Николай Събев от Русе: Изваждаме железниците от килера, България ще бъде на релси
Трябва да отговорим на Зелената сделка до 2050 година, заяви транспортният министър
Обратно в новинатаКоментари - Николай Събев от Русе: Изваждаме железниците от килера, България ще бъде на релси | Днес.dir.bg
17-11-2017
20-11-2018
Коментари
Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:
йгб (нерегистриран)
колко за теб бе дедо еконтий
Бай Ганчо (нерегистриран)
Цяла Европа има развита жп структура, вкл. и страните от Източна Европа. Само в БГ строим некачествени магистрали, вместо да електрифицираме релсовия път. Нали ще сключваме зелена сделка? Нали ще сме еко?
Муха (нерегистриран)
Бордюр.., няма да си хъбя думите за този никаквец!
Пич (нерегистриран)
Ми радостно е, че някой се сети и за българските железници.
Ти лично (нерегистриран)
2050 година няма да я доживееш.Мартенско лайно
Ахаххаха (нерегистриран)
Няма за кога, Дедо, вашите ви търсят да ви бият…
Bbbb (нерегистриран)
Посещение в Русе поради какво? Нищо общо с Еконт?
Гари (нерегистриран)
Жп до Буджака? Олигарх, закупил министерски пост. Бивш директор в БМФ - още при Тошо!
Ех (нерегистриран)
Дедо Еконт, съвсем си издухал гарнитурата. Той КТМ се провали точно заради румънците, които не си построиха тяхната част от индистриалния конгломерат навремето. На всичкото отгоре това, което построиха пък ви отрови. Пак на същата въдица ли ще се закачаме. Гледай си там пенсията и не говори глупости.
коментатор (нерегистриран)
Успех на Събев му желая, ама тая работа с полит-декларации няма да стане. Цялото БДЖ е пропито от стари кадри, чиято основна мисъл е как железницата да съществува, че да ги храни - къде през съмнителни поръчки, къде чрез безмислена работа на бюро от 8:30 до 17:00 (и така до пенсия). За да се случи каквото и да е в БДЖ първо трябва да се реформира компанията в смисъл да се препрограмират "чиповете" на по-голямата част от работещите там. едва подир това трябва да се докарат "свежи" директори, които да вкарат компанията в 21 век. А освен това и НКЖИ трябва да се "пипне". Не може например бариерите на прелезите по села и паланки да се трошат по няколко пъти на ден, а онея да си траят и само да вдигат рамене.
.|. (нерегистриран)
Дедо еконтий, това, дето някой трябва да ти казва какво "да говориме" и какво "да мислиме", за да се поддържа дъгосрочният модел на растеж, щото нали така му е скимнало на някой наркоман в Давос (клаус и компания евреи банкери), понеже нямало къде да си пере парите, не е точно пазарна икономика. Ако искате да имате пазарна икономика, оставете (и ограничете) политиците и дипломатите да си свършат основната работа - да има мир. Вие вместо с мир, се занимавате с раздаване на пари и тоталитарни схеми за рекет. Оставете инициативата в хората. Ако не вярвате в хората, кажете го явно и спрете да се правите на демократи и капиталисти. Не сте.
аха (нерегистриран)
Продължаваме Продажбата.. яко са затънали до ши, но излизат по медиите и хвърлят по някоя боНба... киру тъпото прекършил гръбнакана Газпром и осигурилл независимостта на България от руски газ... обаче няма договор с никого и няма газ от никъде... якост!
Яко :) (нерегистриран)
И кога тва бе, дедо Еконтий :)
А защо я сложиха в (нерегистриран)
килера? Защото навремето един син на министър президент откри фирми за междуграски транспорт с автобуси. скъп, ако не бяха съсипали железниците, никой нямаше да го ползва.
Един глас .. (нерегистриран)
Ти ли бе, скапаняко. Ти официално си купи поста министър след това блокира пощите за да минава оборота през твоята фирма. Ти толкова си се обогатил в този период, че няма накъде. И сега ми говориш за железниците. Че тези железници да не се движат по асфлата, какво ни говориш като на бебета. Първо си направи релсите след това изкарвай нещо от килера - тиквеник със смешен мустак. Каквото и да направиш все ще си останеш мижитурка.
