Новото метро ”разбърква” градския транспорт
От Центъра на градска мобилност на София предлагат закриването на един, сливането на два и промяната на пет автобусни маршрута заради пускането на целия метролъч - от “Обеля“ до “Младост“.
Обратно в новинатаКоментари - Новото метро ”разбърква” градския транспорт | Днес.dir.bg
Коментари
До: потърпевш (16.09.2009 г. 17:31ч.) Естествено че ще те принудят, селски седесарски тъпан! Мислиш, че си свободен и велик? Да, бе....
По същия начин, за да принудят хората да ползват метрото, глупаците вече няколко пъти премахваха или изменяха маршрутите на много удобни автобуси и трамваи, които уж се били застъпвали с участъци от метрото! А после, естествено, ще затръбят колко е полезно метрото, понеже се е увеличил рязко броят на хората, които го ползват.
Това за автобус 76 е пълно малоумие. Надявам се бойко да не го позволи, защото предполагам, че неговата дума все още тежи в тази глупава община.
С една дума - столичния градски транспорт се организира така че, за да се предвижи човек от кв. А до кв. Б трябва да смени възможно повече трансп. средства. Ако си с билети - по левче! Ако си с карта - остава само неудобството от прекачването, пресичане, чакане, качване, слизане. Затова, за работещите в Центъра на градска мобилност на София, трябва да се забрани да ползват автомобил, а да се мобилват до/от работното си място единствено с градски транспорт! И без служебни карти! Предложения за промени на линиите да се разглеждат само, ако са направени от хора, които са живяли в София и са пътували из града по този начин минимум 2 години!
Как може да закривате линия 76 като дори не сте започнали да строите метрото до Младост 4? Въобще кой смята че метрото е удобно за пребиваващите в Младост? Спирката от Младост 1 е безкрайно неудобна за връзка с другите части на квартала, а времето да стигна от стадион Юнак до Младост 4 с метрото+ автобус и само с 76 е абсолютно еднакво, само защото въпросните автобуси са нередовни и с неудобни за позлване! Сега какво ще ни принудите да използваме метрото?!?! ....
тези катерици от мобилността малко са скочили преди да кажат хоп. в момента 94 и 280 са оптимизирани за нуждите на студентите. 94 минава през блокове 1-4, семинарията, оставя и студенти за биологическия факултет, УАСГ. 280 обхваща УНСС, блокове 7-9, лесотехническия, ХТМУ, ТУ, МГУ, Стопанския факултет на 4-ти километър, ИЧС на Плиска и естествено СУ. Ако предложението е направено за пари - студентите да плащат за 2 билета заради прекачване разбирам. Ако са го направили без задна мисъл, то тогава са пълни кукувци ;-)
Моля върнете маршрута на линия 75, която от кв. Левски минаваше по ул. Тодорини кукли и отиваше в кв. Слатина като обикаляше през бул.цариградско шосе. Този маршрут които е от 7-8 г просто е безмислен!
Метро в Младост 4 няма, защо ще се закрива 76?!? И без това трафикът към и от Бизнес парка е убийствен!!! Вместо да насочат усилия към спирката на Метрото в Младост 4 се занимават с глупости.
Абе направо да ви върнат волските коля ,то на вас шопите угодия няма ,сега циврят защото нямали рейсове .Разбира ли ти свинкя от кладенчева вода ?
Тия от градската мобилност са едни оптимизатори, мани, мани, може би половината живеят в софето от 2-3 години и си мислят че единствените добри маршрути са тези който водят до тяхната квартира, до централната и автогарата и до кварталите с най-ниски наеми...............
А, те ви те са и на вас метро... Преди време разбишкаха целия транспорт на люлин, ето ви сега и на вас честитка.... Насила ще ви накарат да го ползвате, ако и да не искате!!! Едно време като спряха тм. 8 и не ходеше до центъра ползвах трамвая до метрото, после по стълбите, чакаш го и стигах до центъра по новия начин средно с 10 минути повечеи по-скъпо...и минах на маршрутка.... Докато цял люлин не възстана и върнаха тм 8 пак до центъра..... Сега като ви го набият и на вас с тея промени и ето ви на... пак ще сте с маршрутки и таксита, нищо, че ги плюете.....
Ако някой от Центъра за градска мобилност прави анализ на транспорта, нека да има предвид, че през кв. Редута минава 1 автобус - 72!!! Маршрутът на този автобус е изключително дълъг и това води до очакването му в пиковите часове като на месия.
