Коментари - Млада шофьорка спаси по чудо себе си и своите приятели в тежката катастрофа на АМ "Тракия" | dnes.dir.bg
назад

Млада шофьорка спаси по чудо себе си и своите приятели в тежката катастрофа на АМ "Тракия"

"Учил съм я, за да я пусна сама до морето и обратно, значи й имам доверие", разказа бащата на 19-годишното момиче

Обратно в новината
| Редактор : Антония Чорева

Коментари - Млада шофьорка спаси по чудо себе си и своите приятели в тежката катастрофа на АМ "Тракия" | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

Ние се учим цял живот и най-вече от грешките си.За нейните 19 г , колко може да е научила?! Смятам, че по-скоро въпросното момиче има завиден рефлекс.

Сърбия караме на карта в българия удряме магнитна.

Всички магистрали в България трябва да бъдат преоборудвани с по-високи и здрави мантинели.

"Учил съм я. За да я пусна сама до морето и обратно, значи й имам доверие", разказа бащата на младата шофьорка." Умилително. На какво я е научил - че може да нарушава закона (когато я е разкарвал по кварталните улици, правейки се на автоинструктор в домашната им необорудвана кола с думите, важното е, дъще, да не те фанат). А иначе, спасил я е случая, защото няма кола която да спира за секунда, та ако ще и световен шампион да я управлява. Ако е била с няколко метра по напред, да си е заминала. Селска журналистика.

Бог да прости умрелите и да дари здраве на живите! Такъв им бил късмета! Всички сме в БОЖИИТЕ ръце!

Не се хвали, а се кръсти и благодари на Онзи горе. И най-опитните шофьори може да катастрофират.

Виновен е световният хъс за трупане на бързи пари. Тираджията за да заспи е бил подложен на труд и умора извън регламентите. А тоя Боко е прибрал пари от материали за инфраструктурата. Чудно ми е кога сам тоя олихофрен ще се нахендри в неговата си мантинела.

Понеже едни хора са си карали по пътя, по техни си дела и внезапно вече ги няма, може би е редно да попитаме великите строители на магистрали в България: Защо в България магистралите нямат нанесени вибриращи ивици от двете страни, като това са едни от най-важните средства за обезопасяване? Защо някой в България е решил да спести от направата им и така да прахоса нечии животи? При положение, че същите вибриращи ивици(rumble strips в USA) доказано спасяват животи, като събуждат заспал шофьор преди още колата/камионът му да са напуснали напълно платното на движение.

А "научили" я,... да са ибе или само духа??;))

Учил я бил да кара. Да се радва, че е имала късмет, а не е на мястото на загиналите. Те също са знаели, ама е нямало къде да избягат. Сега ако ни кажете и името да знаем коя е тази героиня и да я направим известна. Може и да пуснете и предизвикателни снимки и други пакентерий за живота ѝ.

Както е казал великият воин Пакентерий, в българския език съществителните в множествено число не могат да завършват на Й. А ако се интересуваш от пикантерии за младата дама, най-вероятно тя си има с кого да ги сподели, надали сме ние тук във форума дирски

Там е такова друсане, че е АБСУРД точно там да е заспал...Така че причината куца яко. Съболезнования на близките на загиналите. Моля се за това детенце - дано Господ го поживи.

Общо взето си прав, само че лявата лента е читава и ако се е изнесъл в нея, му трябват само 500м за да закърти, а после страшното е само на метри наляво.

"учил съм я".

Магистрала, гордост на мутрата....

Не се хвали и не дърпай дявола за опашката ами викай Пази Боже ! Господ е спасил детето ти ,че не е било на мястото на другите коли! Да ти е живо и здраво и Господ да продължава да го пази !

бащата да направи курбан, на секунди се е разминало, Бог се е смилил над тези деца...

Това е резултат от чакането по границите. Ставаш напълно не адекватен от чакана.

От Полша за Бургас? На коя точно граница се чака?

ЗАЩО ОТМЕНИХА ПРАВИЛОТО, В НЕДЕЛЯ ДА НЕ КАРАТ ТИРОВЕТЕ

То оставаше тази шофьорка да не знае и къде е спирачката !

Чудя се защо турските тираджии на запад карат стриктно спазвайки правилата на движение, спят по разписание и си плащат глобите като попове, а като минават България карат с превишена скорост и дремат на волана.

В България само турските шофьори ли карат така , ИЛИ ВСИЧКИ НИЕ ?

сложих ти минус, защото аз не карам така, което значи, че не всички карат така.

