Руски самолет с десетки чужденци изчезна от радарите
Руски самолет "Сухой Суперджет 100" с 46 души на борда e изчезнал от радарите в индонезийската столица Джакарта по време на демонстрационен полет, предаде ИТАР-ТАСС, позовавайки се на самолетостроителната корпорация.
Обратно в новинатаКоментари - Руски самолет с десетки чужденци изчезна от радарите | Днес.dir.bg
Коментари
Дано са добре хората, макар че ме съмнява! А такава реклама си е направил тоя самолет...
изведнъж им е спрял тока на всичките радари или в движение са го пребоядисали като СТЕЛТ
Ами той си е "сделан", все пак, а не произведен. Чудя се кой ли ги купува изобщо руските пътнически самолети. Трябва наистина да си ненормален.
"екипажът поискал разрешение за снижаване от височина 3000 метра до 1800 метра. В този момент обаче машината се е намирала в планински район с височина 2000 метра." Някой трябваше да обясни на пилотите, че при управление на самолет не се пие, ама то на руснак можеш ли да му обясниш такова нещо?
Този тип самолет кацна на 01.05. тази година за сефте в София. Преди да започнем да го обслувжваме имахме обучение проведено от "Аерофлот" и както каза един от инструкторите самолета е "малко Ербъс, малко Боинг, малко повече Ембраер, като "Жигули и Фиат ", абе общо взето сбироток, иначе като външност красив самолет, електрониката е френска, кокпита английски и т. н. Според мен не е руски този самолет, ами на консорциум, финансиран от руснаците, но това е мое лично мнение. Иначе жалко за хората..
Ако беше отвлечен, нямаше ли да продължи да се вижда на радара. По-скоро са се снишили прекалено ниско и са се разбили..
Когато авиокомпании като Луфтханза, Бритиш Еъруейз, КЛМ и т.н. почнат да купуват руски пътнически самолети, тогава ми ги хвали. Че те дори и Аерофлот летят в чужбина предимно с Боинг и Ербъс, щото руските самальоти не отговарят на нормите за безопасност.
То и Жигулито беже производно на Fiat, ама с копиране работите не стават. Трябва и акъл!
Е поне американските които падат не го правят по време на демонстрационнен полет с гости на борда.
"снижаване от височина 3000 метра до 1800 метра (в) планински район с височина 2000 метра." Е това вече ми звучи като груба грешка.
И въпреки това Жигулката си беше пръчка. Още по-голяма пръчка стана, след като руснаците "творчески" я доразвиха в Лада.
злобеете твърде много. явно ви е страх. не разбрах само от какво - от един пътнически самолет?
Да ти направят пушка, един път да гръмнеш- двама да утепаш, ама за аеропланите хич ги не бива.Жалко за хората.
.....участват в проектирането и строителството на Еърбъса!?!? Е, и той не е безгрешен, за разлика от теб, о великий!!!
Руските пилоти , често са самонадеяни в стремежа да се покажат цялостно възможностите на техниката - примери за това има доста - през Ту-144 в Париж до МиГ-29 в Ла Бруже. Трябва да се има предвид , че същите изпълълняват доста по-трудна програма от останалите. Всеки присъствал на авиоизложение с руско присъствие го знае много добре. Дано да са добре хората. Иначе , специално този самолет не е нищо особенно - подобен със почти всички в този клас.
Сред тях не е Русия, нали? Повтарям се, но: Когато авиокомпании като Луфтханза, Бритиш Еъруейз, КЛМ и т.н. почнат да купуват руски пътнически самолети, тогава ми ги хвали.
За другите незнам, но за българкото производсво на самолети съм 100% сигурен, че не падат. Даже и не излитат.
Рашките имат доста добър и световно развит шпионаж и успяват доста технологии да откраднат от развитите държави, но се случват и провали като този с ТУ 144 / Конкорд/ . Напълно възможно и сега нещо да са копнали нещо не и т.н.
Първо :Нямам 100 грешки. Второ:Ти как направи две в един ред? Трети:Като няма какво да кажеш , по- добре си трай.
Това не е вярно! Военните самолети на Русия са на светлинни години напред от американските. Проблемът с гражданската им авиация е в това, че летят много стари самолети и като цяло не са така комфортни като западните, а и когато падне руски самолет руснаците са некадърни, а когато падне американски, тогава все нещо друго е виновно.