Рановски: Ще внесем в парламента задължително колани за всички автобуси
Автобусите произведени преди 2006-а година, нямат задължение за монтиране на обезопасителни колани
Обратно в новинатаКоментари - Рановски: Ще внесем в парламента задължително колани за всички автобуси | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
гневен (нерегистриран)
Мамини калинки, султанки, цецки ...... ! Край нямате! Некадърници!
LOMY (нерегистриран)
Фуражкин ти ли ще платиш масрафа?!, Това предложение е все едно да въведеш задължение всички леки коли да си сложат по 8 еърбега или ABS !!!!
dfgfcx (нерегистриран)
Кратунковец ! Само от фирмата производител, могат да кажат къде да се закрепят коланите и само те могат да дадат разрешение, ако изобщо е подходящо да има колани. Всички приказки в момента са врели-некипели.... и на некомпетентни капацитети !
и ОЩЕ (нерегистриран)
За систуацията в БГ - трябват парашути и катапулти под седалките! Само с колан от 100-200 м пропаст, не става.
питане (нерегистриран)
Рановски , коланите ще спрат ли падането на автобуса от скапания път и бутафорните мантинели ? Защо биете самара , а МАГАРЕТО ?
k (нерегистриран)
Да ги бяхте внесли още на предната катастрофа, но съм спокоен, сега както сте обещали, като се гътнат още 3-4 автобуса, може и да станата нещата. В цяла европа се карат и по-стари автобуси, но законите ги задължиха да им монтират колани. Иначе не могат да работят. И хората си наслагаха колани в автобусите и си карат. И междудругото, а свалиш колана, а светка лампа при шофьора и той спира и прави забележка. Лично съм го видял в Лондон. Свалих колана за да се наместя и след малко шофьора каза по радиото да си поставим коланите и че не може така да пътува.
!! (нерегистриран)
Свети Петър няма да приема без колан!
Е И (нерегистриран)
Това ще помогне ли когато фирмата изпълнител е безотговорна и още по-безотговорни чиновници и служители приемат изпълнението на ремонта на съответната пътна отсечка?
Много малумно (нерегистриран)
Ще ги спасят ли коланите при това положение.А защо е приет пътя без забележки,а ужасно много катастрофи.Пътя е бил като езеро,вижте наклона ,НЕКАЧЕСТВЕНО СТРОИТЕЛСТВО,НО НА ТОЗИ ПРОБЛЕМ НИКОЙ НЕ ОБРЪЩА ВНИМАНИЕ,ВАЖНО Е ПАРИ ДА ПАДАТ ОТ АСВАЛТА,А ПРОЕКТАНТА Е ВИНОВЕН СЪЩО,А НЕ САМО ВИНАТА ДА Е НА ШОФЬОРА.Държавата е безсилна пред фирмите мафиотски.
Безценно (нерегистриран)
ВСИЧКИ АВТОБУСИ, разбира се, ВСИЧКИ без изключение! Особено ГРАДСКИТЕ автобуси, особено в София! За правостоящите - специални колани през чатала, фиксирани към тавана, с опция и към стените! Фандъкова, за изпълнение!
44magnum (нерегистриран)
Вие внасяте отпускат средства и Вие краднете та пушек се вдига и трагедийте продължават!Трябва съвест при изпълнението на всяка една работа,дали си асвалтаджия или шофьор,или какъвто и да си,а съвест и отговорност в това племе НЕМА!
Антон (нерегистриран)
Пак задължения към шофьри и фирми. Калинките в герп се опитват да компенсират пропуските си единствено със задължения. А нещо отговорност на държавния служител кога ще се търси, особено на такива причинили смъртта на доста хора.
А задължително добро (нерегистриран)
качество на пътищата ще внесете ли в парламента?
не мой сос лошо (нерегистриран)
Аааааа , не така , требе да си краднеме.
глупака е много забавен кога не се относи до трагедии (нерегистриран)
Що не внесете в Парламента , опаковане на пасажерите в това фолио дето му викат ''пуканки''
44magnum (нерегистриран)
И като внесеш в парламента задължителни колани и ще оправиш положението...смешници!..:)
убавци (нерегистриран)
фиу-фиу . И въздушни възглавници за всяко място. Или това при следващия инцидент ?
j (нерегистриран)
То ще въведете да има колани ама ако няма проверки и глоби никой пак няма да ги слага.
Кънчо (нерегистриран)
Ще внесем задължително в парламента..... - няма да ви стигне мястото за внасяне на всички колани.
