Откраднаха 67 жп релси, тежащи между 82 и 120 тона
Сливенски криминалисти откриха и задържаха двама извършители в Твърдица
Обратно в новинатаКоментари - Откраднаха 67 жп релси, тежащи между 82 и 120 тона | Днес.dir.bg
Коментари
Нека да позная - извършителите са шведски туристи, членове на Стокхолмската академия на науките, гостуващи у нас за семинар?
Ей това е, за кокошка няма прошка. Преди време изчезнаха стотици стари вагони и не хванаха крадеца, а сега тия с релсите ги хванаха, за което браво между другото. Все още има надежда, че някой си върши работата.
Винаги съм забелязвал оргомните провали в знанията на джурналистите в областта на българския език и литература. Оказва се, че са бягали и от часовете по математика и не са наясно с мерните единици, дори. Дъно.
Кеажбата на нещо бракувано и на елементи на работещо съоръжение са съвсен разлипни неща. Дано не паднеш в шахта с откраднат капак.
Абе българския не ви е сила, ма математиката хептем, 67*1.8т не е 120 000 тона, а е 120 тона.
Аз вчера се разхождах на Витоша и видях едно дърво паднало . Извадих от раницата резачката и си го нарязах за камината.
да прочетеш имената на редакторките,те говорят сами:)))))))))))))))))))Дано поне са добри в нещо друго,че да си заслужава присмеха на читателите;)
Хайде сега, двете патки-редакторки, заедно и за ръчичка обратно в пети клас, да се научим да смятаме...
Ха дано -15 години,че и повече.Без право на обжалване!И без разните му там за "примерно" поведение намаляване на присъдата и какво ли не . Цигани сър,може би не само:))))
А някой попита ли "трудовите" , лилави хора с колко търпение , мъка и пот на челото са чакали това жулязо да узрее и да бъде обрана реколтата???
Само че, Чл. 340, ал. 1 от НК не покрива "брането" на изоставено старо желязо покрай релсовият път, защото релсите на практика са били захвърлени покрай релсовия път, вместо да се складират по надлежния начин. Така, че "берачите на желЕзо" са си в пълното право да "почистват природата", а безхаберниците от БДЖ да бъдат съдени.
"които били поставени по протежение на жп трасе между гарите Гурково и Сливен .... Тези помощни релси се оставят отстрани на железния път или в междурелсието, като се използват при нужда за подмяна, обясниха още те." Няма такова нещо, има си места за съхранение и извозване ... но вместо да се организира цялата дейност по надлежния начин, минали са с ремонтната композиция и са разхвърляли и оставили релсите по цялото трасе за да спестят работа и пари. Сега някой се опитва да оправдава безотговорност и кражба на пари с друга кражба.
Тва не може да се носи с каруца и кон нито може да се вдигне с ръце, някой жп шеф е джобил, хахаха
"Помощни релси край трасето или в междурелсието при нужда за подмяна"?! Дрън- дрън та пляс! Ще лежат там с години, та да ръждясват и обрастват с боклуци вместо да са на склад в депото и при необходимост за час-два да се закарат на съотв. място за подмяна. Мърлящина и пълно безхаберие!
Ама това са на пирончо гвоздейче специалистите. Се сега колко наковални ще направят ?
Цяла седмица тези унифирмени михлюзи не могат да хванат краниста, шофьора на камиона и този, който е изкупил джилезото? Колко време ще им е нужно? Една година? Пет години? Цяла вечност? Ебм ти и подобието на полиция!
За колегите с минусите пояснявам - вчера пишеше 82 000 тона. Днес са само. Но и цялата жп мрежа да откраднат едва ли някой ще реагира. Най-много да сформират една парламентарна комисия по случая.
Ти се майтапиш, но със знанията си по бране и спедиция на тонове джилязУ само от няколко гаджала ще ги вземат за консултанти по цял свят. Може и Дискавъри да направят филм за тях :)
ги е свил. Щял да си прави лична железница щото за да го поместят требе кран и товарен влак.
Някога да откраднеш ЖП релси се водеше съботаж и се наказваше с 20 години затвор. А при по-особени случай със смърт. Затова гнусните мангали като видеха желязо собственост на ЖП се обръщаха на другата страна. А сега са ни се качили на главата
Много работи бяха, както трябва. Сега мангишите са изпуснати от контрол, държавата умира в пълния смисъл на думата. Но евроатлантиците се радват. Това е положението!
хващат се 2-3ма мангала и с ножовки ги нарязват на малки парчета. Нямаш представа какво се случва. Щом има случай да блъскат железобетонни стълбове, за да извадят желязото представи си. Тия ако се впрегнат да работят за нещо истинско ще задминем Швейцария, ама не - кражбата си е друго - береш си го, не ти плаща шефа, свободен си ;)
време е за прекратяване на режима на културна изключителност, наложен ни от Козяк 16 чрез НПО проксита