Комисията за защита на потребителите забрани ”хватки” на телеком
Комисията за защита на потребителите (КЗП) забрани на мобилен оператор да прилага пет нелоялни търговски практики при предлагането на договори от разстояние за телефонни услуги.
Обратно в новинатаКоментари - Комисията за защита на потребителите забрани ”хватки” на телеком | Днес.dir.bg
Коментари
Аз ще се въздържа от мнение, защото съм убедена, че пак ще подкупят, ще тикнат парички на въпросната комисия и мръсните им ризи няма да излязат никога ...
Аз мисля, че всички лъжат - кой по-малко, кой-повече...в такъв свят живеем. Аз лично съм на мтел и имам доста впечатления и от другите оператори и то не много хубави :)
Излече новина и в друг сайт за тази космисия ...този път, обаче на топа на устата бяха Глобул, повече от Виваком :)
Абе, Глобул са даже по-злее...недей така, те въобще нищо ново не вадят даже, суха история без интересни оферти-това си е ;)
Вивател и Глобул са много зле по мое мнение. Всеки от двата оператора по свой различен начин - Мтел поне правят нещо, за да се разнообразят и да покажат, че имат интерес към клиентите си...това мисля аз !
Виваком очеивдно, и защо не се казва името на този "ТЕЛЕКОМ"?? Като че ли името и е строго секретно и никой не може да се сети! От всичките злини най-малката е Глобул, от 3 години съм на нея и нямам ГОЛЕМИ оплаквания, макар че плащаме несъразмерни суми в сравнение с това део ползваме, а за това с автоматичното подновяване на договора - похватите и на трите са еднакви, камо ли на останалите кабелни, цифрови ;дд
Виваком са суперрр, ама суперр зле, от три месеца ми надписват сметката и се убедих, че ще се стигне до сериозен скандал от моя страна. Дори за стотинки да става дума, това е жалко за БГ телеком, който така парадира със себе си !
За мен истината е следната - всеки си гледа неговото и си дърпа чергата, склонна съм да вярвам, че зад тази неизвестна стои името на виваком, но също така съм склонна да твърдя, че спокойно това може да са и глобул ;)
И аз мисля, че със сигурност са Виваком ! И мисля, че това нещо е напълно правилно като се има предвид тяхната политика на работа ...
Въпросният телеком е Виваком! Но също така всеки трябва да знае, че всички големи компании имат похвати за "подхлъзване" на клиентите. Най-доброто им оръжие са лъжливите търговци и представители. Най-лошото е, че органите, които трябва да защитават потребителите НЕ РАБОТЯТ поради една или друга причина. Ще дам два съвета: 1-Не сключвайте НИКАКВИ договори по телефона. 2-Вие, на които продавате стоки и услуги, помислете за лъжите си, когато се приберете след работно време, защото и вие, и близките ви сте потребители!
ГЛОБА ОТ ПОНЕ 10 милиона лева ЗА ВИВАКОМ ! ТЕ СА КРАДЦИ, ИЗМАМНИЦИ НА СТАРИ ХОРА И РАЗКАПАНИ МАРОДЕРИ ! Уволниха всички служители на БТК и сега за всичките им "услуги" се чака с часове. Посраният им "център за обслужване на клиенти" по телефона се състои от една стаичка с няколко сгрухани от свръх ангажименти хорица. А "големите стратегически царски инвеститори" от Виваком след разпродажба на сградите са се обявили че са фалирали !
Не съжалявай, че не си дал жалба до комисията! По същия начин ВИВАКОМ!!! злоупотребиха с майка ми и аз изпратих такава жалба. От комисията не последва НИКАКЪВ ОТГОВОР!!! Не знам какви и с колко граждани трябва да се случат безобразия, за да се размърда тази "комисия". Освен това искам да знам как ще бъдат обезщетени всички засегнати от това безобразие на ВИВАКОМ!!!!
