Николай Събев от Русе: Изваждаме железниците от килера, България ще бъде на релси

Трябва да отговорим на Зелената сделка до 2050 година, заяви транспортният министър

Обратно в новината

Коментари - Николай Събев от Русе: Изваждаме железниците от килера, България ще бъде на релси | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Сърбия си направи високоскоростен влак с китайски инвестиции. Ние с какви инвестиции ще развиваме с БДЖ? Като никой от тия "министри" не е ходил по бизнес по-далеч от Трън? Жалка картинка, само приказките голееееми

Има Европейски инвестиции за железния път, не за подвижния състав, той не е проблем Още сега могат да се пуснат и чужди превозвачи. Но, жп инфраструктурата нарочно не беше ремонтирана и обновявана, познайте защо!!!?? А от друга страна китайското КАРГО иска спешно жп превоз през Гърция и България, след освобождаване на масовите насипни товари на пристанището в Солун!!! Той министъра е професионалист в транспорта, спедицията и логистика та и знае какво да прави!!

Само да не стане като със самолетната линия до Скопие Между другото, колко пари похарчихте за нея ?

Щото не знаеш франсетата колко са нечистоплътни, но не пречи да имат едни от най-бързите влакове, те мръсните вагони у нас не са подновявани от 80те години!!! Нека купят нови и удобни и хората ще ги предпочетат пред скъпите цени на автобусите, които набиват спирачки по магистралата...

Имаше една подробна статия в някой вестник, но не помня в кой, където се обясняваше, че вагони винаги могат да се купят, релсите и лошото състояние на жп мрежа е проблемът. За това и дума не чух да казва тоя тулуп.

този погребален агент вероятно не е и чул за ежеседмичните катастрофи с влаковете ни!

,,погребален агент" галиба ще рече сажден пушек от кюнеца на нафтови вагони с фабрично вграден двигател (т. нар. мотриси) и немско-съветско-румънско-унгарски локомотиви при част от които умишлено персонала сменя оригиналното дизелово гориво с по-ниско качествено таквоз , та затуй снега наоколо се очерня, или пак нарочно не турга (щот много скъп) антифриз, или там какъвто е хладилен агент, за вентилационна салонна уредба в нафтови и в електрически мотриси, та на баирите се задъхват и щат - не щат непредвидено намалят скоростта

що не е в раздел вицове?

хората от гореспоменатите места знаят за какво става въпрос

Потърсете факти и ще намерите , как точно този човек загроби БРП ( българско речно плаване ) . Тези локуми за БДЖ са обречени на провал . Или не с този министър .

Имаме ли цигани за толкова много влакове?

На човек пътувал с влака до Етрополе може ( ли) да се вярва !!! ( ???)

тамо близо е златодобивната челопеченска мина, живи + здрави

И аз мога така големи да ги говоря. Проблемът е, че само се говори и никой нищо не прави. За товарните превози не мога да говоря, но пътническите са под всякаква критика. Дори по-новите вагони вече са ремонт! Старите те връщат с 50 години назад - тоалетни, в които да те гнус да влезеш, прозорци, които не се отварят или не се затварят. Липса на климатик. Липса на отопление зимата, мръсотия адска навсякъде... с това не се прави реформа, нито се върви напред. Забелязвам, че в последно време има повече хора, само че няма повече вагони! Защо??? Обзалагам се, че след като хората могат да си позволят горивото или билета за автобуса, БДЖ пак ще окапе! Последно като пътувах в сравнително нов вагон, парното се запали. Имах двупосочен билет за първа класа с разлика 2 дни. А сега познайте дали на връщане имаше вагон за първа класа! Ми нямаше. Дали някой ми върна разликата? (Не че си я искам) Не! Щели да напишат на билета, че е ползван във втора класа, на каса да ми върнат разликата. Ама аз си го купих онлайн и нямах хартиен билет! В БДЖ всичко е една голяма недомислица - много говорени, никакво желание да се предоставя качествена услуга. Калпаво ръководство? Калпави съветници? Или може би мързеливи???

щом се види на дисплей/монитор: мойе се изкара нАртия чрез принтиране, живи и здрави

А дано железниците си върнат ролята в преноса на товари, че с тия ТИР-ове по пътищата е доста неприятно. Ромските набези бяха проблем.

Хахахааа,Събчо ЕТРОполето,неграмотник от класа и Крадец от Буджака,БЕЛЕНЕЕЕЕЕЕ...съби

и КОНФИСКАЦИЯ крадец ППъъъъъъ

С влак се пътува много удобно и най-вече безопастно. Пътищата са претоварени. Всички го виждаме. Трябва да се вдигнат налозите и бранша превози да си плаща гяволъка.

Ти от кога не си пътувал с БДЖ? В рамките на малко повече от година - бях обгазен във вагон първа класа със спрей за мечки. Бях изоставен на гара Костенец, поради авария на товарен влак. Случи ми се да чакам полиция поради пострадал на линията - също бая дълго. Единственото сигурно като тръгнеш с БДЖ е че все някога ще стигнеш. Кога - и те не могат да ти отговорят. Знам и а поне един случай на убийство във влака Пловдив - София, те сигурно за това от две години премахнаха транспортна полиция. Пък ти си говори глупости...

