Коментари - Николай Събев: ЖП транспортът е приоритет в Плана за възстановяване | dnes.dir.bg
назад

Николай Събев: ЖП транспортът е приоритет в Плана за възстановяване

Няма да правим държавен телеком, каза транспортният министър

Обратно в новината
| Редактор : Йоана Кръстева

Коментари - Николай Събев: ЖП транспортът е приоритет в Плана за възстановяване | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

абсолютни крадци.

160, 200 км в час... прощавайте, дано сте предвидили и подмяна на релсите, понеже няма линия, която да предвижда такава скорост. Ама нещо не ми се вярва

качи ли Урсула на експреса Чайка да види какво е европейски влак?

В еконта вече не се влиза. Закръглил на 10 лева минимум пратките. Няма наяждане ве.

три коментара изтрихте-е хайде тогава да си играем на напиши-изтрий

пенсионира се човека с ки у бо

Тук няма какво да кажа ..

Преллича на едни пилци ..

Съби, вземай си еконсткия задник под мишница и заедно с Кирчо да ви няма! ОСТАВКА!!!!

тези пари най-много един вагон-ресторант да сложат за година, две и толкоз...

Батерийките ще се дават под наем , влаковите състави под наем и за държавата разходите по подръжката и амортизации

точно тоя комунистически мърсол ми липсваше

И две въздушни вътрешни линии София-Русе и Русе-Созопол с нови държавни самолети за частници и държавна поддръжка. Кеф цена нема!

Ако и образованието беше, България наистина би могла да се промени.

Истината е,че Кирчо,Кокорчо и бригада трябва да направят Спец Опц в Русия (Може да вземат и Убавото Ленче да има поне един мъж в батальонната група).Самолети няма да им трябват (то и няма),те са с достатъчно висок боен дух (трябва само да си деинсталират Grindr за да няма разконцентриране.Влизат в Русия и после само на север (диверсантски за да няма бити пеераси),после към Аляска и оттам в Канада.Там правят постоянна база и пращат отворено писмо да се извинят на България и целия свят за това което натвориха за няколко месеца.След това си свалят последната версия на Grindr extreme пълен пакет и продължават с професионалното си развитие.

на този с вид на терминално болен съм имал щаститето да му работя във фирмата, преди да изчезна за Англия. докато работех там, нямаше ден в който да не поздравявам всичките му женски роднини под ред. не завиждам на тия, на които Никито е станал министър. Явно целта е да се докопат апетитните парчета на БДЖ (товарни превози), а другото за който иска.

Вземай си Еконта и се пръждосвай от властта! Оставка бе!

"Планът предвижда нови проекти за влаков състав, дигитализация в сектора и рехабилитация на жп линиите." - много ми е интересно как ще направят дигитализацията в сектора, като ги знам жп управляващите колко много "обичат" компютри и ИТ експерти :)) Един ИТ такава архителтурна схема може да начертае на Съби Еконта, че да затрие целия команден състав на жп-то (не че няма нужда) ... те и затова затриха ПИСТ-а към БДЖ, че някои управленци се страхуваха от чертежите и схемите на анализаторите там, още по времето на Световната Банка, която имаше същите мераци за рИформи. П.П. Да разбирам ли, че ще се възстанови дейността на ПИСТ-а, ама изцяло ?? Това е за Съби Еконта - за размисъл. Ако не знае, ще му напиша какво значи, понеже и в гугъл няма да го открие - Поделение за Информационни Системи и Технологии към БДЖ ЕАД. Имаше разработчици, ИТ, анализатори, технолози, архитекти и обикновени програмисти, сис админи и анализатори на бази данни, които и преди негово време дигитализираха успешно жп-то. Но пак казвам някой се уплаши от чертежите им, от дейността им и от работата. Събито тепърва ще открива топлата вода :)) За едни пари от ЕС става на въпрос, не че някой от жп-то рита за дигитализацията. Всичко читаво затриха от там.

По времето ма ПИСТ-а имаше проект за телеком към БДЖ, имаше и хора, които можеха да го реализират ... Но на някои не им се хареса идеята, понеже жп-то много щеше да дръпне от към финанси и щеше да е на плюс, чисто фиансово. Щяше и да има и истински реформи. Идеята е БГ железницата да е бедна и на минус !! Той и за тва Събито не ще да прави телеком, то и няма с кого. Затриха поделението ... хора няма, с кого ще го прави този телеком?? Колегите едва ли ще искат да се върнат. Работиха в името на България и държавата, никой няма да се съгласи да работи с и за пред@тели ... Бай Съби, колЕм го в@диш ! Аферим !

Са тези крайградски превози, по които ще се вдигат 160 км в час

София перник софия елин пелин и софия своге все мегаполиси

Няма нищо лошо да се възстанови БДЖ, но това едвали ще се случи. Как изведнъж, се реши да се налеят милиарди там. Къде спа Държавата. Да други са виновни:), може и така да е. А как ше е после. Ще отдаваме нещо поф наем, то като моабета, че чужда булка кокали няма. Колкото до държавен телеком, ще гоним дивото. Доста хора незнаят, нокогато 2015 спря електрозахранването на 1/4 от България, само един мобилен оператор си поддържаше мрежата /заредени аграгати/ докато другите вятър ги вее

В началото на януари обеща, че до края на март ще реши проблема с хигиената в пътническите влакове. Сега вагоните чисти ли са вече?

и този се затича с последни сили към плана за заробяване, там има голяма баница за делба между шуробаджанаците.

Големи хитреци тези от Брюксел Първо дават някакви пари Второ си ги взимат като плащаме влакове и си осигуряват работа на техните фирми

т.е. дават ги назаем, небезвъзмездно :( жп прев. ср-ва са & всички трамваи + метрополитен влакчета, а те със сигурност, съгл. принципа ,,София & Бъ-я", ще са с предимство пред несоф. жп л-и, живи & здрави