Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход
Нововъведението в центъра на София породи противоречиви реакции
Обратно в новинатаКоментари - Новият бул. "Витоша" - по една лента за автомобили и паркиране на заден ход | Днес.dir.bg
Коментари
Софиянци искаха ПП и СС да взимат решенията. А сега са недоволни от умните и красиве лъжци.
става дума за експериментално пускане на ляво движение в дадения участък, който кара кола с десен волан там ще може да паркира безплатно.
Хубаво е (и трябва) да има повече пространство за хората в града (както и доста повече дървета, но това е друга тема) ... но реализацията на тази идея в случая е малоумна ...
Ние местните жители сме малцинство, затова отдавна не ние взимаме решенията за нашия град, а селяни с колела, които си правят велоалеи
А да видим! Поне започнете да глобявате дебилите, които продължават да карат по тротоара, защото такива все още има!
България просто е обречена! Докато се допускат във властта уроди като Боко, Шиши, Копейкин, ПростоКиро, Биволицата Корни и т.н. няма да се случи нищо нормално в тази 'държава'!!!
и да допълня - ще се радвам да гледам зимата като понатрупа сняг как снегорините ще чистят платната до колчетата и ще трупат на велоалеята, за да я направят напълно неизползваема, вкл за пресичащите пешеходци. А да не отварям тема как при пожар или при линейка / катафалка колите ще задръстват и едното от двете платна, щото няма вариант да се стигне до велоалеята. А тролеите няма да могат да ги заобикалят. с две думи - ПЪЛНА ИЗЛАГАЦИЯ!
Паркирането в центърът на София трябва да е само за живущи, както е в нормалните държави, останалите да ползват градския транспорт или колела, нале за това се борите селяци!
Когато някакви с купени дипломи или онлайн курсове деца на държавни служители са представяни, като крайно квалифицирани ... това е. То шеф на БФС имаме без основно и средно, но диплома от НСА. Толкова не може ли да преустроят движението пробно за месец с пътностроителни ограждения, за да видят ефекта от гени(т)алното си предложение и тогава да се дават хиляди за преустройство, което ще е за няколко месеца, че после надявам се някой с разум ще възстанови сегашното положение. Пешеходните пътеки през 50 м са другото безумие, а отделяне на 3м трототар, по-който никой и без друго не ползва от тази страна на НДК е подписа за крайна неадекватност.
Спаси София си изпълняват предизборните обещания, според тяхната програма. Който е гласувал за тях е наясно с предвидените промени. Който не е гласувал за тях, сега мрънка. Ама нищо не може да направи, защото няма как да ги уплаши, с това, че няма да гласува за тях. Тези които сме гласували за тях, сега сме доволни, че правят промени, както са обещали.
много хора НЕ гласувахме за тея сладурчета, именно защото разбираме какво се крие зад приказките им. ИДИОТЩИНИ. в случая - превръщат булевард в паркомясто - вместо да намерят решение с паркинги. Това само примерно...
Е, да ама в ненормалната Германия всеки може да паркира в центъра, плащаш си на автомат и паркираш. Аз до сега не знам за нито една държава където всички граждани, с общите данъци да спонсорираме частното паркиране на хората живеещи в центъра. На всякъде, в нормалните държави, всеки сам си плаща за гараж и паркомясто за своят личен автомобил.
Аз съм основно пешеходец и каращ колело. За мен тази промяна е супер! Дано в цяла София приоритет да станат и "другите" участници в движението, а не да сме роби на автомобили.
Това е ОК, но като спечели една партия кметския пост и съответния общински район, то е редно да изпълни програмата, за която хората са му гласували доверие. А малцинството е нормално да се съобрази с желанията на мнозинството. До сега 18 години управление на ГЕРБ - очевидно след като не управляват сега (и са трета сила, след ППДБСС и БСП), то очевидно е била нужна промяна.
Това недоразумение Терзиев булеварда го прави на паркинг. Цялата колона като вземе да изчаква паркирането на 3-4-ма, най-малко, движението по бул. Витоша ще е по-бавно от на пешеходец. Ама така е, когато малоумни жълтопаветници гласуват за абсолютни некадърници, а пък останалите дебили въобще не си и правят труда да ходят до урните, сякаш това изцяло не ги касае...
От 13-ти до края на май ще е сцена на ''безкрайните безсмислици" там. Много катастрофи, много навлезли в насрещното, много конфликтни зони, пълна безизходица за линейките в посока към болниците ... Важното е, че и днес не разкриват имената на предложилите и гласувалите това безумие, на тези отпуснали пари да го финансират и "случайните" фирми изпълнители. След 13-ти, защото са празници и много хора са извън София. А и катастрофи с паркиращи или напускащи парко място ще има. Но, когато хора с дипломи и логистично мислене, като за село са тръгнали да решават в града ... как беше "Малки софийски истории"
На тая маркировка и давам макс 1 седмица. Ако това е новото.... без коментар. Който е пътувал в чужбина знае за какви пътища и магистрали става въпрос. В Словения съм бил буквално в най-затънтеното село с 10 човека жители и улиците бяха перфектни просто с маркировка, осветление и всичко.
