Вече са активни електронните здравни досиета
Електронните здравни досиета вече са активни и всеки всеки български гражданин над 18 години ще може да влиза в своето електронно досие с помощта на уникален код за достъп, съобщи БНР.
Обратно в новинатаКоментари - Вече са активни електронните здравни досиета | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
Истината (нерегистриран)
Още един начин да ни държат и манипулират. Който знае болестите ти, той може лесно да ги използва в твоя вреда при нужда. До колко е защитен масива от данни? Кой и по какъв начин има достъп до него? Това си е строго лична информация и попадне ли не където е в полза на лицето, леле-мале! Аз лично НЕ ЖЕЛАЯ болестите ми да са обществено достояние, а Вие? Щом една комп. система ги "знае", те вече не са лични! Замисляли ли сте върху този аспект?
знаещ (нерегистриран)
Така е!!! НЗОК И РЗОК ври от пенсионери, та то това е условието за постъпване на работа да си болен с ТЕЛК, ако може, да си пенсионер, по възможност 40 и някоя си година, да си на космическа заплата все пак имаш 30 и отгоре години стаж, по възможност жена на пенсионирал се военен още когато е бил на 40 години и който естествено работи в друга държавна администрация. Пълно е с такива "ВЕРВАЙТЕ", това е истината, а малкото "мъже" в тази институция са ,уж бивши доносници и ченгета. Докато не се махнат всичките тия, няма да се оправим. Тези са научени само да вземат, те никога не дават.
Книжките (нерегистриран)
А какво става с тези под 18 години? От сума ти време се опитвам да се добера до здравна книжка за детето и нищо - не били пратили от касата. Лекарите преглеждат без книжка, а зъболекарите не. На кого да се оплача сега?
221 (нерегистриран)
Икакво от това те хората умират по новите магистрали, защо са им досиета? Но в службите е така всеки труп с досие дори електронно!
86 (нерегистриран)
Малко черен хумор никога не е излишен,а този тук добре си пасва с действителността наоколо.
уууу (нерегистриран)
Защо сто различни кода за различни услуги. Какво става с ел.правителство? Защо трябваше да ходя до Ной за код при проверка на осиг. статус, а сега трябва да ходя до РЗОК(няма адрес) за нов код за здрав. досие. Вие ни превърнахте на маймуни. Скоро колелото ще се завърти. И престава си нямате какво следва. Малко остана. Той идва и всички вие ще платите за несправедливостите, които нанесохте на бълг. народ.
Мен (нерегистриран)
Кой е тоя Ной, дето трябва да ходиш при него и защо ?
Гол и бос (нерегистриран)
а безплатен код да видя в кой парцел ще ме заровите ще има ли?
идея (нерегистриран)
Не разбирам защо трябва да подава всеки молба,след като може здравната каса да изпрати писма до личния лекар и пациента да си го получи от него.Как немогат да измислят нещо свясно. Може липациент от едно затънтено село да ходи до Здравната каса даси подава молба за не6то,което е негово право.
89 (нерегистриран)
Ами идеята е да се молим.Чиновниците се чувстват добре когато някой им се моли.
88 (нерегистриран)
За пари, една молба 5 лева х 6000000 то си е джакпот!
е как (нерегистриран)
Нали тр да намерят работа на чиновниците. Взех си ПИК кода за пенсионните осигуровки, от НОИ СФ, 2 стаи с по две служителки... демек на 4 човека работа са намерили :) Имам ел. подпис, но немога да се регистрирам с него за тези услуги... това си е идиотско направо... Пък като физ лице, ако искаш да си подадеш дан. декл по електронен път, пак трябва за 3 или Nти код да ходиш.... намират се на работа просто... То ако заработи ел. правителство като хората, тая цялата паплач трябва да я съкратят
страдалец (нерегистриран)
Да ни е Честита НОВАТА ПРИДОБИВКА!!!! А закони за защита на здравните ни осигуровки от посегателства няма ли да има? Контрол над лекарския и фармацефтичен произвол няма ли да има? Бог да ни е на помощ!!!