Пропуснах - преди седмица в катастрофа загинаха и двама машинисти. Нищо безопасно няма по пътищата у нас.

Транспортна полиция във влаковете я няма от десетилетие ...и отгоре

Какъв е потокът на товари по железопътните линии в България? Щото по последни данни не можем да съберем това и за една композиция от 20 30 вагона. А пък от пътнически превози при разстоянията в България и Господ не може да печели.

Питай Шенкер и Ковачки колко им е товаро-оборота. БДЖ товарни превози отдавна умре...

Браво ! Това се казва министър. Остава само, всичко това да се направи. После идете при бате ви Бойко, за да ви научи, как да се похвалите от направеното.

Жалко , че от Русе има такъв жалък лъжлив кретен.Влакът пътува от Русе до спирка Долапите на 10 км от Русе и се поврежда и стои с часове и никой не прави нищо.

Този лъжлив кретен добре работи за частния си бизнес.

За да върви бизнеса на руснаците от ЛУКойл и техните ГЕРБави и ДПС слуги БДЖ УМИШЛЕНО се водеше към фалит за да се ПЪЛНЯТ спътници автобусите на ДПС фирмите/Юнион Ивкони-собственост на Рамадан Аталай +ЦВ.Цвь -6 апартаментчиков/ ГЕРБ фирмите и Вальо Златев доставяха горива а ДПС фирмите харчехА А бдж ИНКАСИРАШЕ ОГРОМНИ ЗАГУБИ от ПРАЗНИТЕ вагони Да ама СВЕТОВНИТЕ тенденции са към ПРОГРЕС на ВЛАКОВИЯ транспорт който икономисва ОГРОМНИ к-ва ПЕТРОЛ и удря ЯКО и мощно по бизнеса на РУСКИТЕ МАЗНИ ВОРОВЕ-КРАДЦИ от ЛУКойл и ГАЗПРОМ

Когато поставите заедно ДПС и герб показват е че пишете коментар по поръчка. Просто е безсмислено да ви опровергавам лъжица.

Това греболяко сте рядко де.бил.ни. Борисов + ДЕбелянчо (тартора на Д(П)С) = ВНЛ и дружба

Вадиш какво бе, Събед, да не би да върнеш жителството и чакането за номер за кола - защото едно време нямаше друг начин за придвижване освен с влак, автобус - раздрънкан и по кофти пътища. Сега какво вадиш? То бива простотия и неграмотност, ма твоето бие отвсякъде. А железопътната ни инфраструктура е от царско време. Влакът не смее да вдигне над 60 км в час, ще се разпадне.

Само се опитай да разбереш какви пари са похарчени за рехабилитация на жп линии в България, наппример Пловдив турска граница. Със сигурност стотици милионин евро. Друг е въпросът какъв е икономическият ефект от тези ремонти.

БЛАБЛАБЛАБЛАБЛАААА

така ще да е ,и с Централна гара в Етрополе :)))

България ще бъде не на релси, а на трупчета.

Тоз оправи самолетите, сега и влаковете. Да не говорим, че отпуши Дунав мост и сега вече няма опашки от камиони.

отдавна си ,на релси!

Тоя абсолютен некадърник да вземе и д се качи на сутрешния влак в 7 часа в посока Ихтиман и надолу и да пита всеки един пътник -ОК ли е? 30 км ( до Елим Пелин) се вземат за повече от 1 час (!) ..и това е от София! Как хората ходят на работа, как се връщат- това недорзумение въобще не знае! Ама ако знае колко псувни получава- досега да е родил 100-ци пъти!

Искам TGV от Етрополе до Смолян. Необходима ми е да ходя на работа с нея

Колкото просъщесвува и самолетната линия до Скопие

Преди години имаше предприятие Подвижни пощенски станции, т. ,e след локомотива се прикачване пощенски вагон, пратките достигаха на другия ден. Но после го закриха за да дадат бизнеса на подобни гадове.

Преди две седмици пътувах София - Горна Оряховица с влак. Първо само си миришеше по наклоните на феродо, като минахме Плевен спирачките направо запушиха. Спряхме. Казаха , че чакаме друг локомотив. След малко решиха да пътуват с този ( явно друг нямаше от къде да дойде) и ще го карат по-кротко , към Павликени спирачките запушиха пак,пак почакахме да се охладят. Слава тебе Господи !! слязох жив и здрав в Горна Оряховица. Нямам никакво желание да повтарям този "експириънс". Иначе всеки може да си говори каквото си иска...

Прав си, но не съществува дума "експириънс" на български.

И за дървени релси ВЕЧЕ няма пари.....

