Коментари - Непозната досега картина на Майстора се появи и разбули половинвековна мистерия | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Незная дали Кюстендилската галерия ще успее,но Божков и Валентин Златев сигурно ще си премерят възможностите. Друг е въпроса,колко картини,оригинали са подменени с копия в художествените галерии,за да отидат в частни ръце.

Хората обичат да си Мерят... Парите:)

Селянка у нивата много важно. Мизерно творчество от мизерен народ....

Начело с теб, фене на азззис

Добра новина.

Лалета у нивата - мизерно творчество на напушен народ.

Само лайноядец и гъзолизец могат да напишат горното.

Чудесна новина! Дано картината остане в галерията, зада може повече хора да я видят. Обаче това: "...че Майстора рисува на нейните опечалени родители един портрет, който им го подарява", все едно ром го е писал.

Или пък някой пробутва менте на галерията, което да бъде откупено за крупна сума.

Да, и на мен това ми е любимото изречение в тази статия :)

Всички сме у Плаза, това е истината! Палза и Мегами са културните средища на съвремена българиа! Какво тук значи некъф Майстор с некфи картини, даже таа на картината нема цици ахахахахахаа Метайте салфетки и въртете гюбеци, сега се живее култура е това изкустфо не е некви тъпи картини, нъл тъй?

си проЗД, че е по-добре да се гръмнеш.

Това са стари номера за пробутване на фалшификати. Някаква жена намерила картината докато чистела тавана, нали?

Толкова могат момчетата и момичетата от дир.бг, не ги съдете...Те не са виновни. Този, който ги е наел на работа е отговорен.

Ментета картини се хващат точно за 5 минути от специалист.

Виждам снимка на картина в нета. Копи и Пейст:)

Да бяхме сигурни, че е оригинал та да се зарадваме, но след като и в Англия и Дания имаше студии в които се произвеждаха фалшификати дори с участието на български художници та вяра нямам. Нямам вяра и за много творби на други световно известни художници. А творчеството на Владимир Димитров много ми харесва.Но сега всичко се опорочава за пари.

Васил Черепов да не я прилапа?

Радвам се че най-накрая престана да уплюват картината, разни и калъфи, които се прави ха на експерти и само завиждаха. БРАВО ЗА ОТКРИТИЕТО и за другите картини!!!!

черепа не я ли прилапа а боянчо радев? ако не значи е менте

"След появата й хора от Кюстендил решават да съберат средства във фонд, за да откупят Дафина за галерията и тя да остане завинаги в родния си край." Чест им прави. Браво на кюстендилци!

Красиво момиче, жалка съдба... Смели и съкрушени родители.., Надявам се да са намерили мир за душите си.... Поклон

Имам някакви познания,твърдя,че за пет и повече минути не става.Необходим е комплексен подход,и мнение от специалисти в различни области.Това за картини на известни майстори.

Дафина прилича на джендър, с мъжки черти и дебел врат, и съвсем няма вид на болна от туберколоза мома.

Майстор, ама български и туря капи...

Аз не разбирам от това изкуство и не мога да коментирам картината. Но ми е интересно друго - за какво му е на някой да притежава краден оригинал, при положение, че нито може да се похвали с него, нито да го продаде, а и рискува проблеми и рушвети с полицаи, прокурори и съдии. И още един въпрос: ако ментетето е направено на практика неразличимо от оригинала с око и лупа дори, то с какво е по-лошо за гледане от оригинала или всичко е суета?!

Ходил съм в лувъра и съм виждал Мона Лиза на картина, имаща претенцията да е оригинал. Е който е ходил, знае, че тя е поставена в зала с изкуствено осветление зад доста дебел пласт стъкло. Освен суетата, че си видял оригинала и си бил в Париж в Лувъра и си си направил селфи, друга полза няма и всъщност може да я разгледаш далеч по-детайлно на снимка с висока резолюция от интернет като я заредиш на голям телевизор. А да не говорим за други шедьоври като червения квадрат

Има логика, но явно хората с излишни пари не мислят като нас.

Мегами не го ли затвориха заради ареста на собственика? Или знаем името на две заведения и се правим на актуални>

Яла у историческия музей в Бяла.Такъв цирк няма никъде.Две крадливи уреднички,осъдени вече,но незнайно защо не в затвора,продадоха и замениха с картони и примитивни реплики един тир с униформи и оръжие.Барабар и една картечница Гатлинг,за която няма обаснение как са я изнесли,с големина на оръдие.Още се късат билетчета за тва вече самоделно изкуство,та кефа щи е пълен....

Ми то за без пари кой грамотен ще иде да им работи

Не зная!!!!!

Не това е картината. Тази я знаем. Новата е една намусена мома и малко зализана и мътна за Майстора - знам ли...

На фона на сегашните технологии си е малко тъпо да оценяваме нечия творба. Щото вече всички сме художници с нашите фотоапарати. Цената на дадена снимка или картина се определя единствено от нейната възраст. А не от това кой я е рисувал и заснел. Цялата земя вече е заснета на снимки и видео поне 50 пъти за година. Да, картините са били ценни поради невъзможността да се направят снимки в миналото. Но в 21-ви век да ходиш в галерия, че и да плащаш за да видиш една рисунка......... айде не.

Ако погледнеш в огледалото ще видиш истински джендър.

Дир.бг, тази картина, която показвате, НЕ Е непознатата до сега картина! Влагате ли малко мисъл при изготвянето на публикациите, които предлагате на аудиторията? Не питам за уважение.

Тебе чалгата и технологиите са ти изпили мозъка.

Ти разсъждаваш логично, обаче не отчиташ човешката психология. Средностатистическия човек също има нужда да се усети причастен към "високата" култура. Музеите, оперите, театрите му дават тази възможност. Поне веднъж годишно :) Инак логично че обикновения човек може да слуша класическа музика и по радиото... Ама водещите там пускат чалгa..... (защо ли? )

:) Ами изобщо не си наясно ...всъщност пазар има и то обикновено цената на "изчезнал" шедьовър е в пъти по-висока от побратимите му, които си стоят мирно и кротко в галериите. Картината става с история...

счупи ми тъпомера честно. иди моля те до галерията седни погледай картините на Майстора и после иди у вас и си нарисувай подобни, чиито нарисувани жита да те карат да притваряш очи все едно гледаш срещу слънцето и да те карат да усещаш топлината от лъчите по кожата си. честно

заминавам за Кюстендил. Ако това е истинската история на тази творба, то тя става още невероятно преживяване да се види - не само, че е техниката на Майстора, но и факта, че сигурно в продължение на десетилетия е била гледана тайно, с мъка от една майка, която е загубила детето си нарисувано на нея я прави уникален шедьовър.