КАТ стартира акция ”Скорост”
КАТ стартира операция по линия на TISPOL. В рамките на седмица ще бъде извършен засилен контрол по спазване на разрешената максимална скорост за движение
Обратно в новинатаКоментари - КАТ стартира акция ”Скорост” | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
късно вечерта (нерегистриран)
Цариградско вие от мотори с джигити, нито одна полицейско куче не може/не иска да ги спре десетки години.
над 310 км/час (нерегистриран)
Карайте като мен! Със скорост над 310 км/час, радарите не могат да ви засекат!
Анархия (нерегистриран)
По цяла нощ се въртят гуми по булевардите в София и никой не прави НИЩО. КАТ трябва да бъде разпуснат, защото само харчат парите МИ! Анархията е тотална!
гост (нерегистриран)
Жалкото е, че заради комплексари като теб умират и невинни хора. И къде точно може да караш с 310 км/ч, така че да не се налага да намалиш скоростта? Няма как в най-лява лента всички да са с 310 км/ч.
689 (нерегистриран)
През останалото време - кой колкото може.
Кефир (нерегистриран)
Безплатен съвет за КАТ. тази сутрин по БиБиСи съобщиха че полицията във Великобритания призовава всички шофьори които имат камери в колите си и са записали безобразие на пътя, да изпращат тези записи в полицията за разследване. Пилотния проект се оказал много успешен. Показаха невероятни неща... Ето това трябва и в България....
7/8 (нерегистриран)
даже не си схванал иронията
хм (нерегистриран)
А, дали и там се изисква ти да движиш всичко. Тук ако искаш да накажат водач по запис, на теб ще ти се разкаже повече играта, отколкото на този, който ще наказват.
От мен (нерегистриран)
Елате след 22,00 ч. в Студентски град, за да видите какво значи да не можеш да си чуеш мислите от свистене на гуми!
е да (нерегистриран)
Цариградско, Околовръстното, Малинов, Цветан Лазаров и др. нощни писти известни на всички софиянци, с изключение на служителите на КАТ.
... (нерегистриран)
По нашите пътища най-честата причина за катастрофи е неправилното изпреварване. Скоростта бих я сложил на второ място. Със сигурност има и катастрофи заради заспали на волана. Следва употребата на алкохол и неправоспособност. Останалите случаи на катастрофи с жертви са пордади всичко останало, което не знам в каква категория може да се сложи...
мда (нерегистриран)
Преди няколко дни на бул. Малинов имаше хайка за скорост в локалното платно при Бизнес парка към 18.00 ч. Посред бял ден преминаваха мотори с бясна скорост, само си подвиват номера и никой не ги закача за нищо, прекалено трудна плячка са, за нашия КАТ.
Българин (нерегистриран)
българинът е арогантен, но затова пък е циция и страхливец. Като разбере, че ще го глобяват и наказват - бързо-бързо ще наведе главичка и ще стане примерен водач.
Сиси (нерегистриран)
Ш при нас - в ж.к.Левски е същото. Тия, докато не се треснат внякой стълб не мирясват. Жалко е, обаче, че често пострадали са невинни хора!
gogo (нерегистриран)
трябва от онез разтегателните вериги с шиповете, един втори екип по-надолу и като минат моторите. екип 1 звъни на екип 2 и те опъват шиповете, моторите спират и готово, ни напред да продължат ни назад да се върнат и бои по каските. ето колко е просто.
... (нерегистриран)
Глобите за превишение с 10 и 20 км/ч са ок, но за по-висока скорост, те трябва да са доста по сериозни. На всеки се случва неусетно да превиши с някой километър ограничението, но ми омръзна от тежкари, които карат с поне 30-40 км/ч над разрешеното.
