Седмица след ремонта: Пак ще пренареждат жълтите павета (снимки)

Спирачките на колите били виновни за получените пропадания и размествания на настилката

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Проблемът с качеството е , че нормите по които се изпълнява пътното платно са от преди 60 години, когато интензивността на движението беше ниска, сегашната интензивност на движение е поне 100 (сто) пъти по-висока от тогава, но продължава да се строи по старите тертипи...и в резултат се явяват неравности и се правят чести ремонти и ремонти на ремонтите. В Европа видях, че пътното легло го правят с дебелина около 150 см. , като горният му слой е от 30-40 см. бетон армиран с фибри и чак след това се полага асфалта с дебелина най-малко 20 см, като в градските исторически центрове, вместо асфалт се реди паваж. Дори, за подложен слой на тротоарите използват армиран бетон , а при нас плочките стават на юфка от автомобили паркиращи върху тях, пак поради слабото земно легло...Да знам, че всичко това е скъпо и многоуважаемият Б.Б. не ще може да се хвали, че строим магистралите в България по-евтино от тези в Европа...

Като се замислиш, че има пътища от римско време, които не са мръднали и още са годни за употреба...

Ми в тая ТЪПА ДЪРЖАВА кат не моем предвидим спирачките на колите, дай да я разтуряме, щото очевидно сме пълни олигофрени! Кво друго не моем предвидим? Дебели хора стъпващи по паветата? Те да не са за гледане?

Не са за бой строителите а надзорниците им. Строителя е ясно, че е скатава при всяка възможност а надзорната комисия къде блее?

Ама как сте ги наредили :))) Деца от детска градина да бяхте извикали, по добре щяха да ги наредят :)

Ако ме питате мене да вземат и да ги махат и жълтите и сивите и ВСИЧКИТЕ павета ! Не сме 19-ти век,а 21-ви и не караме конски каруци!!! Паветата са шумни, колите вдигат прах върху тях, а пък като завали да не говорим к'во сцепление имат ! Бил съм по Европа: там паветата обикновено са в центъра на старите градове там където е ПЕШЕХОДНА зона! Там където минават коли отдавна ги изхвърлиха... П.П. А пък тия па жълтите конкретно зимата са толкова плъзгави че и пеша може да се пребиеш!

Кретен, нищо не разбираш от пътно строителство и ръсиш тъпизми! Паветата са неудобни и скъпи, но са лесни за ремонт и много издържливи. Сложиш ли там асфалт, ше зейнат едни трапове...

Идеята на паветата в 21 ек е не да са функционални, а да са красиви. Не обсъждаме бул. Борис III, a историческия център на Столицата. Това са емблематични места, където всяка държава показва най-доброто, на което е способна в областта на архитектурата и градоустройството.

Преди няколко години за 100 кв м павета ми излезе 6500 лв с павета на фирмата + подготовка на терена-изкопаване 50см надолу, после насипване на сипица 20 см , после насипване на 10-15 см пясък , трамбоване, редене , посипка с фин пясък и окончателно машинно трамбоване. Полагаха и някакво платно против плевели и всичко ми излезе 6500лв. Не е мръднало и няма да мръдне во веки. За 300 кв и да е по двойни цени това не прави повече от 50 000 лв. Къде са останалите?! Какви са тези ценоразписи?!

И тия павета на вилата, около шадраванчето? Дето минаваш по джапанки един път седмично. Това е положението. Няма живи майстори, които да знаят как се редят павета. Всичкото циганко и безработно кеч на баламатума и каквото направят - това. Който се наеме да реди - да го прави.Аз от това не схващам.

За терасирането на горните нива камиони извозваха замята , а после докарахме бетонпомпа за изливането на подпорните стени. Поради липса на финанси всичко това се прави на няколко етапа през няколко години. Не знам каква ти е идеята, но тук с тези ценоразписи става дума или за огромно недоразумение, или за огромен грабеж. Дано е грешка!

То вече няма спецпрокурори, но и един обикновен ще свърши работа.

Как може? Тези коли се подиграват с труда на момчета!

Те и втори път да го направят - пак ще се разместват, демек толкова си могат - да ги обесят, не е ли по-справедливо

Типина ГЕРБерска работа свършена от типична ГЕРБерска фирма. Работата е ясна, откраднали са едни 10 милиона за изборите. ТОва нещо повече от 6 милиона няма как да струва!

