17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Забраняват само производството на ДВГ след 2035.Наличните автомобили ще могат да се използват и продват на вторичния пазар и след 2035!

Тъпа цел, чужда цел, нормалните хора скоро ще бият шута на глобализаторските мишоци.

Лъжи за пред имведтиторите ясно е че не могат да изпълнят тиянизисквания а и има глад за мощни в8 двигатрли кво ще се откажат от парите ли

СО2 НЕ Е ЗАМЪРСИТЕЛ!!! СО2 не е замърсител!! СО2 не е замърсител! ТЪПАНАРИТЕ ще затрият тая цивилизация!

Веднага да строим Белене, ако сериозно го мислим това

има сериозни проучвания които показват че, самолетите над главите ни замърсяват много повече от колите.

Какви електрически автомобили бе , задници? !? То иска много ток!!! Иска много пари!!! Няма да стане!! Това не е свобода а си нарича , ДИКТАТУРА НА ЕВРЕИТЕ ОТ САЩ !!! С РУСКО ГОРИВО ЗАРЕЖДАШ АВТОМОБИЛА ЗА 60 стотинки !!! А тия от сектите ще забраняват и дизеловите автомобили , хубаво щом искате електрически боклуци , купувайте , няма да имате пари за хляб!!! Добре , че бяха Тодор Живков и Комунистите , сега имам печка с дърва , остава дърва да отида да отрежа в гората!!! Но има един факт !!! По руската телевизия даваха как западно еврогейци не им дават да се серат в тоалетната , защото трябва да пускат водата , а те правят ужасно големи икономии тия Еврогейци и им слагат едни торбички да се изхождат да не пускат водата в тоалетната , ТЕ ТИЯ ЕВРЕИ ИСКАТ ДО ТАМ ДА НИ ДОКАРАТ И НАС , А ЕВРОГЕЙЦИТЕ СТИГНАХА ДО ТОЗИ НАЧИН ,, ТАКА ЗАРАДИ ТЕХНШЯ АКЪЛ ДА СЛУШАТ ПАМПЕРСА В ФАЩ!!! И ПУНИН КАТО ГИ УДАРИ ,, НЯМА ДА СЪЩЕСТВУВА ЕС ДО 2035 година!!

Тази машина е необходима за преместване на 500 тона пръст/руда, които ще бъдат преработени за една литиева автомобилна батерия. Изгаря 3800 литра гориво за 12-часова смяна. Литият се рафинира от руда с помощта на сярна киселина. Предполага се, че литиевата мина в Thacker Pass изисква до 75 пълни камиона всеки по 20 тона сярна киселина на ден! Киселината не се превръща в храна за еднорог, както вярва AOC. Една батерия в електрическа кола, да кажем Tesla, е направена от 11 килограма литий, 27 килограма никел, 20 килограма манган, 13 килограма кобалт, 90 килограма мед и 180 килограма алуминий, стомана и пластмаса и др. средно 450 килограма в минерали, които трябва да бъдат добити и преработени в батерия, която просто съхранява електричество. Електричество, което се генерира от нефт, газ, въглища, ядрена енергия или вода (и малка част от вятъра и слънцето). А по-страшното става, когато дойде момента, в който батерията трябва да се смени. Рециклиране/унищожаване на стара батерия е по-трудно от създаването и! После още вярвайте заблудени овце https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=pfbid02WMH9ci9j3tks27b5LwgGvsrmpJWp1ujAcQC3h4EsKfGWoBeN2721DrEZFf2zMuhcl&id=100000024519345

От къде толкова ток, като ни затвориха блоковете в Козлодуй? Па Германия затвори атомните си централи - ще пъхат контакта в носа и ще се ядосват на Путин ли?

Генералната идея всъщност е автомобилите да станат недостъпен лукс. А до тогава отвличат вниманието на робите със спорове за технологията. Впрочем, електромобилите е почти невъзможно да се загасят при пожар, а за лъченията, предизвикани от батериите им да не говорим - пържат вътрешности.

Точно. И да не можеш да обикаляш много много - до работа и обратно.

драги москалчета лежте вие на zимната кълка , че нема да има ток , не zнам za zимата , ама на москалите още лятото ше им се види нанагорно , вие явно не сте на ясно на какво са способни 1 милиард души от Запада ! москалите много скоро ше духат постната супа и ще станат окончателно пудела на китай ! ако не zнаете да ви светна , китайците купуват руския гаz по 250 $ за 1000 куб.м. т.е. 3 до 4 пъти по евтино отколкото ЕС съюз плаща ! и още нещо , явно не знаеш , че през 1974 г е имало същия казус ОПЕК най вече арабите спират всякакъв нефт и газ за запада , пълно ембарго налагат заради войната в близкия изток през същата година , няколко месеца имаше големи проблеми на запад , огромни опашки за бензин , спиране на някои предприятия ! но след този случай запада спря да произвежда по 5-6 метра коли огромни коли които харчеха по 15-20 литра бензин на 100 км , а започна производсто на малолитражните коли , тогава започна да се произвеждат енргоспестяващи хладилници , перални и всякаква битова техника клас А и тем подобни , започнаха производство на много добри изолационни дограми и саниране на сградите , това беше преди почти 50 години ! резулатата е на лице запада си живее в пъти по добре от тогава , същото ще се случи и сега , ще има известни сътресения ,но ще се избегне зависимостта от евразийските въглеводороди и ще се ускорят новите енергоспестяващи и енергодобиващи технологии , които ще помоганат на хората да живеят в един по екологично чист свят ! човече до 15 години няма да има коли с бензинови двигатели , всички коли , микробуси , рейсове и тирове ще бъдат електромобилни ! това се отнася за запада , а москалите нека си произвеждат москвичи без въздушни възглавници , без електроника ои катализатори , връщат се в 80-те години на 20-ти век !

Може да си заврете електрическите автомобили където и слънце не огрява! Защо се премълчава, че не са толкова екологични? За производството на батериите за тези автомобили какви и колко ресурси са нужни? Ами за рециклирането на въпросните батерии? Това ви стига, че другата информация изобщо няма да можете да я смелите.

Че на робите не им се полагат коли. Добре дошли в новата реалност.

Поредните глупости на ЕС. Добре е до 2035-та няма да го има. Всъщност, май ще е доооста по-рано.

2035 не ме интересува ... до 2033 всичко приключва! ...

Аз предлагам по същото време енергия само от Фюжън реактори.

Пълни глупости!

В България даже, вече на метан започват да намаляват, преди да ги забранят.

измама на 21 ви век. Ще наблъскат пазара с тези самозапалващи се факли. Който има пари ще се набълбучи с ново забавление. И в един момент ще кажат - Ами ние сме се объркали, ел мобилите всъщност не са толкова еко. Лития ебаа маата на еди коя си страна, батериите няма къде да се депозират. Ааабе накратко прецакани сте. Започвайте да купувате коли с водородни клетки! А дали ще е до 35 та не знам , но следващите 10 години ще върви измамата с ел мобилите

всъщност при сегашното състояние на нещата в Европа, това преминаване ще се случи и по рано. Заводи се местят в Азия и САЩ. До няколко години краха на германските автоконцерни ще е пълен. BYD и Tesla, ще владеят 50 % от пазара. И двете са с Американски и Китайски инвеститори и основно ще произвеждат в САЩ и Китай. Така че мърдане и ритане срещу тях не може да има. Лошото е че производство в Европа няма да има и от това ще страдаме ние.

Да, и корабите с контейнерите ще са на фотоволтаик и вятър ... Само Питър Пан ще лети с гъзна тяга!

В България се купуват коли, които са били масови в Западна Европа 10-15 години по-рано. Т.е. ако Западна Европа масово използва елекрически коли през 2035, то ЕС ще постигне това като съюз не по-рано от 2050. Има един проблем в това бързане. Обикновенно е доста скъпо да смениш една технология с друга. Някой трабва да плати сметката. При колите обикновено е собственика, дори да му се помогне. Погледнато по този начин, правилният въпрос е: Ще пожелаят ли собствениците на автомобили да се бръгнат в джоба за да могат големите автомобилни компанни да си напълнят джоба или трябва да им забраним личният автомобил? Дерзайте

Тук става въпрос за спиране продажбите на нови фосилки до 2035. То е ясно, че ще останат да се движат и продават на старо ДВГ коли - кой колкото му е кеф и изгодно да си бръмчи. Колкото до цената, всичко се определя от пазара. Винаги новото е по-скъпо, но след това цената пада. Дори е цената на електричките ще стане по-ниска в бъдеще, защото имат по-малко части и се произвеждат по-лесно.

