Велосипедист загина на столичен булевард

Велосипедист е загинал на столичния булевард "Витоша" тази сутрин.

Обратно в новината

Коментари - Велосипедист загина на столичен булевард | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Знам си аз, че не всички от тях имат спирачки.

Тази сутрин и в Младост 1 един велосипедист се нацепи отзад в чакащ на светофара автомобил, за щастие без фатален край.

Тука май бакшиша е виновен, защото е спрял на велоалеята. Поне това се вижда от тази лоша снимка.

Как може такова чудо тоя къде е паркирал е нямам думи голяма трагедия

"Вело алеите " Са смъртоносен капан за всеки наивен колоездач ! Отпускат се и си мислят че са в безопасност Да ама НЕ !

Не - виновен е велосипедиста, защото не е гледал напред. Вместо това се е оглеждал назад, настрани, нагоре и надолу, за да избегне евентуални удари и връхлитащи опасности от тези посоки.

Пишеш глупости. Хайде да карат между колите защото е безопасно.

Ами, продължавайте да карате колела в тая лудница, допълвате я идеално.

Защо трябва да има само един виновен?

Фири

Аз за това не карам колело. Може да ме сгази секи кретен с един тон железо под гъза. Автомобила не е бил паркиран, тое е карал по велоалеята и изведнъж е набил спирачки. спирачките на колелото са дфалеч по-бавни и глупакът се е забил в колата. И на мен са ми го правили тоя номер и пак байкшиш. Спасиох се в последния момент като кривнах настрани!

А бе то сигурно, ама тези велосипедисти с к'ва скорост се движат, че да "умрат на място" при удар със статично препятствие. Нещо странна новина или непълна, вероятно има и нещо друго.

Право нагорнище равно, спрели сме с колата за малко говорим по телефона и изведнъж удар отзад :) обръщаме се гледаме един вело маняк става и се изтупва и започва да се извинява .. би трябвало да ни е видял от километри до ден днешен не мога да си обясня как така се нацепи в нас :) то бива блевок ама чак пък толкова .... стелт система не сме тествали !!!

Този явно здраво е връткал педалите.

Каква скорост е била ? Много вероятно е да е паднал лошо и да си е наранил главата или гр. стълб.

Няко някъде да е казал че на кръстовище където минава и велоалея, велосипедиста е с предимство при това без да слиза от колелото. На всяко такова място , велосипедиста трябва да слезе и да се съобрази със пътната обстановка. Няма как шофьора да прецени скоростта на велсипедиста, той се движи с до 30 км в час което прави 8-10 метра в секунда и за 3 те секунди необходими за маневра завой, велосипедиста изминава 30 метра. Ако искат нека ме карат да гледам чак до задния светофар.... Бесен съм на тая тема, от как един идиот се качи странично на задния ми капак.

Днес в София въздуха е по-чист, няма смог и явно адреналинът е малко в повече за велосипедистите! Минах днес към 9 часа по този маршрут, както и всеки ден. Или караш бавно със скоростта на тичащ леко пешеходец, или ако караш по-бързо трябва да имаш 4 очи ,отворени на 8;) Бог да прости загиналия. За къде бързаме всички....:(

Снимката показва друга ситуация, няма велоалея, а ако се е забил от зад, то значи не е спазвал дистанция. Задния е виновен винаги.

Фири

асми колездачът обикновенно кара с около 20 км в час. ако си на 2 метра зад колата и тоя в колата набие спирачки ти не можеш да спреш с нормални спирачки на колело. колата спира много по рязко и бързо.

да не сте спрели на велоалея?щото това е масова практика у нас. майтап де :)

loyola

как не се сетиха от кат да кажат, че велосипедиста сигурно не е бил със зимни гуми...

извън Варна каква вело алея малко преди магистралата ....

Фири

Ще ви обясня какво е станало. Бакшиша е карал пред велосипедиста с около 20 км в час. Велосипедиста и той с толкова. Бакшиша е натиснал рязко спирачки. Спирачките на колата особенно с такава малка скорост я заковават мигновенно на място. Колездачът не е могъл да реагира и се е забил в колата. Това не може да го убие но е карал без каска и при падането си е счупил черепа и мозъкът му е изтекъл на асвалта.

