Коментари - Само електрически автомобили в ЕС след 2035 г. – постижима или непостижима цел? | dnes.dir.bg
назад

Само електрически автомобили в ЕС след 2035 г. – постижима или непостижима цел?

Новият епизод от поредицата на Euranet Plus

Обратно в новината
| Автор: Илияна Типова

Коментари - Само електрически автомобили в ЕС след 2035 г. – постижима или непостижима цел? | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Това е абсурдна цел. На този етап са много по-скъпи, с малък преход. От икономична гледна точка също не са конкурентни и са на нивото на автомобил с газова уредба. Държавите трявба да направят много солидна отстъпка от данъци или дори да субсидират закупуването на такъв автомобил с не по-малко от половината му цена, за да ме принудят да си закупя такъв втора употреба. За чисто нов въобще дори не си мисля.

С тези цени на тока, да ама не!

зелените либерасти ше бъдан изменети от политическата власт чрез хойната и хиперинэлацията. и край със ел.ведоразуменията. сичко ше стане пак двг или нещо друго, но ел.технволожията е ПОБЕДЕНА през далечната 1901-ва година. и нема да възкръснеы!

Постижима е. Но ще требват доста терминали за танкери с ток от САЩ.

Глупости на търкалета ! Няма гъстота на зарядните станции, няма източници на ток, няма толкова дебели кабели за да поемат новото натоварване, няма технически прогрес за ускоряване на зареждането, няма метали за производство на батерии, които да не лежат в страни с политически риск. Абе вие добре ли сте, това са измишльотини на едни номенклатурчици, които 2035 год. ще си цоцат тлъстите пенсии,а тия които са ги сменили просто ще отменят, защото нямат друг избор.

Не! В България има още 50 години да се купуват "ако знаеш как върви" трошки с дизелови двигатели!

И от Индия. Те ще си увеличат тецовете на въглища с 25 % до 2030 г.

"Само електрически автомобили в ЕС след 2035 г. – постижима или непостижима цел?" Труден въпрос. Зависи колко държави ще са останали в ЕС. Една или две?

Субсидия за втора употреба няма да има никога. То така един автомобил може да бъде препродаван 10 пъти и само да цоца субсидии. Освен това за субсидии лобират главно производителите за да си пласират продукцията. Тях втората употреба не ги грее.

Демек новия фнос у нас ще бъде към 2085г.

Може. Но трябват едни леки промени в няколко фундаментални физични закона.

Не знам дали е постижима цел или не, но определено консумацията на ток ще расте. А "Боко гьола" да хване да се разстреля някъде и да ни отърве от неговата простотия и крадливост. Просто акъла не ми го побира колко много гласове ще спечели и на тия избори тоя тъпанар!!

На планетата Земя няма граници на държави, континенти и идеологии. Та, защо Европа ограничава, а целия останал свят си джътка и ще си джътка с пушиляците? В Европа е пълно с кретени, за това! И, откъде толкова ток, при положение, че се спират въглищни и атомни електроцентрали? Не ми се пише повече. Идиоти...

Шиваните еврозелки искат да направят собствеността на кола лукс. Естествено, какъв съвпъдък с целите на Световния икономически форум и Швабб. Напред, о граждани, към светлия Резет.

За да стане това, трябва да се отворят всички ТЕЦ-ове и да се направят още. Плюс АЕЦ. И пак може да не стане щото не знам дали ще има толко вългища и уран. Някой по-грамотен да сметне

Че те и при соца колите бяха лукс бе

Ако ми я подарят, няма да я върна!

Както каза един умен човек в някакво предаване ( за пръв път чух такова изказване) : Какъв е смисълът в центъра на София да вървят само ел. коли, а на 8-9 км от там да димят с гъст пушек централи за производство на ток? Сбъркани хора чертаят сбъркана политика, макар че основният им лозунг е, че пазарът определя, че търсенето определя, че цената определя. Какво търсене, като ти налагат всичко без избор, всички в "Матрицата" за кеф на Лайняната урсула , на Улавия Шолц и на останалите

втора употреба електромобил е нон сенс. Само износването на батерията ще ти е достатъчно да се гръмнеш на дълги растояния. А нова батерия струва колкото автомобила :)

Е тя субсидията откъде идва? От държавата, т.е. от нашите данъци. Ако ти не си готов да си купиш електромобил, защото не е изгодно, каква е файдата държавата да харчи данъците за същото? Като се тегли чертат няма да е по-изгодно -- субсидията за електромобил означава по-малко пари за други неща като образование, здравеопазване, инфраструктура и т.н.

удрям ти плюсче, понеже сумира Евросъюза с едно изречение! СОЦ! :)

Смисълът е да си купиш тесла за 100 000.

В момента в ЕС има 260 милиона автомобила. Може ли, някой, който разбира да изчисли, колко ток трябва за тези тротинетки? Аз се опитах, но акъла не ми го побра!

по-скоро 150 000. А скоро и повече, с тоя курс на долара и липсващи компоненти на пазарите.

Да, и режим на тока зимата, ще е чудно. В Калифорния буквално ден след като приеха подобен закон за спиране на колите с вътрешно горене до 2030 година, помолиха гражданите да не си зареждат електричките в мрежата, че имало опасност от липса на ток и режими. С фото панели и вятър няма индустрия. Брюкселските зелки корумпирани нарочно не приемат ядрената енергетика като зелена, щото лобистите им дават пари да говорят друго.

Свиквай.

До толкова постижимо , колкото заплатите в България станат такива каквито са в Германия

Там е работата, в името на зелената мафия минаваме към комунизъм на стероиди, технокрация, дето централизираната власт ще разпределя енергия, храна, всичко. Такива са и плановете на елита дето си ги говори в Давос всяка година, те качват клипове с дискусиите, но на овцете не им се гледа.

