Идват лоу-кост жп превозвачи
При модернизация на жп трасетата от София до Бургас и движение със скорости между 160 и 200 км/час ще се появят нови превозвачи.
Обратно в новинатаКоментари - Идват лоу-кост жп превозвачи | Днес.dir.bg
Коментари
И като как влак ще се двищи по ж.п. трасе в България с 200 км/ч? Че той тъкмо ще се засили и ще налети я на гара, дето стрелките ще го катапултират, я на прелез, през бариерата на който се промъква нещо. За циганските маали да не говорим. Там само ако прелети ще е в безопасност.
по линията софия -бургас/варна през карлово това е невъзможно! също и през северна българия! жп линията минава през много населени места!!
Тотално сбъркана концепция.Необходима ни е цялостна модернизция и промяна на. жп.схемата.Каква ще ни е ползата от 1-2 модернизирани линии по които само ще се тъпчат всички превозвачи когато ще закриват линии и голямата част от страната ще остава без жп транспорт.
"Ryanair avio lines" действително е нискотарифна, но обслужването и проблемите по летищата е доста зле...И това е така...за тези пари - толкова...Така, че не съм на мнение, че ще има нискотарифен ЖП транспорт у нас с тази ЖП инфраструктура на 40-50 години и ще бъде O'K !! Не мислете, че само новите мотриси ще разрешат проблемите...Може и да се случи някога - може би на следващото ни председателство на ЕС (ако съществува все още?)след 14-15 год. :-)) !!
Убо, ама тая снимка на нова мотриса за 3 лъч на метрото в София защо са я сложили? Толкова ли са некадърни журналетата в дир да не направят разлика между метровлак и нормален такъв?
200 km/ч? Защо лъжете? Максимума е 160 км/ч, по трасето Пловдив-Бургас, а София - Пловдив има да го чакаме още 10 години. София - Елин Пелин е до края на 2020 г. а другите търгове от Елин Пелин до Септември още не могат да тръгнат.
Моля ,ако обичате да поясните какво значи лоу кост. Ние тук в БГ говорим БЪЛГАРСКИ !
Е, това ако не е шега!!! Ехо, пак ли ще лъжите? И пак се готват да крадат! В Испания високоскоростен влак Между Мадрид и Севиля е 70 евра!!! Какъв лоу-кост ви гони. Пари от бюджета ще вземат, ще оправят трасетата и ще ги дадат на компании, коиот такива цени ще сложат.... че няма да има каване на влак! Ама както и да е!
Скоростният влак между Париж и Брюксел кара с близо 300 км/ч, но трасето е вкопано 3-4 метра в земята и е бетонно, оградено горе като магистрала, за да не падне нещо вътра. Как ще стане тука да си лети по релси, като около тях обикновено живеят индианци, които обичат да берът джилезо?
Това със 160-те км/ч. е партенка. Както и мантрата "За 3 часа до Бургас". Новата ЖП линия Септември - Пловдив за новия "влак-стрела" има инженерни ограничения от 90 и 120 км/ч. през 7-8 км.:) Да не фантазираме за Шинкансен, китайски и френски свръхбързи влакове. Но който се е возил на италианските Червена (бяла, сива) стрела, знае, че много рядко нахвърлят 150 км/ч (скоростта се следи в салона). А италианските стрели са недостижими за нас в близките 20-на г., когато вероятно и БДЖ няма да го има.:( Та приказките за свръхзвукови тренове тренове Мусомище-Чепърлянци са прах в очите на хората - "Има едни пари по оперативна програма, ще ги откраднем, скъпи избиратели.".
кат толкоз ни обичат , що не ни оправият те линиите, и ние да си превозваме и парата да остава в родината ??? както кауфланд си е наш , и била , и практикер ... :) също като навремето наркооп !! наша стока , наши пари , богата страна !!! разберете никои капиталист не дава нищо безплатно ... !!! дава 1 и взема 10 !!!
Новият научно-фантастичен роман "Идват лоу-кост жп превозвачи". И препоръчвам на пишещите тук "журналисти" да понаучат български....Имаме си думи за всичко.
Преди лоу-коста ще дойде самия Винету на кон зедно с една мръсна дузина каубойци да проверят дали им вярваме или още взривяваме влакове.
Същата снимка преди даваха за ново метро. Само че там имаше и втора снимка и се виждаше, че е супер малко това влакче. Бе и с горно закрепване назад за тока, каквото не е сегашното метро - то е с ток някъде долу при релсите.
