 години!

Как може да закривате линия 76 като дори не сте започнали да строите метрото до Младост 4? Въобще кой смята че метрото е удобно за пребиваващите в Младост? Спирката от Младост 1 е безкрайно неудобна за връзка с другите части на квартала, а времето да стигна от стадион Юнак до Младост 4 с метрото+ автобус и само с 76 е абсолютно еднакво, само защото въпросните автобуси са нередовни и с неудобни за позлване! Сега какво ще ни принудите да използваме метрото?!?! ....

тези катерици от мобилността малко са скочили преди да кажат хоп. в момента 94 и 280 са оптимизирани за нуждите на студентите. 94 минава през блокове 1-4, семинарията, оставя и студенти за биологическия факултет, УАСГ. 280 обхваща УНСС, блокове 7-9, лесотехническия, ХТМУ, ТУ, МГУ, Стопанския факултет на 4-ти километър, ИЧС на Плиска и естествено СУ. Ако предложението е направено за пари - студентите да плащат за 2 билета заради прекачване разбирам. Ако са го направили без задна мисъл, то тогава са пълни кукувци ;-)

Моля върнете маршрута на линия 75, която от кв. Левски минаваше по ул. Тодорини кукли и отиваше в кв. Слатина като обикаляше през бул.цариградско шосе. Този маршрут които е от 7-8 г просто е безмислен!

Метро в Младост 4 няма, защо ще се закрива 76?!? И без това трафикът към и от Бизнес парка е убийствен!!! Вместо да насочат усилия към спирката на Метрото в Младост 4 се занимават с глупости.

Абе направо да ви върнат волските коля ,то на вас шопите угодия няма ,сега циврят защото нямали рейсове .Разбира ли ти свинкя от кладенчева вода ?

Не искам да ме занимават с проблемите на София.

Защо не спрете всички автобуси от младост към центъра ?!?!?

Тия от градската мобилност са едни оптимизатори, мани, мани, може би половината живеят в софето от 2-3 години и си мислят че единствените добри маршрути са тези който водят до тяхната квартира, до централната и автогарата и до кварталите с най-ниски наеми...............

А, те ви те са и на вас метро... Преди време разбишкаха целия транспорт на люлин, ето ви сега и на вас честитка.... Насила ще ви накарат да го ползвате, ако и да не искате!!! Едно време като спряха тм. 8 и не ходеше до центъра ползвах трамвая до метрото, после по стълбите, чакаш го и стигах до центъра по новия начин средно с 10 минути повечеи по-скъпо...и минах на маршрутка.... Докато цял люлин не възстана и върнаха тм 8 пак до центъра..... Сега като ви го набият и на вас с тея промени и ето ви на... пак ще сте с маршрутки и таксита, нищо, че ги плюете.....

И целият градски транспорт да премахнат, трафикът в София е безнадеждна работа!

точно така .... ЩЕ ВИ ПРИНУДЯТ да използвате МЕТРОТО ....

Ако някой от Центъра за градска мобилност прави анализ на транспорта, нека да има предвид, че през кв. Редута минава 1 автобус - 72!!! Маршрутът на този автобус е изключително дълъг и това води до очакването му в пиковите часове като на месия.

ясно екато се закрият тези линии,6те си дуп4им по три билет4ета.Сметнете.

Значи сега от младост 4 до центъра ще струва най малко 1.40 лв или 2 лева.Браво

на тебе поне могат да ти издадат карта след като ректората ти е на терит. на соф. община, а на мен няколко поколения софианец не искат понеже уча извън софия. Градския трансп. са пълни идиоити

Ne vijdam za6to avtobusnite linii i metroto ne mogat da si rabotiat paralelno?

