М-тел също махна автоматичното подновяване на договорите

Срочните договори, предлагани от "Мобилтел" от 5 април, няма да включват клауза за автоматично подновяване при изтичане на първоначалния срок. Преди месец "Виваком" отмени същото изискване.

Обратно в новината

Коментари - М-тел също махна автоматичното подновяване на договорите | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

kgb777kgb

Ех , ако можеше и самите м-тел да махнат каква прелест !!! Да помечтаем за времето , когато всички БОКЛУЦИ работещи в България ще мислят за клиента !!!

А старите договори? Аз като подписвах изрично исках безсрочен. Казаха ми, че не можело. Тогава аз казах добре - Тогава за 1 година, без да се подновява. Те казаха добре. Ама като зачетох договора, който ми подадоха вътре пишеше, че се подновява след 1 година. Като попитах какво е това и защо ме заблуждават, се троснаха, че договорите били типови. Така ме поставиха в положение или да подпиша или не, без да имам право на глас. А на мен услугата ми трябваше и нямаше къде да ходя. Такова нещо се наказва във всяка цивилизована страна с огромни глоби.

Мтел най добре да се махнат от пазара...омръзна на всички омръзнаха с техните проблеми...във системата ...каквото и да кажа е малко...

А завареното положение?!?!?А старите договори които сега са в сила?!?!?

А думичката "нови"?

kgb777kgb

Дайте да се преборим да отпаднат !!! Следващият протест пред м-тел , дайте да ги смачкаме и готово !!!

А докога ще плащаме прескъпите им тарифи и разговори , да не би в Кипър да са по бедни ,че плащат по 1,5 цента на минута Тези ненаситни австрийци окрадоха поне 7-8 милиарда през годините Другите и те по колко гепиха от наивниците българи Време е , или цените съобразени с заплатите и доходите , или да ходят да крадат в собствените си страни В Румъния им налагат глоба от 64 милиона евро , а тук корумпираната комисия по съобщенията събира пари само за да ги пази Тези там станаха супер милионери , никой ли не вижда какви нагли корумпяги са там , ояли се на гърба на милиони

ако се махнат мтел, други ще се появят на тяхно място и едва ли ще са по-добри. ако не искате монополисти, най-добре спрете да им ползвате услугите (телефони, вик, ток, топлофикация). Това решение е най-доброто.

Мтел няма скоро да се махне, вече са почти монополист в комуникациите след като придобиха Спектър, Орбител и Мегалан...

Мтел пак нагло хитруват.Значи само за новите договори ще важи това за подновяването.А милионите стари договори ще останад да духат супата ли?

kgb777kgb

Знам , че в каменната ера е най-добре , но ако може да живеем нормално без да ни дерат не виждам защо да не се ПРЕБОРИМ !!!

Чети к'во пише в статията...като ти изтече договора минаваш на безсрочен...къф ти е проблема?

но за всички подписани след 5 април

Само Идиоти

Какъв индивидуален подход, като цифрите върху фактурите ги пишете сякаш попъвате тото фиш?

Махат автоматичното подновяване защото уж позволиха да си запазваш номера на телефона ако смениш компанията, но така не можеше да си спреш договора за да се прехварлиш. И трите компании ще имат някаква полза от това затова се съгласиха. А за ония рекетьори от Топлофикация кога ще стане това нещо.

Ами прекратяваш стария и сключваш нов.

Е, много ме провокираш днес! Ще ти кажа за какво да се бориш. Първо ще идеш в приемния ден на депутатина ти, ама не сам, а с още 10 човека. И ще му връчиш подписка. Че народа иска да се организират търгове и дадат още 3(ТРИ) лиценза за мобилни услуги. БЕЗ начална цена, свободно наддаване. Да ги видя тогава тия синковци от тройната мобилна ламя! И това може да стане само за 5-6 месеца. Ако депутатите и правителството са на НАРОДА, а не на естествените и изкуствени монополисти!!!

Нагли, по-нагли, най-нагли, МТел. С тия наглеци успях да се разделя най-сетне. Скоро ще приключа и с Мегалан (Хубава мрежа .. беше.. но с кофти чорбаджии). Освен това ей така на злите усти говорят че всичко се връща. МТел губят 1000 абонати средно/дневно. НАЗДРАВЕ за хубавата новина!