Управляващите в ЕС за пореден път показват пълна липса на връзка с действителността

И сега няма достатъчно електричество . Прости сметки показват , че ще е необходимо да имаме няколко пъти повече енергийни мощности и съответната преносна мрежа. 2035-та е след 13 години , дотогава само проектите не могат да направят. Отделен е въпросът с какво гориво ще работят въпросните електроцентрали и колко ще струва цялото начинание. И не ми пробутвайте мантрите за ВЕИ , това са дъвки за наивни и некомпетентни политици.

В коя година живееш? 2008? Ела най-сетне в 2022, когато малките ВЕИ за бизнеса вече са значително по-евтини от мрежовото електроснабдяване. Колкото и да струва, за 2-7 години се изплаща при фиксирани цени на тока, а те няма да са фиксирани. Плащай си на енергото, щом те устройва.

Ама...само когато има слънце. Акумулаторите оскъпяват начинанието 2-3 пъти , при това могат да осигурят ток за един или два дни. Ами ако няма слънце седмица , или месец ?

Зевзек си, но не познаваш проблема в дълбочина! Не в тока е разковничето!

Не че малките веи са станали по-евтини , просто токът поскъпна драстично заради евро-идиотите

Произвежда от 11 до 15 часа , което е шок за мрежата. Номерът минава само ако веи са 10-20 процента.

3евзек

Ало, Да, супер са, троле наш, Когато няма слънце, тогава купуваш от другаде, където има. Ако и там няма, тогава има ВЕЦ-ове, които през слънчевото време са почивали и имат зпазен ресурс. Няма такава наглост като вашата. Хем плашите хората с високите цени, хем усърдно отричате евтините решения. Да не би някоя ВЕИ организация да ви плаща, за отблъснете обикновения човек да се занимава, за да има повече за крупните собственици на ВЕИ? Но... продължавайте! Ако завхана такъв бизнес, ще има повече за мен, ще се пенсионирам на 45 и ще се преместя да живея някъде на яхтата. А вие ще си останете тролове.

3евзек

Ало, Да бе, троле наш, Откога започна да те интересува мрежата, чийто ток ще бъде по няколко евро за киловатчас? С толкова пари ще си оправят шоковете. Съвсем отделен въпрос е, че производството близо до консуматора разтоварва далекопроводи, трафопостове и подстанции. Само че това още не го знаеш и няма да го научиш скоро.

Нека да позная: И ти си от умно-красивите, нали ? Отличавате се ярко от всички останали - лаици с претенции за компетентност във всички области.

ВЕИ са евтини решения ? Я пак ?

"Оправянето" на мрежата става със заместващи мощности , най-добре на природен газ. Инвестицията става двойна, при това мощностите на природен газ могат да произвеждат доста по-евтин ток , без да зависят от слънцето и вятъра. Та въпросът е : за чий хикс са ни тогава ВЕИ -тата ?

Майната му на електричеството. Вече има технологии с по-високо КПД при производство на ток от слънцето. Проблемът е в ЛИТИЯ!!!!! Едно, че за добив на един тон литии се замърсяват 20 тона вода и друго, че целият запас от литий на земята ще стигне за... САМО ПОЛОВОНАТА от необходимите автомобили. На луната Литий не е открит, а по-далеч още не е стъпвал човешки крак. От къде ще намерят недостигащия литий тези ЛЪЖЦИ и КРАДЦИ? Цената на тока е висока именно, защото изкуствено се налага на хората да плащат СКЪПИЯ ток на ВЕИ!

3евзек

Защо лъжеш бе? Литият е 25-ият най-разпространен елемент в земанта кора, единственият проблем е в икономическата изгода. Оценката е, че в окенската вода има над 200 миларда тона, обаче към момента няма рентабилен начин за добива му.

но за момента няма рентабилен начин за добиването му;)Да се смее ли човек,да плаче ли?Май второто,че капацитети като теб ни управляват...и резултатите са видими,даже и осезаеми...

Глупости. По 2000км на ден ли ще минаваш, че да ти трябват някакви мощности в пъти по-големи от сегашните. Направи сметка колко ток харчи бизнеса и колко домакинствата, колко километра изминават средно автомобилите и ще видиш че ще е нужен в някакъв изключително лош случай около 10% повече ток. Не в пъти както си мислиш.

