Рановски: Ще внесем в парламента задължително колани за всички автобуси
Автобусите произведени преди 2006-а година, нямат задължение за монтиране на обезопасителни колани
Обратно в новинатаКоментари - Рановски: Ще внесем в парламента задължително колани за всички автобуси | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
А (нерегистриран)
Слуша отдавна тоя тъпак и до сега не съм чул да каже нещо смислено. Не се учудвам на многото катастрофи в България, след като контрола е поверен на подобни идиоти. Не стига, че в КАТ не се справи, но след пенсионирането си оглавява ДАИ! Ужас!
PP (нерегистриран)
Отбиване на номера.Освен всичко останало трябва да се повиши качеството на подготовка на водачите и стриктен контрол на тяхната дисциплина.
Stanko (нерегистриран)
Разбира се.това е решение.
123456 (нерегистриран)
След дъжд качулка Колко тежки катастрофи трябваше да станат, за да го въведете това тъпо правило. А дано сега намалеят
проекто рекетиран (нерегистриран)
Предлагам промяна в закон за МВР , след 10 години носене на фуражка задължително да се ходи на тест за интелигентност и зависимост от рушвети, каквито на г-н Ненахрановски му се полагат!!! След като видяхме резултата от ежемесечните промени на Закона за движение по пътищата в драстично увеличение на жертвите - тоя Храновски трябваше да иде в санитар в някоя болница да помага на жертвите от катастрофите, а не да продължава да дава акъл по медийте как да се рекетират българските граждани!!!! Утре господина може да реши и задължителни спасителни жилетки да има в автобусите щото някои пътища минават покрай реки и мостове!!!
Hex (нерегистриран)
Това го казвате след всяка катастрофа. А после лазите на колене пред превозвачите.
Dell (нерегистриран)
А кражбите от ремонтите и некадърните изпълнения? Или коланите са виновни ?
местен и свестен (нерегистриран)
......и каква файда от коланите?!?При леките коли като ги има ,да не са намалели жертвите.Същата работа и като включените фарове през деня.Може ли да ми каже някой,каква беше ползата от това.Други са причините и всички ги знаем кои са,но КАТ и държавните органи се правят на ударени!
d (нерегистриран)
Точно в този случай коланите май-нямаше да помогнат. Имало 40 см. от пода до смачкания таван! Проблемите са коренно различни-лоши съществуващи пътища, лоши ремонтирани пътища с най-ниско качество асфалт,маркировка и осигурителни съоръжения, струващи 10 пъти повече от реалната им стойност и всичко това за да има за комисионни и кражби! Същите тези пътища след 1-2 години са пълни с кръпки,пукнатини и са отново за основен ремонт. Понеже фирмите са на "нашите" не се закачат за гаранционно подържане и се чакат 8-10 години да мине гаранцията за да се ремонтират наново пак със същото качество! Това е положението. На АМ Хемус един мост с дължина 50 м. вече половин година се ремонтира а е още на начален етап-пак една бездънна яма за пари а тапите заради това са с по 4-5 километра.....отново предпоставка за катастрофа.....положението е куче влачи диря няма.....
АНГЕЛИТЕ ОТ ЛИМП: (нерегистриран)
Имаше такава трагедия, забраниха на училищни автобуси да правят превози през нощта, но се обади един фактор и УЧИЛИЩНИ АВТОБУСИ ДОКАРАХА КОНТРАПРОТЕСТИРАЩИ ОТ БАНСКО В СОФИЯ ПРЕЗ НОЩТА! ДОКАТО НЯМА ЗАКОНИ В ИСТИНСКИЯ СМИСЪЛ, ВСЯКО ДРУГО ДЕЙСТВИЕ НЯМА СМИСЪЛ!
ЕГАТО ДЪРЖАВАТА: (нерегистриран)
Липсата на контрол върху качеството на пътя се прехвърля на хората. Всички проблеми на държавата се прехвърлят върху хората!
dido (нерегистриран)
Поредната глупост.Кой луд ще си слага колан с часове в автобуса.Ами екскурзии зад граница и т.н.Ако го направят,спирам да ползвам такъв вид транспорт.Ти падни в такава пропаст и чакай колана да те спаси.Въведете контрол при ремонта на пътищата.Спрете да крадете,господа управляващи!
Stanko (нерегистриран)
Пътищата в България са в лошо състояния а също така и пунктовете за ГТП.Една африканска страна имаше същия проблем,вкара немците и лицензира всички пунктове и в момента е много по трудно да се мине техните преглед там отколкото в България.Катастрофите пи технически причини намалява.И освен това в България се кара много бързо и няма контрол.
