След авиокатастрофата: Още две държави се отказаха от Boeing 737 Max 8
Етиопия и Каймановите острови се присъединиха към Китай в забраната за използване на модела
Обратно в новинатаКоментари - След авиокатастрофата: Още две държави се отказаха от Boeing 737 Max 8 | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
ой ой (нерегистриран)
те това може да направят американците!!!! ние сме тръгнали да купуваме изстребители. да ни пази господ!!!
Волгин (нерегистриран)
Друго са си руските самальоти! Нивга не падат!
Първенец (нерегистриран)
Зависи кой ги пилотира.
Гого (нерегистриран)
Сега американягите ще обвинят Русия, Сирия и Венецуела, че имат пръст в катастрофите и това са терористични актове
Taylor Durden (нерегистриран)
Цялата индуструя с гражданските самолети е направени с цел пари, а не с цел сигурност. Така че самолети ще падат все повече, без значение кой е производителят.
if you believe... (нерегистриран)
тупан, пилотите са просто едни оператори в днешно време. нямат никакво разбиране за ръчно управление. А и заплатите им са съответни.
Страшничко е с боинг (нерегистриран)
И това са последен модел Боинг!!!??? Падаткато круши със стотици пасажер!? И не може да се разбере защо!? А ГЕРБ ни купуват 44 годишен модел Ф16!!??
Симеон (нерегистриран)
Ф 16 последна модификация, която още не е произведена. А Сухой сепер джет, който се разби при демонстрационен полет в Индонезия? Бойнг имат 300 произведени и 5000 поръчани. Сухой Сепер Джет 100 не поръча никой. Усещаш ли разликата каскет?
!!! (нерегистриран)
Еййй тея опорки. Сигурно и в статия за ползите от използването на алое вера ще успеете да вкарате фалшивите ви словесни блудства за Ф16.
OOO (нерегистриран)
mnogoto elektronika ne vinagi pomaga ... jalko za horata
Някой спец може ли да обясни (нерегистриран)
Защо няма разработени варианти за спасяване на пътниците и екипажа при авария във въздуха? Живеем вече в 21 век, самолетостроене има от над 100 години. Толкова ли е невъзможно например при 1000 или 2000 метра, при авария да се подаде автоматично автономна кислородна маска и пътника да се катапултира настрани с предварително наденат парашут с автоматично отваряне? Или нещо такова...
смяна на темата (нерегистриран)
колко удобно.
Не (нерегистриран)
падат щото не могат да излетят. Справка-родните самальоти!
:) (нерегистриран)
Симеоне, самолетът Sukhoi Superjet е съвместен проект с американската Boeing, италианската Finmeccanica и френските Thales и Safran. Този над теб е трол, аам и ти не му отстъпваш.
Някой (нерегистриран)
Това е нов самолет! С първи полет 29 януари 2016. Правен да е по-икономичен. Е може да се прекалили някъде. Предната година ноември май се разбива още един такъв. Реално това може да не е кампания срещу модела, а да си е реален проблем с него. Такива с нови възникват. Като могат да възникнат с Ф-16 Вайпър дето ни ги продават.
Ivan Shishmanov
Викаш руските пътнически самолети не падат. Е как да падат като не са излитали.
Някой (нерегистриран)
Зависимост от повредата, това може да не помогне. Освен това ще трябва да са на капсули и да е неудобно за пътниците по време на полет. Да не говорим за тези в средата. Всяко допълнение е и допълнителна тежест. Допълнителен разход на гориво. От където е неизгодно за авиокомпаниите. По добре целият самолет да има парашут, но си важат горните условия.
Психопатолог (нерегистриран)
Няма хъм, няма мъм - просто си категорично доказан идиот!
Просто обяснение (нерегистриран)
Всички искат да летят евтино. Такава система ще е изключително сложна и скъпа. Тя би добавила твърде много към теглото на самолета и може да се окаже, че няма да остане възможност да се качат пътници. Това се прави за малки самолети, които имат парашут за целия самолет. Но дори и там има много случаи, когато пилотът не отваря парашута, защото се опитва да се справи със ситуацията и после става късно.
хм (нерегистриран)
Бих предпочел да ми е неудобно няколко часа и да платя по-скъпо полета, отколкото мъртъв цял живот... Тези от средата могат да се изстрелват няколко секунди след тези до прозореца, примерно с все седалката, която после да пада. Абе сигурен съм, че има начини
jestanoff@
Ко речи?
Владо (нерегистриран)
Ми да си караме руските кенефи вечно ли, като може да възникне проблем?! Руските бараки, дето не ни продават викаш, ама пък ни ги поддуржат пре-скъпо доволно.
132 (нерегистриран)
Къде се покрихте бе сороски подлоги??? Изпълзете от дупките и напишете нещо за тия падащи фърчила!
Airbus (нерегистриран)
Нека я довършим "...if it's Airbus, leave it for us"...
хм (нерегистриран)
Икономията е майка на мизерията. Кой знае, какво конструктивно са икономисали.
Просто (нерегистриран)
1. Пътниците не могат да си сложат спасителните жилетки, камо ли да надянат парашут; 2. Както се спомена, това ще е огромен разход на средства, пространство, повишен разход на гориво срещу понижен брой на пътниците; 3. Естествено за да има справедливост и за екипажа няма спасителни средства различни от тези за пътниците.
коч маньовър (нерегистриран)
Не може чисто нови самолети да падат като круши ,явно имат някакъв сериозен дефект ,пилота дори е поискал да се върне ,но явно не е успял ,нормално е държавите в които има такива самолети да спрат полетите им поне докато се установи причината за катастрофите .