Няма невъзможни неща ! И това ще доведе до модернизация на мотопарка на българина и бай Ганьо няма да може да се прави на майстор пред блока !

С темпото с което ЕС се занимава по темата е абсолютно непостижима цел! От две три години на ред гласуват всякакви промени за зелени източници и въпреки това и програмите за иновации едва 5-7 частни фирми са се възползвали от зелените източници. Нито една страна на територията на ЕС не е започнала мащабни проекти за зелена енергия. Тъй че от къде ще я има тази енергия за зареждането на всичките тези ел. коли? И второ: трябва цялата електропреносна система във всеки един град, във всяка една нация да се обнови от край до край. Иначе електропреносната система няма да издържи на натоварването и в големите градове ще има повече прекъсване на тока от колкото в нашите села! Преди две седмици управниците на Калифорния призоваха гражданите си които имат ел. коли да не ги зареждат защото електропреносната им система били на ръбът от пълно претоварване. Та трябва нови източници които да са на зелена енергия и еквивалент на АЕЦ, пълно обновяваве на цялата ел. система и достъп до евтини ел. коли. Това първото и последното ще станат Изключително скъпо ако в един миг трябва да се засили производството им. Тъй че и до 2070 година няма да е постижимо. А ЕС в момента циври как Русия ненадежно им предоставя газът си, въпреки че до преди месец всички в ЕП твърдяха как са се напълно отказали от него!?! Но ей сега до 2035 ще сме изцяло на Х елемент. хахахаххахах

До 2035 политиката ще претърпи сериозни обрати. Това са почти 15г. Има много вода да изтече. Иначе, целта в ЕС да останат само Електромобили е неусъществима, но може след 2035г. да произвеждат само електромобили - което е по-изпълнимо. Следващия проблем на Ел. колите е нуждата от добра инфраструктура за зареждане, която в момента липсва.

И аз така си мислех за Лена

Абе ходили ли сте извън големите градове, там още се виждат коли от дълбокия соц на по над 40 годишни лади , москвичи, а вие след 10 години ел. автомобили, и как ще се зареждат, а още повече, как пенсионер с 400 лева пенсия да си купи ел. автомобил, който е примерно 50 хиляди ?!

къде я прочете тази лъжа ?!

ЕС правят ли разлика между пътнически, товарни, лекотоварни и тежкотоварни автомобили? Не, предпочитат да си ръсят глупостите и да си ръкопляскат като някакви сектанти.

Ако бяхме в реална пазарна икономика дето ни се обещаваше от ЕС, това щеше да има значение, ама в този съюз дето само ограничават и регулират няма начин. Тя за това и икономиката се свива, индустрията се изнася. Зелената политика на ЕС затрива съюза.

Все пак става дума за спиране на производството, а не за забрана на ДВГ.

Германия не е цяла европа,а и до тогава може за нама и евро съюз

Няма невъзможни неща!!!! И Българина пак ще си прави колата пред блока - Защото може и знае.

Явно за теб фирми като Тесла , Мерцедес и WAG са малки фирми !

Аз пък ви обещавам че не само на ток елвозила , но и ще бъдат на магнитна левитация ,ще хвърчат с 400 километра и водача ще бъде робот . Аха и сега за 1 час на морето.!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Тия чуват ли се какви ги приказват .!!!!!!!!!!!!!!!!!!! А тока откъде бе малоумници .??????????????!!!!!!!!!!!!!

Да бе ! Затова кара само таралясници от които капе масло и бензие ! МНого знае !

Той пенсионера с 400 лева пенсия не може да си купи и ДВГ автомобил, нито пък да го поддържа. Айде няма нужда от убийци по пътя с разпадащи се каруци. Притежаването на автомобил е лукс, а не изконно човешко право и идва на съответната цена. Като не ти е по джоба - не караш.

не е лъжа, И аз оня ден се чудишх, докато бях на Кауфланд, всички тия коли ако са електрички, къде ще има инфраструктура... 45 минути се мотах в магазина, като влизах една Тесла седеше и зареждаше, а вътре гледаха филми и висяха на смарфона, като излезнах - картинката беше същата. За мен лично това е ад - да вися някъде да зареждам 1 час, че да стигна. Със сегашните скорости на зареждане и технологии е абсурдно електролайното да бъде конкуренция на ДВГ. Ако ще Ауди е-трон да е, пак ще виси един час да зарежда...

Е , все пак съм учил за монтьор на електро и мотокари . Колкото и да има електроники... все нещичко поназнайвам.

Това е страшна измама Ел. автомобилите стават само за града и постоянно всяка вечер трябва да са включени да се зареждат, бързото зареждане вдига заряда на батерията за 30 минути с 20 процента, батерията пада много бързо ако се кара със скорост над 80 км.вчас , технологията е известна още 20 години на 20 век но зарязана защото се оказва че батериите са много тежки и с много малък живот след 100 години положението е същото една малка кола тежи по 3 тона , докато тази на бензин е 800 килограма, живота на батериите е максимум 8 години като на втората година е загубила 10 процента от полезния си заряд

До 2035 ЕС няма да има

И къде ще се карат? Там където казвате пътищата стават само за левитиращи коли

Щото е на аванта, затова дремят.

ама те като ги спрат от производство след няколко години и поддръжката им ще спре, демек всички ще са принудени да карат скъпи ел. коли, а то не само пенсионерите, ами и младите хора също нямат такива пари, да не говорим че 50 к даже е оптимистично, може и над 100 к да не можеш да вземеш даже втора ръка ел. кола !