Ако има достатъчно ток на ниска цена. Но в Германия призовават гражданите да не светят елхи и еленчена в градината ?! Извода направете сами. Иединпекат предвиди хляба да стигне 10 евро. Значикиловата може и да е няколко евро...С безплатен елекромобил в гаража е като...

Ало, PEYTSCH-оригинал, троле наш, Цените на фотоволтаичните панели към момента са околко 500 евро за киловат, който за година произвежда над мегаватчас. С няколко евро за киловатчас инвестицията се изплаща за има няма 5 месеца. Ако навремето комунизмът те беше научил на математика както трябва, сега нямаше да плямпаш такива глупости, освен ако си трол.

Мдаааа.... Лаик си ми ти... Зевзек, но неосведомен. Да те светна, че 500 евро на киловат са най-скъпите СИСТЕМИ за фотоволтаичен ток. Самите фотоволтаици са многократно по-евтини. Ако си закупиш сам частите и си ги монтираш, за 8-10 години ще се изплатят. Но я да те питам, ако живееш в планината, след четири-пет дневна буря /ток йок/ се наложи да се евакуираш с велосипеда ли ще бягаш? Акъл имаш само да не паднеш, като ходиш!

А инветторите? А акумулаторите ? А цената за кабели , конектори , монтаж , обслужване , ремонти ? Колко е животът на всичко това? И тъкмо като се изплати , хоп- трябва да се купи нов панел и инветтор.

3евзек

Ало, 4321, троле наш, Ами ако живееш в планината и след 4-5 дни буря (ток йок) се наложи да се евакуираш, но безниностанцията не работи, с хелккоптера ли ще бягаш? Електрическия ще го зареждам по нанадолнището на същата планина. Бензиновия с изпикан бензин ли ще го караш? Ами ако за нещастие пикеш само дизел? Така че недей да изтъкваш само недостатъците, пропускайки нарочно предимствата! С 500 евро имах предвид цена за цялостно изграждане - инвертори, кабели, монтаж...

3евзек

Г-н Хм..., Панелите масово са с по 25 години гаранция и ще са се изплатили тройно или петорно, когато настъпи краят на официалния им експлоатационен срок, след който пак ще продължават да дават по над 70% от първоначалната си мощност. А зашо не и двадесетократно, ако се случи онова, което сте тръгнали да разправяте. Инверторите са относително евтини. За 30 години хората пишат в сметките и поне един монтаж/демонтаж за евентуален ремонт на покрива и пак им излиза на сметка. Но нищо де... продължавайте, ще има повече за мен и ще ми го осигурите без да съм ви платил нищо.

Що не питаш някой , който има подобна електроцентрала, за да получиш информация от първа ръка ? 25 години НЕ е гаранцията , това просто е очакваното врем на експлоатация. С колко спада добивът всяка година , знаеш ли ? Колко ток дават пшанелите след 10 години също не знаеш, а след 20 май никой още не знае. Като ви пуснат една въдичка зелените идиоти, и вие кълвете на гола кука

То 35 година ще сме на магарета!

:)

След надуваемите кукли и виртуалната реалност, електрическите магарета са логичен еволюционен ход...

_stankow

Електрически какви - пълни или хибриди ? Ако е само пълни електрически - непостижима цел. Ако е хибриди - може да заемат значителен дял. До 1/2 от произвежданите автомобили. Но едва ли.

Господине, ЕС определя политики, политиката да се смеят старите ДВГ с електрически вече е решено да се провежда. Целта е пълна замяна на ДВГ с електрички, което на вашето ниво означава да си бракувате дъртия ДВГ таралясник, да го предадете за рециклиране и да си купите електричка. Вие сте европейски гражданин и европейските цели са и ваши цели. Дари са постижими вече си е лично ваш проблем ако желаете да се возите на индивидуално ППС ще намерите начин да я постигнете! Ако не - на рейса, електрическия, разбира се!

Никой не ни пита - като спрат дизела и бензина и газта, а политиката е такава ...