Ще можеш да пътуваш и до Етрополе

Идеята не е лоша. Лошото е че още от татово време железниците поеха пътя към разграбване. Това се оказа един много доходоносен отрасъл за търсещи висок стандарт на живот и преди и сега. Сега само дето почти не остана за крадене, а и електората се сдоби масово с коли втора употреба. Интересно ми е защо тези планове отвъд хоризонта на съзнателния живот на сегашните управници се правят преди края на мандата им?

По добре, върни функциите на пощите бе кретен селски! Цените му по високи от на Fedex, но за това пък с българските мизерни заплати, консумативи и всичко евтино!!!

По-скъпо и мизерно!

да вади химикалот и да парафира оставка. Скоро сте аут. Ако мислите, че това с компроматите е свършило лъжете се.

Железниците са в окаяно състояние и не говоря само за локомотиви и вагони да говоря и за релси и стълбове и така нататък, още от татово време. Някой ако не го мързи да потърси в архивите на БКП един доклад от държавна сигурност. Относно-износването на подвижния състав и зачестилите аварии в железопътния транспорт. Там много добре си пише. С други думи-необходима е тотална подмяна на релси стълбове жици мостове и така нататък. А това струва повече пари отколкото има в цялата държава. Също така е необходимо и план как тези разходи да се изплатят след това. Нито парите ги има нито план има.

Има абсолютно всичко. Проблема е, че не могат да се разберат кой да ги открадне.

Що не проверите колко струва подмяната 100 километра релсов път примерно? А след това проверете колко са желаещите фирми да ползват товарни железопътни превози през България и откъде докъде?

щом нема пари да отворат Белене,кариерата до Ловеч за тия дето са крали и за по една чорба от лапад на ден ше направат и магистрала хемус и тенела под Шипка и диреците на жепето ше сменят

Железопътен транспорт се нуждае от товарни превози за да оцелее. В България няма необходимото количество товарни превози за да осигури оцеляването на железопътния транспорт. Ако все пак бяхте прочели какво съм написал щяхте да разберете че пари за подмяната на железопътната инфраструктура няма още от времето, когато Белене работеше и бащите на такива като вас пращаха невинни хора там.

България ще е на релси, колкото отима въздушна линия до Русе. Къде е самолета до Русе ? Там където и тоя до Скопие.

Поредния олигофрен от това правителство

А за пощите нещо каза ли ? Ще си прибере ли хакерите , или не

Шегите на Шкумбата пасти да ядат пред тези на популистър Събев.

Коле, на мой така. Как ще стане за 1 месец?

Къв месец бе, говори се за хоризонт 2050, когато тоя отдавна нема да е жив.

Айде всички на влака София - Етрополе

А какво стана със полетите София-Скопие,нещо май бяха ден до пладне ?

Да видим, тя цяла Европа е та релси, но с чисти и бързи влакове, та е крайно време да смените миризливите конски вагони и да пуснете вагон-ресторанти, както и да вдигнете скоростта, да научите котрольорите да се къпят и да са любезни, пък тогава и ние маже да запътуваме с вас!

Бе то и пътниците трябна да се научат да се къпят да ги кажа честно, понеже тия влакове не са се изцапали току-така. Последно пътувах от Варна до Горна и не моя ги опеша какъв миризлив хухавел влезе в купето. Естествено си излязох, но личната хигиена на българина - талесна и душевна, си остава най-големият му проблем!

Ахахаххх , пътувай си сам на релсите ….

Николай Събев питал ли е автобусната мафия, дали е съгласна с неговите намерения.. Смешник, мислиш ли, че в тая крадлива и опоскана държава, някой ще допусне да има скоростни железници и влакове, които возят до морето за 4 часа...

Коя китайска американска или немска фирма ще дойде да ви направи Железница до морето дето да позволи стигането за 4 часа:))))))

Наистина има някакво минимално подобрение в БДЖ последните години. Но то НЕ се дължи на тебе! Не си приписвай заслуги нещасник!

Етрополската гара кога?

Това за градската железница на Русе - добре, Да видим дали ще направи нещо реално. Но да вземе да пооправи малко ЖП маршрутите, че са дизайн отпреди Балканската война. Доста отпреди. Да вземем любимото Русе - до Горна - 2ч30мин с бързия влак. Ако не закъснее. 100 км са. Драсни една права, направи една двойна линия, един добър влак до ГО или Търново да го взема за час с една-две спирки. Че това е мъчение. И за машинистите и за пътниците. Па тогава ще говорим за зелена сделка.

Както и влака за Етрополе

горкия - изненадващо не му остана време да построи жп отклонение от жп Челопеч на север 4 км до Етрополе, а оттам друга жп отсечка на запад 2 км до елаците медодобивно (химичен елемент в случая) акционерно дружество, понеже е основна суровина за изработка на пясъчночасовникформената жица подаваща тоКъм локомотивно-мотрисен (не) бдж пантограф, живи и здрави

Бегай да са пързаляш на релси, бе, дъртак!

пратките на Иконт вече с влака ли ще пътуват?Нема паре за камиони,подръжка,тунджа,недояволни от заплатата шофери...Пей Иконтско сърце!