69 (нерегистриран)
Съгласен съм да има алтернатива. Аз имам 2 фирмени УЕПа и един личен - ползвам го обаче почти всекидневно за лично банкиране, затова ми е изгодна сумата. За 1-2 пъти годишно да си провериш здравното досие е безсмислено. Но първоначално новината беше поднесена така, че проверката става само с ПИК от НЗОК... дЖурналисти....
Владо (нерегистриран)
Тъпанарино, не искам ако се наложи да отида на лекар, той да види, за какво е плащала тъпата каса, а какво ми е било, как съм лекуван, и до къде е стигнало лечението. Касата и без това си знае, за какво е платила!
Владо (нерегистриран)
Репликата ми е към "прав сте".. ама не сте прав
2012 (нерегистриран)
Скоро няма да има никакви пациенти, за какви осигуровки говорите изобщо?
Правилно! (нерегистриран)
Много правилно е да има такива досиета. В напредналите страни тази практика съществува, хубаво е, че и ние, макар и бавно, започваме да се приближаваме към тях. Само подобен контрол във всички области, където това е възможно, може да сложи в ред държавата ни. Подкрепям!!!
Korneliya
Да така е в напредналите страни тази практика съществува ,но парите които се внасят за здравно осигуряване от осигуряващият отиват в сметка на негово име а не в общият кюп използва си ги лично осигуряващият и няма такси при посещението на лекар.Ако това стане в България ще е наистина добре.
2012 (нерегистриран)
Хареса ми, БРАВО!
926 (нерегистриран)
оказа се, че ганьовеца наистина е доста тъп, та чак вдлъбнат. Как може да пишете такива глупости относно здравните досиета, по които всеки осигурен може да види прегледи, изследвания, лечение по неговото ЕГН. Направо сте малоумни, не само тъпи
777ккк (нерегистриран)
какви електронни досиета? какъв напредък,,,,при положение, че в столицата за линейка се чака по 1 час. Казвам това от опит. няма по долна и пропаднала страна от България. Съвет към по младите: Емигрирайте!
Красная Кухая ЛЕйка
Прав беше другаря Станишев ,като определи ситуацията в България като полицейщина! Вече всички имаме здравни досиета, което е само едно от хилядите безобразия на кръволока Борисов!
SUUM CUIQUE******* (нерегистриран)
тъпо, тъпо, тъпо !
69 (нерегистриран)
Можеше, ествествено. Но и този код на НАП е излишен при положение че има по закон създадени електронни удостоверителни услуги.
56 (нерегистриран)
Хич не е излишен защото задълженията , евентуално, на фирма не могат да се получат с ел.подпис а само с ПИК
69 (нерегистриран)
Сигурен ли си в това което казваш или само си говориш?
ЛЕКАР (нерегистриран)
И какво от това като си видиш досието. Да не би проблемите които съществуват в здравеопазването да се решат...!?! Поредното отклоняване на вниманието на българския пациент от истинските проблеми......
пациент (нерегистриран)
Ами като си видя досието, ще разбера дали не си излъгал и си писал прегледи за които изобщо не знам.
Пенсионер (нерегистриран)
Аз пък чета некролозите - проверявам дали съм жив!
ЕНИ (нерегистриран)
УШАТИ
минувач (нерегистриран)
И как го правят това, с дописването, че нещо не го схващам? Нали ти пускат амбулаторен лист, който ИЗЛИЗА ОТ ПРИНТЕРА? Няма как да ти дописват. Ръчно, с химикалка ли ще го направят? Айде, стига сте разсъждавали по темата по този ганьовски начин. Има ли нещо, което администрацията да е направила, и някои да не започнат веднага да критикуват?!
Красная Кухая ЛЕйка
Защо се наливат излишни пари в електроника, бе?! Хората гладуват! Купете кайма, лук и хляб и направете кебапчета, стига сте опосквали бюджета!