Още едно доказателство, че либералите трябва да бъдат бити и изгонени от нашите земи

Въпросът не е дали е постижима или не. Въпросът е защо се продължава тази лицемерна заблуда на световно ниво. Електрическите коли са доста по вредни ,а и тока с който вървят не пада просто от небето. За вредността на нетрайните батерии пък да не говорим. Електрическите коли още не са навлязли на пазара напълно но за сметка на това вече има гигантски авто гробища за такива коли и батериите им и вредата им е все едно си в Чернобил. Но няма нищо от телевизора диктуват и от стадото се очаква да каже бееее и да изпълнява. Както и да е човечеството както е тръгнало и без това ще се затрием доста преди това ше се напукаме с едни нюкове и ще стане една такава хубава циганска сватба на световно равнище

Защо лъжеш бе? Батериите, които са неизползваеми за автомобили могат да се използват още дълги години за цели с по-малки енергийни изисквания, примерно домакински. И за твое сведение... почти всичката енергия, която към момента се намира в петролни и газови залежи, някога е паднала от небето, само че още не го зняаеш.

Не си запознат заблудена душо.Не коментирай.

Немското правителство призова немските производители на коли да станат независими от Китай. Отговоре беше : Как, като ние нямаме суровини за батерии? Произвеждаме батерии в Китай.

Какво ще правим с батериите като станат негодни. Да се иска официално становище на ЕС могат ли въобще да се рециклират и на каква цена за климата. И да посочат технологията на рециклиране!

Няма електропреносна мрежа, която да издържи натоварването за зареждането на всички електромбили. Забравете.

Най-постижимата цел за ЕС, с уговорката, че ще просъществува дотогава, защото не е никак сигурно, е "САМО ДЖЕНДЪРИ И ТРОЛЕРАСТИ В ЕС СЛЕД 2035г"... Да.

За елекрическа пластмасова каруца когато слънцето изгрее от запад.

Или когато литър дизел стане 100 евро?

Ако литър дизел е 100 евро, нали се сещаш, че токът няма да е особено по-евтин...

3евзек

Ако литър дизел е 100 евро и токът не е много по-евтин, то 10 киловата електрически панели на покрива ще струват колкото две зареждания на дизеловия резервоар. И това само ако китайците не са започнали да ги продават за по 1 лев. Само ти няма да си се усетил.

Е дай малко от тази свободна енергия .!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ти представа имаш ли за какво говориш .????????????????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Електрически автомобили- пълна простотия!!!! Бъдещето е на така наречената "свободна енергия"!!!!!! Огромните икономически конгломерати се страхуват от тази енергия- ЗАЩОТО НЕ са в състояние да я ПРОДАВАТ!!!!

Подозирам, че с това напразно разхищение на скъпоструващи руди, и суровини, щот някой си е въобразил, че колите могат да станат смартфони с колела, ще се стигне до там, че няма да има кабел в магазина, да си свържеш нещо дребно в къщи, или ще е на безумна цена. За проблема с отдалечените места - това дори не подлежи на коментар. Всичко е, за да бъдат хората лишени от евтина и достъпна мобилност, под благовидна маска. В един момент дизелова кола, от старата генерация, с класическо ГНП, и механични дюзи, ще струва теглото си в злато. Това е двигател, който НЯМА нужда от ток, за да работи, реално гори почти всичко, което може да послужи като вид гориво.

Тя целта е хубава, но първо трябва да се постигнат други цели: 1. По-голям дял на произведената зелена енергия. Ако електричеството за тия коли е произведено от фосилни горива, преходът е безсмислен. 2. Производство на достатъчно електромобили. В момента има няколко марки, които произвеждат по един-два модела (с изключение на Tesla), но все имат някакви проблеми. Това е свързано и с достъпността - в момента цените са прекалено височки за масовият купувач. 3. Зелени батерии. Производството на батериите за тези автомобили в момента е свързано със страшни отрови. Рециклирането им също. Да не говорим за надеждността и безопасността им. 4. Увеличаване на пробега с едно зареждане. Като цяло той не е малък в момента, но зависи от марката и модела. 5. Намаляване на времето за зареждане. Колите с ДВГ все още имат предимството, че пълненето на резервоара става за 2-3 минути. При електромобилите това не е така. 6. Изграждане на инфраструктура. Зарядни станции трябва да има на всеки паркинг. Ако няма къде да спреш и (бързо) да заредиш, електромобилът си е главоболие. Та така, докато не се решат тия проблеми и докато експлоатацията на електромобили не стане еквивалентна на автомобилите с ДВГ, тези цели ще си останат непостижими благопожелания на хартия и само като гръмки лозунги.

