Борисов тества новите шосета с уникален робот
България разполага с техника, за която строителните компании сънуват лоши сънища, каза премиерът Бойко Борисов.
Обратно в новинатаКоментари - Борисов тества новите шосета с уникален робот | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
123 (нерегистриран)
Тоя ще доведе и Папата за да си прави пиар
питащ (нерегистриран)
А вълните по Цариградско шосе кой и кога ще ги разреже?
брех (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Khan Krum (нерегистриран)
Къде сте тук червените шамани? Да коментирате казаното от шефа на Световната банка, а? Изпокрихте се хлебарки такива ..ще видите власт скоро ама през ...крив макарон!!!
1148 (нерегистриран)
И без техника се знае,че пътищата се правят нарочно лоши, защото от една страна се крадат/икономисват материали и от друга фирмите си осигуряват постоянна работа занапред.Тук никой няма интерес да прави качествени пътища.Даже по време на социализма беше същото.
Да... (нерегистриран)
Този уникален робот напомня на технологията за откриване на нефтени хоризонти чрез вибрационни ехолоти и определяне мястото за сондиране . Чудесна инициатива на правителството. Дано целта на занятието да е добросъвестно намерение.
Sto (нерегистриран)
Представям си Бойко как стои в мъжкарска поза, като перничанин пред голфа си, заобиколен е от журналистки и заедно гледат как това http://www.geekologie.com/2009/04/02/robobaby%20of%20death%201.jpg проверява пътя и от време на време спира за да каже с метален равномерен глас БОЙ КО Е ВЕ ЛИК
Ape (нерегистриран)
И тази техника няма да помогне, ако опериращите с камиона са подкупни :)
5775 (нерегистриран)
Кой ще плаща тези милиарди от които половината ще бъдат присвоени от вожд и приближени-пак този шибан народ.
възмутен (нерегистриран)
"...Бойко Борисов бе категоричен, че този камион ще бъде изпратен на коловоза на магистрала "Тракия", за да се види "какво е правил Станишев и неговите фирми"..." - Българите имат много хубава поговорка - "Присмял се хърбел на щърбел". НЕка прати този камион да види Цариградско шосе или пътя за Драгалевци! Пък тогава да се присмива. Че там не беше нужен камион за да видим колко нескопосано са направени!
ххх (нерегистриран)
Може ли първо да го изпрати на Цариградско шосе и на Околовръстното и Черни връх, а после на магистрала Тракия? Кога стана калайджия кога му почерня гъза?
tiradjiq (нерегистриран)
лелеее глеи ква реклама си напраи бб.обзалагам се че патищата няма да станат по добри,а парите пак ще се крадват
dan4o (нерегистриран)
nai-nakraq sluc 4ihme na dobro pravitelstvo.prodaljavaite vse taka.za da vi obi4at horata,
Big Eye (нерегистриран)
Всичко това е много хубаво, но да не се окаже поредното чудо за три дни! Това е скъпа техника и трябва да бъде използувана максимално ефективно. От друга страна, трябва да се пази от злоумишленици, а такива винаги ще се намерят - на мнозина подобен контрол никак няма да е по вкуса!... Относно компютърната база данни за състоянието на пътната мрежа - тя трябва да бъде дублирана многократно и достъп до нея да имат само оторизирани лица - по същите причини!... Същото се отнася и за информацията относно качеството на строените и строящите се пътища! Некачествените строежи трябва да бъда поправяни за сметка на изпълнителя, и не закърпване, а ако трябва - и ново строителство! И най-строг контрол за разходването на средствата! Трябва да вземаме пример от древноримските строители на пътища, строили буквално от векове за векове и по-специално от знаменитата Via Apia - тази магистрала, съединявала метрополията (Рим) с Южна Италия. По нея са минали римските легиони, варварите, норманите, кръстоносците и др., но следи не са останали! Защото следи остават само по лош път, а това е хубав път!...
niki74 (нерегистриран)
kato na orlow most li?
Знаещ (нерегистриран)
Каквато магистралата с фирмите на Станишев, такова и Цариградското шосе в София с фирмите на тогавашния кмет Борисов.
rio (нерегистриран)
говорих с един хърватин каэа направете си пътищата и държавата леко трагва
Аз (нерегистриран)
Нищо няма да разбере...щото нищо не са направили.
tomazow (нерегистриран)
Ле-ле ,каква простотия , ето такова ще ни бъде управлението на ГЕРБ - мини сериалчета , а по-между другото се ограби и продължава да се ограбва останалото от държавата !!! Днес по-еврейската телевизия БТВ ,цял ден новината ,че Световната(американската) Банка ще ни финансира инфраструктурата ,на тези с акъл знаят какво означава това , а на тези с промитите мозъци ще кажа ,че това е МНОООООООООГО ЛОША НОВИНА !!! По принцип янките това го правят на държави които са бомбандирали, а след това с такива кредити за разрушената от тях инфраструктура ги поробват само с лихвите,а кредитите въобще и не могат да върнат - това е и целта ! Ние обаче сме си бомбандирани , от американски мекерета като Бойко Подлогов Борисов, и не случайно шефа на СБ днес го похвали, споменавайки постигнатото и отразено в доклада на ЕС и дрън-дрън та пляс ! Ние си знаем как ни се отрази ГЕРБ по коремите , джобовете ,болниците ,културата , образуванието , финансите на страната - справка фиксалния резерв - УПС ((((( , А ИМА ЛИ ВЕЧЕ ТАКЪВ ??? !!!