ИЗПАТИЛ (нерегистриран)
ХОРА,ХАЙДЕ ДА ГИ ИЗМЕТЕМ ТАКИВА ТЪРТЕИ! ТЕ СА ПОВЕЧЕ ОТ ЦИГАНИТЕ! ЗАЩО ТРЯБВА ДА НИ СМУЧАТ КРЪВЧИЦАТА? ИЛИ ПЕНСИЯ, ИЛИ ЗАПЛАТА! А КОЙТО ИСКА ДА РАБОТИ ДА ИЗБИРА, НО НЕ МЕЖДУ ДЪРЖАВНА РАБОТА И ПЕНСИЯ, А ДА ОТИДЕ ДА КОПА НА СЕЛО ОТКЪДЕТО Е!
еех (нерегистриран)
...не можеш ...такива са почти всички в община ...силови министерства .... здравна каса ....закона е така направен , че да ги пази !!
ЖАЛКО (нерегистриран)
Не само силовите министерства! Такива са всички във всички министерства- на финанси,на земеделие, на екология,на транспорт и съобщения,на социалното.....и още и още! Само,че тук не влизат само министерствана, но и тяхните поделения,който са плъзнати по градове и паланки из цяла Мила българия!
offff (нерегистриран)
Уникално тъп си ти! Първо се запознай как е в други страни и тогава наричай другите тъпи. Това, че си с мислене от преди 30г. и си замръзнал в тоя период си е твой проблем. За твое сведение в другите страни с личната си карта се разплащаш и подписваш навсякъде. Освен това по тоя начин не могат да се правят измами и да се укриват средства. А в здравното ти досие се отразява веднага заболяването ти, а не се чака по 1 месец да ти го въведе някой служител. Това е пълно безобразие!
досие (нерегистриран)
Това досие вече го четохме през 2010 !? link
offff (нерегистриран)
Поредната глупост!!! Колкото да отбием номера пред ЕС. За справка Естония - с личната си карта отиваш при личния лекар. Картата се ползва като при банкомат - преглежда те, поставя ти диагноза, пъхаш картата в устройството, написва ти направлението или лечението, плащаш с нея през здравната каса и на момента всичко се отразява!!! А тук ще чакаш месец и то не за всички прегледи... Пълно безобразия и глупост!
85861 (нерегистриран)
Кой е администраторА на базата от данни ЗА СЪОТВЕТНИ ЛИЦА В СЛУЧАЯ МНОГО ЛИЦА и съгласувани ли са електронните здравни досиета със ЗАКОНА ЗА ЗАЩИТА НА ЛИЧНИ И ТО....... МНОГО ЛИЧНИ ДАННИ!НЯМА ЛИ ТОВА ДА Е ПРЕДПОСТАВКА ЗА ЗЛОУПОТРЕБИ !!!!!НЕ СЕ ЛИ НАРУШАВА ХИПОКРАТОВАТА КЛЕТВА НА МЕДИЦИНСКИТЕ ЛИЦА!!!!
ee (нерегистриран)
в Заявлението е отразен Администратора с номера с който е регистриран --- Здравната каса ....затова всичко е ..лично ...заявление и получаване ..подписваш се и се съгласяваш с условията ...
97 (нерегистриран)
Сега вече ще може да научите от какво сте болни дори и без да сте ходили на лекар:))Ще се запознаете с резултатите от профилактичните прегледи на които не сте присъствали:)))Само дето ефекта ще е НИКАКЪВ за вас и много добре материално за някой дето го "направил"..Пиша като току що запознал се с болежките си.....
дянкофф (нерегистриран)
аз плащам минималните здравни и пенсионни вноски - няма смисъл от повече, те и тези са много, с парите се лекуват циганите или просто се крадат по веригата- когато имам нужда от лекар - пак плащам... защо да внасям повече? дори и минималното е много при тези обстоятелства
МАРИНЧО (нерегистриран)
АЗ РАБОТЯ В ДЪРЖАВНАТА СТРУКТУРА, ЕДНА ДИРЕКЦИЯ, И ХИЧ НЕ МИ ДРЕМЕ КОЙ,КОЛКО МИ ПЛАЩА, ЗАЩОТО СЪМ ПЕНСИОНЕР ПО БОЛЕСТ И СИ ВЗЕМАМ ХЕМ ПЕНСИЙКА, ХЕМ ЗАПЛАТА, ХЕМ ПОВЕЧЕ ОТПУСКА, И ДОПЪЛНИТЕЛНО МАТЕРИАЛНО СТИМУЛИРАНЕ ЩЕ ПОЛУЧА СЕГА ЗА ВЕЛИКДЕН, ТАКА ,ЧЕ НЕ МИ ПУКА, ЗА ВАС БУДАЛИ!