Крушовенски (нерегистриран)
Този пишман министър накрая някой може и да го понатупа.Доста простотии и глупости наговори. Чудно ми как е станал милионер...
PEYTSCH-оригинал (нерегистриран)
Ох, олекна ми...Проблемите са решени кардинално и сцените, с горивата, с Сръбска Македония, с Лена Бориславова и най-вече с Кирчо и Кокорчо...Всички на релси по пътя.
Стамат
Бла - Бла!
Ъ? (нерегистриран)
Чиче, какви са тези цени в Еконт, бе? Ние да не сме шейхове?
Ми (нерегистриран)
Как не си предложил Отново БДЖ на борсата. Да е купиш.
Мими (нерегистриран)
6 лв малко са трябва да събира пари.
Без паника (нерегистриран)
Каква, според критериите на Зелената сделка, беше България преди ‘89??? А защо сега не сме? Осрахме метеното, а? Ще гоним дивото, а?
коментатор (нерегистриран)
то почти всичко е електрифицирано. Какво имаш предвид?
Лапана / Пд/ (нерегистриран)
Таксите на Еконт са безумно високи! До момента за БДЖ не е направено нищо, няма и да се направи- това е транспорта на бедните!
Петя (нерегистриран)
Фантазьор!
987 (нерегистриран)
Ами виж му ника. "Бай Ганчо". Какво да коментираш. Иначе си прав. При нас всички главни линии са електрифицирани.
123 (нерегистриран)
Чакам с нетърпение 160 и 200 км/ч влаковете, които Киро е заложил в плана за възстановяване да потеглят по релсовия път в България! Идиоти, сър!
Мен (нерегистриран)
Мечтите са хубаво нещо! По-добре да мечтае за държавни железници, а не за служебни джипове.
Любето (нерегистриран)
По едно време обявихме железниците си за продажба(или беше за стопанисване!?) и въпреки че най-големите фирми проявиха желание, до една се отказаха след като се запознаха по обстойно със състояние на железниците ни! Тъй че или най-радикалните промени от началото на демокрацията или няма да има оправия. До колкото до зелената сделка дори и най-добрите икономики на ЕС няма да могат да изпълнят и половината от поисканото до 2050, пък какво остава за нас!?
Е (нерегистриран)
Явно България е пълна с богати хора? А в бедната Западна Европа масово се возят на влак. Заради удобството и бързината. Като прибавим и какви "хубави" пътища имаме в сравнение с там...
Кой не мечтае за железница в България като френската? (нерегистриран)
Факт е обаче, че в момента единствената високоскоростна удвоена линия е тази между Пловдив и Турция.
един (нерегистриран)
Но има сметка за плащане към Газпром - за заявени количества, нищо, че се отказаха от тях, пак трябва да се платят. И така до изтичане на договора
Да (нерегистриран)
Беше пълна трагедия. Мръсно в градовете и без пътища по селата. Това при условие, че колите бяха 1/4 от сегашните.
Е (нерегистриран)
България преди '89-та беше една много бедна страна. Примерно повечето хора нямаха коли и затова ходеха навсякъде с обществен транспорт, вкл. и влак. Всичко беше на много примитивно и бедняшко ниво. Когато след промените колите станаха достъпни, всички се юрнаха да си купуват и още не могат да им се нарадват. Няма нищо лошо в това да ползваш трамвай, автобус, метро или влак. Лошото е, че точно у нас повечето неща не са организирани никак добре, а частот пътниците се държат като хванати от гората. Друг път може да видиш хубава кола, уредбата на която дъни чалга:) Изобщо проблемът ние повече културологичен и морален, отколкото материален.
До двамата от БДЖ (нерегистриран)
И като са "електрифицирани" всички линии, вие возите ли се на влак ? Или някой ваш познат ? От кога не сте се качвали на влак ?
ТЪЙ ДЕ!!! (нерегистриран)
Ама цялата ли е до Пловдив? Второ - до колко километра в час? И що ли новите ни локомотиви няма да ги пускат в Тур;ция?