Самата наредба за местата е тъпа, но идва от ГЕРБ, така че това не ме учудва. Другото е много хубаво, защото дава възможност на хора с деца да слязат до центъра безопасно с колела. Преди беше бутане през пешеходци и автомобилни състезатели с по 100 к.с и тунинг гърнета. Ако не ви харесва да живеете в европейска столица и не сте продали нивите на село - знаете пътя!
дали ще паркираш в посока на движението, а ще излизаш назад срещу движението или обратно? Добре, че не живея в София!
Българина гледа в ляво свободно местенце и се мушка. После как се излиза от там през 2 платна ... Ама щом експертите са казали ...
Разликата е във финансовите възможности – данъците в Словения са от 16% до 50%. В Любляна пък центърът тотално е забранен за автомобили и може да се ползва само обществен транспорт и велосипед.
напротив, не идва от ГЕРБ (тяхна е сегашната организация), а от най-умното и красиво човече - Борис Бонев
1-во, трябва да се забрани карането на велосипеди в границите на града, защото велосипедът е двуколесно превозно средство, а велосипедистите изобщо се спазват ЗДП, а и полицията е абдикирала и не контролира. 2-ро, всички водачи, особено тези от женски пол, първо трябва да положат изпит, че могат да паркорат на заден ход, и чак след това да имат право да паркират на заден ход.
Паркиране по ТОЗИ начин НЯМА НИКЪДЕ в Европа! ТОВА е пълно безумие! колоездачите може и да са доволни…, но ТУК проблемите са с автомобилния трафик… и ПРОМЯНАТА води до влошаване на трафика! малоумници..
Идеята съвсем не е лоша, просто е капка в морето. Всички градове трябва да са така - една лента, максимум 2, а другото зелено и вело. Светофарните уредби да са интелигентни. Елате в Швеция, Холандия, Дания - всичко е така. Ганьо е некадърен и арогантен шофьор и пътища с много ленти и огромни кръстовища са предпоставка за птп. Сега има кръстовища по 3 дка без никаква маркировка, за чий х.й!?
Единствения проблем е че в столицата прииждат хора които все още миришат на обор и кочина и не си представят живота без 20 годишното беенве. Това е столица, хората ходят пеш и карат велосипед, ползват метро. Улиците са основно за линейки, таксита и зареждане на магазини. Стойте си на село и там си паркирайте на къра, карайте с 200 по междуселския и правете каквото щете в глухата провинция. В столицата се живее градски като навсякъде другаде в Европа!
Кой е недоволен? Ей сега ще се появя по биТиВи-то с жълтата жилетка да ви обясня защо трябва да паркирате така.
Крайно тъпо решение, ще създаде огромни задръствания. Не може централна артерия да се блокира с по-едно платно, заради шепа велосипедисти. Безкрайно некадърна нова кметска управа ...
Аз ЖИВЕЯ в центъра и си карам колелото. А ти какво правиш там? Има градски ако искаш да дойдеш в района ми!
Видял съм как е в доста градове на Запад. Не мога да кажа, че е идеално. Около нас има болни, стари хора и малки деца. Около тях има постоянно шофиране до болница, училище, извънкласни дейности. Ако трябва да се прави всичко това с транспорт, 24 часа няма да стигнат само за околните, какво остава за работа. Не пренасяйте като папагали всички неща от Запад тук. Не всичко работи еднакво. Там като са решили да не им пука за старците и ги хвърлят в старчески дом, ние не смятаме така. Също и за децата - предпочитам децата ми да имат избор на дейности, а не да се ограничавам до тези в училището.
колоездачи нямат работа в София! имат си паркове, Витоша и да си 'одат на село! в центъра не стиа чхе не остана место за движение - ми и по една лента отива за дете вело алеи... и накрая говедата пак си карат по платното - между колите...
Предчувствам как ще сложат някакви разделители между двете платна, да не паркираш "у лево".
Що с лошо, бате? Че не можеш да отидеш до центъра с изгнилия опел ли? Раздвижи се малко, изведи една мацка на разходка... че с тая кола, не само хемороидите ще се обадят, ами и инструмента ще спре да работи... а тогава колоездачи , бегачи и друга паплач ще трябва да оправя неблаговерната ти.
Това, че градският транспорт е недоразвит, не означава, че трябва да се превръщаме в Индия, Бангладеш, Русия, Нигерия или друга страна от Третия свят.
приветствам защото ново софиянци от Вадите и Ливадите сега ще ви е по трудно да слизате в центъра с трошките и да осмърдявате центъра.
Синя зона ще има, докато има меркалии да се набутат в центъра с колата, за щяло и нещяло.
В Берн, Брюксел, Берлин и Лондон транспортът е чудесно организиран, но мога да кажа същото - няма как да се придвижиш удобно и бързо без автомобил, като возиш трудноподвижни хора или деца!
Момиченце - работи повече и си купи кола, никой не ти е виновен, че нямаш пари за МПС, а само за коУеУо ! И тъй като ние шофьорите плащаме високите данъци - да, движението трябва да бъде съобразено с нас, а не с вас, тъй като вие данъци за коУеУата не плащате ! Дано не ти е сложно ...