Перо (нерегистриран)
МАРИНЧО,ЗАЩО ЛЪЖЕШ БЕ МИНДИЛ СКАПАН !
МАРИНЧО (нерегистриран)
Аз не съм Цветанов да те лъжа бе селски! Ако, не ме е страх,че ще остана без работа, И ТО СЛАДКА -бих ти открил картите си! Но така ми е добре, издържай ме, пък си мисли ,че те лъжа!
ТИ ЛИ СИ ТОЯ ОТ (нерегистриран)
ДЪРЖАВНАТА СТРУКТУРА БЕ ДРИСЛЬО, ИЛИ Е НЯКОЙ, НА КОГОТО МНОГО ЗАВИЖДАШ А ???
ГАЛОШ СМОТАН (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
2012 (нерегистриран)
Е мога да те зарадвам, скоро ще получаваш само дед...вия! И не само ти, а и всички настоящи и бъдещи пансионери!
ИЗПЕРКАЛ (нерегистриран)
КОЛКО СИ ТЪП И НЕПРОСВЕТЕН! ИМА ЗАКОН ЗА ДЪРЖАВНИЯТ СЛУЖИТЕЛ!ВМЕСТО ДА ПИШЕШ ПО ЦЯЛ ДЕН ГЛУПОСТИ В ДИР- ПРОЧЕ ТИ ГО, ВИЖ КОИ ХОРА НА ДЪРЖАВНА СЛУЖБА И ТОГАВА ЩЕ РАЗБЕРЕШ, ДАЛИ МАРИНЧО ТЕ ЛЪЖЕ ИЛИ ТЕ ЛЪЖЕ МАЙКА ТИ, ЗА ТОВА,КОЙ Е БАЩА ТИ!
знаещ (нерегистриран)
Така е!!! НЗОК И РЗОК ври от пенсионери, та то това е условието за постъпване на работа да си болен с ТЕЛК, ако може, да си пенсионер, по възможност 40 и някоя си година, да си на космическа заплата все пак имаш 30 и отгоре години стаж, по възможност жена на пенсионирал се военен още когато е бил на 40 години и който естествено работи в друга държавна администрация. Пълно е с такива "ВЕРВАЙТЕ", това е истината, а малкото "мъже" в тази институция са ,уж бивши доносници и ченгета. Докато не се махнат всичките тия, няма да се оправим. Тези са научени само да вземат, те никога не дават.
знаещ (нерегистриран)
Така е!!! НЗОК И РЗОК ври от пенсионери, та то това е условието за постъпване на работа да си болен с ТЕЛК, ако може, да си пенсионер, по възможност 40 и някоя си година, да си на космическа заплата все пак имаш 30 и отгоре години стаж, по възможност жена на пенсионирал се военен още когато е бил на 40 години и който естествено работи в друга държавна администрация. Пълно е с такива "ВЕРВАЙТЕ", това е истината, а малкото "мъже" в тази институция са ,уж бивши доносници и ченгета. Докато не се махнат всичките тия, няма да се оправим. Тези са научени само да вземат, те никога не дават.
бозътъ (нерегистриран)
Колко струва това удоволствие и кой е взел парите? Защо не се споменава цена?
Владо (нерегистриран)
УНИКАЛНА ТЪПОТИЯ!!! "Пациентите ще могат да видят само тези дейности, които са по линия на касата, т.е. - заплатените от НЗОК, а не всички прегледи, извършени от специалисти", И после ако съм решил да се лекувам наистина, не ме е лекувала касата - никой няма да знае. Това за парите ли се прави или, за да се знае, на кого, какво му е? Как може да е толкова тъпо - Дано не е вярно. Ми ако съм си платил лечение на тежка болест, която касата не покрива - никой няма да може да разбере, че съм боледувал/болен.. Пак гепиха кинтите... А ако виждат всички прегледи ще виждат и кой взима пари.. ето затова е "само по каса".