ТИ ДА ВИДИШ!!!! (нерегистриран)
И кат ша бъдем на релси.. Що са спря и пътническото влакче по МОСТА КЪМ НИЩОТО.. Както питаха видинчани с плакатите си при пускането на Дунав мост 2..
мнение (нерегистриран)
Пълната трагедия е сега ,когато сме на последно място в ЕС по доход на глава от населението и БВП, а не преди 1989 г. когато не сме били на последно място по БВП и доход на глава от населението. За сегашното състояние спомогна тъй наречената масова приватизация която унищожи икономиката и помогна за появата на олигарсите и заграбване на държавната собствеиност. По време на приватизацията в бюджета на държавата е трябвало да постъпят 30 милиарда лева а са постъпили само 3 милиарда лева а останамите са отишли в джобовете на олигарсите.
Вилхелм краус (нерегистриран)
Унищожи железниците. Крайно време е товарите да се превозват с влакове а не да разрушават тировете пътищата и да предизвикват катастрофи.
d (нерегистриран)
Кавал си беше и кавал ще си умреш!
Браво (нерегистриран)
Отдавна трябваше да става. А не собственици на големи транспортна фирми като ПИМК да са в борда на БДЖ. Какво правят там...крадът клиенти на БДЖ. Това правят
дг (нерегистриран)
Как ще е добре бдж, като между Стара Загора и Бургас има един единствен директен бърз влак в светлата част на деня - освен всичко друго и разписанието е не-умно направено. Значи, искаш да пътуваш за през деня до Бургас и "избора" ти е този единствен влак, пристигащ в Бъргас в 13:05ч, и после бегом наобратно в 15:10. на другия един единствен бърз директен влак. Е няма такива железници..... Поне да не бяха пипали разписанието, което по-умни хора бяха правили и е работило 50-60 години безупречно. Към момента ползването на автобуси няма алтернатива, заради западналите железници.
Ксд (нерегистриран)
Тва не е ли тоя където каза, че се е возил с влак до Етрополе, а то няма такава гара
Търсачът_на_Истината
Аз ако съм министър в този кабинет бих си подал оставката и без някой да ми иска и независмо от решенията на министър пресдеателя. Това правителство вече няма морално право да управлява, то е озурпаторско и нелигитимно. Събев е добре да обмисли оставката си веднага за да не му се отрази на бизнеса му с Еконт.
хаха (нерегистриран)
пратките на Иконт вече с влака ли ще пътуват?Нема паре за камиони,подръжка,тунджа,недояволни от заплатата шофери...Пей Иконтско сърце!
Метил (нерегистриран)
Бегай да са пързаляш на релси, бе, дъртак!
За цялата линия Пловдив-Свиленград става дума (нерегистриран)
Скоростта е 160 км/ час
Н (нерегистриран)
Както и влака за Етрополе
Петър (нерегистриран)
Това за градската железница на Русе - добре, Да видим дали ще направи нещо реално. Но да вземе да пооправи малко ЖП маршрутите, че са дизайн отпреди Балканската война. Доста отпреди. Да вземем любимото Русе - до Горна - 2ч30мин с бързия влак. Ако не закъснее. 100 км са. Драсни една права, направи една двойна линия, един добър влак до ГО или Търново да го взема за час с една-две спирки. Че това е мъчение. И за машинистите и за пътниците. Па тогава ще говорим за зелена сделка.
Йовчев (нерегистриран)
Етрополската гара кога?
НАЙ
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
"Сова Харис": ГЕРБ е лидер с 26,6%, интрига за второто място между ПП-ДБ, "Възраждане" и ДПС
Путин: Москва засега няма намерение да превзема град Харков (видео)
Голямо задръстване и човешки останки на пътя след катастрофа на един от изходите на София
Путин: Москва засега няма намерение да превзема град Харков (видео)
Загиналият при катастрофата с Кирил Петков е професионален шофьор
"Сова Харис": ГЕРБ е лидер с 26,6%, интрига за второто място между ПП-ДБ, "Възраждане" и ДПС
Борис Бонев обяви края на Симеоновския лифт
НСО след катастрофата с Петков: Съболезнования за загиналия, въздържайте се от спекулации