От алчност си плюят на името. Имидж се гради с години, а тези си го съсипват заради договорчета от по година. С такива елементарни измамни трикчета, след като изтекат измамните им договори, тези хора ще спрат да ползват каквато и да е тяхна усуга. Примерно цялто ми семество сме клиенти на Виваком, ама ако спретнат такъв номер на близките ми, първо ще вдигна голяма патартия и второ губят веднага 5 сигурни месечни такси, щото ще си прекратя договора ако остава някой и друг месец дори и с неустойка моментално. За телеком отлива на клиенти е голям удар, щом малко го ползват никой няма да иска услуга с такъв оператор, щото повечето ползват друг и ще говориш скъпо с тях, няма смисъл. Ама като мислят на дребно след година две ще усетят ефекта от дребните си сметки. Изобщо не трябва да съществува такава форма на договор от растояние по телефона.
Това с имиджа е една от най-големите заблуди които ни набиха либералните идеолози мила ми Мария. Въобще не им пука за никакъв имидж ! те са МОНОПОЛИСТИ. Въобще в съвременния свят на "глобална" икономика КОНКУРЕНЦИЯТА Е ОТЖИВЕЛИЦА - ЗА ВСИЧКО ЗНАЧИМО ИМА САМО И ЕДИНСВЕНО ТРАНСНАЦИОНАЛНИ МОНОПОЛИ !!!
Да този похват за ГРАБЕЖ е на разпродадената за жълти стотинки от царското копеле (Малкия Мук) - БТК или ВИВАКОМ. Имах подобни изживявания и само служебното ми положение и нотариално констатираните измами успяха да предотвратят грабежа, който бяха предвидили невръстните чалгаджийки и престъпните "акаунт" менаджери от ВИВАКОМ. ПРИЗОВАВАМ НАСЕЛЕНИЕТО КЪМ САМОРАЗПРАВА СЪС СЛУЖИТЕЛИТЕ НА ИЗМАНИЯТ ЧАСТЕН ТЕЛЕКОМ.
Blizoo причакват пенсионерите в Кауфланд, и ги мамят с 'това е безплатно'. Подписва се на коляно, а е безплатно първите 3 месеца.
Бях в Берлин при децата си преди две години .По принцип не отговарям на телефонните обаждания,но все пак поглеждам кой се е обадил.Шок и ужас,обадил ми се е собственият ми номер.Като се върнах във Варна,показах всичко това на служителя на централния офис на Мтел,но той не можа да ми даде логичен отговор.Имал ли е някой такъв случай ?
Да, Виваком ! Изпращат писмо до майка ми, но не й го дават на ръка, а я карат да отиде в една частна поща да си го вземе ! Отивам,защото майка ми е над 80 години и не се занимава с ходене по офиси и каси. Оказва се ,че е писмо , в което я уведомяват ,че й се подновява договорът и получава "награда" -телефонен апарат. Апаратът е от миналия век, с кабел от 1 метър неудобен за ползване и не става за нищо. Веднага се обадих по телефона и те ми казаха ,че се обадили по телефона и така получили потвърждение. Майка ми не е сигурна ,че е имало такъв разговор. Е, какво ще се случи сега, когато Комисията е установила фактите. Нищо !
Оператора е наследника на Българската Телекомуникационна Компания от едно време. Сегашното отроче има такава практика от 2 години! Да не се ебават тия от комисията с потребителите... Били направили нещо, дрън-дрън ярина! Има две спечелени дела срещу компанията в български съд. Сега едното е трансформирано в насрещен иск и е насрочен арбитражен съд. В комисията получиха няколко любезни писма че ще ги таковат и тях и тия се размърдаха. Скоро се очаква дело срещу комисията за потулване на такива нелоялни търговски практики в Европейският съд. Те тамо е причината да се размърдат задн.ците от комисията. Мен ако пита някой - само омбудсман ни трябва. Сите комисии - съкращения! И тия и КРс-то и да не изброявам.