Трудящ се (нерегистриран)
Дреме ми на оная работа, че здравния ми статус ще се ветрее из Интернет! По-добре ми кажете, кога ще си видя колко са ми парите, които ми се удържат всеки месец от държавата за здраве, както и тия за пенсия, защото това са си МОИТЕ пари?!
мими (нерегистриран)
при опит да влезеш да изтеглиш заявление получаваш среден..пръст. все едно живеем в каменната ера, че не може да се зареди сайта и да дръпнеш формуляр...
Doktora (нерегистриран)
Пазарна икономика, това е положението ;)
СТИГА СТЕ СЕ ОПЛАКВАЛИ! (нерегистриран)
ЖИВЕЯ В АНГЛИЯ ПО ВЕЧЕ ОТ 10 ГОД. ТАМ СЕ КАЗВА ЧЕ ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО Е БЕЗПЛАТНО- НО ДАНО НИКОГА НЕ ТИ СЕ НАЛАГА ДА ОТИДЕШ НА ЛЕКАР.ТУК ЗА ВСИЧКО ТИ КАЗВАТ ДА ВЗЕМАШ ПАРАЦЕТАМОЛ ИЛИ НУРОФЕН, ДОКАТО НЕ СЕ ВЛОШИШ СЪВСЕМ ИЛИ НЕ ПАДНЕШ НА УЛИЦАТА-ТОГАВА ЩЕ ТЕ ПРИБЕРАТ С БЪРЗА ПОМОЩ .ДОКТОРИТЕ СА НЕКАДЪРНИ И СИ ПРАВЯТ ЕКСПЕРИМЕНТИ С ХОРАТА. МНОГО БАВНО РЕШАВАТ КАКВО ДА ТИ ПРЕДПИШАТ,ЗАЩОТО СИ ПАЗЯТ СОБСТВЕНАТА КОЖА. В ПО ВЕЧЕТО СЛУЧАИ НАШЕНЦИ СИ ГРАБВАТ САМОЛЕТА И ОТИВАТ ДО БГ. ДА СЕ ЛЕКУВАТ. ТАКА ЩЕ НАПРАВЯ И АЗ ,ЗАЩОТО ВЕЧЕ 3 МЕСЕЦА МЕ РАЗИГРАВАТ И НЕ МИ ДАВАТ ЛЕКАРСТВА ОСВЕН НУРОФЕН . А МЕЖДУ ДРУГОТО И БОЛНИЧНИ СЪЩО НЕ ДАВАТ.ИЛИ ТРЯБВА ДА ПРОДЪЛЖИШ ДА РАБОТИШ БОЛЕН ,ИЛИ ДА СИ ЗАГУБИШ РАБОТАТА. ТОВА Е БЕЗПЛАТНОТО ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ В АНГЛИЯ. САМО ЪА ХОРА НАД 65 ГОД ИМ ОТПУСКАТ ЛЕКАРСТВА БЕЗ ПАРИ. АКО ДОЖИВЕЕШ МООЖЕ И ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАШ. ТАКА ЧЕ МИЛИ СЪНАРОДНИЦИ НЕ РОПТАИТЕ ЧЕ ДАВАТЕ ПАРИ - ПО ВАЖНОТО Е ЧЕ В БГ, ЗАПОЧВАТ ВЕДНАГА ДА ТЕ ЛЕКУВАТ. АКО ТУК ИМАШЕ ПОДОБНА ПРАКТИКА ДОСЕГА ЩЯХ ДА СЪМ ЗАБРАВИЛА ЗА БОЛКАТА.ПЛАЩАМ СИ ОСИГУРОВКИТЕ, НО НЕ ПОЛУЧАВАМ НИЩО!