Да, ама не. докато ти изтече настоящия договор. А някои са 2 годишни от вчера например. Трябваше да кажат, от 1 април т.г. престават да са в сила всички срочни договори, автоматично се превръщат в безсрочни!!! Мръсници са си!!!!Спекуланти.

омръзнаха на всички с тези техни номера - то не бяха сривове, грешки, продължават да ни късат по две ризи с тези сметки, маниполират разговори, смс, инртернет, страшни номера на изпечени мошеници

kgb777kgb

Ти някого чел ли си идругите ми коментари , или просто сега се събуждаш ??? Не ми казвай за какво да се боря - толкова отдавна съм се преборил за това , което ми трябва , че сега САМО се опитвам да науча хората да се справят сами и НИКОЙ да не ги дере !!! А ти ако се провокираш от различно мнение имаш тежки проблеми , но те се си само твой мен "кво" ме боли ?!?!?!

Само новите ли? А как ще прекратяваме старите? Като си платим глобата може би ...

Само за новите, които са нищожно малко в сравнение с вече сключените договори. Браво юнаци!!!

kgb777kgb

дано е вярно , ама дали ???

Аз нямам фактура от преди Нова година. Моля някой да каже дали и при него е същото. Непрекъснато казват, че работят по оптимизиране на платформата си. Обаче от миналото лято то не бе платформа, не бе чудо. Разчитат на това, че сме свикнали да сме им абонати.

да наистина пак хитреят, НОВИТЕ ДОГОВОРИ, а за старите нито дума, пак капани залагат

И при мен фактурата закъснява вече 3 месеца.

Гошко, ти, мойто момче, явно не си прекратявал договор с М-Тел. Първо трябва да си платиш всички месечни такси, които би трябвало дължал до изтичането на договора ти. Ако си го сключил 05.01.2011 и си на абонамент 15.00 (примерно), за да си го прекратиш на 05.04.2011 им дължиш 9х15.00=135лв. Нали се сещаш, че това са пари за недоставени услуги или казано на по-прост език - достъп до мобилна мрежа. Ако имаш и някои депозит за роуминг или друга услуга - гориш... Нищо не връщат!!! Няма да коментирам всеизвестния проблем на М-тел с т.нар. Билинг-система за сто милиона овце (потребители) за стигане и доене Та, ако не си имал близка среща от -ти вид с тях и не си се пробвал да комуникираш с тях, не ни давай тон за хвалебствена песен! Сега очаквам и нахалниците от Глобул да направят нещо по въпроса, защото те, видите ли, щели да премахнат срочните договори, когата всички други оператори ги премахнат. Не, че бяха последнм когато ги въведоха. И да не си помислеите, че тези заробващи договори са в интерес на клиента - НЕ, но според картела Мобилни оператори в BG това го е е изискал пазара и хората.... Без коментар!!!

kgb777kgb

Да и ако ти дойдат накуп и имаш срок за плащане не ги плащай !!! Плати първата и внимавай на коя дата ти е издадена фактурата - датата може да е 03.01.2011 а да ти я връчват на 01.04.2011 не приемай фактура без дата на връчване , после срока за плащане и ако ти спрат телефоните -веднага жалба и ДЕЛО - съдете ги до дупка за подобни неща !!!

Брато, не се напрягай!!! И аз нямам от януари 2011г. Не забравяй, това може да се случи само в Булгаристан!!!

МНОГО ЛЪЖАТ ТИЯ ОТ "ВИВАКОМ"

Какъв Виваком?! Статията е за М-Тел... Много се кефя на тъпаци, дето само чакат да се появи някъде име, което мразят и да почнат да плюят. Няма значение, че темата е друга...

Тези от Глобул и те са големи мръсници !

М-тел са първи мошенници, а Виваком ги следват по петите. След като ми изтекоха договорите с М-тел изобщо нямам намерение занапред да ползвам техните услуги начисляване на сметка за интернет без да е ползван изобщо, шашмалогии с гласовата поща, източване на карта ПРИМА, примамката клубни точки ... А 3-месечните ни семейни преговори с Виваком да ни изпратят подробна разпечатка на разговорите ни по стационарния телефон завърши с тяхната констатация, че не живеем на адреса, който сме заявили и на който са ни изпратили неподробната разпечатка. Покъртително! Никога повече няма и да помислим да сме абонати и на Виваком.