то засилил се е някой да пътува по тия трасета, та да ходи до ла.неморието щото няма другаде къде :)
То хубаво ама 1- трябва да спрат ДПСарските и ГРОБ фирми да спрат да цоцат от авто-транспота 2-Ти влакове да са от НЕГОРИМИ материали 3-90% от Стьклата да са БРОНИРАНИ с-у камьни хвьрлени от мургави небьлгарчета 10 % да не са евентуално ако стане катсрофа да има кво да разбият да излязат /изходи/ 4-Да раздават КАСКИ и екипи с карбонови предпазители /тип пистови -моторджииски/ когато с обьрне влака да нема жертви иРАНЕНИ 5-Скенери с-у пластични експлозиви на входа с-у недоволни и гневни арабски граждани
Ще го доживеем ли? От години няма експресни влакове към момента София -Бургас 7ч:50мин с скутер ще е по бързо хахаха
В момента НАИ-бьрзия влак вЕС/230-340км/ч/ е италианския Фреккиаросса/Червена стрела/ Разстоянието РИМ-Неапол/260 км/ го взима за 1час и 10 -15 минути с 1 или 2 междини спирки 400 км София-Пловдив -Бургас 7ч и 50 мин
БДЖ в момента е най-нискотарифната /лоу-кост/ жп компания в Европа. Колко по-нискотарифна може да стане?
И без това е ясно, защо фалирате БДЖ... Слугувате на частните автомобилни превозвачи и се целите в заемане на нишата с частни железници... В цял свят железницата е най-евтиния и най-печеливш транспорт, само тука не... Но никой не се пита защо... и си избираме идни и същи мутри да ни грабят и мамят но с нови лозунги за демокрация и ефимерни съюзи
В момента с карта за отстъпка от БДЖ пътувам 145 км. /София,гара Искър до Пловдив/ за 4,20 лв. Иска ми се влака да е като в Австрия с фотоклетки на вратите и интернет във вагона, но миналата година с карта за отстъпка пътувах 120 км за 40 евро с QBB между Виена и Грац. Така че, ако обичате, по-полека с лоукост жп-глупостите.
Както всичко в тази жалостна герберастка държава и това е поредната глупост! Плод на управниците-дебили! Но е казано - ПРОСТ НАРОД, СЛАБА ДЪРЖАВА ... ТЪПО ПРАВИТЕЛСТВО/УПРАВЛЕНИЕ !!!!
за такива скорости трябва добре поддържана жп инфраструктура, каквато вече няма кой да реализира; кадрите от жп войските се разбягаха, а нови кадри не растат за седмица по ливадите
За какво говори този изобщо. На Великден влаковете бяха най-кошмарното средство за пътуване. Нова, Теленор и ЧЕЗ се изнасят от панически от България. Какви интеститори бе хора? Гинка е толкова инвеститор, колкото Мики Маус е ММА боец.
Не знам да се радвам ли, да плача ли ? Всеки знае какви трикове се използват от "етините авиокомпании", че да бръкнат по-дълбочко в джоба на клиента ( от тях се научиха и "неевтините" )! Измислихте ли вече триковете и за "евтините железници" ? И един друг въпрос: Защо фалирахте БДЖ, че да дойдат чуждите железници ?
Доц. Трифонов ми е преподавал в ТУ - София. Изключително умен и ерудиран човек, който четеше много и ни предаваше практически опит. Вероятно правилно е предвидил пазара на ж.п. услуги. Всяко инфраструктурно подобрение отваря врати и за нови играчи на пазара.
Че от нашето БДЖ по-лоукост няма! Само извинения за разхищението на пари да оправяте релсите, а положението е още по-зле. Между другото същото е положението и с Черно море - тая магистрала да не я бяха почвали изобщо, след ремонта стана още по-зле, ама никой не пише за това, всички медии си мълчат, що ли?
Влакът е удобно и достатъчно бързо средство за придвижване, но нашите железници са докарани до толкова лошо състояние, че в тях си прежалват живота само пенсионери и се възползват пътници, които се возят гратис. Тук-там ще се излъжат ученици и студенти заради отстъпките. Ако вагоните са луксозни и не се допускат гратисчии да ги рушат и "ароматизират", със сигурност ще бъдат предпочитани от много хора.
Аман от екстрасенси. Нискобюджетните авиокомпании печелят от превоз на товари и могат да си позволят да свалят цената за пътниците. Къде видя тоя пъпеш аналог с влаковете?
лоу-кост. Българска дума няма ли, бе - на ниска цена.