"...договор с нови условия по телефона..." Това Е Виваком. Обаждат се на някой, поговорят малко и получваш по пощата 'уж' оферта, но ако пропуснеш ситният шрифт накрая, който казва, че е нужен изричен отказ до 7 дни, се счита за сключен договор. :-Р
Ментел са много некоректни.
Осъдих Ментел за неправилно начислени суми по проведени разговори в роуминг. Общата сума по фактурите беше 19.94лв без ДДС. Отказаха да ги преизчислят и искаха да останат така, а аз да "приема" подарък в размер на 6 месечни такси, което пък надвишаваше няколко пъти посочената сума. аз отказах "подаръка" и исках да си платя редовно по тарифата за разговори в роуминг в Евросъюза. Е не стана. Е делото мина бързо. Сега имат да плащат и разходите по делото, които са 4 цифрена сума. Да са живи и здрави. А аз съм скромен и щастлив потребител на услугите им. До следващия път. Наточил съм сабята.
Това е ВИВАКОМ ! Лично съм потърпевш от тази измислена форма на сключване на договор - "от разстояние". Обадиха се под претекст, че съм лоялен клиент и мога да спечеля. Казах им - да, добре щом печеля. И след две седмици получих нов договор, сключен от разстояние, с който се заедължавам още 2 години да съм към тях. Е това ако не е мошеничество, здраве му кажи!
Това е Виваком! Изпращат ти формуляр, който ти не подписваш, защото не си уведомен предварително за времетраенето на договора по телефона. Това, че не им го изпращаш подписан, няма никакво значение, според тях, това, че не си СЪГЛАСЕН, означава автоматично удължаване на договора ти....???!!! Не ме интерисува, че са им се СКАРАЛИ, искам строги парични наказания за руско.българските тарикати- собственици. Немам нерви вече, на маймуни ни направиха....После защо имаме носталгия по миналото, е чак такива простотии не помним да е имало. Моля реститутките да не започнат да квичат...
Оператора с новото лого прибира незаконно пари от предплатени услуги при изтичане на 12-месечния активен период. Независимо, че в следващия месец ако заредите с 10 лв или повече ще си запазите номера. Подадох жалба в КЗП и ми възстановиха сумата. Сигурно хиляди не са се обадили - представяте ли си колко пари са заграбили тези хора?
Хехе, че кой друг, освен любимото ни *Бе Така? Не че другите кожодери от Ментел и Глобил са по стока. Просто тука няма никаква държава, никакви държавни органи, освен ако не става въпрос за рушвети и всеки ни прави на маймуни.
Хора просто трябва да се научите да казвате НЕ и толкоз ! Всички за които пишете са ме се обаждали , правили са всякакви опити да ме подхлъзнат , просто им казваш не и отиваш на място , ЧЕТЕШ МНОГО ВНИМАТЕЛНО КАКВО ТИ ПИШАТ В договора и тогава подписваш ! Мога да кажа само едно по темата такива ИЗМАМНИЦИ като м-тел няма ! Бях им клиент 14 години от НАЙ-НАЙ- първите и всичките тези години ме лъгаха и надписваха като полудели / не ги смених защото имах само златни номера / накрая не издържах и отидох точно във виваком ! Ще ви кажа само , че при същия брой карти и същото потребление в м-тел сметка ПОД 500 лв. нямах , сега сметките ми са около 100 лв. за всичко друго сте прави , просто не им се връзвайте ! Карайте на безсрочни договори и хич да не ви дреме , докато си плащате сметките те не могат да ви го прекратят !
Миналото лято ми звъннаха от Булсатком и ме попитаха дали искам да ми пуснат спряната карта, като ще платя 2 мес. вноски, а ще ползвам 6 месеца услугата им. Отказах. Отидох в техен офис и поисках инфо за промоцията им. Служителката ми каза, че тя не е запозната, и че това са промоции само по телефона. След като помислих малко офертата ми се видя изгодна и реших да приема, но не можело там - само по телефона, вече съм пропуснал шанса си! След няколко позвънявания и устни молби до централния им офис ми звъннаха, съгласих се и ме включиха!!! Когато платих двети м. такси ми дадоха касов бон само за тях и нищо черно на бяло като договор. Но наистина ползвах 6 месеца срещу 2 месечни такси!