Разбрахме те (нерегистриран)
След като преценявате там ситуацията като толкова нетърпима ,че да го повтаряте през два реда и то с големи букви вземете се върнете в родината. Тук се къпем в благини,работодатели се надпреварват да кой да ни предложи по-висока заплата и по-голям социален пакет.Има ред и законност.Пътища -слънце дето света не е видял и няма да види. Съдебна система,пенсионна система ,здравеопазване на които се скъсват да ни завиждат.Пък се оплакваме само така по нета да се пазим от имигранти,но вие си елате .Ще балгоденстваме заедно.
Обломов, И. (нерегистриран)
Чудно защо тогава англичаните не се преселват в рая наречен България, ами се мъчат горките. А пък ти приятел, да вземеш да си плащаш здравните вноски, защото ще продължават да те лекуват само с нурофен!
"АНГЛИЧАНИНО" от БГ, (нерегистриран)
Пише се "повече" а не "по вече"!? Че и двата пъти си го написал гордо :((((Кой ти бeше даскало бре? Ти, двойкаджиьо чак при ингилизите си се дотътрил с нулевия си правопис е-е-е-е-ейййй и за чеп на бъчва не ставаш бреееей! :(((((((((((
usa (нерегистриран)
сега разбра ли ,че да се опитваш да обясниш каквото и да е на балкански говеда е - загуба на време !
Особено ако са (нерегистриран)
левскари!
нино (нерегистриран)
Защо не си дойдеш тука , да видим колко ще издържиш преди да хукнеш обратно към Англия?
ибн Сина (нерегистриран)
Ми то само това остава.поне да ме пишат,"ритнал камбаната",че да не плащам данъци :)
*.* (нерегистриран)
Не е сложно ама не им изнася.Много по-лесно е да имитират дейност и да прибират пари за това.Все повече се замислям дали не е редно при лекар вече да се ходи с адвокат,за да съм сигурен,че няма да ме "скочат" с тъпите си номера.В тази измислена държава има маса институции които оперират с нашите пари,но защита на пациента няма никаква.
ибн Сина (нерегистриран)
За Вселената не знам,но човешката глупост е безкрайна.Поредната имитация на дейност от нашите здравни чиновници.Като че аз не знам кога съм ходил на лекар и кога съм постъпвал в болница и защо.Сигурно сме пълни олигофрени та не си знаем личния лекар.Пак ще ни раздават номерца - десетцифрени,цифрово буквени,уникални и не знам какви.Интересно е кой забърса парички от тази поредна простотия и колко.
pompai
Ти май не разбираш български? Ти може да знаеш кога си ходил ,но знаеш ли какво са писали докторите за пред здравната каса за да вземат повече пари? Такова крадене и токане бе до сега,че се надявам с това да е по малко.
19 (нерегистриран)
Блажени са вярващите...... справка:3-ти закон на Нютон
97 (нерегистриран)
И като го видиш какво ще промениш?????Наивници или облажили се от някоя подобна "авантюра"...
нов (нерегистриран)
Аз пък си мисля, че това ще е поредния номер, който ще трябва да помня и да не го разгласявам, както е например с ЕГН или паролата за банкомата или ...
