М-тел също махна автоматичното подновяване на договорите

Срочните договори, предлагани от "Мобилтел" от 5 април, няма да включват клауза за автоматично подновяване при изтичане на първоначалния срок. Преди месец "Виваком" отмени същото изискване.

Обратно в новината
17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.
Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Айде сега да ми каже някой как така премахмаш една клауза, а тя всъщност пак си остава като краен резултат.Срочен договор означава, че с изтичането на срока, договорът се прекратява и след него се сключва нов.Как така ще става договор за неопределен срок без да имам воля за това.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Много добре. Въпреки, че малко закъсняха с тази стъпка тя е много важна за бъдещите потребители на М-тел.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

абе изпечени мошеници вън! хаХАхха ...тука какви вицове може да прочете човек. Няма страшно народе, вървим към оправия! Вижте МТела се пооправя! ;) не падайте духом!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

е вие прекалявате с нападките, ми се струва. Нли искахте прекратяване на автоматичното подновяване? Ето ви го, сега за какво ревете???

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

това, драга Ваня, се отнася само за новите абонати след 5април! А тези, сключили договори преди това, остават по старите условия. Така че има място за "реване", както благозвучно и високоинтелигентно благоволихте да се изразите.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

изпечени мошеници! вън!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

М-тел нарочно приема сега да няма автоматично подновяване за новите договори и преди да приемат нещо в закона, като по този начин си осигурява до 24 месеца сладък живот за вече сключените договори, затова трябва да се вкара в закона, че до 6 месеца от влизането на поправката в сила мобилните оператори трябва да дадат възможност и на всички останали клиенти - с автоматично подновени договори да преминат на стандартна тарифа без наказателни плащания.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Има ли някой, който ще сключи нов договор с Ментел? За мен лично тези отдавна не съществуват като възможност, още от времето, когато ме въртяха и не искаха да ми приемат предизвестието. Тогава с много викане успях да се откача и завинаги ги изключих от списъка. Като гледам сега как са се окъкали с "оптимизацията" мога само да се радвам, макар да съчувствам на пострадалите. Истинските виновници обаче не са нито Ментел, нито Глобил, нито *бе Така. Истинските виновници са хрантутниците-паразити, които уж трябва да обуздават лакомията на операторите и да ни защитават интересите. Точно те са за ...., айде да кажем условно "бой".

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

90% от пишещите по долу са недоволни и се оплакват от М-тел, но на 20 март, на протеста пред Народния театър имаше не повече от десетина човека отишли специално за протеста ! Останалите бяха организаторите и разхождащи се пенсионери в парка. Явно българина е йоклия по форумите и на чашка ракия, но когато трябва да защити интересите си - хич го няма. Е нека ни мачкат тогава!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Отговора е пред очите ти. Ако се замислиш защо на простеста за горивата имаше хиляди само в София и десетки хиляди в страната. Говорим за монопол и от там идва проблема, щото бензиностанциите работят с разлика от 1 ст. При мобилните оператори имаш избор. Който се е парнал от МТел отдавна е сменил номера си, дори и да има известни неудобства. Повечето хора имат интернет и не им пречи да си направят рег-я на сайта на дадената компания. Така могат да си следят сметката всеки ден. А балъците, седете и ревете като ви дои най-безскрупулния оператор.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А проблема с фактурите от месец юни 2010 г. кога ще се оправи, защото ми дойдоха 5 фактури за месец и половина и сега пак ги няма?! Няма ли някой да излезе с някаква информация по въпроса?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А това със невъзможността за прекратяване на договор ? Ако искаш да прекратиш дължиш всички такси до края на договора . Това не е неустойка , неустойка е някакъв процент от таксите

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ако се направи допитване сред хората за "Най-мразената българска компания" съм сигурен, че М-TEL ще победи и то с огромна преднина. Фирмата се постара хората да я намразят още от времето когато беше монополист, и след това изключително успешно през годините поддържаше този си "авторитет", чрез откровенни измами, по-леки лъжи и нагло държане, като примерът, който е описал "Терминатор" в коментарът си. М-tel е може да служи за световен пример за компания, която успява да поддържа и затвърждава "имиджа" си.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