Пътищата ни са кривондели! Шофьорите ни са тъпанари! Аз лично патих от несъобразена скорост с пътната обстановка! Да, пътя беше на дупки и излетях на завоя, ама докато чаках полиция, минаха много коли, камиони, автобуси и никой от тях не излетя! Кой е виновен - пътя или аз!? А това, че има заспал шофьор, как може да се коментира ... И това съм патил - събудих се в храстите на другата лента - за секунди! Сега не минавам 90, а населено място с 40, не повече! Благодаря на Бог, че нямаше ранени и жертви! Хора, карайте разумно.

Жалко за починалите и пострадалите, но точно в този район магистрала НЯМА. Не знам коя фирма строител на магистрали крият и не санкционират, но участъка Чирпан - Стара Загора е ужасен от близо 5 години и не може да се нарече дори част от магистрала. Явно комисионните дават имунитет срещу ремонт и чакаме да мине време за нова обществена поръчка.

Аз помня Станишев като откри магистралата. Тогава свършваше с кръгово при Стата Загора. Май Трейс я строи.

На Плужека /СС магистралата свършваше до Чирпан /и настилката е друга. Тази до СтЗ е на Тулупа/ББ.

До Чи само факти от Уикипедия. През 1995 година правителството на Жан Виденов тегли заем от Европейската банка за възстановяване и развитие и на 17 ноември 1995 година открива участък от 32 km, от Пловдив до Оризово – от 132-ри km на автомагистралата до края на 165-и km (по проект 167+500) при пътен възел Плодовитово.[5] През 2001 година е пуснат в експлоатация пътен възел Оризово от 165-и km до 169+700 km. Първото правителство на Бойко Борисов е деветдесето правителство на Република България, назначено с Указ № 274 от 27 юли 2009 г. на Георги Първанов. През 2010 година правителството на Бойко Борисов започва строителството на последните отсечки по проект „Доизграждане на АМ „Тракия“, лотове 2,3 и 4“ с обща дължина 115 km, финансирани от Кохезионния фонд на Европейския съюз и държавния бюджет. Инвестицията е за 699 648 287,19 лева. Лот 2 Стара Загора – Нова Загора; Лот 3 Нова Загора – Ямбол; Лот 4 Ямбол – Карнобат. Катастрофата е на 163 км., т.е. в участъка строен в периода 1995 - 2001г. Къде видя в цялата работа ББ?

Чудо да натиснеш спирачката при положение, че пред теб се е обърнал ТИР !? Бих признал "чудо" ако видя onboard запис от нейната кола. Всъщност това ще е мн интересно, нали вече е модерно да имаш видео регистратор? Друго ми е интересно. Защо никъде не се казва в статиите къде са пътували загиналите? Гледайки снимките предполагам че в бялото БМВ (което се познава че е БМВ единствено по капачките на джантите) кой знае с колко е летяло то. И другите сигурно в тъмно синята кола която половината липсва. Жалко че е станало 17ч в неделя и то посока София. Ако беше по друго време нямаше да са толкова нагъсто колите и цели 5 да се нацелят в ТИР-а .. или по-скоро той да ги нацели.

Колкото и да си я учил, нищо не може да замени опита зад волана, така че да, чудо е.

Никаква мантинела не може да задържи тази 20-тонна маса по скоростта на този ТИР-убиец. Съболезнования за близките на загиналите невинни хора.

https://www.vbox7.com/play:67a3415b37?p=playlist&id=2074893&order=date

Сега потърси клип вместо с празен автобус с 20 тона тир, увеличи скоростта от 67км/ч на 90 км/ч и свали височината на мантинелата.

Или шофьора е заспал, или наблизо има Разболяваща антена на А1 или Виваком и може лъч от тая антена да е минал през очите на тоя човек и той да е ослепял за няколко секунди и да е катастрофирал... А ако някой стои на това постоянно, може да ослепее завинаги.

И аз видох един лъч, ама "кожен"лъч да лети към задника ти! Кух, кух, та вдлъбнат!

Не само ослепява ами и мигновено 5джито раболява от коронавирус. На бас след аутопсията ще кажат че е умрял от коронавирус мигновено и това е причината за катастрофата.

бе напраао снайперист го уцели

Татенцето кърти...Абе х сплескан, да се благодариш че е жива. И спри да цвъкаш.

Магистрала в България няма! За да има такава трябва да са покрити норми като брой платна годни за движение. Пътят "Тракия" е само с ЕДНО плътно що годе годно за движени,а на различните места то се сменя от ляво в дясно,а на някой участъци годна за движение е само аварийната лента. Тези прасета в парламента трябва да ги натоварят в един камион за прасета и да ги прекарат по веднъж по всяка лента и в двете посоки. Така става като свинете избират закони и управляват хората и човеците.

