Рановски: Ще внесем в парламента задължително колани за всички автобуси

Автобусите произведени преди 2006-а година, нямат задължение за монтиране на обезопасителни колани

Обратно в новината

Коментари - Рановски: Ще внесем в парламента задължително колани за всички автобуси | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Мамини калинки, султанки, цецки ...... ! Край нямате! Некадърници!

Фуражкин ти ли ще платиш масрафа?!, Това предложение е все едно да въведеш задължение всички леки коли да си сложат по 8 еърбега или ABS !!!!

Кратунковец ! Само от фирмата производител, могат да кажат къде да се закрепят коланите и само те могат да дадат разрешение, ако изобщо е подходящо да има колани. Всички приказки в момента са врели-некипели.... и на некомпетентни капацитети !

За систуацията в БГ - трябват парашути и катапулти под седалките! Само с колан от 100-200 м пропаст, не става.

Рановски , коланите ще спрат ли падането на автобуса от скапания път и бутафорните мантинели ? Защо биете самара , а МАГАРЕТО ?

Да ги бяхте внесли още на предната катастрофа, но съм спокоен, сега както сте обещали, като се гътнат още 3-4 автобуса, може и да станата нещата. В цяла европа се карат и по-стари автобуси, но законите ги задължиха да им монтират колани. Иначе не могат да работят. И хората си наслагаха колани в автобусите и си карат. И междудругото, а свалиш колана, а светка лампа при шофьора и той спира и прави забележка. Лично съм го видял в Лондон. Свалих колана за да се наместя и след малко шофьора каза по радиото да си поставим коланите и че не може така да пътува.

Свети Петър няма да приема без колан!

Това ще помогне ли когато фирмата изпълнител е безотговорна и още по-безотговорни чиновници и служители приемат изпълнението на ремонта на съответната пътна отсечка?

Ще ги спасят ли коланите при това положение.А защо е приет пътя без забележки,а ужасно много катастрофи.Пътя е бил като езеро,вижте наклона ,НЕКАЧЕСТВЕНО СТРОИТЕЛСТВО,НО НА ТОЗИ ПРОБЛЕМ НИКОЙ НЕ ОБРЪЩА ВНИМАНИЕ,ВАЖНО Е ПАРИ ДА ПАДАТ ОТ АСВАЛТА,А ПРОЕКТАНТА Е ВИНОВЕН СЪЩО,А НЕ САМО ВИНАТА ДА Е НА ШОФЬОРА.Държавата е безсилна пред фирмите мафиотски.

ВСИЧКИ АВТОБУСИ, разбира се, ВСИЧКИ без изключение! Особено ГРАДСКИТЕ автобуси, особено в София! За правостоящите - специални колани през чатала, фиксирани към тавана, с опция и към стените! Фандъкова, за изпълнение!

Вие внасяте отпускат средства и Вие краднете та пушек се вдига и трагедийте продължават!Трябва съвест при изпълнението на всяка една работа,дали си асвалтаджия или шофьор,или какъвто и да си,а съвест и отговорност в това племе НЕМА!

Пак задължения към шофьри и фирми. Калинките в герп се опитват да компенсират пропуските си единствено със задължения. А нещо отговорност на държавния служител кога ще се търси, особено на такива причинили смъртта на доста хора.

качество на пътищата ще внесете ли в парламента?

Аааааа , не така , требе да си краднеме.

Що не внесете в Парламента , опаковане на пасажерите в това фолио дето му викат ''пуканки''

И като внесеш в парламента задължителни колани и ще оправиш положението...смешници!..:)

фиу-фиу . И въздушни възглавници за всяко място. Или това при следващия инцидент ?

То ще въведете да има колани ама ако няма проверки и глоби никой пак няма да ги слага.

Ще внесем задължително в парламента..... - няма да ви стигне мястото за внасяне на всички колани.

Рановски и ти си един некадърник както останалите управляващи.