хахахахаха (нерегистриран)
По-добре кенеф, ама жив, отколкото лъскава играчка, разпадаща се във въздуха.
хм (нерегистриран)
Почти сигурен съм, че за президенти и държавни ръководители, например на САЩ, Китай, Русия, Германия, Саудитска Арабия и др. подобни варианти при авария са измислени . Ние простолюдието ще разчитаме на късмет
ИСТИНАТА (нерегистриран)
От 15 год не е имало катастрофа на голям пътнически самолет поради технически проблем на територията на ЕС, САЩ и Канада! Това при 10 000 полета всеки ден! В раССия, Африка и Азия падат като круши през месец! Май проблема не е в самолета, а в подръжката, пилотите и навигацията!
До Хм (нерегистриран)
Питай един бивш президент на Полша, лека му пръст.
пак (нерегистриран)
истината ти е поредната плитка лъжа.
хаха (нерегистриран)
кенеф е та баба ти курника, твойто село и сащинати амеирикански самолети от анимационните филми
ИСТИНАТА (нерегистриран)
Последната катастрофа в ЕС поради технически проблем на голям самолет беше през ... август 2005-та година! Хелиос Еър край Атина! От тогава за 15 години имаше сигурно 150 катастрофи в третия свят - раССия, Ю. Америка, Африка и Азия!
И? (нерегистриран)
Я кажи каква е дълбоката рублофилска истина?
КГБ и Путин (нерегистриран)
са пак виновни. Санкции!!!
Някой (нерегистриран)
Поне да бяха взели шведските, щеше да ни излезне някой милиард лева по-икономично! И това е доказуем в съда факт!
Да (нерегистриран)
Американците започнаха да се продънват и в гражданската авиация
Някой (нерегистриран)
Вица (май руски) е, миг невнимание и цял живот мъртъв. ;)
. (нерегистриран)
Не са се отказали от самолета, а са спрели полетите с този модел докато стане ясно какъв е проблема. Моля спрете с clickbait заглавията.
механик (нерегистриран)
Катастрофата на Хелиос Еър НЕ БЕШЕ ПОРАДО ОТКАЗ НА ТЕХНИКАТА, а беше поради грешка на земния инженер забравил да върне ключа на височинната система в "Авто" и после на пилотите, които не са го проверили когато са им започнали проблемите.
Някой (нерегистриран)
Пропускаш например умишлено разбитият самолет от побъркал се втори пилот Лубиц през 2015г. Е там въпроса е защо се допуска такъв. А самолета тук е съвсем нов! С първи полет на модела 29 януари 2016г. Като пада още един от него в Индонезия май.
Хм (нерегистриран)
Боинг ли произвежда F16? Или някакъв нов завод ще ги прави по подобие на 8Max?
ПАЗИ БОЖЕ!!!!!!!! (нерегистриран)
Голяма кошница в небрано поле с ягоди!!!!!! И тия са дошли в Пловдив да ни пудрят очите??????? Дано да съм жив до тогава когато кацнат у нас И ДАГО ПОТУПАМ ПО НОСА С ДУМИТЕ ЗДРАВЕЙ НАБОРЕ!!!!!!!!!
Ебати. Новите Самолети!!!!!! (нерегистриран)
Велико което бе правено в 20 век бе нещо качествено и надеждно!!!!!? Днес 21 век едно нищо лакомия за трилиони!!!!!!
Аз (нерегистриран)
Имаше на турските авиолинии в Амстердам през 2009 - пак с Боинг 737...9 загинали...също на египетските скоро в средиземно море под Гърция...ако броиш и на Ер Франс 2009, който не стана в Европа, но на път за Европа и то с една от най-престижните компании и самолети, също...също и в Мадрид при излитане 2008 г., когато загина и българка, пак имаше технически проблем...
Алфа - Атака (нерегистриран)
Ту-134 беше по-надежден самолет.
Алфа - Атака (нерегистриран)
Вместо да купим нови МиГ-29 Борисов ще купува от Бойнг стари Ф16.
КАКВО СЕ СЛУЧВА С БОРСИТЕ?! (нерегистриран)
След тази катастрофа акциите на американските компании са се сринали! След Дженерал електрик и Бойнг ще повлече крак! Като имаме предвид и ставащото в Русия свързано с прехвърляне на акции на империята на Дерипаска и погналите от ГРУ руски олигарси се заформя едно "добро" начало на ПРОМЕНИ!!
Ту-134 (нерегистриран)
Далеч си от руската авиация и обиждаш руснаците: ако беше по-надежден Аерофлот и другите руски авиокомпании щяха да летят на Ту, а не на Боинг и Еърбъс... Освен при военните няма останали Туполев да летят в Русия, а и от другите руски марки. Аерофлот силно се съпротивляваше да вземе Сухой Суперджет 100, но Путин ги задължи, ако искат да имат пари за Боинг и Еърбъс. Ако не ми вярваш погледни в нета какъв е флота на Аерофлот: 64 Боинга, 139 Еърбъса и 50 Сухой Суперджет.
НАЙ
Родилка и бебето ѝ починаха в Самоков, здравният министър разпореди незабавна проверка
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Такси блъсна дете на електрическа тротинетка на бул. "Витоша" в София (снимки)
Семейство от София откри батерия в козунак, БАБХ влезе в цеха на производителя
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Русия обяви Зеленски за международно издирване
Какво значи странният избор на държавите, които Си Цзинпин ще посети в Европа
Москва се готви за парада на 9 май, в 25 руски градове се отказаха от военната манифестация
Христос Воскресе!
Благодатният огън слезе в храма над Божи гроб в Йерусалим (снимки)