Обществена тайна е, че турските шофьори от сърбия насам късат шайбите и карат нон стоп. Защо? Защото и в Сърбия и у нас всичко минава с рушвети. Проблем първи Мантинелата - под всякаква критика - вчера на поне 10 места беше скъсана и не беше поправена!! Изкривена от предишни катастрофи. Оставянето в това състояние е подсъдно и трябва да води до присъди за непредумишлено убийство от страна на отговорните от АПИ. Пътят - лунен пейзаж - от поне година стои с ограничение 90. Ама никой не кара с 90. В лява лента фучат със 120-150-200км, все едня няма ограничение. В дясна - ако караш с 90 ще ти изпадат пломбите. ТИКВАТА и неговите лакеи явно им е удобно. Сега нищо чудно спешно да я оправят и тъй като е спешно - без конкурс. Забрана за движение на тежкотоварни автомобили лятото??? Къде отиде. Единствента цел на тези забрани е да пазят човешки животи. Всичко по-горе е в последствие на хаоса в държавата който Боко и калинките умножиха многократно откато са на власт..

Този не е ли от Полша?

Ако е заспал наистина това е резултат логичен от (без)действията на корумпягите от ДАИ/КАТ, които трябва да извършват контрол и да проверяват проф. шофьори за спазване на работноия/почивния график и МПС-тата им (за техн. изправност). Докато се продават за някоя банкнота, така ще е. То вие сте свикнали, де. А за конкретния предмет на статията не мисля, че има какво да се коментира. Винаги покрай такива истории за съжаление излизат пост-фактум някакви герои, самоотверженици и т.н. които освен тях самите, никой друг не ги е чул/видял ама ей на

Божа работа!

Много съм глупав! Не разбрах какво е чудото? Камионът, движейки се към Бургас, напуска платното си, къса мантинелата и размазва колите, движещи се в обратна посока. Девойчето е настигало камиона и разликата в скоростите им е била като на градско движение. Единствената опасна точка в този случай е мястото на задминаване- в областта на предния ляв фар и предно ляво колело на камиона! Бай, бабо....

Просто е имала дни да живее, момичето. Как се спира "за секунда", като караш с 120-140 км/ч? Още повече, нещата при такива катастрофи се развиват за части от секундата, нямаш време да реагираш, само една бърза мисъл "I am fucked..." ти минава през главата, и после черно... Да пази Господ, да не се случва, има неща, които просто са извън твоя контрол...

Татито нали трябва да е горд. За него физиката е ала-бала. Неговата щерка може да спре за части от секундата. Защото ТОЙ я е учил да спира.

Предполагам, че бащата е искал да каже, че момичето е запазило самообладание и е успяло да спре, защото е можело да се паникьоса и тогава лошо.

Боже, сетила се е да натисне спирачката! Невероятно!

Този участък да не е творение на "Батко и Братко" и БСП !?

Да, правен е от 2003 до 2007 година.

От 2007ма до 2020та са 13 години. Ремонт? Ама пари за ремонт Европа не дава? И Тиквата не дава.

1-2 год след откриването .

Неравностите, коловозите, ямите, изтритата маркировка по българските пътища даже са полезни. За "НЯКОЙ". Гарнирани с тировете-убийци, с разхождащите се безконтролно коне, кучета и пр. оформят една ИСТИНА за пътищата в родната България. Другото е бъдеще време и безотговорност. НЕ ни убивайте по пътищата, ЖЕЛАНОТО НЕ Е ДЕЙСТВИТЕЛНО.

Като пропуснем „лиричните отклонения“ в началото, какво научаваме от написаното: 1. Научаваме, че младата шофьорка е реагирала правилно и слава Богу!(или нека е, както е написано – на баща ѝ). Имала е достатъчно време(„за секунди“), защото се е движила след тира и „няколкото секунди“ са напълно достатъчни в такъв момент. 2. Научаваме, че маршрута на тира е Полша – Бургас и е с „над 10 тона козметика“. Козметиката е сравнително не плътен товар и 10 тона не са пълния капацитет на тира. 3. Липсва информация за спирачен път(то как ли да се установи такъв при тази силно вълниста настилка, „гордо наречена магистрала“)! 4. Липсва, също така, информация и за регистрацията на тира и националността на водача!(все пак - важна информация) Случайно ли е пропусната? 5.Но научаваме(отбележете!): „шофьорът, чието тяло по информация на БНТ, ВЕЧЕ Е ОТКРИТО, е заспал зад волана.“ ГЕНИАЛЕН ИЗВОД И ЖЕЛЯЗНА ЛОГИКА: 1-заспал ЗАД ВОЛАНА, 2-катастрофирал, 3-умрял и след всичко това тялото му е открито(означава че е търсено – КЪДЕ?, ЗАЩО НЕ Е БИЛО В КАБИНАТА и какво/кой е намерен) По тази отсечка(по скоро – дъртракова тестова писта) и мъртвец ще се събуди, камо ли да заспи! Известен факт е, че при „директна среща“ на тир с леки автомобили, най- леко пострадалия е водача на тира! На въпроса: Дали няма някакво количество „зелен хайвер“ в информацията, оставям сами да си отговорите!