Ето за това жертвите на пътя няма да намаляват - след подобна трагедия, вместо да се прокарат адекватни мерки и наказания за основната причина, се предлагат напълно безсмислени и тъпи решения, които само ще засилят корупцията.

Фуражката е част от униформата, не трябва да се допуска свалянето и по време на служба. Особено на официални мероприятия. Така главата изстива и ражда подобни безумия.

Стига с тези колани! Правете нещо по същество, нещо полезно! С € 23 милиона може да се ремонтират качествено десет пъти повече пътища. И да останат пари за полезна работа по безопасността. А сега едни пари са прибрани от едни хора, които са подарили част от тях във вид на комисиони на ръководни държавни чиновници, а трагедията по пътищата ще остане и ще съществува и след задължителните колани...

НА много полицаи им падат фуражките от силен вятър. Да се въведе задължителна каишка, тъкмо ще им прибира гушата.

А този дали би се возил 8 часа само с 20 мин почивка вързан с колан ?!? Ще ми се да го видя как ще издържи!!!!!

А как ще спрете корупцията, която е в основата на контрола на всичко - превозни средства, пътища, ... Всички обществени поръчки са мърляво изпълнени от евтини подизпълнители с евтини материали.

тоеа включеа ли автобусите от градския транспорт, че ми е интересно правостоящите къде ще да им коланите. На панталоните? А жените с панталон ли трябва да ходят за да имат колани. Ей тия са от идиот нагоре. С конкурс ли ги избират? Ама от правителство което беше взело решение да намали броя на завоите по пътищата какво може да се очаква?

Навсякъде, където съм се возил в междуградски автобуси по белия свят пътниците се возят с колани и не правят драма от това. Същото е и с дневните светлини или си мислите, че българите са толкова важни, че вече заради тях произвеждат колите с дневни светлини? Но, умствения багаж на българина е прекалено ограничен, за да схване какви са действителните ползи от това. Всички тези мерки са намаляване на риск. Не значи, че ще те спасят 100%, но дори 3% да намалят риска, кое е по-добре, да го направиш или да си мреш на ината, понеже са те задължили да направиш нещо?

В Япония дневните светлини са ЗАБРАНЕНИ. Или мислиш че те са глупави и не разбират? Вякокои страни от ЕС също са забранени.

Обществените поръчки са корумпирани. Основен показател е ниската цена. Затова печелят само фирми на Божков и на Златев, а няма чуждестранни. ТРЕЙС е собственост на Божков. Шефът на ТРЕЙС - Николай Михайлов трябва да е в затвора, защото не е направил задължителните по договор и предписания на АПИ ремонти.

Пътищата ремонтирани некачественно , 50% от парите откраднати от близки на управляващите . Каране с превишена скорокт , липса на контрол и корупция по пътищата (КАТ) . Сега коланите виновни. Ще приемем в парламента , ще направим в парламента и така нататък . Блаженни са вярващите!

Оправете пътищата! Не сме на луната, че да навличаме скафандри за да пътуваме! Ако пътната настилка беше качествена и гумите зацепват, тази трагедия нямаше да се случи! Крадете от пътищата милиарди, а после трябва колани и каски да си слагаме като пътуваме!

И вече хората ще оцеляват и при най-лошите пътища, защото са с колан.

Решението е в обвързването на заплатите на отговорните институции със смъртността, ранените и броя на катастрофите. Отделно от това финансови ревизии на доходите и имуществата на служителите на КАТ, като се започне от ръководството им. Стоят двигат рамене и търсят вината навсякъде, но не и при тях. Такива са и препоръките им - винаги към други институции, но не и за тяхната работа и резултати

Задължително,това,задължително онова,пълен хаос ....реки от кръв по пътищата а в КАТ ,живот си живеят.

А кой ще внесе закон който да накара полицията най после да работи!?

Как да стане, ако си свърщи работата, от най-високо ниво се упражнява натиск при "особен" засегнат.