много странно. Не, че някои неща в живота не са невероятни, ама да се удариш в СПРЯЛ автомобил и да загинеш????? Моят син, карайки велосипед, се удари и замалко не се преби в завиваща неправомерно от дясна лента в ляво кола, при това без мигач, с шофьор, говорещ по телефона си. Добре би било да се уважаваме и пазим по улиците и пътищата, но за това се иска гражданска култура.

не го оспорвам че не може да спре. Казвам че има правилник, където пише за дистанцията... Всеки сам трябва да прецени колко му е необходимо. Аз примерно съм шофцор, в града с 20 км, мога да карам и на 2 метра разстояние, обаче при 50 км са необходимо 20 метра, а на магистралата поне 50 метра. Защо аз да мога, а тъпия велосипедист да не може да го спазва.

От зад, от пред, нема значение. Важното е, че е ум рял.

Кой те е карал да караш колело. Да си е купил кола аман от тези велосипедисти само пречат на нас автомобилистите. Толкова ли не разбраха, че в БГ не е желателно да се придвижваш с колело. То си е руска рулетка. Колко велосипедисти трябва да умрат, за да се разбере, че карането в градски условия е мъчително хем за тях, хем за нас автомобилистите. Като иска да кара колело да ходи в планината или на село. Града е за коли !

Да го тестват за алкохол. В Франция тестват и колоездачите за алкохол.

Нали само пеша твърдеше че ходиш бе троле! Май често послъгваш.

на моята кола пише от зад, спазвай дистанция. Важи и за пешаци ;)

Фири

Ето защо всички колездачи ТРЯБВА ДА КАРАТ С КАСКА! От удар в мигновеннои спряла пред теб кола не можеш да загинеш. Но от удар с глава в асфалта можеш!

Не е вярно,че спирачките на велосипеда спират по лошо от тези на автомобил. Въпросът е, че при заковани спирачки велосипедиста прави ''човка'' и излита пред велосипеда. Имайте предвид, че пръстите на веолисипедиста са на спирачките и реагира много по-бързо от автомобилиста когато иска да спре внезапно.

Тази статия изглежда като опит за прикриване на престъпление - убийство на велосипедист. Няма начин да се самоубие така човек, поради инстинкта за самосъхранение, който го кара да намалява и се предпазва от фатален удар. Колата е била в движение. Хубаво цензура да има, ама има Наказателен кодекс и там има престъпление, което се нарича опит за укриване на престъпление.

Фири

Виж ма аз съм тиораджия и за мен е адски мъчително да карам между такива калинки като вас! А направя по рязка маневра и някой охлюв от вашите се е обърнал нагоре с точилата! Зимете спрете да ми се мотаете около камиопна щото ще ви избия сичките ей!

Една сутрин преди години в центъра на Лясковец един колоездач беше спрял, подпрян с десния крак о бордюра, да поприказва с някого си. Неочаквано кракът му сякаш се подхлъзна, той политна, падна настрани (ние зяпачите се разсмяхме, естествено), поразмърда се на земята и затихна. Повиканият лекар установи смърт след счупване на черепа. Сеирджийския смях още не мога да си простя.

При нас на България и Гоце Делчев велоалеята се влива под наклон в подлеза, в резултат на което хвърчат из подлеза велосипедисти с висока скорост. Вчера един сам падна от колелото, за да не бутне едно дете. Няма такава неуредица и лудница.

Фири

Един тука ми пише, че трябвало да се СПАЗВА дистанция. Не е работата в дистанцията! Спирачките на клолата при ниска скорост я заковават мигновенно на място! Коилело без дискови спирачки не може да спре толко бързо даже човека да реагира! Не спирайте рязко глупаци когато зад вас има колездач!

Драги ми прости и по прости демократи. Малко е грубо или цинично да ви го кажа но това е демокрацията, редукция на човечеството или един демократ по малко. А сега по сериозно. Прочетете за така наречените вибрации на земята или честотата на Шуман, за разсейващото се магнитно поле на земята ....... заради което продават разни магнитни одеала, магнитни наколенки и т.н. ........ , за повишената космическа радиация и откъде идва това понятие климатични промени или повишение температурата на земята. Знам че много от вас са прости и не могат да четат но бихте помогнали и на вашите поколения.

