Синдикат скочи срещу нощния транспорт в София: Това е разхищение!

В сегашния му вид това не просто луксозна услуга, а разхищение, аргументира се лидерът на КТ Подкрепа

Обратно в новината

Коментари - Синдикат скочи срещу нощния транспорт в София: Това е разхищение! | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Абсолютно безсмислена услуга и като икономическа логика и от практическа полза. А след като цяла седмица валяха порои по 3 пъти на ден, в събота миха улиците. в това отношение общината е образец за нецелесъобразни разходи, парите от дадъците ни изтичат буквално в канала.

Ползва се от 20 човека, защото масата от хората все още не знаят за съществуването на нощен градски транспорт. Нека мине още време, хората да разберат и съм сигурен, че много повече хора ще се възползват.

Ей, това синдикалист да си на днешно време! Можеш да се изказваш по всякакви теми, при това супер "авторитетно", да влизаш във всички новини и никой да не те попита - "е, добре! А какво предлагате Вие?" Нали не сме забравили, че този "човечец" беше и против майките и против много други неща!!!! А другия синдикалист пък вече е член на съвета на директорите на "Албена" - и той експерт на мястото си! Абе смяхххххххххххххххххххххххххххххххххх!

Нощният транспорт е необходим и има важна социална функция. В бъдеще време може да се закупят микробуси на метан. А тия двамата, в една правова държава отдавна да са клиенти на прокуратурата.

Да го направят нощния билет на тройна цена у готово

тоя пън за таксиметровите компании ли лобира?

нещо за ремонтчетата да кажеш?

Разбира се, че е разхищение. Кой нормален човек обикаля града нощем? Само пияници и измет. Защо трябва общината да изразходва допълнителни средства за този транспорт и с това допълнително да натовари билетчето за транспорт? Който иска да обикаля нощем да си хваща таксита и толкова.

Този профсъюзен деец и психар /бие се по Тв студиата/ е за панделата. Да не е счетоводтел на общината.

Направете билета 2.40. Нямате ли срам уважаеми? Каква е минималната работна заплата и социалната помощ за безработни в държавата за която говорите? ЗАСРАМЕТЕ С ТЕЗИ СЪПОСТАВКИ! Искате да се изпълнява нощна линия на градския транспорт от частна фирма! Добре! Но Кодекса на труда е валиден за всички фирми! Как частна фирма ще издържа финансово нощната линия а СГТ не може?

НОЩЕН ТРАНСПОРТ Е КАТО ЕМАНАЦИЯТА НА СНОБИЗЪМ - ПЕДЕРАСТ СЪС СПИРАЛА !

Ами ще я издържа, като си определи цената на билет от 2-3 лева и 5 лева- колкото излезе. По-добре дневния билет, който се ползва масово да е по-евтин, а нощния да е толкова колкото струва тази услуга. Иначе всички плащаме скъп дневен билет, за да се возят празни рейсове през нощта

Това с нощния транспорт е пълно безумие и разхищение. Ако някой има достатъчно пари да се размотава по клубове и купони по нощите да извади 10-20 лева за такси и да се оправя. Не виждам причина останалите данъкоплатци да плащат масрафа на нощните птици.

Е та не беше ли прав?

Че е разхищение,разхищение е! Той целият столичен транспорт е едно голямо разхищение. Защо не го приватизират? Нали държавното и общинското са лошо нещо? Нали частното е най-добро?! Ами ще ви обясня. В момента всеки божи ден загубите на столичния градски транспорт са огромни, заради многото гратисчии и високата цена на билета. Точно високата цена кара много хора да рискуват. Ако този транспорт е в частни ръце, частникът веднага ще си постави кондуктор и ще има 100 % събираемост и 0 % загуби. В момента София е единственият град в България, където още карат с щтракалата/перфораторите/ . Що тъй? Нали е комунистическо, а вие бяхте най-много за демокрацията? Защо сега не искате да се приватизира столичният градски транспорт? Нали частното е най-доброто? С тия приходи и огромни ежедневни загуби, столичният градски транспорт е на червено и се дотира от държавния бюджет. Откъде накъде, аз трябва да плащам затова, че софиянци масово карат гратис? Навсякъде в България като се качиш в автобус, кондукторът/ или самият водач на автобуса/ ти дава билет. Събираемост 100 %. В София, щтракала! Нищо, че са комунистически!

Защо глезотията нощен транспорт да е социална услуга? Който иска градски транспорт си го ползва по много линии почти до да полунощ. А който му трябва транспорт след полунощ или да се разходи един час= на пет километра, или да си плаща такси. Никой не е длъжен да дотира на някого разходките по нощите.

Ми като са натоварени хората от персонала да наемат още хора, какво ни занимават. Подозирам, че на бюджета на транспорта тежи преди всичко купуването на нови превозни средства /милиони/, а не нощния трянспорт, който е доста рядък.Услугата е необходима, за да оживи града, който сега се е превърнал в спалня и народа бързо гледа да се прибере. Ако не го заплашват скъпи таксита ще се отпусне, ще тръгне по заведения и дребния бизнес ще дръпне напред. Дали транспорта да е частен или общински не е важно, основното е да е евтин и относително редовен. Ако общинаат не се справя може да пусне частници без да им регулира нищо освен цената и редовността, така ще могат да снижат разходите и да осигурят нормална услуга.

Абе аз съм за нощния транспорт.

А Вие защо си мислите, че само нощни птици, хора по клубове и други такива ползват нощен транспорт? За хора работещи нощни смени да сте чували? Или смени до 1, 2, 3 през нощта?

естествено, че ще скочат срещу нощния транспорт! Нали жълтата мафия трябва да бъде тотален монополист! що не пуснете УБЕР? Един автобус бил возил пътник за 10 лева. Как с убер можеше сам човек да се вози в кола с личен шофьор и да плати 5 лева, ама с автобуса - било разхищение! Трябва да се возите само и единствено на такси, а и да не забравяме - минимална тарифа да стане 2 - 3 лева!

Ами много просто- Убер не плащат нито, данъци, нито осигуровки, нито собствени коли поддържат. А, шофьорите им и те не плащат данъци, само си поддържат колите.