ужас по пътищата! (нерегистриран)
Ако точно така го е казал премиерът - по-добре е следващият път да го каже някой, дето разбира нещичко, защото сега са се нароили едни бисери... "Единият от камионите, обясни премиерът, дава възможност за 5 години да премине по всички пътища в страната и на практика в неговия компютър остава цялата информация за тях. Вторият камион прави разрези на направените пътища, установява количеството вложен асфалт и чакъл, показва качествен или не е ремонтът." Първо - такива "камиони" за изследване състоянието на пътищата има и се използват в България от много години. Разбира се, че имат и компютри не само да "пазят" информацията, ами и я дават на тези, които я разбират и работят с нея. Второ - вторият "камион" ако прави разрез на пътя - здрав път след него няма да остане, а само "разрези", т.е. разкопки. Явно "камионът" изследва по друг начин настилката в дълбочина, това се е правило преди и сега се прави. "Той обясни, че екипът му започва да прави проектите за 2014 г." Че то проектите за миналата и за тая година не са "направени", а вече работят за 2014 г., че и по-нататък??? Та от такива не простовати, ами недодялани приказки не знам кой има полза - обикновените хора надали са разбрали нещо, а специалистите могат само да се подсмихват. Като не можеш нещо да го обясниш - по-добре не се опитвай, има си кой да направи това. А пътищата, въпреки че ние всички го искаме, това правителство няма да могат да ги "оправят", дори и малка част от тях. Това е повече от очевадно - темповете и методите на работа са повече от отчайващи. Все пак - най-вече с повече професионализъм - нещичко може да и да стане.
Червен шамар (нерегистриран)
Когато Световната Банда ти даде 1лв, бъди сигурен, че вече ти е взела 2лв и още имаш да даваш.
наско (нерегистриран)
само да не земе некои да окрадне робото за старо железо тогава кво ше праим незнам
ар (нерегистриран)
ееее цял ден не бяха писали за него и ето го ха ха ха, егати чудото
Владко (нерегистриран)
Само за социализъма сбърка. Виждал съм да преасфалтират улици, които са много по-добри от сегашното средно за страната, направо се питах защо. Ама бях малък.
бигчо (нерегистриран)
Виж се какво си написал: "...компютърната база данни за състоянието на пътната мрежа - тя трябва да бъде дублирана многократно и достъп до нея да имат само оторизирани лица - по същите причини!... Същото се отнася и за информацията относно качеството на строените и строящите се пътища!" Защо трябва да е достъпна само до оторизирани лица - такива са обикновено следователи и прокуратура. Така ли трябва да бъде? Тогава защо трябва да е многократно дублирана? Информацията за пътищата е специализирана, с нея трябва да работят само специалисти. И въпреки всичко тя не е тайна и за други, но те не трябва да се изказват по нея, защото се ще нароят само глупости. Както се е получило и при тебе. Ама нали в България всички разбират от всичко - от футбол, от жени, сега и от пътища. Аман от лайкучки!
123 (нерегистриран)
Както сте го написали (а Той вероятно и така го е казал...), каточели СБ дава пари ей така. И хич не чака да и ги връщат?!!!!
аз (нерегистриран)
За тях си трае, защото си знае...
ами (нерегистриран)
за съжаление все тази...
Спиро Киров (нерегистриран)
Много е трогателно да се гледа как ББ, който иначе няма да ползва отпуск, вече 10 дена се мотае във и около Варна. И придобития тен едва ли се дължи на висене по шосетата.
Не... (нерегистриран)
Не работи така, а пуска електрически сигнали, които чрез измерване на съпротивленията в дълбочина установява плътността на пластовете, през които минава сигналът. Нарича се геофизика.
аватар (нерегистриран)
При толкова лоши проекти залегнали в последните търгове и 100 такива машини не помагат. С пръдня боя не става.
анти (нерегистриран)
всичко в тая държава е евреиско,бтв,стандарт,168часа,труд и мн.други.ние нямаме Български медии,нямаме суоер-хипер маркети,всичко е евреиско.няма Български МОЛ!!!!няма банка Българска.днес по БНТ чух ,че турция продаде ел.дружество за 3млрд,$(става въпрос за средно голям район) тюрк телеком е продаден за 12млрд$.Мтел за 110 хил.$!!!!!!!!