...Като дойде "Водафон", ще ги изфъчка всичките тези местни дребосъци с по около милион потребители от пазара, даже няма да им усети липсата със своите над 470 млн. клиенти от цяла Европа! Просто потърпете още мъничко, те идат, длъжни сме като останалите членки, които биват обслужвани от тази фирма. Поддържайте сметки за не повече от 15-18 лв., колкото да не е без хич и само в случай на нужда, не дай бог. Другото вече е ясно. Просто не може и няма да ни дадат да се дърпаме повече.
Много защитен този телеком. Не смеят да му кажат името, като че ли преди него има гриф "СТРОГО СЕКРЕТНО". Направо да го ожалиш.
В Австрия без договор и без месечна такса - 4 цента минутата или СМСа във всички мрежи. Друга оферта е без обвързващ договор и 7,50 евро месечна такса струват 1000 безплатни минути + 1000 безплатни СМСа и неограничено интернет ...
И на нас се обаждаха по телефона от Виваком.на съпруга ми да си поднови договора Ние отказахме. Сега като прочетох тази статия се притесних.
Не знам защо не казват името му, но точно така Виваком се опита да подведе баща ми. Баща ми мислеше, че ще му пратят договор, а те му пратиха вече сключен и ако не е съгласен в 7 дневен срок да се откаже, а писмото дойде последните 2 дена от този срок. Съответно като се обади до Виваком му искаха точен ден и час кога са му са се обаждали!!! Наглост до безкрай!
A може ли да кажем, че е Виваком и че са идиоти на телефоните!!! Майната им на тях и на Ментел, махнах се миналата година, след като там брутално ме излъгаха със сметката
в израел няма договори говориш без лимит и интернет без ограниченя само за 20€ ялко че го няма това в балгаря. вие там сте направо мазохисти как живеете
Като чета коментарите ,май всички смятате,че Виваком прави номерата :)) Всички са такива колеги.Аз съм към М-тел ,и те са същите говна.Вече се чудя към кой оператор да се прехвърля:(((
VIVACOM със сигурност участва в схемата. Кого защитава КЗП като не цитира нарушителя?????
Краят на статията е грешен!!! Внимание!!! Промененият в края на 2011 г. закон казва, че след изтичане на срочен договор той може да бъде продължен за същия срок само със съгласието на абоната. Но ако няма съгласие, това не означава, че договора престава да действа - закона казва, че при липса на съгласие договора се трансформира в безсрочен. А това означава, че може да бъде прекратен с едномесечно предизвестие. Така че, не се заблуждавайте - и да изтече срока на договора ви, виваком ще продължи да ви праща фактури докато не си прекратите изрично договора.
да, така е. това не ги прави по-малко измамници. Измамници и то рецидивисти! Тези са за линч. Не само те. Правата на всеки нормален човек се нарушават всеки ден! И нашата държава, НАШАТА, не прави нищо. Е какъв е изхода?
Да, но мога ли например да прекратя договора си месец април 2013, ако договорът ми е изтекъл февруари 2012? Или трябва пак да чакам цяла година, или да дебна точната дата на сключването му? Защото те твърдят, че нямало вече подобен закон.
Да, можеш. Ако договора е изтекъл през февруари 2012 г., то значи той е бил срочен. Ако е бил едногодишен и ти беше дал съгласие за продължаването му, той щеше отново да е едногодишен. Ако не си дал писмено съгласие, договора е станал безсрочен, а не срочен за една година и поради това, като безсрочен, подлежи на прекратяване с едномесечно предизвестие. Отиваш във виваком и им казваш номера си, казваш им че искаш да пуснеш предизвестие за прекратяване и това е.
Крайно време е да се подгонят Телекомите у нас,защото всичките нарушават подло правилата!