Joko (нерегистриран)
Рановски и ти си един некадърник както останалите управляващи.
xXx (нерегистриран)
Ето за това жертвите на пътя няма да намаляват - след подобна трагедия, вместо да се прокарат адекватни мерки и наказания за основната причина, се предлагат напълно безсмислени и тъпи решения, които само ще засилят корупцията.
ъъъ (нерегистриран)
Фуражката е част от униформата, не трябва да се допуска свалянето и по време на служба. Особено на официални мероприятия. Така главата изстива и ражда подобни безумия.
Пак измами! (нерегистриран)
Стига с тези колани! Правете нещо по същество, нещо полезно! С € 23 милиона може да се ремонтират качествено десет пъти повече пътища. И да останат пари за полезна работа по безопасността. А сега едни пари са прибрани от едни хора, които са подарили част от тях във вид на комисиони на ръководни държавни чиновници, а трагедията по пътищата ще остане и ще съществува и след задължителните колани...
ъъъ (нерегистриран)
НА много полицаи им падат фуражките от силен вятър. Да се въведе задължителна каишка, тъкмо ще им прибира гушата.
az (нерегистриран)
А този дали би се возил 8 часа само с 20 мин почивка вързан с колан ?!? Ще ми се да го видя как ще издържи!!!!!
да (нерегистриран)
А как ще спрете корупцията, която е в основата на контрола на всичко - превозни средства, пътища, ... Всички обществени поръчки са мърляво изпълнени от евтини подизпълнители с евтини материали.
гражданин (нерегистриран)
тоеа включеа ли автобусите от градския транспорт, че ми е интересно правостоящите къде ще да им коланите. На панталоните? А жените с панталон ли трябва да ходят за да имат колани. Ей тия са от идиот нагоре. С конкурс ли ги избират? Ама от правителство което беше взело решение да намали броя на завоите по пътищата какво може да се очаква?
да (нерегистриран)
Навсякъде, където съм се возил в междуградски автобуси по белия свят пътниците се возят с колани и не правят драма от това. Същото е и с дневните светлини или си мислите, че българите са толкова важни, че вече заради тях произвеждат колите с дневни светлини? Но, умствения багаж на българина е прекалено ограничен, за да схване какви са действителните ползи от това. Всички тези мерки са намаляване на риск. Не значи, че ще те спасят 100%, но дори 3% да намалят риска, кое е по-добре, да го направиш или да си мреш на ината, понеже са те задължили да направиш нещо?
гражданин (нерегистриран)
В Япония дневните светлини са ЗАБРАНЕНИ. Или мислиш че те са глупави и не разбират? Вякокои страни от ЕС също са забранени.
Авиатор (нерегистриран)
Обществените поръчки са корумпирани. Основен показател е ниската цена. Затова печелят само фирми на Божков и на Златев, а няма чуждестранни. ТРЕЙС е собственост на Божков. Шефът на ТРЕЙС - Николай Михайлов трябва да е в затвора, защото не е направил задължителните по договор и предписания на АПИ ремонти.
Stenly (нерегистриран)
Пътищата ремонтирани некачественно , 50% от парите откраднати от близки на управляващите . Каране с превишена скорокт , липса на контрол и корупция по пътищата (КАТ) . Сега коланите виновни. Ще приемем в парламента , ще направим в парламента и така нататък . Блаженни са вярващите!
Ал (нерегистриран)
Оправете пътищата! Не сме на луната, че да навличаме скафандри за да пътуваме! Ако пътната настилка беше качествена и гумите зацепват, тази трагедия нямаше да се случи! Крадете от пътищата милиарди, а после трябва колани и каски да си слагаме като пътуваме!
Хмм (нерегистриран)
И вече хората ще оцеляват и при най-лошите пътища, защото са с колан.
Л77 (нерегистриран)
Решението е в обвързването на заплатите на отговорните институции със смъртността, ранените и броя на катастрофите. Отделно от това финансови ревизии на доходите и имуществата на служителите на КАТ, като се започне от ръководството им. Стоят двигат рамене и търсят вината навсякъде, но не и при тях. Такива са и препоръките им - винаги към други институции, но не и за тяхната работа и резултати
До кога (нерегистриран)
Задължително,това,задължително онова,пълен хаос ....реки от кръв по пътищата а в КАТ ,живот си живеят.
Кой (нерегистриран)
А кой ще внесе закон който да накара полицията най после да работи!?
Хмм (нерегистриран)
Как да стане, ако си свърщи работата, от най-високо ниво се упражнява натиск при "особен" засегнат.
Stanko (нерегистриран)
Пътищата в България са в лошо състояния а също така и пунктовете за ГТП.Една африканска страна имаше същия проблем,вкара немците и лицензира всички пунктове и в момента е много по трудно да се мине техните преглед там отколкото в България.Катастрофите пи технически причини намалява.И освен това в България се кара много бързо и няма контрол.
dido (нерегистриран)
Поредната глупост.Кой луд ще си слага колан с часове в автобуса.Ами екскурзии зад граница и т.н.Ако го направят,спирам да ползвам такъв вид транспорт.Ти падни в такава пропаст и чакай колана да те спаси.Въведете контрол при ремонта на пътищата.Спрете да крадете,господа управляващи!
А в (нерегистриран)
Самолета що не мрънкаш а ги слагаш бе льольо
Ал (нерегистриран)
Льольо, колан в самолета се слага само при излитане и кацане
ЕГАТО ДЪРЖАВАТА: (нерегистриран)
Липсата на контрол върху качеството на пътя се прехвърля на хората. Всички проблеми на държавата се прехвърлят върху хората!
АНГЕЛИТЕ ОТ ЛИМП: (нерегистриран)
Имаше такава трагедия, забраниха на училищни автобуси да правят превози през нощта, но се обади един фактор и УЧИЛИЩНИ АВТОБУСИ ДОКАРАХА КОНТРАПРОТЕСТИРАЩИ ОТ БАНСКО В СОФИЯ ПРЕЗ НОЩТА! ДОКАТО НЯМА ЗАКОНИ В ИСТИНСКИЯ СМИСЪЛ, ВСЯКО ДРУГО ДЕЙСТВИЕ НЯМА СМИСЪЛ!
d (нерегистриран)
Точно в този случай коланите май-нямаше да помогнат. Имало 40 см. от пода до смачкания таван! Проблемите са коренно различни-лоши съществуващи пътища, лоши ремонтирани пътища с най-ниско качество асфалт,маркировка и осигурителни съоръжения, струващи 10 пъти повече от реалната им стойност и всичко това за да има за комисионни и кражби! Същите тези пътища след 1-2 години са пълни с кръпки,пукнатини и са отново за основен ремонт. Понеже фирмите са на "нашите" не се закачат за гаранционно подържане и се чакат 8-10 години да мине гаранцията за да се ремонтират наново пак със същото качество! Това е положението. На АМ Хемус един мост с дължина 50 м. вече половин година се ремонтира а е още на начален етап-пак една бездънна яма за пари а тапите заради това са с по 4-5 километра.....отново предпоставка за катастрофа.....положението е куче влачи диря няма.....
местен и свестен (нерегистриран)
......и каква файда от коланите?!?При леките коли като ги има ,да не са намалели жертвите.Същата работа и като включените фарове през деня.Може ли да ми каже някой,каква беше ползата от това.Други са причините и всички ги знаем кои са,но КАТ и държавните органи се правят на ударени!
Гост (нерегистриран)
Причината е същата, като причината да направят макс скорост на магистралата 140км/ч - Бойко Борисов и в частност авера му Вальо Златев.
Dell (нерегистриран)
А кражбите от ремонтите и некадърните изпълнения? Или коланите са виновни ?
Hex (нерегистриран)
Това го казвате след всяка катастрофа. А после лазите на колене пред превозвачите.
проекто рекетиран (нерегистриран)
Предлагам промяна в закон за МВР , след 10 години носене на фуражка задължително да се ходи на тест за интелигентност и зависимост от рушвети, каквито на г-н Ненахрановски му се полагат!!! След като видяхме резултата от ежемесечните промени на Закона за движение по пътищата в драстично увеличение на жертвите - тоя Храновски трябваше да иде в санитар в някоя болница да помага на жертвите от катастрофите, а не да продължава да дава акъл по медийте как да се рекетират българските граждани!!!! Утре господина може да реши и задължителни спасителни жилетки да има в автобусите щото някои пътища минават покрай реки и мостове!!!
123456 (нерегистриран)
След дъжд качулка Колко тежки катастрофи трябваше да станат, за да го въведете това тъпо правило. А дано сега намалеят
Stanko (нерегистриран)
Разбира се.това е решение.
PP (нерегистриран)
Отбиване на номера.Освен всичко останало трябва да се повиши качеството на подготовка на водачите и стриктен контрол на тяхната дисциплина.
А (нерегистриран)
Слуша отдавна тоя тъпак и до сега не съм чул да каже нещо смислено. Не се учудвам на многото катастрофи в България, след като контрола е поверен на подобни идиоти. Не стига, че в КАТ не се справи, но след пенсионирането си оглавява ДАИ! Ужас!
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Руската армия отново атакува Одеса с ракети
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница