Нова транспортна схема ще разтовари с 1/3 трафика през центъра на София
Общо 140 млн. лв. за изграждане и реконструкция транспортната инфраструктура предвижда бюджета на Столичната община за 2021 г., заяви зам.-кметът Дончо Барбалов
Обратно в новинатаКоментари - Нова транспортна схема ще разтовари с 1/3 трафика през центъра на София | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
смях (нерегистриран)
140 милиона ще бъдат откраднати и нищо няма да се подобри. Видяхме как любимата фирма Трейс, вече ремонтира пуснатият преди 3 месеца Каблешков.
Чуек (нерегистриран)
Осъзнавате ли, че бюджетът на столична община за 2020 е 1,722 млрд. лв, а за 2021 сигурно още по-голя. Имате ли представа, колко много пари са това и че тук всичко ще е топ европейски стандарт, ако тия пари влезнат поне половината в реални програми. Имате ли идея за, какво крадене иде реч.
1-н (нерегистриран)
Цар Борис трети трамвая се прави през година за по година Явно е сладко Ама не е май редно Общонарите ако им ремонтирам покрива за пред година за по една година време с техни пари дали ще ми позволят да го правя за четвърти пореден път? Аре давайте им мангизите приготвени за крадене и да не пипат...
Сахар (нерегистриран)
Айде, стискаме палци!
имаме идея, да (нерегистриран)
Пейки по 10 000 лв.
Ломско (нерегистриран)
Е Ломско шосе колко пъти ще го ремонтирате. И да не забравите - кабелите да ги поставите след ремонта - както беше последния път
:-) (нерегистриран)
Колчета по тротоарите за 80 лева броя и начертаване на паркомясто в зоните - срещу скромните 500 лева едното
М да (нерегистриран)
То за това ли тази сурин на Дондуков бяха броня до броня? Да ви имам схемите.
Натали (нерегистриран)
Незнам колко ще се облекчи трафика в центъра след няколко години, но ми се иска да попитам докога ще се ра, решава затварянето на възлови места като Орлов мост и Ректората на СУ? От много време насам е почти ежедневие. Трябва ли всеки ден да гадаем кой какво ще му скимне и да се чудим как да се придвижваме?
Натали (нерегистриран)
Незнам колко ще се облекчи трафика в центъра след няколко години, но ми се иска да попитам докога ще се ра, решава затварянето на възлови места като Орлов мост и Ректората на СУ? От много време насам е почти ежедневие. Трябва ли всеки ден да гадаем кой какво ще му скимне и да се чудим как да се придвижваме?
ppppp (нерегистриран)
Много селяни в София.
пурко (нерегистриран)
"Приказки под шипковия храст" - така може да се определят глупостите на зам.кмета, че щял да намали трафика с 1/3. Спомням си, че така лъжеха и навремето, за да оправдаят милиардите хвърляни за прословутото метро. Ама то щяло да намали трафика с еди колко си процента... Някой да е забелязал намаляване? Напротив, даваха нови и нови линия за возене от маршрутките на "наши" фирми, вместо да ги спрат, ако наистина целта им беше да накарат хората да ползват метро
Rambler (нерегистриран)
Това за ремонт на ремонта ли отива? Тези трябва да бъдат изметени, транспортът ще се оправи като се махнат Фъндъците!
стотинкаджиев (нерегистриран)
а новите камери за платено влизане в идеалния център на софия?
Дедо (нерегистриран)
На първото изречение прочетох лъжа. Ремонти в кварталите :) а хаха да минат по по-дългата част на Солунска между Витошка и Ботев да видят улиците не са пипани от Бай Тошо. Самата Витошка и тя вече на нищо не прилича евтините и смотани плочки заминаха. Та толкоз с лъжите, за влизане по малките улички. Да някой булевард може да затворят и да ремонтират с години, 1-2закъснение на кой му пука с такива неща столична може да се справи.
Оставка !!! (нерегистриран)
Оставка !!! Вижте ремонтирания парк .. то преди си беше по хубав!!!
Друго си е казваш (нерегистриран)
Когато не се пипаше нищо. Не се правеха ремонти нито реконструкции нито нищо. Между другото нямам нищо против когато непрекъснато се показват грешките и недостатъците на ремонтите и въобще на всичко което се прави. и все пак не трябва да се забравя че за да показваш недостатъци на нещо, това нещо някой трябва да го направи.
За съжаление (нерегистриран)
Всички тия опити са обречени на провал. София никога не е била предвиждана за такъв трафик. Единствено пълна забрана за влизане на автомобили може да разтовари центъра. Но това никой няма да го направи.