Ако го направят за 76 - - сега 1 лв от Младост 4 до Гоце делчев с 76 - после - 1 лв. до метрото Младост 1, 1 лв. до Дървеница с метрото, 1 лв. до Гоце делчев с 76 3 лв. Може да спестим 50 ст. ако си земем комбиниран билет, стига да го продават на спирката И така, какво става, вместо 1 рейс, дето си е кочина отвсякъде, сега трябва в 2 кочини да се возим, а за компенсация ще разпускаме в метрото за 10-на минути. Браво, бе малоумници

А студентите от Студентски град вместо в Алма Матер, ще ходят на Централна гара... Гениално, другари! Не би ми хрумнало по тоз начин :))))))))))))

А защо ще променят и 306. Не стига, че това е единственият автобус в Младост 2. И за кой дявол ще ни правят връзка със Слатина????? Това е пълно безумие...... Вместо на метрото ще се качваме на маршрутки, защото цената пак ще е същата, но поне няма да сменяме превозно средство

S tezi idei osven pove4e hora da si kupqt koli i da hodqt s tqh na rabota, ni6to drugo nqma da se postigne. I togava namalqvane na trafika 6te e samo miraj. Az rabotq v Biznes Parka i seriozno obmislqm ideqta za kola. 6te vozq 1-2 kolegi i razhodite 6te sa mi po-malko ot smqna na 2 avtobusa za da stigna do rabota. Porednata umna ideq na o6te po-umni hora...

Да закрият автобусна линия 123. Както и автобусна линия 8. Може и 10 и 14.

А да пуснат някой и друг автобус 77 вечер няма ли да се сетят. Около Аntim Tower работят хиляди хора и са принудени да ползват автомобилите си, въпреки че с метрото би било по-бързо. Но да чакаш половин час този мизерен автобус.... струва ли си?

транспорта в София е добре замислен, от произволна точка до произволна точка се стига с максимум 3 транспорта, в повечето случаи с 1 или 2. Сега явно някой идиот иска да го засърби дупето, и решава, че тъкмо той трябва да закрива, реорганизира, прогресира, дегенерира, коригира. В общината и измислените и фирмички да не се бъркат в транспорта, да си бъркат само в дупките (не уличните, а в своите).

карайте велосипеди, бе , хора, срам ли ви е?!! На запад и банкери ходят на работа на велосипеди! Не се срамувайте! Не е престижно нито да ползваш градски тарнспорт, нито да се вреш с мерцедес у центъро, щото си от село ама друга кола не признаваш... то между другото само в българия и албания има такава концентрация на мерцедеси на човек от населението - поради изобилието от комплексари и балкански изчанчен мантаХалитет... Та така - хващайте велосипедите!

избрахте си човека , известен с многото гънки в мозъка , бате бойко , сърдете се сами на себе си ....явно в българия са на мода хората , с по- малко от 100 думи в речника си .... дерзайте - глупациииии.....

Няма по-удобен транспорт от маршрутките.С едно превозно средство стигаш от кооперативния в Люлин до Como или Бизнеса или летището.Даже не знам и кои линии на градския транспорт вървят натам.

Европейски транспорт ще има ,когато 1 (един) билет може да се използва в рамките на 1 час и 30 минути (от първото до 4-тото таксуване) с всички превозни средства. Също така и средната скорост да не е 19 км/час в пиковите часове.

Sofianci dali osyznavate s kakva ekstra ste se sdobili i kolko vi ulesniava jivota. No na kaprizen narod ne moje da se ugodi.

а какво общо има автобусна линия 313 с метрото, че ще я закриват?

метрото вече е пълно по цял ден .94 и 280 да не се променят в никакъв случай-там и без това е почти невъзможно да се натъпчеш,ако не се качиш в студентски град

Приветствам промените, но за съжаление трябва да се промени идеологията на градския транспорт. Преди време ми беше поданало заданието и проучванията за транспротната схема на градския транспорт. Идеолгията на градския транспорт в София е абсолютно антиграждаска и облагодетелства единствено СКГТ. Най-натоварените направления като пътнико поток са специално оптимизирани за да налагат минимум 2 смени на линии - т.е. да си купиш 3 билетчета вместо едно. Сметам че на студентите от студентски град ще е полезно да могат да стигнат до централна гара, но единствено ако бъде запазен и дори намален сегашния интервал на движение м/у автобусите. Т.е. по маршрута да се движат повече автобуси така че да минават нарвно или дори по-често от сега, нищо че е по-дълъг. 76 е сравнтелно безмислена линия. Сега живея в лозенец а работя в бизнес парка. С вървенето до станцията на синьото кафе, метрото и 111 стигам от излизането от къщи до влизането в офиса за 45 минити, вървенето до същата станция за да хвана 76 и пътуването с него до младост 4 после още вървене до бизнес парка отива на 1:20 - т.е. 80 минути. Но станцията в младост 1 е просто отвратителна. 113 - т.нар нов автобус за младост 4 минава невероятно рядко, просто не минава. Затова съм принуден да позлвам 111 до академията и да вървя до бизнес парка. 76 обаче не трябва да бъде премахван а просто да се раздели на два автобуса - единия от орлов мост до гоце делчев и обратно, а другия от станцията в младост 1 до младост 4.