силно се съмнявам, че ще стане така. Защото въпреки всичките си затруднения, поне правят някакви опити да задържат клиентите си, което със сигурност не може да се кже за другите оператори. Кой?Виваком ли? Здрасти, подписа вече договор!! заи!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Андреас, пич, я си ходи обратно в Австрия да ти дадат някой дюнер на централната улица да управляваш :) Не ставаш за тази компания и това си е! И времето няма да ти помогне! И да знаеш, че онази снимка с риза по къси ръкави и вратовръзка много ме кефи, отпечатал съм я цветно и си хвърлям стрелички по нея. Не че имам нещо против тебе, нееееее, просто по бялото се целя по-лесно :)

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

оферта от Мтел-Безплатни минути към всички мобилни и фиксирани мрежи в страната 100мин. Безплатни минути в мрежата на М-Тел 1000 мин. ..........с дребни буквички една от клаузите гласи:Безплатни минути в мобилната мрежа на М-Тел и към всички мобилни и фиксирани мрежи в страната се ползват последователно като първо се изразходват безплатните минути към всички мобилни и фиксирани мрежи в страната, а след това се изразходват безплатните минути в мрежата на М-Тел. ......ТОВА Е БЪЛГАРСКАТА ПАЗАРНА ИКОНОМИКА ГОСПОДА .....САМО ЗА БАЛЪЦИ!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Даааа, отново извъртане и протакане....защото това ще важи само за нови абонати!? Очаквайте още изненади в офисите на М-тел!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

хайде пак да кажат, но този път писмено(директно от юристите на Мобилтел) какво искат да направят с договорите... това ще е за новите или за новите и старите абонати??? според мен тук има много добра кукичка :))

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не никак добра тази кукичка. Поредния тарикатлък.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

"Промяната ще бъде въведена за всички нови договори за услуги, предлагани от компанията." Значи за тези от нас, които имаме договри, голямата екстра не важи!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Дори и само фактът, че Мтел имат НАГЛОСТТА да проявят пълното неуважение към своите стари клиенти и да оставят в действие клаузата за автоматично подновяване, би трябвало да предизвика всеобщ бойкот на компанията.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Системата на М-тел за отчитане на телефонните разговори била настроена така, че да завишава месечните сметки с около 0,15 лв. Подобно манипулиране е незабележимо и неусетно за абонатите, но за компанията генерира чиста печалба от близо 600 000 лв. при 4 млн. абонати. Системата можело да бъде настроена и така, че да ощетява абонатите с 0,01 лв. при всеки проведен разговор, което също остава незабележимо за абонатите, след като изразходят "безплатните" минути.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Вчера в 21.37ч.телефона ми позвъня и гледам,че ме търси дъщерями,а нейния телефон бе този на моя.Свързах се оператор,който ме прехвърли на свой колега.Обясняваха какво ли не и както винаги ,че вината е в "нашия телевизор".Явно ни смятат за "балъци",а съм редовен и лоялен клиент на М-тел,дори преди дни за да взема телефон със натрупаните точки,какво ли не направиха за да сключа нов договор уж с по-добра оферта.По този начин ще загубят старите си клиенти.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тези тарикати мамят със сметките,бягайте далеч от тях!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

М-тел ПОЛОВИН ГОДИНА ВЪВЕЖДАТ НОВАТА ПЛАТФОРМА АМДОКС. КЪМ ДНЕШНА ДАТА ПРОБЛЕМЪТ С МЕСЕЧНОТО ФАКТУРИРАНЕ НЕ Е РАЗРЕШЕН. ФАКТУРИТЕ СЕ БАВЯТ С ЦЕЛИ ТРИ МЕСЕЦА. ОТ НАЧАЛОТО НА ТАЗИ ГОДИНА НЯМА ИЗДАДЕНИ НОВИ ФАКТУРИ...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Е значи тия от Мтел са най-големите боклуци, с техните сривове, проблеми, нямане на информация и скапани платформи, ми дойдоха до гуша вече. Що не вземат да се самозакрият, то за нищо не стават. А и тия сметки дето слагат, сигурно се определят по метода на тука има, тука нема. Не че и другите два оператора са цвете, ама тия за нищо не стават. Трябва ние да ги унищожим явно!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

До правителството. Договорите сключвани от моб. оператори са стандартни публични договори и трябва да бъдат одобрени от правителството, така щото потребителя да ги подписва дори без да ги чете. Това е задължение на правителството. Правителството трябва да спусне на операторите типов договор, който да защитава потребителите и те да го подписват дори и без да го четат. То и сега никой не ги чете договорите, но ви уверявам, че са пълни с клопки за потребителя. Правителството заедно с агенцията за защита на потребителите да изготвят стандартни типови договори и да изчистят всички мръсни номера в тях.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Аз даже мисля, че Правителството трябва да ти бърше дупето и да ти сменя пеленките.. като си толкова безпомощен и мързелив, че един договор не искаш да прочетеш и Бог не може ти помогне..