А в (нерегистриран)
Самолета що не мрънкаш а ги слагаш бе льольо
Кой (нерегистриран)
А кой ще внесе закон който да накара полицията най после да работи!?
Гост (нерегистриран)
Причината е същата, като причината да направят макс скорост на магистралата 140км/ч - Бойко Борисов и в частност авера му Вальо Златев.
До кога (нерегистриран)
Задължително,това,задължително онова,пълен хаос ....реки от кръв по пътищата а в КАТ ,живот си живеят.
Ал (нерегистриран)
Льольо, колан в самолета се слага само при излитане и кацане
Л77 (нерегистриран)
Решението е в обвързването на заплатите на отговорните институции със смъртността, ранените и броя на катастрофите. Отделно от това финансови ревизии на доходите и имуществата на служителите на КАТ, като се започне от ръководството им. Стоят двигат рамене и търсят вината навсякъде, но не и при тях. Такива са и препоръките им - винаги към други институции, но не и за тяхната работа и резултати
Хмм (нерегистриран)
И вече хората ще оцеляват и при най-лошите пътища, защото са с колан.
Ал (нерегистриран)
Оправете пътищата! Не сме на луната, че да навличаме скафандри за да пътуваме! Ако пътната настилка беше качествена и гумите зацепват, тази трагедия нямаше да се случи! Крадете от пътищата милиарди, а после трябва колани и каски да си слагаме като пътуваме!
Stenly (нерегистриран)
Пътищата ремонтирани некачественно , 50% от парите откраднати от близки на управляващите . Каране с превишена скорокт , липса на контрол и корупция по пътищата (КАТ) . Сега коланите виновни. Ще приемем в парламента , ще направим в парламента и така нататък . Блаженни са вярващите!
Авиатор (нерегистриран)
Обществените поръчки са корумпирани. Основен показател е ниската цена. Затова печелят само фирми на Божков и на Златев, а няма чуждестранни. ТРЕЙС е собственост на Божков. Шефът на ТРЕЙС - Николай Михайлов трябва да е в затвора, защото не е направил задължителните по договор и предписания на АПИ ремонти.
да (нерегистриран)
Навсякъде, където съм се возил в междуградски автобуси по белия свят пътниците се возят с колани и не правят драма от това. Същото е и с дневните светлини или си мислите, че българите са толкова важни, че вече заради тях произвеждат колите с дневни светлини? Но, умствения багаж на българина е прекалено ограничен, за да схване какви са действителните ползи от това. Всички тези мерки са намаляване на риск. Не значи, че ще те спасят 100%, но дори 3% да намалят риска, кое е по-добре, да го направиш или да си мреш на ината, понеже са те задължили да направиш нещо?
Хмм (нерегистриран)
Как да стане, ако си свърщи работата, от най-високо ниво се упражнява натиск при "особен" засегнат.
гражданин (нерегистриран)
тоеа включеа ли автобусите от градския транспорт, че ми е интересно правостоящите къде ще да им коланите. На панталоните? А жените с панталон ли трябва да ходят за да имат колани. Ей тия са от идиот нагоре. С конкурс ли ги избират? Ама от правителство което беше взело решение да намали броя на завоите по пътищата какво може да се очаква?
да (нерегистриран)
А как ще спрете корупцията, която е в основата на контрола на всичко - превозни средства, пътища, ... Всички обществени поръчки са мърляво изпълнени от евтини подизпълнители с евтини материали.
гражданин (нерегистриран)
В Япония дневните светлини са ЗАБРАНЕНИ. Или мислиш че те са глупави и не разбират? Вякокои страни от ЕС също са забранени.
az (нерегистриран)
А този дали би се возил 8 часа само с 20 мин почивка вързан с колан ?!? Ще ми се да го видя как ще издържи!!!!!
ъъъ (нерегистриран)
НА много полицаи им падат фуражките от силен вятър. Да се въведе задължителна каишка, тъкмо ще им прибира гушата.
Пак измами! (нерегистриран)
Стига с тези колани! Правете нещо по същество, нещо полезно! С € 23 милиона може да се ремонтират качествено десет пъти повече пътища. И да останат пари за полезна работа по безопасността. А сега едни пари са прибрани от едни хора, които са подарили част от тях във вид на комисиони на ръководни държавни чиновници, а трагедията по пътищата ще остане и ще съществува и след задължителните колани...
ъъъ (нерегистриран)
Фуражката е част от униформата, не трябва да се допуска свалянето и по време на служба. Особено на официални мероприятия. Така главата изстива и ражда подобни безумия.
xXx (нерегистриран)
Ето за това жертвите на пътя няма да намаляват - след подобна трагедия, вместо да се прокарат адекватни мерки и наказания за основната причина, се предлагат напълно безсмислени и тъпи решения, които само ще засилят корупцията.