И при мен е така последно засичане към 20.12.2010 и отогава ни вопъл ни стон.Неми се мисли какви сметки ще изскочат май нищо няма да платя

При Виваком са много изчистени нещата, само че обслужващите момиченца и момченца в офисите им са пълна скръб. Те винаги нищо не знаят, на всеки въпрос те пращат да се обадиш на 123, а ако все пак нещо кажат, то със сигурност не е вярно, да не кажа смешно. От обслужващите в даден офис 3-4 човека, винаги работи само един. Останалите са отвън под дърветата и "провеждат важни разговори с началниците".Работното им време е безкрайно неудобно - от 9 до 18 часа. Ако опиташ да влезеш в 9 без 1 мин. жална ти майка. Ако отидеш в 18 без 15 - ще те посрещнат не по-малко враждебно. Говоря за офисите в Пловдив по т.н. Главна улица. За да отвориш електронните им фактури са необходими мнооого опирации, за които те води меню на английски език, в повечето случаи - не успяваш. Иначе сметките им са много точни както за телефоните така и за мобилния нет.

Има си срокове и договори. Не може КРС да се моли на мобилните оператори да спазват условията. Та това е абсурдно. Не спазил условията - адски глоби, от които да им се завие свят. Ама как така КРС (държавата) ще се моли на мобилтел??? В кой век живем? Или Мобилтел им е набутал пачки в дупетата на всички от КРС?

Махнали клаузата! Тия оператори трябва да ги мачкат жестоко, за да се научат на коректност! Няколко пъти ходя във единия оператор, за да ми сменят тарифа. В офиса казват: Звъннете на ..., на ... казват след 10 мин. реклама и периодични прекъсвания : Отидете в офис. Накрая, след като питах какво да нося и отговора беше: Нищо, просто трябва лично... се оказа, че трябва печат на фирмата. Питам следното: В тази тарифа има ... минути към оператора, те само към мобилни ли са или и към стационарни. Познайте: В офиса - към всички, на оператор - само към мобилни. До сега няма случай да са ми отговорили на оператор от първия път и веднага. Все задържат линията и явно питат или проверяват. Как пък не се научиха. Жалки са! Ако има как, ще се откажа от мобилни услуги, но няма! Не могат елементарен въпрос да ти решат, камо ли сложните!

ИЗРОДИ !!!!!!!!!!!!! Проклети да са всички мобилни оператори !!!!!!!!!!!!!!

И аз нямам фактура от месеци. Отдавна не ползвам тяхна услуга, а сега ми идва някакво писнмо, че имам задължения към тях. ДГД Мтел.

Писах им 5 пъти. трябва да ги притесняваш, както тях, така и куриерската фирма, които са подобни идиоти.

И трета оператора са престъпници. КРС са още по-големи престъпнииц, продажни корумпета. Няма кой да защиит българсикя потребител. МВР са ахмаци и продажници също. просто няма честни хора в тая държава.

До правителството. Договорите сключвани от моб. оператори са стандартни публични договори и трябва да бъдат одобрени от правителството, така щото потребителя да ги подписва дори без да ги чете. Това е задължение на правителството. Правителството трябва да спусне на операторите типов договор, който да защитава потребителите и те да го подписват дори и без да го четат. То и сега никой не ги чете договорите, но ви уверявам, че са пълни с клопки за потребителя. Правителството заедно с агенцията за защита на потребителите да изготвят стандартни типови договори и да изчистят всички мръсни номера в тях.

Последните ни фактури са от декември, а сме голяма фирма и става въпрос за десетки хиляди левове. Тази билинг система може да бъде направена от трима кадърни програмисти, ама явно в МТел няма такива.

Е значи тия от Мтел са най-големите боклуци, с техните сривове, проблеми, нямане на информация и скапани платформи, ми дойдоха до гуша вече. Що не вземат да се самозакрият, то за нищо не стават. А и тия сметки дето слагат, сигурно се определят по метода на тука има, тука нема. Не че и другите два оператора са цвете, ама тия за нищо не стават. Трябва ние да ги унищожим явно!

Аз даже мисля, че Правителството трябва да ти бърше дупето и да ти сменя пеленките.. като си толкова безпомощен и мързелив, че един договор не искаш да прочетеш и Бог не може ти помогне..