Тази фирма е сателитна на ББ и се отчита на него. Дами вържат двете ръце и двата крака пак по- добре ще ги наредя за по-кратко време и по-малко пари. Това със спирачките и трафика този специалист да го обяснява на дечицата от детската ясла. Добре че няма снимка от космоса иначе и от там ще си проличи некадърността на фирмата.

Време е да измислят летящите коли. Сегашните с техните спирачки само трошат пътищата.

Не е виновен който яде баницата, а този който му я дава .Какво повече може да очаквате от детска учителка?

Струва на данъкоплатците 16млн.лв.без ДДС.При това за паветата не се плаща.Те са си старите.Значи труд и пясък 20млн.за има няма 2 км. А Трейс Груп си е от фирмите на ГЕРБ.Затова протестираха срещу редовното правителство> .

Какви 2км.? Участъкът е около 300м. максимум.

Да прави,каквито и да било ремонти.Дайте и направо парите,които трябва да открадне.Така ще ни излезе хем по-евтино,хем няма да съсипва София.

С тия павета столицата си прилича на комунистическа такава

Забранено е да си толкова тъп бе Христо.

Ей много се краде в София, парите ги усвояват на килограм

Токчетата на жените са виновни Хахаххахаха + руснаците хахахха

Хахахахахах типичната българска схема. Спирачките били виновни. Че вие да не би да ги редихте тия павета за пешеходци по пантофи. Това малко като как ни изненадва зимата всеки декември месец

"Зоната ще бъде пренаредена от фирмата, когато атмосферните условия позволяват" Докато тече 5 годишната гаранция на ремонта е силно вероятно атмосферните условия да не позволят това да се случи. На това му се вика да се издрискаш на жълтите павета пред парламента.

За жалост ТУК Е ТЪЙ, стара Българска поговорка.

че ХИКС броя павета са сменили собственика. Нали от първите далавери на тъпите комунисти от СДС беше да откраднат жълтите павета между Орлов мост и Ректората.

Не се мотайте, ами ги почвайте! За този измислен ремонт, фирмата, трябва да върне на бюджета, едни 16 милиона и половина, останалото да си задържи - за това което са свършили - толкова !

След като пътищарите на ГЕРБ/ДПС строят по този начин пред парламента ме е страх да си помисля какво е по 500 000 километра магистрали построени от Боцко.

Хич не съм му фен на Бойко само че той не е на власт от повече от година….

Фандъкова е.И краде като за последно ,за да пълни чекмеджето и партийната каса.

автомобили без спирачки в този район,или да не се използват.Ще опазим ,,майсторлъка на майсторите,,. Без майтап,но трагедията на територията е огромна.От една страна всеки гледа да открадне от всичко,от друга не останаха хора де могат един пирон да забият читаво. Кой и защо е така е всеки има право да прецени.

Явен пример за хаоса и кражбите на ГЕРБ/ДПС. Сега искат да ги изберат отново, за да си го дооправят, т.е. да си докрадат.

Голям предизборен гаф на Герб в лицето на Фандъкова. Гласувайте за Герб и ще получавате такива улици и пътища,а катастрофите ще са безброй...

Колите изненадаха отново Фънди с това че ползват спирачки. И сега се започва един ремонт на ремонта на ремонта на ремонта .... и така докато се напълнят няколко гардероба с кюлчета и евраци.

Типично нашенска трагедия...

Абсолютно правилно. Това показва нивото на цялата държава.Дори на такова основно място не можаха да го направят както трябва.

Е вече мисля, че стана ясно на всички защо паважи, магистрали, пътища стават на вълни още първата седмица. Те са качествено направени, но спирачките на МПС-тата са виновни. По тази логика за велоалейте са виновни колоездачите, а за тротоари и паркове майките с колички. И те имат спирачки.

и тротинетките, инвалидните колички, ролерите и най-вече пешеходците

Редно е да се промени закона и да се забранят спирачките.

е виновен! Санкции!

Да минават само коли без спирачки тогава!

настрана, но и такива се намират и си се движат съвсем спокойно.

Първо, това не са павета - едно паве така не може да се сцепи... Второ, по-мязат на та*аци, щото явно са се свили от студ. Трето, виж горните две.