бла-бла-бла....нищо не разбираш...банални глупости си написал... - производството на електрически коли, и особено на батерии, силно замърсява природата. - не е решен въпроса с рециклирането на батериите - кобалтът за батериите се копае в мините от деца

.. и като стане 2034 рязко ще отложат за 2050 или 2070.. само тъпотии плямпат симулирайки, че нещо работят

Тва е некъф див комунизъм и ще свърши като другия - с технологична катастрофа

Аз също без да съм специалист си задавам тези въпроси, не трябва ли първо да се създадат източниците на зелена и евтина енергия,да се доразвият електрическите автомобили,да поевтинеят в конкуренция с тези с ДВГ и след това по естествен път ще се наложат на пазара....но не и насила,със закони.

И как на неграмотния Ганьо ще го наложиш ?! Ганьо е готов да даде 10 хил са Мерц , БМВ или Ауди на 10-15г вместо за нова кола !

Ганьо е повече беден, отколкото неграмотен. Затова ги кара тия морги.

Ганьо е хитрец като Андрешко и затова е беден !

Ганьо пише безсмислени коментари по форумите. Той не мрази другите толкова, колкото себе си.

За съжаление обаче, тенденцията отдавна не е "по естествен път", а само "насила"...

ㅤ

Продажбата на портативни бензинови генератори рязко ще скочи. И да ти еbа и екологията после! :)

Шелките дето го управляват този "съюз" първо да се погрижат самия него да го има , пък писле да мислят за автомобилите

А ще бъдем най-екологични, направо ако се деиндустриализираме рязко и се върнем в средните векове! Така всеки ще са доволни, а еколози, псевдо-демократи, джендъри и всякаква друга измет просто няма да има, защото ще станат излишни...

Статията е писана от няйви ПСЕВДО разбирали. Ако има електро коли КЪДЕ ще се ЗАРЕЖДАТ. НЯНА ЗДРАВИ ЖИЦИ. достатъчно ток. А и ток от въглища не е чист а тока от фотоволтайци е скъп. Коли 2050.

ㅤ

През 2035 ЕС ще е престанал да съществува преди 10 години.

Постижимс е ,как да не е постижима след като управляващите в ЕС обслужват корпоративни интереси. Гласуват закони и налагат стоки в полза на компаниите за които работят а ние плащаме !

Зарядните стават платени - Кауфланд 90 ст на киловат. 15кв за 100 км = 14 лв/100км=4,5л бензин / 100 км И да - може да зареждаш все още в къщи на нощна тарифа за 15 ст/кв, но не всеки има гараж, а и скоро цената за домакинствата ще стане като за бизнеса. Та ако искат да минем на електрички - то ЕС трябва да финансира поне разликата в цената - около 25 000 лв

Като гледам, на къде са тръгнали нещата, по-скоро през 2035, ще се наложи да яздим коне и да караме каруци!

И това не става. Първо искат овес, а овесът е в Русия. Второ подценявате проблемите, които ще ви създадат агенцията по храните, ветеринарните служби, районните здравни инспекции, финансовите инспекции, които ще се позаитересуват откъде имате пари за кон, фураж, конюшня и аксесоари, да не говорим за допълнителните проблеми, които ще си навлечетес талигите ако ви е страх да яздите - технически преглед, сертифицирани ремонти, лицензирани производители .... в ЕС сме все пак, моля да не го забравяте

значи, логично трябва да се спасяваме навреме и да напуснем потъващия ЕС-кораб навреме... Поне, няма да ни е за пръв път! ;-)

Странно е, защо все пак никой не споменава основния проблем - създаване на адекватна инфраструктура за зареждане на тези автомобили? И една утопична картина - как точно и къде точно, хората живеещи в големите столични квартали, като Дружба, Надежда, Люлин и Младост ще си зареждат еко-возилата?! Явно Идиотията и липсата на всякаква връзка с главния мозък, здраво са налегнали екзалтираните малоумници от ЕК... ЕС здраво реже клона на който седи и това е най-обезкуражителната тенденция обладала стария континент. Жалко... Жалко за всички нас!

Това е илюзия. Няма толкова литий за акумулаторите ...

Моята 25 годишна Астра ми е екстра!