Николай Събев: ЖП транспортът е приоритет в Плана за възстановяване
Няма да правим държавен телеком, каза транспортният министър
Обратно в новинатаКоментари - Николай Събев: ЖП транспортът е приоритет в Плана за възстановяване | Днес.dir.bg
Коментари
160, 200 км в час... прощавайте, дано сте предвидили и подмяна на релсите, понеже няма линия, която да предвижда такава скорост. Ама нещо не ми се вярва
Съби, вземай си еконсткия задник под мишница и заедно с Кирчо да ви няма! ОСТАВКА!!!!
Батерийките ще се дават под наем , влаковите състави под наем и за държавата разходите по подръжката и амортизации
И две въздушни вътрешни линии София-Русе и Русе-Созопол с нови държавни самолети за частници и държавна поддръжка. Кеф цена нема!
Истината е,че Кирчо,Кокорчо и бригада трябва да направят Спец Опц в Русия (Може да вземат и Убавото Ленче да има поне един мъж в батальонната група).Самолети няма да им трябват (то и няма),те са с достатъчно висок боен дух (трябва само да си деинсталират Grindr за да няма разконцентриране.Влизат в Русия и после само на север (диверсантски за да няма бити пеераси),после към Аляска и оттам в Канада.Там правят постоянна база и пращат отворено писмо да се извинят на България и целия свят за това което натвориха за няколко месеца.След това си свалят последната версия на Grindr extreme пълен пакет и продължават с професионалното си развитие.
на този с вид на терминално болен съм имал щаститето да му работя във фирмата, преди да изчезна за Англия. докато работех там, нямаше ден в който да не поздравявам всичките му женски роднини под ред. не завиждам на тия, на които Никито е станал министър. Явно целта е да се докопат апетитните парчета на БДЖ (товарни превози), а другото за който иска.
"Планът предвижда нови проекти за влаков състав, дигитализация в сектора и рехабилитация на жп линиите." - много ми е интересно как ще направят дигитализацията в сектора, като ги знам жп управляващите колко много "обичат" компютри и ИТ експерти :)) Един ИТ такава архителтурна схема може да начертае на Съби Еконта, че да затрие целия команден състав на жп-то (не че няма нужда) ... те и затова затриха ПИСТ-а към БДЖ, че някои управленци се страхуваха от чертежите и схемите на анализаторите там, още по времето на Световната Банка, която имаше същите мераци за рИформи. П.П. Да разбирам ли, че ще се възстанови дейността на ПИСТ-а, ама изцяло ?? Това е за Съби Еконта - за размисъл. Ако не знае, ще му напиша какво значи, понеже и в гугъл няма да го открие - Поделение за Информационни Системи и Технологии към БДЖ ЕАД. Имаше разработчици, ИТ, анализатори, технолози, архитекти и обикновени програмисти, сис админи и анализатори на бази данни, които и преди негово време дигитализираха успешно жп-то. Но пак казвам някой се уплаши от чертежите им, от дейността им и от работата. Събито тепърва ще открива топлата вода :)) За едни пари от ЕС става на въпрос, не че някой от жп-то рита за дигитализацията. Всичко читаво затриха от там.
По времето ма ПИСТ-а имаше проект за телеком към БДЖ, имаше и хора, които можеха да го реализират ... Но на някои не им се хареса идеята, понеже жп-то много щеше да дръпне от към финанси и щеше да е на плюс, чисто фиансово. Щяше и да има и истински реформи. Идеята е БГ железницата да е бедна и на минус !! Той и за тва Събито не ще да прави телеком, то и няма с кого. Затриха поделението ... хора няма, с кого ще го прави този телеком?? Колегите едва ли ще искат да се върнат. Работиха в името на България и държавата, никой няма да се съгласи да работи с и за пред@тели ... Бай Съби, колЕм го в@диш ! Аферим !
Няма нищо лошо да се възстанови БДЖ, но това едвали ще се случи. Как изведнъж, се реши да се налеят милиарди там. Къде спа Държавата. Да други са виновни:), може и така да е. А как ше е после. Ще отдаваме нещо поф наем, то като моабета, че чужда булка кокали няма. Колкото до държавен телеком, ще гоним дивото. Доста хора незнаят, нокогато 2015 спря електрозахранването на 1/4 от България, само един мобилен оператор си поддържаше мрежата /заредени аграгати/ докато другите вятър ги вее
В началото на януари обеща, че до края на март ще реши проблема с хигиената в пътническите влакове. Сега вагоните чисти ли са вече?
и този се затича с последни сили към плана за заробяване, там има голяма баница за делба между шуробаджанаците.
Големи хитреци тези от Брюксел Първо дават някакви пари Второ си ги взимат като плащаме влакове и си осигуряват работа на техните фирми