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ти или си глупав или те е заболяло от моето предложение. Това са три монополиста, които пускат на пазара еднакви договори. Колкото и грамотен да си , нищо не можеш да направиш. Предложението ми е единствения начин да се оправят нещата.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мунчо, мамин умник , тези договори са един вид легална и законна ИЗМАМА . А ти ги защитаваш , нищо няма да става от тая държава докато има такива хитретци :(

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

не напразно си се кръстил Мунчо. Аман от олигофрени - разбирачи.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Думата правителството, може да се смени с държавата. Някакъв неин орган, най-вероятно, да се занимава с това.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ИЗРОДИ !!!!!!!!!!!!! Проклети да са всички мобилни оператори !!!!!!!!!!!!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Махнали клаузата! Тия оператори трябва да ги мачкат жестоко, за да се научат на коректност! Няколко пъти ходя във единия оператор, за да ми сменят тарифа. В офиса казват: Звъннете на ..., на ... казват след 10 мин. реклама и периодични прекъсвания : Отидете в офис. Накрая, след като питах какво да нося и отговора беше: Нищо, просто трябва лично... се оказа, че трябва печат на фирмата. Питам следното: В тази тарифа има ... минути към оператора, те само към мобилни ли са или и към стационарни. Познайте: В офиса - към всички, на оператор - само към мобилни. До сега няма случай да са ми отговорили на оператор от първия път и веднага. Все задържат линията и явно питат или проверяват. Как пък не се научиха. Жалки са! Ако има как, ще се откажа от мобилни услуги, но няма! Не могат елементарен въпрос да ти решат, камо ли сложните!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Има си срокове и договори. Не може КРС да се моли на мобилните оператори да спазват условията. Та това е абсурдно. Не спазил условията - адски глоби, от които да им се завие свят. Ама как така КРС (държавата) ще се моли на мобилтел??? В кой век живем? Или Мобилтел им е набутал пачки в дупетата на всички от КРС?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

М-тел са първи мошенници, а Виваком ги следват по петите. След като ми изтекоха договорите с М-тел изобщо нямам намерение занапред да ползвам техните услуги начисляване на сметка за интернет без да е ползван изобщо, шашмалогии с гласовата поща, източване на карта ПРИМА, примамката клубни точки ... А 3-месечните ни семейни преговори с Виваком да ни изпратят подробна разпечатка на разговорите ни по стационарния телефон завърши с тяхната констатация, че не живеем на адреса, който сме заявили и на който са ни изпратили неподробната разпечатка. Покъртително! Никога повече няма и да помислим да сме абонати и на Виваком.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Не знам за Мтел, но за Виваком съм съгласна. 8 месеца водим преговори, как да прекратим договор, които никой от на наша страна не е подписвал. Те не са се обаждали по телефона или нещо друго. Служителка в офис решава, че може да ми активира услуга само въз основа на проявен интерес от моя страна. Накрая имаха наглостта да ми поискат 1800 лв неустойка за неподписания никога договор. Когато към преговорите се включи и приятел адвокат им трябваха 'само' 2 месеца, за да си открият грешката и да ми обяснят как щели да ми приспадат бъдещите сметки от надплатени вече суми през следващите 2-3 години. След още 2 месеца преведоха и парите обратно.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Тези от Глобул и те са големи мръсници !

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

МНОГО ЛЪЖАТ ТИЯ ОТ "ВИВАКОМ"

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какъв Виваком?! Статията е за М-Тел... Много се кефя на тъпаци, дето само чакат да се появи някъде име, което мразят и да почнат да плюят. Няма значение, че темата е друга...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И трета оператора са престъпници. КРС са още по-големи престъпнииц, продажни корумпета. Няма кой да защиит българсикя потребител. МВР са ахмаци и продажници също. просто няма честни хора в тая държава.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

При Виваком са много изчистени нещата, само че обслужващите момиченца и момченца в офисите им са пълна скръб. Те винаги нищо не знаят, на всеки въпрос те пращат да се обадиш на 123, а ако все пак нещо кажат, то със сигурност не е вярно, да не кажа смешно. От обслужващите в даден офис 3-4 човека, винаги работи само един. Останалите са отвън под дърветата и "провеждат важни разговори с началниците".Работното им време е безкрайно неудобно - от 9 до 18 часа. Ако опиташ да влезеш в 9 без 1 мин. жална ти майка. Ако отидеш в 18 без 15 - ще те посрещнат не по-малко враждебно. Говоря за офисите в Пловдив по т.н. Главна улица. За да отвориш електронните им фактури са необходими мнооого опирации, за които те води меню на английски език, в повечето случаи - не успяваш. Иначе сметките им са много точни както за телефоните така и за мобилния нет.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