55 (нерегистриран)
Ами! Тъп и прост. Всеки казва, точно мене ли ще хванат, или, баш на мене ли ще се случи, и си джитка както си знае.
xXx (нерегистриран)
Поредната акция "с'я к'во ше праим"! Съгласно статистиката на КАТ, само 0.8% т.е. 1 на 125 смъртни случая на пътя, се дължи на превипена скорост. Обаче то не бяха камери, не бяха акции, не е чудо. Докато за причините за останалите 124 от 125 случая не се прави нищо.
xXx (нерегистриран)
Това го твърдиш, на база на какво? Защото статистиката на КАТ казва друго - неправилното изпреварване е незначителна причина. Дори ако към него се прибави навлизането в срещуположното платно, пак е едва на второ място.
xXx (нерегистриран)
Българинът, обобщено, не нарушава. Нарушават отделни индивиди, които може да се разделят на две категории - малоумни тинейджъри, дето нямат грам мозък в главата и не мислят, а и няма кой да ги ошамари овреме и да им налее акъл в главите. И значително по-опасните "владики" или техни племенници, за които законите не важат. Ако първите обикновено горят, след първото ПТП, то вторите се разминават с условни или дори наказват полицаите, които са дръзнали да ги арестуват. Помниш ли племенника на прецедента?
Внимание! Простаци! (нерегистриран)
По пътищата се вижда колко "умни" хора живеят в България! Не може 80% от шофьорите да карат само в лява лента на магистралата, като една част от тях с 30-40 км над ограничението, а другите са 20-30 под ограничението. И масово никой не се прибира в лява дясна лента. Масово се залепват броня за броня и карат с по 170-180, пресвяткат и т.н. И познайте после защо се случват тежки верижни катастрофи с много пострадали! Лошото е, че по този начин се пречи и на нормалните хора, които искат да си карат нормално! От 16 години в Австралия има една образователна кампания, коетя се нарича "Wipe off 5". В общи линии става въпрос за това, че много често 5км превишаване на скоростта са разликата между живота и смъртта. Потърсете в интернет, където ще попаднете на повече информация и много образователни видео материали. Ако разбирате нещо от физика, ще знаете, че между 50 и 70км/ч разликата в кинетичната енергия е приблизително двойна, което е огромен фактор!
xXx (нерегистриран)
Къде може да ги видим? Един канал на КАТ в тубата, подобен на други "Car Crash Compilations", би бил много по-полезен от измислената акция.
xXx (нерегистриран)
На доста места дясната лента е така изровена, че и с 90 да караш, пак е опасно.
xXx (нерегистриран)
Глобите са си ОК. Но трябва да се събират редовно. Защото каква полза от вдигането на глобите, ако "тежкарите" ти все едно не ги плащат.
... (нерегистриран)
Ми твърдя го най-малкото на база на новините тук в Дира. И ако сам ги следиш, ще забележиш, че повечето пъти фаталните катастрофи стават извън града на тесните пътища именно при неправилно изпреварване. А в града най-често прегазените са на пешеходни пътеки. Та изводите за мен от родната картинка са два: 1. По-добре високи глоби и тежки забрани, отколкото широки пътища и безконфликтни кръстовища. 2. По-добре куките да те спират в Студентски град за неправилно навлизане в наскоро обявена еднопосочна улица, отколкото да следят за отнемане на предимство на пешеходна пътека.
ами (нерегистриран)
Единствено тук е възможно на главен булевард, бесен джигит да изскочи на сфетофар от лентата за ляв завой (на червено), да пресече лентата за направо и да направи десен завой с пилене на гуми. Няма случай да съм се качил в колата и да не попадна на поне дузина олигофренски изпълнения. Абсолютна диващина е по улиците.
,,, (нерегистриран)
Глобите не са средство за наказание, а за събиране на пари (могат да наказват само най-бедните, които обаче не превишават скоростта). Ако искат да се кара по-разумно трябва да се въведат наказания, а не глоби. За един тарикат 3 дни обществен труд (да мете улиците по центъра) има много по дисциплиниращ ефект от 700 лв. глоба (които би изшмъркал за един час в чалготеката).
НАЙ
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Още един млад живот остана на пътя
Сашко от Перник се изгуби пак, но вече отново е в прегръдките на баща си
Атина строго предупреди новите власти в Скопие
Кирил Петков: Видях как си отиде един човешки живот, с охрана съм заради заплаха
Румен Радев определи като невъзможна военната победа над Русия
"Изведнъж ослепяхме напълно". Какво се случи при второто руско нахлуване край Харков
Зеленски пред АФП: Русия няма сили да атакува отново Киев, целите са Харков и Донбас
Още един млад живот остана на пътя