”Райънеър” ще отмени хиляди полети до март 2018 г.

Ирландската нискотарифна авиокомпания "Райънеър" няма да изпълни 18 000 полета, планирани за периода ноември 2017 - март 2018 г.

Обратно в новината

Коментари - ”Райънеър” ще отмени хиляди полети до март 2018 г. | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Kalin

Дано не съм прав защото ги ползвам често но тия мерки нещо ми приличат на сериозни проблеми и фалит.

Една руска компания - Vim еър ли беше, нещо такова, също има същите проблеми. Хиляди хора по летищата. Свърши туристическият сезон, горивото се качи преди отоплителния сезон и започнаха проблемите ...

дрън-дрън... Оправдания. Явно нещата отиват към фалит, както руската компания Вим Авия

стартират мощно, вземат кредити, източват парите и после фалират...

абе нали по пазрно му се печело от оборот ,що така го съкращават

Айде да е хаерлия! Днеска в Ирландия, утре други фирми, в други държави ...

Тролетариата не забелязва между редовете, че тази авиокомпания ПРИТЕЖАВА 400 пътнически самолета. На фона на България Еър с 15 самолета под наем.

И БВП на САЩ е 18 трилиона, но дълговете им са 20 трилиона.

и за колко време ще ги изплатят дълговете?

Няма такъв филм русначе.

ти по добре скажи

10,000 ПАУНДА ЗА ОТЛОЖЕН ОТПУСК. И ОЩЕ 25 МИЛИОНА ЗА ВАУЧЕРИ. ТОВА СЪВСЕМ НЕ ГОВОРИ ЗА ФИНАНСОВ ПРОБЛЕМ.

Пишете, че Райънеър фалират. Стига с тези от рода на " Отпуските на пилотите са били объркани".

Само не разбирам каква е мъката? Билет до Барселона - 20.39 евро На който не му харесва, може да плати 430 евро на България Еър и няма да има подобни проблеми. То не може хем мекото на хляба, хем да няма и кофти страни, бе, хора..

може

Компанията обяви печалба от повече от 1 $ млрд. долара за миналата година. Просто като всички корпорации са алчни и не си плащат на пилотите както трябвя, имаше новина че 200-300 пилота са ги напуснали наскоро именно заради лошите условия на труд/ниско заплащане за сметка на конкурентни компании. Това става като не си оценяват служителите.

всички тираджии да бъдат преквалифицирани в пилоти и проблема е решен

От февруари тече масирана атака срещу компанията. Все пак са най-големите в ЕС по брой превозени пътници и брой собствени самолети (нови). Производителите не смогват да изпълняват поръчките. Това бърка бизнеса на много хора. Та от февруари ги подпукаха. Последно предложиха на пилотите им почти двойни заплати (норвежка компания), като повечето от преместилите се пилоти не летят изобщо. Преди това ги атакуваха през медиите....

не знам кой от кого се учи - руснаците от европейците или обратно, но е мръсно и тягостно. Десетки хиляди висящи по летищата чакащи да се завърнат, десетки хиляди чакащи да излетят за мечтана почивка. Десетки хиляди заплатени валчери. В тази измама няма нито ЕС ценностни системи, нито руска национална гордост. Има само човешка мъка и несправедливост поради неспособност за властите да мислят за народите си !

Да хващат там 100-200 пилота от улицата и да вдигат самолетите.

Ти би ли устоял на предложение - двойна заплата без труд?

На България ер и плащаш, но те качва на самолет, защото няма място, тъй като е сменила самолета с по-малък. Не ти предлага компенсация, а ти предлага да смениш 3 нейни самолета и обиколиш цяла Европа, за да стигнеш до желаната дестинация! Тази компания трябва да се закрие.

Наскоро имаше изследване, че за да се задоволят бъдещите нужди от квалифицирани пилоти, на гражданските авиокомпании в САЩ, сега на всеки 17 минути, там трябва да се сертифицира по един пилот. А в Европа?

ясна си ни Пепи ( пък може и да си ни ясен))))

е и да летим с надеждние Бългерия еър що ли ...те с тия 9 самолета винаги щели да имат пилоти уж ама нее баш тъй

9 (девет) самолета

Старата философия, че всяко евтино нещо ти излиза прескъпо, си е валидна за всички нискотарифни авиокомпании. А в България те освен циганите нямат друг пазар. И сега Дир-ът ще ме обвини в не-знам-какво-си. Но това е истина.

