Коментари - Похищението по въздух на кораба с двамата българи е без аналог | dnes.dir.bg
назад

Похищението по въздух на кораба с двамата българи е без аналог

Радарните системи могат да засекат обект на около 50 метра височина, но никой не би предположил, че може да става въпрос за вертолет и то в зона, която не е била рискова, казва капитан Иван Станойков

Обратно в новината
| Редактор : Лилия Чалева

Коментари - Похищението по въздух на кораба с двамата българи е без аналог | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

всеки танкер или по-голям кораб ще се охранява от поне 20 тежко въоръжени войници. И поне 1-2 бойни дрона. Минимум.

Пиратите както са я подкарали следващия път ще си дойдат с влекачите и ще си бутат корабите на където им скимне.

Е те тия искат поне малко гориво, вода и ток за тях си. Това ще е по-евтино отколкото другите мерки

това видео ми прилича на компл анимация от кънтърстрайк

Ама как зоната не била рискова?

Ба ли го, но да видиш Калашник срещу шкембето си хич няма да ти се стори компютърна игра.

И двамата ще го харесате! Абсолютно нови възможности в секса, независимо от възрастта. Това е много готино нещо, веднъж опитате ли го, никога няма да съжалявате -------> https://tyny.to/suex

Набухахаха го на Китай на 2 ката 3/4 от петрола им минава покрай Йемен

Също минават от там

Било най продаваното у УСА......може да е поредната малка в къщи....

Пишат за Саудитска Арабия....ма Ния виждаме Йемен....

Йемен е точно срещу Джибути , в най тясната точка на Аденския пролив ….

ЗАЩО ОЩЕ НЕ СА ОБЯВЕНИ ЗА ТЕРОРИСТИ.......САНКЦИИ И ЕМБАРГО.......

Имало фолио,спирало куршуми....абе охлюв.... Капитана е длъжен да обезопаси екипажа и кораба,да наеме охрана... Да има наблюдатели на кърмата ,а не да работят на феодала

3-ма човека с автомати , да се въртят през денонощието стигат. срещу сомалийските пирати по двама на кораб стигаха

снимката има силен ракурс и верно прилича на видео игра

Пиратска атака с Калашници, въртолет МиГ и професионално обучени наемници. На колко да се хванем, че инструктурите им са били рускоговорящи вагнеровци както е в Газа?

ей то съкращения, то експерти, но най вече оклюмяли членове на разни сдружения и асоциации....мерки винаги ЩЕ се вземат ') Кажи го и на едни ербап рамбовци от нашата ладия дето едни филипински рибари без спец оборудване ги направиха сами да си говорят и да молят за милост, като мишки.... капитан = шут

...разсмя ме...., а да видиш в Индонезия, Малайзия, Филипините там какви са.... Сомалийците могат да сънуват и катерите скоростните и въоръжението и пъргавината на азиатците при завземане и раскостване на контейнерите.... също азиатците са много организирани

Това си бяха ирански командоси. Не са никакви пирати. И екипажа нищо не може да направи. Стига сме се правили на ударени. Иран е във война с нас. Ако целта е само еврейски кораб, екипажа шеше да бъде освободен.

Наораво едбо ПВО и ракети да монтира. Това си е война. Трябват ворнни патрули да охраняват корабите.

Дреболия. Интересно ще стане когато "йеменските бунтовници", подобно на "украинските бойци" от някъде се снабдят с полу-потопени дронове. Отделно "някой" ще им осигури целеуказване за да бъде феерията пълноценна.

Една М2 изобщо нямаше да им е излишна, друг е въпроса, че екипажа пропусна да види цял хеликоптер.

ПОДОБНИ ПРИЗЕМЯВАНИЯ С ЩУРМОВИ ВЕРТОЛЕТИ(AH/MH-6 Little Bird)И ИНФИЛТРИРАНЕ ПРИ ПРОВЕЖДАНЕ НА АНТИТЕРОРИСТИЧНИ ОПЕРАЦИИ НА КОРАБИ СА ИЗВЪРШВАНИ ОТ АРМЕЙСКИ ССО ,ССО ФБР,И БРЕГОВА ОХРАНА,МИТНИЧЕСКИ СЛУЖБИ НА РАЗЛИЧНИ ДЪРЖАВИ......А СЪЩО ТАКА И С МЕТОДИТЕ РАПЕЛ И БЪРЗО ВЪЖЕ......БЕЗАНАЛОГОВИ СА ОБЛЕПЕНИТЕ С ТИКСО ТЕРОРИСТКИ КРАТУНИ.......КОИТО ВСЪЩНОСТ СА ИРАНСКИ ВОЕННИ.....

Първо, добре познавам капитан Иван Станойков - Чайката (голямата). Второ, добре познавам и капитан Димитър Димитров - Джема. Трето, корабните радари захващат хеликоптери. Зависи от диаграмата на радара, но се захващат и хеликоптери на височини над 50 метра височина над антената - редовно съм захващал самолетите излитащи и кацащи на летище "Ататюрк" в Истанбул. Мъртва е зоната под височината на бордовете, до не повече от 1-5 кабелта, а на височина 50 метра над антената е мъртва само от порядъка на няколко десетки до няколко стотин метра от антената. Четвърто, ЦЯЛАТА ОТГОВОРНОСТ ЛЕЖИ ВЪРХУ КАПИТАНА, КОЙТО Е ДЛЪЖЕН ДА СЕ ЗАПОЗНАЕ С ОБСТАНОВКАТА В РАЙОНА НА ПЛАВАНЕ И ДА Я ОЦЕНИ, А НЕ ДА ЧАКА ЗАСТРАХОВАТЕЛНИТЕ КОМПАНИИ ДА ОПРЕДЕЛЯТ ЗОНИ С РИСК ЗА СВОБОДНОТО КОРАБОПЛАВАНЕ. Грешката на капитан Чанев е не само негова лична, но и на котилото от което се е окотил - връзкарското котило от Параходство БМФ. Там са все едни такива галени котенца. Пето, капитанът има 100% възможност да наеме охрана по собствена преценка и да докладва на оператора/корабособственика, за да заплати охраната. Шесто, в зоните на риск, където има военна охрана, като тази в Аденския залив, капитанът ако е умен и енергичен, може да си осигури безплатен ескорт от военен кораб. Правил съм го, когато през 2009 г. закарах м/к "Балкан" на Параходство БМФ в Абу Даби, за разтоварване на украинско желязо, а от там в Порт Бавнагар - Индия и на пясъка на Аланг за няразване. "Балкан" беше кораб с 26500 тона дедуейт, в много добро състояние, две години след класов ремонт. А политиката на БМФ на братя Домусчиеви - да нареже десетки кораби и да освободи от работа стотици моряци, мотористи, капитани и механици, за да си купят братята, с парите от нарязаните кораби, приватизираното на безценица параходство. Боцманът на "Балкан" плака със сълзи, когато изхвърлихме здравия и добър кораб на пясъчния плаж на Аланг за нарязване...