УЖАС!!! (нерегистриран)
Аз пък не искам здравният ми статус да се ветрее на воля из нета! Кой ми гарантира, че няма да се злоупотреби с тази информация? Утре работодателите ще си платят тук-там на някое хакерче и ще имат пълното инфо кой от какво е болен и съответно "среден" на всички напъни за нова работа или искане за повишение на заплатата. Възможно е и обратното - недобронамерени люде - търговци на органи да си търсят донори и да си ги подбират по здравния им статус, кръвна група, възраст и пр. Изпитвам ужас, че ще качат информацията и за децата! Вече "Килърите" и "Наглите" ще ни се сторят детска игра, ще видим като се появят "Хирурзите"
СТИГА СТЕ СЕ ОПЛАКВАЛИ! (нерегистриран)
ЖИВЕЯ В АНГЛИЯ ПО ВЕЧЕ ОТ 10 ГОД. ТАМ СЕ КАЗВА ЧЕ ЗДРАВЕОПАЗВАНЕТО Е БЕЗПЛАТНО- НО ДАНО НИКОГА НЕ ТИ СЕ НАЛАГА ДА ОТИДЕШ НА ЛЕКАР.ТУК ЗА ВСИЧКО ТИ КАЗВАТ ДА ВЗЕМАШ ПАРАЦЕТАМОЛ ИЛИ НУРОФЕН, ДОКАТО НЕ СЕ ВЛОШИШ СЪВСЕМ ИЛИ НЕ ПАДНЕШ НА УЛИЦАТА-ТОГАВА ЩЕ ТЕ ПРИБЕРАТ С БЪРЗА ПОМОЩ .ДОКТОРИТЕ СА НЕКАДЪРНИ И СИ ПРАВЯТ ЕКСПЕРИМЕНТИ С ХОРАТА. МНОГО БАВНО РЕШАВАТ КАКВО ДА ТИ ПРЕДПИШАТ,ЗАЩОТО СИ ПАЗЯТ СОБСТВЕНАТА КОЖА. В ПО ВЕЧЕТО СЛУЧАИ НАШЕНЦИ СИ ГРАБВАТ САМОЛЕТА И ОТИВАТ ДО БГ. ДА СЕ ЛЕКУВАТ. ТАКА ЩЕ НАПРАВЯ И АЗ ,ЗАЩОТО ВЕЧЕ 3 МЕСЕЦА МЕ РАЗИГРАВАТ И НЕ МИ ДАВАТ ЛЕКАРСТВА ОСВЕН НУРОФЕН . А МЕЖДУ ДРУГОТО И БОЛНИЧНИ СЪЩО НЕ ДАВАТ.ИЛИ ТРЯБВА ДА ПРОДЪЛЖИШ ДА РАБОТИШ БОЛЕН ,ИЛИ ДА СИ ЗАГУБИШ РАБОТАТА. ТОВА Е БЕЗПЛАТНОТО ЗДРАВЕОПАЗВАНЕ В АНГЛИЯ. САМО ЪА ХОРА НАД 65 ГОД ИМ ОТПУСКАТ ЛЕКАРСТВА БЕЗ ПАРИ. АКО ДОЖИВЕЕШ МООЖЕ И ДА СЕ ВЪЗПОЛЗВАШ. ТАКА ЧЕ МИЛИ СЪНАРОДНИЦИ НЕ РОПТАИТЕ ЧЕ ДАВАТЕ ПАРИ - ПО ВАЖНОТО Е ЧЕ В БГ, ЗАПОЧВАТ ВЕДНАГА ДА ТЕ ЛЕКУВАТ. АКО ТУК ИМАШЕ ПОДОБНА ПРАКТИКА ДОСЕГА ЩЯХ ДА СЪМ ЗАБРАВИЛА ЗА БОЛКАТА.ПЛАЩАМ СИ ОСИГУРОВКИТЕ, НО НЕ ПОЛУЧАВАМ НИЩО!
Всеки да си гледа в паничката! (нерегистриран)
Като ти е толкова зле се върни тук.И не давай наставления оза неща,които вече не те касаят. П.П. Ако те види работодателя с какво се занимаваш ще ти изстине столчето.
Дирчо
Вече най-личната информация за всеки ще бъде в базата данни достъпна през интернет и както всяка друга софтуерна система и тази ще се хакне рано или късно и до нея ще имат достъп и много други хора и който има операция за смяна на пола да му мисли. Тогава досиетата от ДС ще ни се виждат като съчинения на петокласнички в сравнение с информацията в здравното досие!
ООО (нерегистриран)
Дано да греша,но си мисля че ще се знае кой е най-подходящ и съвместим за донор и като му се наложи на някой богаташ нещастника на момента ще претърпи злополука.
възмутен (нерегистриран)
Какво е това здравно досие, което има данни само за платени от НЗОК?!? Ако ще се прави нещо го правете както трябва! И какви са тези хвърчащи пароли? Няма ли електронен подпис?