да наистина пак хитреят, НОВИТЕ ДОГОВОРИ, а за старите нито дума, пак капани залагат

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Аз нямам фактура от преди Нова година. Моля някой да каже дали и при него е същото. Непрекъснато казват, че работят по оптимизиране на платформата си. Обаче от миналото лято то не бе платформа, не бе чудо. Разчитат на това, че сме свикнали да сме им абонати.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И при мен фактурата закъснява вече 3 месеца.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да и ако ти дойдат накуп и имаш срок за плащане не ги плащай !!! Плати първата и внимавай на коя дата ти е издадена фактурата - датата може да е 03.01.2011 а да ти я връчват на 01.04.2011 не приемай фактура без дата на връчване , после срока за плащане и ако ти спрат телефоните -веднага жалба и ДЕЛО - съдете ги до дупка за подобни неща !!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Там е работата - никой не я връчва, хартиената без да сме се отказали от нея - изобщо я няма, смс няма, в интернет няма и като тръгна да плащам - хоп вие имате нова фактура с дата от преди 20 дни - е това е идиотщина! Иначе ни тормозят с по 50 смс за тъпите им игри...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Брато, не се напрягай!!! И аз нямам от януари 2011г. Не забравяй, това може да се случи само в Булгаристан!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И при мен е така последно засичане към 20.12.2010 и отогава ни вопъл ни стон.Неми се мисли какви сметки ще изскочат май нищо няма да платя

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

я виж кво ти пише в договора,ако не си палтил за 1 месец и те спират,е как да алтиш,като е по тяхна вина,а и нека де-защо не са те спрели,а,.ето ти отговор,плащане на мн големи периоди,а не на куп

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

И аз нямам фактура от месеци. Отдавна не ползвам тяхна услуга, а сега ми идва някакво писнмо, че имам задължения към тях. ДГД Мтел.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Писах им 5 пъти. трябва да ги притесняваш, както тях, така и куриерската фирма, които са подобни идиоти.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Последните ни фактури са от декември, а сме голяма фирма и става въпрос за десетки хиляди левове. Тази билинг система може да бъде направена от трима кадърни програмисти, ама явно в МТел няма такива.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

До Роската: Аз също нямам фактура след Нова Година, но предишните 4 са все на стойност над 400 лева!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Само за новите, които са нищожно малко в сравнение с вече сключените договори. Браво юнаци!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Само новите ли? А как ще прекратяваме старите? Като си платим глобата може би ...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

омръзнаха на всички с тези техни номера - то не бяха сривове, грешки, продължават да ни късат по две ризи с тези сметки, маниполират разговори, смс, инртернет, страшни номера на изпечени мошеници

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Да, ама не. докато ти изтече настоящия договор. А някои са 2 годишни от вчера например. Трябваше да кажат, от 1 април т.г. престават да са в сила всички срочни договори, автоматично се превръщат в безсрочни!!! Мръсници са си!!!!Спекуланти.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Нагли, по-нагли, най-нагли, МТел. С тия наглеци успях да се разделя най-сетне. Скоро ще приключа и с Мегалан (Хубава мрежа .. беше.. но с кофти чорбаджии). Освен това ей така на злите усти говорят че всичко се връща. МТел губят 1000 абонати средно/дневно. НАЗДРАВЕ за хубавата новина!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

дано е вярно , ама дали ???