1234 (нерегистриран)
По времето на социализЪма пътищата се правеха с естествен битум (асфалт), внос от Албания, а сега - от остатъците след дестилацията на нефт. Така, че пътищата, строени тогава, са по-здрави и трайни от сегашните. А иначе - защо искаш хората от пътния бранш да останат без работа?
9935 (нерегистриран)
Стига с тея "вълни" бе. Ако караш с ограничението няма и да ги забележиш. А ако искаш да излиташ отиди на летището, там е по-равно!!! Аз съм доволен, че все още няма дупки там.
Стефан (нерегистриран)
Чудесно! Да пусне двата камиона по Цариградско шосе за да се спре със спекулациите, че е ремонтиран некачествено, а тогавашния кмет се е облагодетелствал!
Mitre6opa
По нашенско с една малка машинка (едва ли над $2-3000) тех'надзора вади пробни цилиндърчета (10 см диаметър)от асфалта ден два след като е настлан. Това освен пробите на състава му по време на настилането, чиито резултати идват ПАК няколко дена след вземането им. Мамата му мила на предприемача който не е поставил добър асфалт и с нужната дебелина: Просто не му се плаща ежемесечната сметка, обръща всичко и почва отново. Това след като се проверява ПО ВРЕМЕ НА РАБОТАТА какво има под асфалта, как е трамбовано и т.н. Кой е пътувал по нашенско (Израел) да се изкаже как са пътищата.
Khan Krum (нерегистриран)
А, изпълзяхте пак милите..хлебарчици по повелята на Позитано!? А, на тебе да ти ги даде парите тогава ..Сибирската банка или ще отидеш да си ги вземеш .. во веки?
1717 (нерегистриран)
Идва да ни дават парите от сделката с дълга на Велчев и Царя!!! Хората от СБ знаят, че парите трябва да се въртят. Един път спечелиха от нас, сега ни ги дават при много изгодна лихва и пак ще спечелят. Да си чул ББ и СД да са отронили и дума някъде за дълга?
Лошо предчувствие (нерегистриран)
Много скоро тези камиони ще се повредят...
avok00 (нерегистриран)
Мале човек като чете тука ще каже все едно всички българи са черногледи олигофрени. Добре е, че тука пишат само озлобени, злощастни индивиди. Не сме всички такива. Как пък не се намери нещо положително да кажете бе?
Ник (нерегистриран)
Горчиво, горчиво... Брей няма едно интервю на Боко без да спомене името на Станишев. Вече си мисля, че флиртува с него.
Ник (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
Ник (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
iliqn (нерегистриран)
*Коментарът е скрит, защото е извън темата или съдържа спам
Съдържанието е достъпно за регистрирани потребители. Моля влезте в акаунта си или се регистрирайте тук.
str (нерегистриран)
Браво на него, но се чудя какво има да им се показва на банките. Те нали си взимат парите с лихвите. Много ги интересува дали някой ги е откраднал.
Иван (нерегистриран)
Въпросните фирми собственост на г-н Станишев ли са или просто се остава с такова впечатление от написаното в новината?
Зевзек (нерегистриран)
Ако си караш с ограничението - 80 км/ч мн добре си се усещат вълните. За мен най-добрият ремонт е този на "Раковска" - хем за мн кратко време, хем толкова години ни вълна, ни дупка. Евала на майсторлъка на тази фирма!
Зевзек (нерегистриран)
Той нали ББ излепери 1 паметна плоча в базиликата "Сан Клементе". Чакай малко - има време пак да отиде до Рим :-D
Някой (нерегистриран)
При комунизма пътищата се правеха качествено понеже хората бяха на заплата. Дали имат работа или нямат не се гледаше и си вземаха една у съща заплата. Ако отремонтират една улица добре - няма да пипнат 4-5 години и ще имат по-малко работа. Сега ги правят така че след 5-6 месеца да ги поправят наново и пак да вземат кинти.
smirn0ff (нерегистриран)
за разлика от тебе ББ може да се откаже от отпуската си, а ти цървуле не можеш да си го позволиш
НАЙ
Акула изплува на плажа в Бургас
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
До края на 2024 г. България трябва да въведе европейските правила за минималното заплащане
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
От гордостта на империята до брегова охрана – има ли бъдеще руският Черноморски флот
Полицаи с щитове прочистиха Колумбийския университет (видео)
Главчев разпореди да бъде отменено решението за създаване на болница "Мама и аз"
Държавният департамент на САЩ обвини Русия, че е използвала химическо оръжие в Украйна
ПП-ДБ внасят сигнал в прокуратурата и ДАНС за проверка за частна детска болница