Пътищата в България са в лошо състояния а също така и пунктовете за ГТП.Една африканска страна имаше същия проблем,вкара немците и лицензира всички пунктове и в момента е много по трудно да се мине техните преглед там отколкото в България.Катастрофите пи технически причини намалява.И освен това в България се кара много бързо и няма контрол.

Поредната глупост.Кой луд ще си слага колан с часове в автобуса.Ами екскурзии зад граница и т.н.Ако го направят,спирам да ползвам такъв вид транспорт.Ти падни в такава пропаст и чакай колана да те спаси.Въведете контрол при ремонта на пътищата.Спрете да крадете,господа управляващи!

Самолета що не мрънкаш а ги слагаш бе льольо

Льольо, колан в самолета се слага само при излитане и кацане

Липсата на контрол върху качеството на пътя се прехвърля на хората. Всички проблеми на държавата се прехвърлят върху хората!

Имаше такава трагедия, забраниха на училищни автобуси да правят превози през нощта, но се обади един фактор и УЧИЛИЩНИ АВТОБУСИ ДОКАРАХА КОНТРАПРОТЕСТИРАЩИ ОТ БАНСКО В СОФИЯ ПРЕЗ НОЩТА! ДОКАТО НЯМА ЗАКОНИ В ИСТИНСКИЯ СМИСЪЛ, ВСЯКО ДРУГО ДЕЙСТВИЕ НЯМА СМИСЪЛ!

Точно в този случай коланите май-нямаше да помогнат. Имало 40 см. от пода до смачкания таван! Проблемите са коренно различни-лоши съществуващи пътища, лоши ремонтирани пътища с най-ниско качество асфалт,маркировка и осигурителни съоръжения, струващи 10 пъти повече от реалната им стойност и всичко това за да има за комисионни и кражби! Същите тези пътища след 1-2 години са пълни с кръпки,пукнатини и са отново за основен ремонт. Понеже фирмите са на "нашите" не се закачат за гаранционно подържане и се чакат 8-10 години да мине гаранцията за да се ремонтират наново пак със същото качество! Това е положението. На АМ Хемус един мост с дължина 50 м. вече половин година се ремонтира а е още на начален етап-пак една бездънна яма за пари а тапите заради това са с по 4-5 километра.....отново предпоставка за катастрофа.....положението е куче влачи диря няма.....

......и каква файда от коланите?!?При леките коли като ги има ,да не са намалели жертвите.Същата работа и като включените фарове през деня.Може ли да ми каже някой,каква беше ползата от това.Други са причините и всички ги знаем кои са,но КАТ и държавните органи се правят на ударени!

Причината е същата, като причината да направят макс скорост на магистралата 140км/ч - Бойко Борисов и в частност авера му Вальо Златев.

А кражбите от ремонтите и некадърните изпълнения? Или коланите са виновни ?

Това го казвате след всяка катастрофа. А после лазите на колене пред превозвачите.

Предлагам промяна в закон за МВР , след 10 години носене на фуражка задължително да се ходи на тест за интелигентност и зависимост от рушвети, каквито на г-н Ненахрановски му се полагат!!! След като видяхме резултата от ежемесечните промени на Закона за движение по пътищата в драстично увеличение на жертвите - тоя Храновски трябваше да иде в санитар в някоя болница да помага на жертвите от катастрофите, а не да продължава да дава акъл по медийте как да се рекетират българските граждани!!!! Утре господина може да реши и задължителни спасителни жилетки да има в автобусите щото някои пътища минават покрай реки и мостове!!!

След дъжд качулка Колко тежки катастрофи трябваше да станат, за да го въведете това тъпо правило. А дано сега намалеят

Разбира се.това е решение.

Отбиване на номера.Освен всичко останало трябва да се повиши качеството на подготовка на водачите и стриктен контрол на тяхната дисциплина.

Слуша отдавна тоя тъпак и до сега не съм чул да каже нещо смислено. Не се учудвам на многото катастрофи в България, след като контрола е поверен на подобни идиоти. Не стига, че в КАТ не се справи, но след пенсионирането си оглавява ДАИ! Ужас!