Joko (нерегистриран)
Рановски и ти си един некадърник както останалите управляващи.
Кънчо (нерегистриран)
Ще внесем задължително в парламента..... - няма да ви стигне мястото за внасяне на всички колани.
j (нерегистриран)
То ще въведете да има колани ама ако няма проверки и глоби никой пак няма да ги слага.
убавци (нерегистриран)
фиу-фиу . И въздушни възглавници за всяко място. Или това при следващия инцидент ?
44magnum (нерегистриран)
И като внесеш в парламента задължителни колани и ще оправиш положението...смешници!..:)
глупака е много забавен кога не се относи до трагедии (нерегистриран)
Що не внесете в Парламента , опаковане на пасажерите в това фолио дето му викат ''пуканки''
А задължително добро (нерегистриран)
качество на пътищата ще внесете ли в парламента?
Антон (нерегистриран)
Пак задължения към шофьри и фирми. Калинките в герп се опитват да компенсират пропуските си единствено със задължения. А нещо отговорност на държавния служител кога ще се търси, особено на такива причинили смъртта на доста хора.
не мой сос лошо (нерегистриран)
Аааааа , не така , требе да си краднеме.
44magnum (нерегистриран)
Вие внасяте отпускат средства и Вие краднете та пушек се вдига и трагедийте продължават!Трябва съвест при изпълнението на всяка една работа,дали си асвалтаджия или шофьор,или какъвто и да си,а съвест и отговорност в това племе НЕМА!
Безценно (нерегистриран)
ВСИЧКИ АВТОБУСИ, разбира се, ВСИЧКИ без изключение! Особено ГРАДСКИТЕ автобуси, особено в София! За правостоящите - специални колани през чатала, фиксирани към тавана, с опция и към стените! Фандъкова, за изпълнение!
Е И (нерегистриран)
Това ще помогне ли когато фирмата изпълнител е безотговорна и още по-безотговорни чиновници и служители приемат изпълнението на ремонта на съответната пътна отсечка?
!! (нерегистриран)
Свети Петър няма да приема без колан!
k (нерегистриран)
Да ги бяхте внесли още на предната катастрофа, но съм спокоен, сега както сте обещали, като се гътнат още 3-4 автобуса, може и да станата нещата. В цяла европа се карат и по-стари автобуси, но законите ги задължиха да им монтират колани. Иначе не могат да работят. И хората си наслагаха колани в автобусите и си карат. И междудругото, а свалиш колана, а светка лампа при шофьора и той спира и прави забележка. Лично съм го видял в Лондон. Свалих колана за да се наместя и след малко шофьора каза по радиото да си поставим коланите и че не може така да пътува.
Много малумно (нерегистриран)
Ще ги спасят ли коланите при това положение.А защо е приет пътя без забележки,а ужасно много катастрофи.Пътя е бил като езеро,вижте наклона ,НЕКАЧЕСТВЕНО СТРОИТЕЛСТВО,НО НА ТОЗИ ПРОБЛЕМ НИКОЙ НЕ ОБРЪЩА ВНИМАНИЕ,ВАЖНО Е ПАРИ ДА ПАДАТ ОТ АСВАЛТА,А ПРОЕКТАНТА Е ВИНОВЕН СЪЩО,А НЕ САМО ВИНАТА ДА Е НА ШОФЬОРА.Държавата е безсилна пред фирмите мафиотски.
питане (нерегистриран)
Рановски , коланите ще спрат ли падането на автобуса от скапания път и бутафорните мантинели ? Защо биете самара , а МАГАРЕТО ?
и ОЩЕ (нерегистриран)
За систуацията в БГ - трябват парашути и катапулти под седалките! Само с колан от 100-200 м пропаст, не става.
НАЙ
Атентат срещу премиера на Словакия, простреляха няколко пъти Фицо
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
Издъхна Кървавата Ваня, поръчала убийствата на роднини заради голямо наследство
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
И след часове в операционната Роберт Фицо се бори за живот
Писател опозиционер е стрелял по Фицо. Какво знаем за атентата срещу премиера на Словакия
Атентат срещу премиера на Словакия, простреляха няколко пъти Фицо
Путин заздравява стратегическата връзка със Си, вижте как беше посрещнат (видео)
Иван Кръстев: Живеем в предвоенно време и всички представи за нашата сигурност вече не важат
Захарова: Русия ще третира чуждите наемници и оръжия в Украйна като легитимни военни цели