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ами прекратяваш стария и сключваш нов.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Гошко, ти, мойто момче, явно не си прекратявал договор с М-Тел. Първо трябва да си платиш всички месечни такси, които би трябвало дължал до изтичането на договора ти. Ако си го сключил 05.01.2011 и си на абонамент 15.00 (примерно), за да си го прекратиш на 05.04.2011 им дължиш 9х15.00=135лв. Нали се сещаш, че това са пари за недоставени услуги или казано на по-прост език - достъп до мобилна мрежа. Ако имаш и някои депозит за роуминг или друга услуга - гориш... Нищо не връщат!!! Няма да коментирам всеизвестния проблем на М-тел с т.нар. Билинг-система за сто милиона овце (потребители) за стигане и доене Та, ако не си имал близка среща от -ти вид с тях и не си се пробвал да комуникираш с тях, не ни давай тон за хвалебствена песен! Сега очаквам и нахалниците от Глобул да направят нещо по въпроса, защото те, видите ли, щели да премахнат срочните договори, когата всички други оператори ги премахнат. Не, че бяха последнм когато ги въведоха. И да не си помислеите, че тези заробващи договори са в интерес на клиента - НЕ, но според картела Мобилни оператори в BG това го е е изискал пазара и хората.... Без коментар!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Махат автоматичното подновяване защото уж позволиха да си запазваш номера на телефона ако смениш компанията, но така не можеше да си спреш договора за да се прехварлиш. И трите компании ще имат някаква полза от това затова се съгласиха. А за ония рекетьори от Топлофикация кога ще стане това нещо.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Какъв индивидуален подход, като цифрите върху фактурите ги пишете сякаш попъвате тото фиш?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Само Идиоти

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мтел пак нагло хитруват.Значи само за новите договори ще важи това за подновяването.А милионите стари договори ще останад да духат супата ли?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А докога ще плащаме прескъпите им тарифи и разговори , да не би в Кипър да са по бедни ,че плащат по 1,5 цента на минута Тези ненаситни австрийци окрадоха поне 7-8 милиарда през годините Другите и те по колко гепиха от наивниците българи Време е , или цените съобразени с заплатите и доходите , или да ходят да крадат в собствените си страни В Румъния им налагат глоба от 64 милиона евро , а тук корумпираната комисия по съобщенията събира пари само за да ги пази Тези там станаха супер милионери , никой ли не вижда какви нагли корумпяги са там , ояли се на гърба на милиони

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

аз имам и Глобул за 19,90 лв на месец,,,получавам следното 1500 минути и 1500 смс към тях,предоволно ми е,защо тия МТЕЛ не пуснат така,аааа?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А думичката "нови"?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А завареното положение?!?!?А старите договори които сега са в сила?!?!?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Дайте да се преборим да отпаднат !!! Следващият протест пред м-тел , дайте да ги смачкаме и готово !!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

ако се махнат мтел, други ще се появят на тяхно място и едва ли ще са по-добри. ако не искате монополисти, най-добре спрете да им ползвате услугите (телефони, вик, ток, топлофикация). Това решение е най-доброто.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Е, много ме провокираш днес! Ще ти кажа за какво да се бориш. Първо ще идеш в приемния ден на депутатина ти, ама не сам, а с още 10 човека. И ще му връчиш подписка. Че народа иска да се организират търгове и дадат още 3(ТРИ) лиценза за мобилни услуги. БЕЗ начална цена, свободно наддаване. Да ги видя тогава тия синковци от тройната мобилна ламя! И това може да стане само за 5-6 месеца. Ако депутатите и правителството са на НАРОДА, а не на естествените и изкуствени монополисти!!!

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мтел най добре да се махнат от пазара...омръзна на всички омръзнаха с техните проблеми...във системата ...каквото и да кажа е малко...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Мтел няма скоро да се махне, вече са почти монополист в комуникациите след като придобиха Спектър, Орбител и Мегалан...

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

А старите договори? Аз като подписвах изрично исках безсрочен. Казаха ми, че не можело. Тогава аз казах добре - Тогава за 1 година, без да се подновява. Те казаха добре. Ама като зачетох договора, който ми подадоха вътре пишеше, че се подновява след 1 година. Като попитах какво е това и защо ме заблуждават, се троснаха, че договорите били типови. Така ме поставиха в положение или да подпиша или не, без да имам право на глас. А на мен услугата ми трябваше и нямаше къде да ходя. Такова нещо се наказва във всяка цивилизована страна с огромни глоби.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Чети к'во пише в статията...като ти изтече договора минаваш на безсрочен...къф ти е проблема?

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

но за всички подписани след 5 април

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

бАрни ти не четеш - "къф ти е проблема", проблема е в това, че тази опция важи за договори подписани след 05.04 ! Както винаги и този път М-тел показаха колко са коректни към своите клиенти.

Отказ

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.

Ех , ако можеше и самите м-тел да махнат каква прелест !!! Да помечтаем за времето , когато всички БОКЛУЦИ работещи в България ще мислят за клиента !!!

Улеснения и привилегии за регистрирани потребители:

  • не си измислят и пишат прякори всеки път;
  • не въвеждат досадните символи от картинката за сигурност.