Жалко за велосипедиста. Но е крайно време и полицията да си отвори очите за нарушенията от тях. Няколко пъти съм засичал по Цариградско шосе да карат колела, дори в тъмната част на деня. А преди 2 месеца един направо си караше в аварийната лента на магистрла Струма, на около 1 км от тунела до Дупница. След като в тунела няма аварийна - предполагам го е минал, като е карал в активната.

иди го кажи тоз български бисер в Амстердам например, а може и в Хелзинки, а може и в Барселона, а може - абе навсякъде може, САМО НЕ ТУК, сред великите автомобилисти

Фири

Бакшиша кара с 20 оглеждайки се къде да се мууне и да паркира. Залупен колездач без каска цепи зад него с 20-25 км в час! Бакшиша вижда пролука и набива спирачки! Колездача не може да спре толко бързо, нема като моите рефлекси да кривне и да заобиколи и се набива в колата! Кара без каска и при падането му мозъкът му изтича на асфалта! Бавно понеже е студено!

Ми то аз като си вървя по тротоара и те карат като бесни се мушат между хората...мястото им не е нито на тротоара, нито на улицата.. Да ходят да си карат по парковете и да не се пречкат. Елате да видите в подлеза на Софийския как карат и се навират нахално миг невнимание и някой те е отнесъл и после ще има да лежиш по болници.

murena

повечето подлези на България са точно с такъв куц дизайн

А, да, бе, тази логика, че всички водачи и пешеходци трябва да се съобразяват с велосипедистите, за тях правила да няма няма, всички да ги пазят, да се озъртат за тях и да им съдействат... Такъв комфорт никой няма. Като караш колело в България, си поемаш риска. Тук не е Люксембург.

Малоумна статия с още по-малоумни коментари. На човека му стана лошо в движение, една жена се опита да му помогне, направи му сърдечен масаж. Линейката се забави много. Предполагам е сърдечен удар. Нищо общо с таксита, бакшиши, или демокрация. Тия статия ги пишат, все едно няма очевидци.

Фири

Да синтвезирам за пшо-тъпите от вас т.е. за СИЧКИ! 1 шАФЬОРЕ НЕ СПИРАЙ РЕЗКО ПРЕД КОЛЕЗДАЧ! ТИ ИМАШ 4 СПИРАЧКИ ГОЛЕМИ ТОЙ ДВЕ МАЛКИ! нЕ МОЕ ДА СПРЕ ТОЛКО БЪРЗО И ЩЕ ЦУНЕ БАГАЖНИКА1 2 КОЛЕЗДАЧИ КАРАЙТЕ С КАСКИ БЕ ВАШТА МАМА ЕДИН СТУРОПОР ЗА 10 ЛЕВА СПАСЯВА ЖИВОТ!

Ал

1. Велосипедистът е РАВНОПРАВЕН участник в движението. Следва всички да се съобразяват с него като такъв и да го пазя като значително по-незащитен. Така че ако инцидента не е станал на велоалея, това по никакъв начин не оневинява водача на автомобила. 2. Велоалеите, с малки изключения, изглежда са проектирани и изпълнени от хора в Столична община, които НЕ карат велосипед, а изглежда си нямат и понятие от организация на движението. В общия случай велоалеите са опасни, с недостатъчна ширина и недостатъчна защита от автомобили. Някои почват и свършват в нищото, други са странно нацапани с боя тротоари, като явно на общинарите и през ум не им минава да прочетат ЗДвП, който забранява това. 3. Напоследък Столична община вместо да открива нови велоалеи, закрива съществуващи - както например закри двете велоалеи на пешеходната част на бул. Витоша. Странно решение, при условие, че булеварда е широк 30 метра и спокойно могат да се заделят 2 метра за велосипедисти. А този участък е много основен за голяма част от веломаршрутите в София.

murena

и аз се чудех днес дали множеството личности са в главата на някои или само в профила. Дали лъжат или няколко души тролят от един профил всеки с неговия си живот :D

Искаме или не, инциденти се случват винаги. Днес съм с колело, утре съм с кола, децата на другите път карат тогава. Ако сме толерантни един с друг, спазваме поне основните правила и не караме като бесни, инцидентите значително ще намалеят, особено тези с фатален край. Не може да е толкова трудно.

murena

ами не, качете се на още един таралясник, да облекчите ситуацията