на тебе поне могат да ти издадат карта след като ректората ти е на терит. на соф. община, а на мен няколко поколения софианец не искат понеже уча извън софия. Градския трансп. са пълни идиоити
Ако го направят за 76 - - сега 1 лв от Младост 4 до Гоце делчев с 76 - после - 1 лв. до метрото Младост 1, 1 лв. до Дървеница с метрото, 1 лв. до Гоце делчев с 76 3 лв. Може да спестим 50 ст. ако си земем комбиниран билет, стига да го продават на спирката И така, какво става, вместо 1 рейс, дето си е кочина отвсякъде, сега трябва в 2 кочини да се возим, а за компенсация ще разпускаме в метрото за 10-на минути. Браво, бе малоумници
А студентите от Студентски град вместо в Алма Матер, ще ходят на Централна гара... Гениално, другари! Не би ми хрумнало по тоз начин :))))))))))))
А защо ще променят и 306. Не стига, че това е единственият автобус в Младост 2. И за кой дявол ще ни правят връзка със Слатина????? Това е пълно безумие...... Вместо на метрото ще се качваме на маршрутки, защото цената пак ще е същата, но поне няма да сменяме превозно средство
S tezi idei osven pove4e hora da si kupqt koli i da hodqt s tqh na rabota, ni6to drugo nqma da se postigne. I togava namalqvane na trafika 6te e samo miraj. Az rabotq v Biznes Parka i seriozno obmislqm ideqta za kola. 6te vozq 1-2 kolegi i razhodite 6te sa mi po-malko ot smqna na 2 avtobusa za da stigna do rabota. Porednata umna ideq na o6te po-umni hora...
А да пуснат някой и друг автобус 77 вечер няма ли да се сетят. Около Аntim Tower работят хиляди хора и са принудени да ползват автомобилите си, въпреки че с метрото би било по-бързо. Но да чакаш половин час този мизерен автобус.... струва ли си?
транспорта в София е добре замислен, от произволна точка до произволна точка се стига с максимум 3 транспорта, в повечето случаи с 1 или 2. Сега явно някой идиот иска да го засърби дупето, и решава, че тъкмо той трябва да закрива, реорганизира, прогресира, дегенерира, коригира. В общината и измислените и фирмички да не се бъркат в транспорта, да си бъркат само в дупките (не уличните, а в своите).
карайте велосипеди, бе , хора, срам ли ви е?!! На запад и банкери ходят на работа на велосипеди! Не се срамувайте! Не е престижно нито да ползваш градски тарнспорт, нито да се вреш с мерцедес у центъро, щото си от село ама друга кола не признаваш... то между другото само в българия и албания има такава концентрация на мерцедеси на човек от населението - поради изобилието от комплексари и балкански изчанчен мантаХалитет... Та така - хващайте велосипедите!
избрахте си човека , известен с многото гънки в мозъка , бате бойко , сърдете се сами на себе си ....явно в българия са на мода хората , с по- малко от 100 думи в речника си .... дерзайте - глупациииии.....
Няма по-удобен транспорт от маршрутките.С едно превозно средство стигаш от кооперативния в Люлин до Como или Бизнеса или летището.Даже не знам и кои линии на градския транспорт вървят натам.
Европейски транспорт ще има ,когато 1 (един) билет може да се използва в рамките на 1 час и 30 минути (от първото до 4-тото таксуване) с всички превозни средства. Също така и средната скорост да не е 19 км/час в пиковите часове.
Sofianci dali osyznavate s kakva ekstra ste se sdobili i kolko vi ulesniava jivota. No na kaprizen narod ne moje da se ugodi.