Тировете на влакови композиции и до другата граница!

Защото ТИР-овете трябва да се качват на влакови композиции, а не да ни разбиват шосетата и да увечичават и трафика. Няколко пъти съм виждал ТИР да криволичи и едва да спира - явно задрямал шофьор. Понеже на всичко отгоре и бързат да минат България и не почиват достатъчно. Обаче заради ДПС и лобитата им в автобусните превози чисто и просто зарсипахме БДЖ - затова не можем и да организираме превоз със железници. Както винаги рибата се вмирисва от към главата. Продъжавайте да гласувате за гнидите от големите центристки популистки ГЕРБ/БСП/ДПС - една и съща гнилоч.

е хайде стига подвеждащи заглавия..момичето господ я е спасил учене групости..другите не са учили..тъжто наистина .. .

Глупости на търкалета... Бойко "строителя" такава магистрала ни построи, с неравности, че сега трепи хора. Затвор на ГРОБарския боклук и цялата му пасмина.

Този участък е строен при БСП !

Доколкото видях от репортажите, на табелка се вижда 160км, а там не е участъка с ограничение, който е от 168 до 208км. тоест не е в лошия участък, макар и там да не е много перфектен пътя...

Кой може да заспи на тоя селски път,който наричате магистрала? От тези неравност ми падат пломбите,а вие ни убеждавате,че заспал. Така вие изгодно на вас

Падат ти пломбите защото си чипар и си платил най евтините.колата ти тропа защото е на 30 години А боко е виновен само за едно, че има път. Ако нямаше щеше да си стоиш на село .

И на мен тази неточност (меко казано) ми направи впечатление. Да добавя и друго: "Катастрофата стана на един от най-тежките участъци на магистралата, по който от години има неравности." - Това е майсторство за правене на внушения.

Патища патища лошо качество каражби какво ги чакате Трепат се

Най-слабият Директор на ОПУ в страната! Само лъже и краде!

ТИР, пътуващ от Полша за Бургас, се обърна на магистралата и буквално затисна колите, пътуващи за София в насрещното платното. На секунди от катастрофата се оказва млада шофьорка, момиче на 19 г., което е возило още няколко тийнейджъри към морето. Боже слез си прибери бездарните писачи! На всичкото отгоре бащата каза, че благополучно са се прибрали децата в София...

И на мен тази неточност (меко казано) ми направи впечатление. Да добавя и друго: "Катастрофата стана на един от най-тежките участъци на магистралата, по който от години има неравности." - Това е майсторство за правене на внушения.

и защо по чудо?! доколкото чета, просто е натиснала спирачка и е спряла... милиони хора натискат спирачки на ден и се спасяват от сблъсък...

Чудото е че спирачките са спирали..

Милиарди са!

В този участък на магистралата е почти абсурд човек да заспи. Толкова е разбита, с напречни коловози през 30-40 метра, че само пън може да задреме при такова друсане. По-вероятно е тираджията да е карал в аварийната, че там е малко по-запазено и да му се е наложило да прави рязка маневра за излизане, като не е успял да овладее камиона. Та. Младата шофьорка и спътниците и да кажат какво са видели, а не как са спирали. И защо в статияна нищо не се казва за това. Дали няма връзка с едно скорошно изявление: Аз 60 милиона за ремонт на участък от АМТ, който не съм строил, няма да дам.

Лошия участък е 8км. по-нататък

ЛошиЯТ участък е от границата на Област Стара Загора, посока Бургас /средата на бившата самолента писта/ до надлеза за Стара Загора. Катастрофата е точно там. Затова по новините се появи точно областният управител на ОСЗ.

Ами педалите от правителството преди спираха тировете за пиковите часове през уикендите когато се знаеше че пътуват много хора и тировете задръстват допълнително трафика а са и сериозна опасност при катастрофи - е те това са резултаите щото казаха че транспортните фирми щели да губят много пари ако спират за почивка!! Живота на тези хора явно не струва достатъчно и печалбите на тираджиите да не падат...

Дълги години съм пътувал Пловдив - Русе... Турските шофьори са сред най-лошите! Много пъти съм им сърбал по парата. Не спят, не спазват ограничения, изпреварват в много неподходящи моменти - не знам защо го правят

Щото са домуси

Магистрала Тракия - детето на Доган и Бойко! Некадърна и некачествена като тях