Смях (нерегистриран)
Би ли посочил през последните 30 години,кои кметове на София въобще правеха някакви ремонти и подобрения или каквото там се сетиш? С примери.
бгх (нерегистриран)
Toва го слушам от ~10г ... и засега трафикът само се натоварва все повече . В момента няма никаква цялостна организация на движението - само някакви частични мерки на парче. Дори и със сегашната мрежа пропускливостта може да е по-голяма, ако се направи смислена организация.
. (нерегистриран)
Вече не ги чета тези статии - всяка година едно и също и поредните сто метра открити, поредните сто милиона откраднати
Не се колебайте (нерегистриран)
Пропускате много, ако все още не сте изпробвали CryptoTab Browser! Това е първият в света Chrome браузър с вградена функция за копаене /mining/. Всичко, което трябва да направите, е да инсталирате CryptoTab Browser и той ще добие Bitcoin за вас. 1 Bitcoin се търгува над 35 000$. Без инвестиции, без рискове, без допълнителни усилия, без да променяте сърфирането в интернет или навиците ви! Опитайте и вижте колко е просто и изгодно https://cryptotabbrowser.com/landing/55/18757804
От село Фъндъково (нерегистриран)
Ако Крадлива Йорданка ти каже 'Добър ден' - обърни се и виж дали е изгряло слънцето.
гост (нерегистриран)
Викаш друго си е да стоиш така, че да трябва да правиш ремонт през следващите три месеца и после на всяка половин година. Друго си е да дадеш гаранция от 2 години, че след това да се наложи още да се плаща. Друго си е да се ползват скапани материали, важното е да се вземе правилната комисионна. Друго си е да обявиш един срок, а да го удължиш с още 1-3 години. Важното е да се строи, а? Герберастка му работа.
гост (нерегистриран)
Стефан Софиянски. Където ремонтира бул. Ботев нищо не е мръднало. И без него нямаше да имате метро, колкото и да се бие мутрата в гърдите.
Илиян (нерегистриран)
Трафика ще се промени единствено и само ако се въведат такси като в големи европейски столици ! Искаш да караш в центъра - 80 евро на ден и караш :)
предложение (нерегистриран)
трафикът ще олекне като се забрани влизането в центъра на регистрации, различни от С, СА и СВ. Данък МПС за тези регистрации Х 5, а гостите и новоизлюпените столичани дето ги мързи да си сменят адресната регистрация - с метрото и трамвая....
E (нерегистриран)
Стига с тези твърдения, че едва ли не Боко Тиквата е изобретил Слънцето и преди него сме живеели в землянки. София е била населено място още преди римляните да дойдат по тези места. Изграждана е, имало е хубави неща и преди векове, и във всяко поколение преди нас. Всички тези улици, които ги ремонтират за найсти път, са построени много отдавна, ремонтирани и поддържани. Единствената разлика е, че сега има рекорден бюджет на Столична община, което стимулира рекордни кражби в писаната история. Влизането ни в ЕС беше безценен шанс да направим един съвременен и хубав град. Похарчиха се милиарди, с наети възможно най-нископлатени (съотввтно най-нискоквалифицирани) работници, с "наши" фирми. Направи се по мутренски лъскаво и кичозно, но с минимална трайност. Когато еврофондовете спрат, ще живеем сред руини, за които няма да има средства да се ремонтират. Вероятно ще трябват 50 години, за да се оправят нещата, и то ако се организираме и имаме добри управници - нещо невиждано тук от незапомнени времена.
София (нерегистриран)
Тази статия бие рекордите по лъжи на кв.см.!!!
Аз (нерегистриран)
Този трамваен път по Борис III го ремонтират през година. Околовръстното Овча Купел и Горна Баня нито дума. Там задръстванията са колосални и се говори от над 15 години как следващата година щели да го оширят. Явно няма да е и 2021 старта. Да ви се невиди и крадците.
5 (нерегистриран)
С ремонта на Тодор Каблешков тотално съсипаха живота на голяма част от жителите на кв. Гоце Делчев. У нас данъкоплатеца го нямат за нищо.
Тогава (нерегистриран)
Като почнете да се мъкнете към Витоша и да си оставяте каруците под път и над път - 50 евро и паркираш. Събота и неделя вече не се трае от вас.
мразя лъжците (нерегистриран)
А какво ще кажете за лъжите , които оставихте за ремонтът на Първа българска армия ? Кога ще започне , няма такъв разбит от тежките камиони булевард !!!