едни пари се дадоха едни пари се взеха и така наредиха тия павета че сега ще ги пре пре пренареждат защото това фандъка

ще трябва да потърсим нареждачи на павета от чужбина да свършат работа, тукашните пишман-мангало-нареждачи явно могат да друсат само кючеци..

Има много читави майстори от ромите,но те не биха работили на заплата в трейс.читав майстор в момента си изкарва по 150-200 лева на ден свободна практика.не би работил за 1500 лв заплата никога

Как можаха да устоят на спирачките 50г. сега за седмица се разбиха??? Едно време се учеше в техникум как се редят павета!!!!! Сега бай мангал ги реди !!!!!

Нищо не разбирате значи, днешните спирачки не са като онези спирачки - сега ги набиват, тогава са ги натискали .... ма моля ви се, поучете се ;)

То остана ли нещо, което тези крадливи некадърници да са пипнали и след това то да не разпадне. И кой идиот ще отиде да гласува утре за някой, дето спирачките на колите му пречат да нареди едни павета?

По-добре да не ги бяха пипали изобщо паветата, нищо че имаше нужда. Сега няма да могат да докарат дори старото състояние тая крадлива и ненаяла се паплач. А тоя инфантил, представителят на изпълнителя, най-добре да си тегли куршума някъде. Такива абсурдни глупости избълва за толкова кратък интервал от време, че в един момент дори мислех, че е скеч и постановка това. Просто вече съм, меко казано, отвратен от почти всичко, случващо се в тази пародия на държава. Още един от символите, така да го кажем, на столицата е безвъзвратно съсипан от отпадъците, управляващи града.

Каква изненада - по булевард колите да тръгват и спират, напълно неочакван феномен . Те откъде д го очакват строителите?!? Подредени са все едно с хванали циганетата от Х Ботев да ги подреждат за забавление.. А тепърва идва зима и със замръзванията ремонтирана та отсечка ще стане картофена нива... Поредната издънка на кметицата и екипа и, които продължават да дават обществени поръчки, на фирми, които са доказали че работят мърляво и калпаво...

Време е фандупковата селяндурка да си ходи в Белчин бани! Значи 90-те по тия павета се движеха товарни камиони като изнасяха строителните материали от съборения мовзолей и не се разместиха! Станаха на вълни, но не се разместиха от пълните камиони! Смятай какви идиоти са ги редили сега! Ако зависеше от мен щях да я обеся и нея и тия от трейс по уличните стълбове!

Защо не махнат тази остаряла простотия и да сложат асфалт?

Маняци! Не могат да се откъснат от тази приятна дейност, пък и кой ще храни чаветата, трябва да има работа за мангустите, да не крадат... Затова едно и също по 10 пъти.

Като гледам разстоянията между паветата, и като знам как плътно бяха наредени преди това, май някой си е чопнал солидно количество от тях, оттам и разместването.... Жалка работа

Гербаджийските фирми така работят ,не само в София.

Основните работници по трасето са цигойнен за по 2-3 лева на час, без образование и някаква професионална подготовка. инДЖинерите и кметицата обаче прибират по няколко хилядарки всеки ден за да "възлагат". ще има да се пренарежда.

Не знаех, че по павета не е предвидено колите да натискат спирачки. Явно модерното българско проектиране на пътища е за каране без спиране, завиване, товар или повече от 1 пътник в полско фиатче или Смарт с тегло максимум 500 килограма с пътника. Странно как същите тези павета десетки години са издържали спирачки, тежки коли, камиони, ТАНКОВЕ И РАКЕТНИ УСТАНОВКИ за парадите и т.н. Явно навремето технологиите са били изостанали и не са мислели, че ще се кара само на юруш с тротинетка.

Писнало ми е от Фандъковата простотия в София!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Виждаш ли, тази седмица за първи път автомобилите използват спирачки по това трасе...

"Шофьорите в тази зона набиват едни спирачки и правят допълнително усилие върху настилката и прехлъзване - избутване"...? И това е ОФИЦИАЛЕН ПРЕДСТАВИТЕЛ на фирма, ЗАХЛЕБИЛА 17 млн (официално де) оф Фандъка и ГЕРБ...Смятайте ЗА КАКВИ НИВА НА НЕКОМПЕТЕНТНОСТ става въпрос по-надолу по веригата, щом тия НЕВЕЖИ са по телевизията...

Има пари......ще има пренареждане