метрото вече е пълно по цял ден .94 и 280 да не се променят в никакъв случай-там и без това е почти невъзможно да се натъпчеш,ако не се качиш в студентски град
Приветствам промените, но за съжаление трябва да се промени идеологията на градския транспорт. Преди време ми беше поданало заданието и проучванията за транспротната схема на градския транспорт. Идеолгията на градския транспорт в София е абсолютно антиграждаска и облагодетелства единствено СКГТ. Най-натоварените направления като пътнико поток са специално оптимизирани за да налагат минимум 2 смени на линии - т.е. да си купиш 3 билетчета вместо едно. Сметам че на студентите от студентски град ще е полезно да могат да стигнат до централна гара, но единствено ако бъде запазен и дори намален сегашния интервал на движение м/у автобусите. Т.е. по маршрута да се движат повече автобуси така че да минават нарвно или дори по-често от сега, нищо че е по-дълъг. 76 е сравнтелно безмислена линия. Сега живея в лозенец а работя в бизнес парка. С вървенето до станцията на синьото кафе, метрото и 111 стигам от излизането от къщи до влизането в офиса за 45 минити, вървенето до същата станция за да хвана 76 и пътуването с него до младост 4 после още вървене до бизнес парка отива на 1:20 - т.е. 80 минути. Но станцията в младост 1 е просто отвратителна. 113 - т.нар нов автобус за младост 4 минава невероятно рядко, просто не минава. Затова съм принуден да позлвам 111 до академията и да вървя до бизнес парка. 76 обаче не трябва да бъде премахван а просто да се раздели на два автобуса - единия от орлов мост до гоце делчев и обратно, а другия от станцията в младост 1 до младост 4.
Закривайки 76 вие обричате жителите на крайния квартал.За до стигна до Г.Делчевтрябва да се прехвърлям на 3 превозни средства ( 3 лева), висене по спирките и губене на време.Виж ако има метро до Младост 4 ще е по-друго.Затова - не бързайте!
Моля, закривайте каквото си искате, но пуснете някакъв транспорт от Надежда до центъра, защото с трамвай 17 прекалено много се обикаля и е крайно бавно, а с марширутните таксита сутрин е УЖАС!
На студентите, ползващи 280 - доста по-удобно е да слезете на ГМ Димитров и да се закарате с метрото по-бързо до ГОЛЯМ периметър на центъра, вкл. и СУ. Затова го предлагат. С метрото се стига много по-бързо и удобно, отколкото с всякакви рейсове - не ви пече, не ви е жега, и ако се блъскате - блъскате се за по-кратко. Освен това знаете, че до МАКСИМУМ 4-5 мин влакче ЩЕ има и прехвърлянето не ви отнема време практически. Днес се возих УНСС - центъра и доста хора си слязоха на Г.М. Димитров и се довозиха с метрото, вкл. и аз. Карта за 280 + метро за студент е 10!!!! лева, а само за 280 - 7 лева. Това са СМЕШНИ пари. Не знам за другите линии, не изказвам и мнение, но специално за 280 промяната е ок, защото освен маршрутка 5, от студ. град до гарата няма директен транспорт. Имам чувството, че няма угодия никога.
Да ле то на втората спирка 94 и 280 са натъпкани пък дайте сега да обслужват и още половин София!?!?! Але само се чудят как да ги уморат тия студенти ле да ви е*а мамицата. Като го направите метрото до студентски ги закриите!
никакво дупчене на билети... граждани , да не сте посмели --- уважавайте първо себе си ...
Как може да се спира линия 76? Тя е единствената, която ходи от Младост в посока НДК и Гоце Делчев! Метрото не е удобно на хората от Младост 4! Пуснете метрото до там и тогава спирайте автобусите. Ако някой е забравил, В МЛАДОСТ Е БИЗНЕС ПАРКА!!!!
хахаха освенда чеситя оскъпяването на транспорта на живеещите в младост 4 за друго не се сещам.малоумници.
Въпрос на свикване ;-) .Всяко чудо за три дни...А студентите да не мрънкат,че ще ходят една спирка пеша...полезно е.
това е лудост била съм в Швейцария там кипуваш 1 билет от спирка в центъра на Цюрих до краен квартал и можеш да се возиш до там на влак.трамвай.автобус или кораб,защтото там се пресича река само и единствено с този 1 билет ,напромер за растояние 30-40 км. билета е 5 швейцарски франка има ли смисъл да ви казвам,че заплатите са от 3000 нагоре
се пътува до Централна гара? Не стига, че в този район няма почти никакъв транспорт, освен един трамвай, ами и автобусите да спрат! Какви ги вършат - в Младост имало метро, затова всички от останалите райони ще вървят пеша! Айде стига глупости, че ще нарипаме.
Най-добре е с новите автобусни линии да свържат различните квартали с метрото. Например от Симеоновско шосе покрай 'Г.М.Димитров до метрото няма пряк транспорт, а разстоянието не е малко. А най-добре е да се използва разширената част на околовръстното, през Симеоновско шосе , за да се стига бързо до метрото.