Похищението по въздух на кораба с двамата българи е без аналог
Радарните системи могат да засекат обект на около 50 метра височина, но никой не би предположил, че може да става въпрос за вертолет и то в зона, която не е била рискова, казва капитан Иван Станойков
Обратно в новинатаКоментари - Похищението по въздух на кораба с двамата българи е без аналог | Днес.dir.bg
Коментари
всеки танкер или по-голям кораб ще се охранява от поне 20 тежко въоръжени войници. И поне 1-2 бойни дрона. Минимум.
Пиратите както са я подкарали следващия път ще си дойдат с влекачите и ще си бутат корабите на където им скимне.
Е те тия искат поне малко гориво, вода и ток за тях си. Това ще е по-евтино отколкото другите мерки
Ба ли го, но да видиш Калашник срещу шкембето си хич няма да ти се стори компютърна игра.
И двамата ще го харесате! Абсолютно нови възможности в секса, независимо от възрастта. Това е много готино нещо, веднъж опитате ли го, никога няма да съжалявате -------> https://tyny.to/suex
Имало фолио,спирало куршуми....абе охлюв.... Капитана е длъжен да обезопаси екипажа и кораба,да наеме охрана... Да има наблюдатели на кърмата ,а не да работят на феодала
3-ма човека с автомати , да се въртят през денонощието стигат. срещу сомалийските пирати по двама на кораб стигаха
Пиратска атака с Калашници, въртолет МиГ и професионално обучени наемници. На колко да се хванем, че инструктурите им са били рускоговорящи вагнеровци както е в Газа?
ей то съкращения, то експерти, но най вече оклюмяли членове на разни сдружения и асоциации....мерки винаги ЩЕ се вземат ') Кажи го и на едни ербап рамбовци от нашата ладия дето едни филипински рибари без спец оборудване ги направиха сами да си говорят и да молят за милост, като мишки.... капитан = шут
...разсмя ме...., а да видиш в Индонезия, Малайзия, Филипините там какви са.... Сомалийците могат да сънуват и катерите скоростните и въоръжението и пъргавината на азиатците при завземане и раскостване на контейнерите.... също азиатците са много организирани
Това си бяха ирански командоси. Не са никакви пирати. И екипажа нищо не може да направи. Стига сме се правили на ударени. Иран е във война с нас. Ако целта е само еврейски кораб, екипажа шеше да бъде освободен.
Наораво едбо ПВО и ракети да монтира. Това си е война. Трябват ворнни патрули да охраняват корабите.
Дреболия. Интересно ще стане когато "йеменските бунтовници", подобно на "украинските бойци" от някъде се снабдят с полу-потопени дронове. Отделно "някой" ще им осигури целеуказване за да бъде феерията пълноценна.
Една М2 изобщо нямаше да им е излишна, друг е въпроса, че екипажа пропусна да види цял хеликоптер.
ПОДОБНИ ПРИЗЕМЯВАНИЯ С ЩУРМОВИ ВЕРТОЛЕТИ(AH/MH-6 Little Bird)И ИНФИЛТРИРАНЕ ПРИ ПРОВЕЖДАНЕ НА АНТИТЕРОРИСТИЧНИ ОПЕРАЦИИ НА КОРАБИ СА ИЗВЪРШВАНИ ОТ АРМЕЙСКИ ССО ,ССО ФБР,И БРЕГОВА ОХРАНА,МИТНИЧЕСКИ СЛУЖБИ НА РАЗЛИЧНИ ДЪРЖАВИ......А СЪЩО ТАКА И С МЕТОДИТЕ РАПЕЛ И БЪРЗО ВЪЖЕ......БЕЗАНАЛОГОВИ СА ОБЛЕПЕНИТЕ С ТИКСО ТЕРОРИСТКИ КРАТУНИ.......КОИТО ВСЪЩНОСТ СА ИРАНСКИ ВОЕННИ.....
Първо, добре познавам капитан Иван Станойков - Чайката (голямата). Второ, добре познавам и капитан Димитър Димитров - Джема. Трето, корабните радари захващат хеликоптери. Зависи от диаграмата на радара, но се захващат и хеликоптери на височини над 50 метра височина над антената - редовно съм захващал самолетите излитащи и кацащи на летище "Ататюрк" в Истанбул. Мъртва е зоната под височината на бордовете, до не повече от 1-5 кабелта, а на височина 50 метра над антената е мъртва само от порядъка на няколко десетки до няколко стотин метра от антената. Четвърто, ЦЯЛАТА ОТГОВОРНОСТ ЛЕЖИ ВЪРХУ КАПИТАНА, КОЙТО Е ДЛЪЖЕН ДА СЕ ЗАПОЗНАЕ С ОБСТАНОВКАТА В РАЙОНА НА ПЛАВАНЕ И ДА Я ОЦЕНИ, А НЕ ДА ЧАКА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ КОМПАНИИ ДА ОПРЕДЕЛЯТ ЗОНИ С РИСК ЗА СВОБОДНОТО КОРАБОПЛАВАНЕ. Грешката на капитан Чанев е не само негова лична, но и на котилото от което се е окотил - връзкарското котило от Параходство БМФ. Там са все едни такива галени котенца. Пето, капитанът има 100% възможност да наеме охрана по собствена преценка и да докладва на оператора/корабособственика, за да заплати охраната. Шесто, в зоните на риск, където има военна охрана, като тази в Аденския залив, капитанът ако е умен и енергичен, може да си осигури безплатен ескорт от военен кораб. Правил съм го, когато през 2009 г. закарах м/к "Балкан" на Параходство БМФ в Абу Даби, за разтоварване на украинско желязо, а от там в Порт Бавнагар - Индия и на пясъка на Аланг за няразване. "Балкан" беше кораб с 26500 тона дедуейт, в много добро състояние, две години след класов ремонт. А политиката на БМФ на братя Домусчиеви - да нареже десетки кораби и да освободи от работа стотици моряци, мотористи, капитани и механици, за да си купят братята, с парите от нарязаните кораби, приватизираното на безценица параходство. Боцманът на "Балкан" плака със сълзи, когато изхвърлихме здравия и добър кораб на пясъчния плаж на Аланг за нарязване...