цървули миризливи разни се пинят тук ...само да пуснеш баснята за най-добрите БГ пилоти кат оная за най-добрите БГ програмисти, че нямам наблизо аптека и ще умра от смях...без хапчета ))) хи хи смешник

18000 полета представляват няколко годишната програма на много други авиокомпании. Отмяната издава характерна черта на финансовите пирамиди- приемат много финансов ресурс, усвояват го и накрая остават хора, които "имат да взимат".. Дали и с Райънеър не е така? Според мен обяснението, че нямало пилоти е нелепо. Отговорът е :"ами осигурете де!" Но за всеки пилот е необходим и самолет, но тълпата гледа умно и не се сеща. На трима пилоти трябва един самолет, а компанията нито наема, нито ги има, нито ще направи, каквото и да е, защото е продавала билети за полети, които може би никога няма да изпълни , както всяка друга пирамида досега. Дали Райънеър ще се опази и ще върне парите или ще разсрочи зависи само от благодарността на клиентите, които биха изчакали, простили заради другите си полети или просто , защото смятат, че си струва да има такива евтини компании бъдещето ще покаже. Ясно е, обаче че не всичко евтино е това, което изглежда.

Може ли такава тъпотия да напишете??? Хиляди резервации, не хиляди полети! Има разлика!

мда, пилотите трябва да ги гледат като писани яйца, защото без тях самолетите ще си стоят на земята.

Как така няма екипаж? Мирише на саботаж! Явно Райенеър застрашава прекалено много останалите авиокомпании кожодери и следва саботаж!

А самолетите от вас ли са, драги? Не ви ли се струва, че нещо не е наред с тези 18000 полета?

Ха-ха - тея докога ще лъжат за причината да отменят полети на килограм? Е кажете си, де, ние и без това знаем, че пилотите ви стачкуват...

400 самолета 40 дена не летят от Октомври до Март и готово!

Мисля, че Райьн Ер е най-хубавото нещо, което може случи на авиацията. Дава се възможност на обикновенните хора да пътуват, както казва Майкъл О'Леари "да се лети не е само за богати." Може и да са пресирани малко предвид, че инвестират здраво и в определен момент това може да даде някакъв негатив. Райън Ер е първата нискотарифна компания още от 90те и знаят какво правят там. Когато мога летя с тях и винаги съм бил доволен от обслужването - нови самолети, точно разписание, забавни стюарди.

Гледам в сайта на "Turkish Airlines" още на първата страница където е търсачката на полетите - обява че търсят пилоти. Явно "шофьорите на самолети" (както от Герб наричат пилотите) напоследък са кът в глобален мащаб.

Айде по- полека с хвалбите, моля. Райън Еър си е бюджетна авиокомпания на която обслужването е на минимума, натъпкан кат скарида в собствен сос, няма място къде да си оставиш багажа много често, екипажа са пъпчиви младежи и девойки дето не ги е еня.

мрънкалници винаги има

бюджетна ли?Ама от кой бюджет, държавния ли?

Зарад Райна еър и техните отменени полети утрещ сутрин ще трябва да пътувам с колата до германия!

и ние летим със самолети, ако ме разбираш!На всеки пътник отгоре на главата му има багажно отделение, което съвсем спокойно събира една средно голяма чанта!А при нискотарифните компании обикновено се пътува без багаж!Виж ти, с какви бохчи и денкове си се качил в пътническия салон , си е твой проблем...Колкото до "натъпкването като сардели" , остава да кажеш, че си пътувал и прав в самолета или че сте сядали по двама на седалка!

Ще ти хареса. Аз отскоро пътувам от Майнц..около 1900км. и ми е супер приятно.

А на мен ми анулираха само само полета за отиване, а билета ми е отиване и връщане. Предлагат промяна или връщане на парите без никакви екстри, защото има повече от две седмици от полета. За промяна ми искат такса от 40 паунда, а тази промяна в датата на следващ възможен полет води до това, че няма да мога да ползвам билета за връщане. Просто нямам думи! На практика изгарям с един билет и предплатата за хотела и то по тяхна вина.

верно е. 15 бяха на БГА Балкан.

Летял си ти само с бараки очевидно, по нискотарифни полети.

к'во е валчер

Звучи добре. Всравнение ватниците почти без БВП и дългове икономиката им е спряла.

200 милиарда е руския дълг. Капка в сондата. Ама като има сонди, защо има и дълг?