Лъжливите овчарчета (нерегистриран)
Колко години ги слушаме тези лъжци .Щяло да облекчат трафика и как да стане като разрешават на големите вериги да строят магазини в града. В цяла Европа големите вериги са разположени в края на градовете пример метро Божурище а тук на кръстовищата Лидл в Люлин-даже 2 броя единия е на изхода за магистрала Люлин ако имаш късмет да влезнеш в този магазин после за излизането трябва да изчакаш Перник и Дупница да минат за да можеш да се включиш .Кои им разреши там да строят- Йорданка и всички алчни.
5kof (нерегистриран)
Крадци и измамници!!! Аре да си говорим за работи, които няма да станат!
Илиян (нерегистриран)
Сори , но аз не съм каруцар ! Велосипедист съм ! Не ме бъркай с каруцарите !
софиянец (нерегистриран)
Сина на ченгето отново се оплете в обещания.А какво стана с надлеза на бул.България и бул.Гешов.Даже имаше картинка на светофара.Годините си вървят лъжите остават.Задръстванията по бул.България са през целия ден.Само обещания като при социализма.Друго е да си закърмен с тези идеи.
скайскраперсити (нерегистриран)
Тая приказка с "Петицата", я слушаме вече трета година....
хахаха (нерегистриран)
Не е всяка година. Всяка година уж "го почват". А иначе през три месеца го трамбоват и регулират.
анонимен (нерегистриран)
Дано караш джондера от дома си до Голи връх и обратно. Ако ще го товариш и разтоварваш някъде около Воденицата / Долна лифтена станция/бившия пионерски лагер къде е разликата?
@!@ (нерегистриран)
Фактите, обаче, сочат друга тенденция... В София, продължава да се строи безразборно и да се получават разрешителни за строеж, срещу рушвети и подкупи! Продължава практиката, да цъфтят нови сгради, в и без това претъпканите квартали, да се изграждат цели комплекси, без никаква мисъл, без адекватно отстояние между постройките и с тесни улички, в които дори двама велосипедисти трудно се разминават, а за предвидени паркоместа и дума не може да става... Те, това им е "стратегията" на тия общинари! И вместо да се мисли глобално, в посока, как да се развие и останалата част от България, за да спре този човекопоток, към столицата, управляващите само се хвалят и говорят празни приказки за стратегии и развитие, точно като на партийно събрание от времето на соц-а...
спрете кражбите де (нерегистриран)
Защо не оправите тангентата покрай летището? А пасарелка на Казичене? Махнете пешеходните от Цариградско ( парите за пасарелките в боя и светофар?)
DR (нерегистриран)
Тия приказки за детските градини и за чистия въздух ги слушаме вече 10 години.
сдфафс (нерегистриран)
като им гледам напъните на герберските корумпета, май идват избори. Хайде на шараните
ДД (нерегистриран)
Има един филм - "И твойта майка също", Някой минавал ли е по "Първа Българска армия", защото според мен е станала последна грижа на СО?
ДД (нерегистриран)
Ама не знаеш ли, че е по-важно какво се говори а не какво се прави
И отново липсва ... (нерегистриран)
И отново-вече 5-тя година липсва изграждането на връзките на 2-та пътни възела тип "детелина" на Северната тангента, които може би трябва да наречем "паметници за десетки милиони" на безхаберието на кметица, община и правителство ... На пътния възел при кв. Левски Г вече откраднаха всички осветителни тела на дъгите към "детелината", а самата тангента от 3-тата година на съществуването си е осеяна с грамадни кръпки, белег за некачественото строителство, направено само за да се "усвоят едни пари" ...
Спрете,че всичко объркахре! (нерегистриран)
В София за да караш направо трябва да подадеш ляв мигач/пример Тодор Александров и Христо Ботев/.Превърнахте Раковска в квартална улица с две платна.Кинстанти Величков и Дондуков са обезобразени с проходимост едно платно направо. Платете за акъл,после ремонтирайте!
НАЙ
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
"Хюман райтс уоч": Руските сили вероятно са екзекутирали най-малко 20 украински войници от декември
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
30 убити кандидати и 11 отвлечени: Задават се най-жестоките избори в историята на Мексико
Главчев дава сигнал в ДАНС и прокуратурата по случая с болница "Мама и аз"
"Загинаха мнозина. Ще загинат още повече": Вярват ли украинците в победата като преди?
Френски министър: Сто и петдесет хиляди руски войници са загинали във войната
Представител на украинското разузнаване: Може в крайна сметка да се наложи да преговаряме с Русия
Борисов и Караянчева оглавяват листите на ГЕРБ в по два града, ето и кои са другите водачи
Програмата на ООН за развитие: Разрухата в Газа е достигнала най-сериозното ниво от 1945 г.