Пешо Мешев
Ами, има... ако беше проверил, вместо да се "възмутяш" щеше вече да си влезнал с електронния си подпис.
joo (нерегистриран)
то ще е добре и да се види колко сме внесли ,с натрупване през годините от здравни осигоровки
292 (нерегистриран)
Отговорът на първият ти въпрос може да се формулира така: Клан, клан, недоклан.
шаш (нерегистриран)
В 21 век ще ходя да подавам молби за да ми дават код за достъп?!? Да сте чули за УЕП?
ПОДЛЕЦИЙ (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
ЗЕДЕП (нерегистриран)
От известно време в България е приет ЗЕДЕП (ЗАКОН ЗА ЕЛЕКТРОННИЯ ДОКУМЕНТ И ЕЛЕКТРОННИЯ ПОДПИС). Има, няма 12+ години. Защо държавни структури (като здравната каса), се занимават с глупости (раздават бележки с написани на тях пароли), а не спазят закона и не преведат услугата си в съотствие с него (например влизането на сайта да става с УЕП -- универсален електронен подпис). Или някой ИТ гуру в ЗК е некадърен и не се е сетил (за което може да бъде уволнен своевременно). Или идеята е била да се усвоят едни пари от нашо хора, да направят формичка за вход (username + password), за което същото ИТ гуру, също следва да бъде уволнен. ЗАЩО НИКОЙ (ЖУРНАЛИСТ) НЕ СЕ СЕЩА ДА ЗАДАВА ТОЗИ ВЪПРОС ПУБЛИЧНО?
даам (нерегистриран)
Защото в държавната администрация са калинка през калинка, които имат незаслужени бонуси и безкрайни командировки на наш гръб!
1 (нерегистриран)
Може да се влиза и с ел. подпис - пробвах го. То нивото на новините по сайтовете е като на кварталните клюкарки...
Дръжки (нерегистриран)
Може с електронен подпис ама друг път. Пробвах не става, звъня им там на 0800 и те не знаят става или не. та я кажи как точно мина с ел подпис щото само това изкарва Моля, уверете се, че смарт картата, на която е записан потребителския КЕП, и карточетецът са поставени към компютъра ви. Ако не са поставени - поставете ги. За някои браузъри (Мозила и др.) се изисква рестартиране на браузъра.
3евзек
УЕП струва пари. Хубаво е да има и безплатен начин. За 1-2 услуги веднъж в годината не е рентабилен, особено ако парите са кът.
33 (нерегистриран)
Ами защото УЕП струва пари, и трябва да се подновява всяка година, за това.Много добре са го измислили един път и вие веднага само критики.Ще видиш за софийските общински услуги като се влиза с УЕП колко ще са ползвателите.
99 (нерегистриран)
Прав си,но трябва да се отбелязва какво плащаме на ръка и какво минава (ако има въобще) по здравна каса.Защото ЗА КАКВОТО ПОТРЯБВА ВСЕ ПЛАЩАМЕ,А ПОСЛЕ ЧЕТЕМ КАК ИМАЛО ПРЕНАСОЧВАНЕ на неусвоени средства. И ти се изтъпанчва поредния нагъл чиновник и ти обяснява как имаш достъп до всякакъв специалист,а ти ако нямаш на момента нужните 50 лв за преглед си умираш от болки нищо че си внесъл стотици.
аз (нерегистриран)
ако ги получаваме от личния лекар е по удачно,защото 1 член от семейството ще получи кода за всеки член на семейството.Правим референдуми за всичко но не и за това което лично ни касае.
НАЙ
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Състоянието на ранената при катастрофа с кола на НСО остава тежко, разпитаха Кирил Петков
"Сова Харис": ГЕРБ е лидер с 26,6%, интрига за второто място между ПП-ДБ, "Възраждане" и ДПС
Путин: Москва засега няма намерение да превзема град Харков (видео)
Путин: Москва засега няма намерение да превзема град Харков (видео)
Състоянието на ранената при катастрофа с кола на НСО остава тежко, разпитаха Кирил Петков
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
"Сова Харис": ГЕРБ е лидер с 26,6%, интрига за второто място между ПП-ДБ, "Възраждане" и ДПС
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт