Шенгенски протест: Български евродепутат тръгна с камион през Европа
Андрей Новаков проверява по колко часа чакат превозвачите на границите
Обратно в новинатаАндрей Новаков проверява по колко часа чакат превозвачите на границите
Обратно в новинатаАндрей Новаков проверява по колко часа чакат превозвачите на границите
Обратно в новинатаАма за какво и е на Европа българина, който си мечтае матушка россия "да го освободи"?
Това е същия депутат , който отиде за 1 месец в армията, за да опита вкуса на войнишкия боб. Дали пък не се бори за Оскар при евро депутатите или просто усеща, че догодина се сбогува с Евродепутатаството и се бори със зъби и нокти да му подарят някоя роля само и само да остане , защото не му се връща в МИЛАТА му БЪлгария?
Българина иска "екстрите" на Европа, но не и правилата и. Нещо като заплатата на германеца, ама за работата на българина.
Само КТБ като кражба oт държавата е достатъчна, за да не ни допускат никъде. Мафия ДС-арска гнусна и паразитираща, задушава всичко по тази земя. Паразитът ще умре с гостоприемника си само.
Голям Юнак 1 мандат - 1милион евро и 2 пътувания с камион. С това ще го запомня този.
Сърбия не е даже в ЕС. Защо проблемите за Шенген транзита на тирове се пуска през призмата "вижте какво става на границата на друга държава". Или просто ако Споменем че ако минаваме през северозапада и ромъния пътуването до ЕС се увеличава с около 4+ часа заради инфраструктурата ни...
Що минаваш през Хърватия бе ? Що не минеш през Румъния, да видиш как по двулентов път, едната лента е заета от паркирани тирове в продължение на 30 км и как се кара в насрещното платно ! И как някои тъпанари дори си оставят вратите отворени и може да се натресеш в тях. За кво го построиха тоя шибан мост на това място ?! Остава да ни пуснат и в Шенген и да се увеличи трафика още повече. България не е за тирове, разберете го !
Егати смешника! Лежал години в Европарламента и сега ще ми се прави на интересен ... Ай , сиктир. Какво смислено е направил докато е пребивавал там?!?
Товарите трябва да се превозват с жп-вагони и кораби и само локално с камиони до крайната точка,а не цялата страна да е блокирана от тирове, а по границите да стават някакви ужасии.
Станал е милионер на наш гръб ,без никакъв полезен труд за България. Представяте ли си го как изглежда в очите пред белите хора, в зала и по границите с този талибански външен вид.Затова ни питат извън България,,Като сте българи,защо сте бели" Това сме в очите на хората ,за съжаление.
Хайде ми намери хладилен жп-вагон. Дори и да намериш, този вагон ще закара ли стоката ми за 4 дни до Хамбург? Всичките сте големи ербапи да давате съвети.
златна мина за айдуците в БГ. Купуват сокче/от чужбина/ за 1лв. и ни го продават за 10лв/примерно/.Цялата хранителна верига у нас , е от внос на стари меса ,зеленчуци и какво ли не щеш,които не се купуват на запад. Те за това са тировете.Ама иди ти с тир, да видиш какво ще ти се случи.
За какво ти е хладилен вагон до Хамбург бе ? Никой не ти ще развалящи се стоки от другия край на света или Европа ? Има много регионални доставчици на месо.
Българинът работи ,но не е заплатен у нас. Затова кръшка. На запад, защо не кръшка? Кой от управляващия ,,елит" нещо е работил или работи? Стигнали са до ,,управлението" благодарение на родителите си или по партийна линия или и двете. Случайности ...няма. Почва се от баба,дядо,син ,вник и вече пра внук. Все хора с ,,управленски" способности ,от сой.
Кога ще разберете, че никой не ни иска в ЕС, просто защото за белите господари там, ние сме жалки туземци и ВИНАГИ така е било! В крайна сметка, за добро или лошо ни сме БЪЛГАРИ, а не "европейци" и е крайно време да го осъзнаем и да си гледаме собствения интерес, вместо вечно да се бутаме да сервираме и обслужваме на чужди софри! Бъдещето ни не е да сме колония на поредния господар!
Шенген ще има! Скоро! Но безбройните километри от тирове ще стават все повече! В една Германия с трилентови магистрали, лявата е изцяло с тирове. И това състояние непрекъснато ще се увеличава и влошава. А не се търсят други, чисти и екологични решения. На релси и по вода. Това е решението. България строи магистрали и иска да догонва Европа, но тези нови пътища никога няма как да бъдат достатъчно, БГ е транзитна страна.
Проблемът не е в Шенген, а в нежеланието на граничните власти да работят. Някой може ли да обясни защо на Дунав мост има 10 км. опашка след като няма митници? Преминаването става за 5 минути с плащането на моста. Да кантар, но той може да е навътре в страната на създаден паркинг.
Върволицата от тирове в дясната лента е показател за работещата икономика на страната.
Това герберастите са много тъпи парчета! И да ни приемат в Шенген, как ще се отрази това на преминаването на сърбо-хърватската и сърбо-унгарската граници?
Този явно има някакъв фетиш с тировете ... или е фен на тираджиите ... вместо да си върши работата за която народа го е пратил в европарламента той все по кабините ...
Ние не сме готови за Шенген. За да е ефективен за нас Шенген по суша ние трябва да имаме инфраструктура позволяваща ни да заобикаляме Сърбия. Моста при Видин е мост в нищотото. Фериботите при Оряхово и Никопол нямат капацитет. Моста при Русе си има неговите проблеми. В Румъния също магистралите отвеждашти от точките на влизане към Унгария ги няма. Вместо да се тръшкат 10+ години нашите политици да бяха свършили тая работа. Сега влизането в Шенген да е едно формалност, а ние тепърва започваме работа и резултатите.... някога в неопределеното бъдеще.
Не че нещо, ама дори и да сме в Шенген, сърбо-хърватската граница пак ще е с контрол, защото Сърбия не е в ЕС. Ама то гербаджийска работа....
Те и гърците в момента не могат да конкурират много сериозно пристанището в Ротердам, но тръгне ли веднъж трафика от Суецкия канал до Гърция вместо Нидерландия знаеш ли колко бързо ще изградят структура от пристанища, имащи много по голям капацитет от всички други? Техните условия за това са огромни, а български и румънски пътища ще бъдат готови много преди това.
Трябва национален бойкот на Австрия, но с това продажно правителство едва ли ще се случи.
И този, като Слабаков, 4 години си трая, сега се сети. Избори идват. Иска пак на тлъста заплата още 4 години.
Сърбо-Хърватската граница е най-шенгенската граница, която ще се отпуши като влязат в Шенген България и Румъния... Ееейй, добре че са тия от ГЕРБ-авата сган, че да се лее простотия 24 часа в денонощието...
Шенген та Шенген ама само ако и Румъния е част от нея иначе няма да има много файда от това свободно придвижване! И при това положение само за тези които ще заобикалят за през Румъния вместо през Сърбия. А отделно ако по пътя има нации които са си върнали граничният контрол (заради мигрантите) и това свободно придвижване вече не изглежда толкова апетитно. Единственото положително нещо ще е, че трафика ще се облекчи за Гърция! Пък и от кога стана тъй важно за политиците ни Шенгенското свободно придвижване? Нали зора беше да сме в Шенген за да може веднага след това да минем на еврото!? "Критиките, които се отправят към България по отношение на пазенето на границите, са смехотворни" Нима? В един период по медиите се съобщаваше как през ден се залавят десетки незаконни мигранти в бусове или автобуси в близост до София или на пункта Калотина! Да те са били заловени. НО са били заловени едва на най-западната част от нацията, предвид че идват от югоизточната граница с Турция. През цялото това трасе не са били засечени!!!!
Тъй, тъй, евродиларите няма да чакат стоката с месеци, като могат да я имат прясна за часове !
Да внимава само да не му открият наркотиците в камиона, че ще се изложим пред чужденците.
По коя причина си мислите, че Балканския полуостров е наистина Европа. Освен в географския смисъл. Ами така е. нищо де. Африканизира/циганизират се и държавите от т.нар. Стара Европа. Гета, джамии и ново след време ново Средновековие. Защото тия мургави не са маврите някога.
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
така де (нерегистриран)
Ама за какво и е на Европа българина, който си мечтае матушка россия "да го освободи"?
бай ЕВро (нерегистриран)
Това е същия депутат , който отиде за 1 месец в армията, за да опита вкуса на войнишкия боб. Дали пък не се бори за Оскар при евро депутатите или просто усеща, че догодина се сбогува с Евродепутатаството и се бори със зъби и нокти да му подарят някоя роля само и само да остане , защото не му се връща в МИЛАТА му БЪлгария?
ко плаче тоя (нерегистриран)
Нормално е там да се чака, все пак влиза от Сърбия в страна от ЕУ!
така е (нерегистриран)
Българина иска "екстрите" на Европа, но не и правилата и. Нещо като заплатата на германеца, ама за работата на българина.
аззз (нерегистриран)
герберски палячо
КТБ (нерегистриран)
Само КТБ като кражба oт държавата е достатъчна, за да не ни допускат никъде. Мафия ДС-арска гнусна и паразитираща, задушава всичко по тази земя. Паразитът ще умре с гостоприемника си само.
Анонимен (нерегистриран)
Откачалка
Да (нерегистриран)
Голям Юнак 1 мандат - 1милион евро и 2 пътувания с камион. С това ще го запомня този.
а? (нерегистриран)
Бай Ганя пътува из Европа, или Барба Ганьос беше?
Я па тоа (нерегистриран)
къв шенген, кочината се разпада.
Географ (нерегистриран)
Сърбия не е даже в ЕС. Защо проблемите за Шенген транзита на тирове се пуска през призмата "вижте какво става на границата на друга държава". Или просто ако Споменем че ако минаваме през северозапада и ромъния пътуването до ЕС се увеличава с около 4+ часа заради инфраструктурата ни...
да ве (нерегистриран)
Чух че Чеченската джамахирия обявила независимост.
xxx (нерегистриран)
Що минаваш през Хърватия бе ? Що не минеш през Румъния, да видиш как по двулентов път, едната лента е заета от паркирани тирове в продължение на 30 км и как се кара в насрещното платно ! И как някои тъпанари дори си оставят вратите отворени и може да се натресеш в тях. За кво го построиха тоя шибан мост на това място ?! Остава да ни пуснат и в Шенген и да се увеличи трафика още повече. България не е за тирове, разберете го !
Кирил (нерегистриран)
Джендър, пак си прекалил с тревата !?
ама (нерегистриран)
предлагаш да си върнем каруците, или...?
Смешко (нерегистриран)
Егати смешника! Лежал години в Европарламента и сега ще ми се прави на интересен ... Ай , сиктир. Какво смислено е направил докато е пребивавал там?!?
xxx (нерегистриран)
Товарите трябва да се превозват с жп-вагони и кораби и само локално с камиони до крайната точка,а не цялата страна да е блокирана от тирове, а по границите да стават някакви ужасии.
как какво? (нерегистриран)
Станал е милионер на наш гръб ,без никакъв полезен труд за България. Представяте ли си го как изглежда в очите пред белите хора, в зала и по границите с този талибански външен вид.Затова ни питат извън България,,Като сте българи,защо сте бели" Това сме в очите на хората ,за съжаление.
666 (нерегистриран)
Нормален човек не се занимава с политика.
brej (нерегистриран)
Хайде ми намери хладилен жп-вагон. Дори и да намериш, този вагон ще закара ли стоката ми за 4 дни до Хамбург? Всичките сте големи ербапи да давате съвети.
Андрей Новаков (нерегистриран)
е малоумник та дрънка. Боко побърка пуделчетата си.
тировете са (нерегистриран)
златна мина за айдуците в БГ. Купуват сокче/от чужбина/ за 1лв. и ни го продават за 10лв/примерно/.Цялата хранителна верига у нас , е от внос на стари меса ,зеленчуци и какво ли не щеш,които не се купуват на запад. Те за това са тировете.Ама иди ти с тир, да видиш какво ще ти се случи.
пише се РУмъния, (нерегистриран)
а не РОмания.
xxx (нерегистриран)
За какво ти е хладилен вагон до Хамбург бе ? Никой не ти ще развалящи се стоки от другия край на света или Европа ? Има много регионални доставчици на месо.
мисли ,бе човече (нерегистриран)
Българинът работи ,но не е заплатен у нас. Затова кръшка. На запад, защо не кръшка? Кой от управляващия ,,елит" нещо е работил или работи? Стигнали са до ,,управлението" благодарение на родителите си или по партийна линия или и двете. Случайности ...няма. Почва се от баба,дядо,син ,вник и вече пра внук. Все хора с ,,управленски" способности ,от сой.
>>> (нерегистриран)
Кога ще разберете, че никой не ни иска в ЕС, просто защото за белите господари там, ние сме жалки туземци и ВИНАГИ така е било! В крайна сметка, за добро или лошо ни сме БЪЛГАРИ, а не "европейци" и е крайно време да го осъзнаем и да си гледаме собствения интерес, вместо вечно да се бутаме да сервираме и обслужваме на чужди софри! Бъдещето ни не е да сме колония на поредния господар!
мисля го (нерегистриран)
Като не е заплатен, защо ходи на работа?
Да (нерегистриран)
Шенген ще има! Скоро! Но безбройните километри от тирове ще стават все повече! В една Германия с трилентови магистрали, лявата е изцяло с тирове. И това състояние непрекъснато ще се увеличава и влошава. А не се търсят други, чисти и екологични решения. На релси и по вода. Това е решението. България строи магистрали и иска да догонва Европа, но тези нови пътища никога няма как да бъдат достатъчно, БГ е транзитна страна.
Sorry (нерегистриран)
Дясната лента
боб (нерегистриран)
Проблемът не е в Шенген, а в нежеланието на граничните власти да работят. Някой може ли да обясни защо на Дунав мост има 10 км. опашка след като няма митници? Преминаването става за 5 минути с плащането на моста. Да кантар, но той може да е навътре в страната на създаден паркинг.
така е (нерегистриран)
Върволицата от тирове в дясната лента е показател за работещата икономика на страната.
Румен (нерегистриран)
“Какво ще правим сега?” може да отнеме и един час ако трябва да се брои повече.
Sakasneli (нерегистриран)
Респект !
главанака (нерегистриран)
Това герберастите са много тъпи парчета! И да ни приемат в Шенген, как ще се отрази това на преминаването на сърбо-хърватската и сърбо-унгарската граници?
007 (нерегистриран)
Най-добрата магистрала до Европа е река Дунав,по-добра няма.
Жорко
Този явно има някакъв фетиш с тировете ... или е фен на тираджиите ... вместо да си върши работата за която народа го е пратил в европарламента той все по кабините ...
главанака (нерегистриран)
Не че ПП-ДБ-ДПС и с-ие са по-умни!
909 (нерегистриран)
Ние не сме готови за Шенген. За да е ефективен за нас Шенген по суша ние трябва да имаме инфраструктура позволяваща ни да заобикаляме Сърбия. Моста при Видин е мост в нищотото. Фериботите при Оряхово и Никопол нямат капацитет. Моста при Русе си има неговите проблеми. В Румъния също магистралите отвеждашти от точките на влизане към Унгария ги няма. Вместо да се тръшкат 10+ години нашите политици да бяха свършили тая работа. Сега влизането в Шенген да е едно формалност, а ние тепърва започваме работа и резултатите.... някога в неопределеното бъдеще.
гражданин от село (нерегистриран)
Не че нещо, ама дори и да сме в Шенген, сърбо-хърватската граница пак ще е с контрол, защото Сърбия не е в ЕС. Ама то гербаджийска работа....
Айде бе, (нерегистриран)
Те и гърците в момента не могат да конкурират много сериозно пристанището в Ротердам, но тръгне ли веднъж трафика от Суецкия канал до Гърция вместо Нидерландия знаеш ли колко бързо ще изградят структура от пристанища, имащи много по голям капацитет от всички други? Техните условия за това са огромни, а български и румънски пътища ще бъдат готови много преди това.