Закривайки 76 вие обричате жителите на крайния квартал.За до стигна до Г.Делчевтрябва да се прехвърлям на 3 превозни средства ( 3 лева), висене по спирките и губене на време.Виж ако има метро до Младост 4 ще е по-друго.Затова - не бързайте!

Моля, закривайте каквото си искате, но пуснете някакъв транспорт от Надежда до центъра, защото с трамвай 17 прекалено много се обикаля и е крайно бавно, а с марширутните таксита сутрин е УЖАС!

На студентите, ползващи 280 - доста по-удобно е да слезете на ГМ Димитров и да се закарате с метрото по-бързо до ГОЛЯМ периметър на центъра, вкл. и СУ. Затова го предлагат. С метрото се стига много по-бързо и удобно, отколкото с всякакви рейсове - не ви пече, не ви е жега, и ако се блъскате - блъскате се за по-кратко. Освен това знаете, че до МАКСИМУМ 4-5 мин влакче ЩЕ има и прехвърлянето не ви отнема време практически. Днес се возих УНСС - центъра и доста хора си слязоха на Г.М. Димитров и се довозиха с метрото, вкл. и аз. Карта за 280 + метро за студент е 10!!!! лева, а само за 280 - 7 лева. Това са СМЕШНИ пари. Не знам за другите линии, не изказвам и мнение, но специално за 280 промяната е ок, защото освен маршрутка 5, от студ. град до гарата няма директен транспорт. Имам чувството, че няма угодия никога.

Да ле то на втората спирка 94 и 280 са натъпкани пък дайте сега да обслужват и още половин София!?!?! Але само се чудят как да ги уморат тия студенти ле да ви е*а мамицата. Като го направите метрото до студентски ги закриите!

никакво дупчене на билети... граждани , да не сте посмели --- уважавайте първо себе си ...

Как може да се спира линия 76? Тя е единствената, която ходи от Младост в посока НДК и Гоце Делчев! Метрото не е удобно на хората от Младост 4! Пуснете метрото до там и тогава спирайте автобусите. Ако някой е забравил, В МЛАДОСТ Е БИЗНЕС ПАРКА!!!!

хахаха освенда чеситя оскъпяването на транспорта на живеещите в младост 4 за друго не се сещам.малоумници.

Въпрос на свикване ;-) .Всяко чудо за три дни...А студентите да не мрънкат,че ще ходят една спирка пеша...полезно е.

това е лудост била съм в Швейцария там кипуваш 1 билет от спирка в центъра на Цюрих до краен квартал и можеш да се возиш до там на влак.трамвай.автобус или кораб,защтото там се пресича река само и единствено с този 1 билет ,напромер за растояние 30-40 км. билета е 5 швейцарски франка има ли смисъл да ви казвам,че заплатите са от 3000 нагоре

се пътува до Централна гара? Не стига, че в този район няма почти никакъв транспорт, освен един трамвай, ами и автобусите да спрат! Какви ги вършат - в Младост имало метро, затова всички от останалите райони ще вървят пеша! Айде стига глупости, че ще нарипаме.

Най-добре е с новите автобусни линии да свържат различните квартали с метрото. Например от Симеоновско шосе покрай 'Г.М.Димитров до метрото няма пряк транспорт, а разстоянието не е малко. А най-добре е да се използва разширената част на околовръстното, през Симеоновско шосе , за да се стига бързо до метрото.