ВикторЦонков
Трябва национален бойкот на Австрия, но с това продажно правителство едва ли ще се случи.
Анонимем (нерегистриран)
Благодат за хайдутите
Чак (нерегистриран)
И този, като Слабаков, 4 години си трая, сега се сети. Избори идват. Иска пак на тлъста заплата още 4 години.
Stenley (нерегистриран)
Сърбо-Хърватската граница е най-шенгенската граница, която ще се отпуши като влязат в Шенген България и Румъния... Ееейй, добре че са тия от ГЕРБ-авата сган, че да се лее простотия 24 часа в денонощието...
Любето (нерегистриран)
Шенген та Шенген ама само ако и Румъния е част от нея иначе няма да има много файда от това свободно придвижване! И при това положение само за тези които ще заобикалят за през Румъния вместо през Сърбия. А отделно ако по пътя има нации които са си върнали граничният контрол (заради мигрантите) и това свободно придвижване вече не изглежда толкова апетитно. Единственото положително нещо ще е, че трафика ще се облекчи за Гърция! Пък и от кога стана тъй важно за политиците ни Шенгенското свободно придвижване? Нали зора беше да сме в Шенген за да може веднага след това да минем на еврото!? "Критиките, които се отправят към България по отношение на пазенето на границите, са смехотворни" Нима? В един период по медиите се съобщаваше как през ден се залавят десетки незаконни мигранти в бусове или автобуси в близост до София или на пункта Калотина! Да те са били заловени. НО са били заловени едва на най-западната част от нацията, предвид че идват от югоизточната граница с Турция. През цялото това трасе не са били засечени!!!!
ахам (нерегистриран)
За вас не знам дали сте гАтови, но ние тук в България сме готови!
Бай Кольо
Тъй, тъй, евродиларите няма да чакат стоката с месеци, като могат да я имат прясна за часове !
Жик так (нерегистриран)
Да внимава само да не му открият наркотиците в камиона, че ще се изложим пред чужденците.
пп (нерегистриран)
По коя причина си мислите, че Балканския полуостров е наистина Европа. Освен в географския смисъл. Ами така е. нищо де. Африканизира/циганизират се и държавите от т.нар. Стара Европа. Гета, джамии и ново след време ново Средновековие. Защото тия мургави не са маврите някога.
Илиян Илиев
Крайно време е да се въведе във ЕС всички транзитно преминаващи да ги качват на железница и няма да чакат ! Да се пускат само когато доставят нещо в дадената страна !
НАЙ
Четири катюши бяха изстреляни срещу американската военновъздушна база "Айн ал Асад" в Ирак
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Калин Стоянов: Кметът на Елин Пелин е в Гърция, нека си пие узото и да ни остави да работим
Военни хеликоптери започнаха да гасят взривилите се складове край Елин Пелин (снимки)
4-часов срив блокира системата на градския транспорт в София
Съветник на Зеленски: Споразумение с Русия би било сделка с дявола
"Уолстрийт Джърнъл": Мирен план на Тръмп за Украйна
КС: Съдебните промени противоречат на Конституцията, изборът на служебен кабинет – не
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Денков спрял назначението на Танев за посланик в Украйна след информация на спецслужбите
Четири катюши бяха изстреляни срещу американската военновъздушна база "Айн ал Асад" в Ирак
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Калин Стоянов: Кметът на Елин Пелин е в Гърция, нека си пие узото и да ни остави да работим
Военни хеликоптери започнаха да гасят взривилите се складове край Елин Пелин (снимки)
4-часов срив блокира системата на градския транспорт в София
Съветник на Зеленски: Споразумение с Русия би било сделка с дявола
"Уолстрийт Джърнъл": Мирен план на Тръмп за Украйна
КС: Съдебните промени противоречат на Конституцията, изборът на служебен кабинет – не
Световно признатият учен доц. Петър Шишков е загиналият при взривовете
Денков спрял назначението на Танев за посланик в Украйна след информация на спецслужбите