Коментари - Международният влак от Букурещ блъсна пешеходец в Русе (снимки) | Днес.dir.bg

17-11-2017 20-11-2018

Коментари

бавно бързо не стойте пред движещо се превозно средство (то на фотоси е румънски сименс нафт."дезиро",познаващо се по врати окраска в долна им част несъцветна с тези на бдж) или на по-малко от поне 2 м странично от него ,живи здрави

Значи, сулчаят е като във влака за Одеса!... Горските животни от софийския зоопарк (мечката, вълкът, лисицата и заека), за добро поведение, били наградeни с екскурзия с влак до техните побратими в зоопарка в Одеса... Пътувайки, поо едно време на заека му се припикало, а и огладнял, но тоалената във влака не била почистена, а и нямало сървис във влака Заекът с последни усилия се стискал и на гарата в Букорещ слезна да се облекчи и да хапне нещо. Когато се върнал в купето, забелязал, че куфарът му го няма. Понечил да попита къде е, но другите животни мълчали гледали лошо и той си затраял. В същото време мечката си дояла баничката, която носила, и бръкнала за салветка, за да си изтрие пръстите, но като не я намерила, се огледала и като видяла нещо рунатво и пухкаво (заекът), го хванала, изтрила се и го изхвърлила през прозореца. Заекът паднал в една мека никва, където селяни оряли и го спасили. След този случай заекът разправял за премеждието си и така възникнала прикказката. Та и нашата работа...

Какъв пешеходец ви гони, 'пешеходец' е понятие от движението по пътищата и няма отношение към движението на влаковете. Ето една дефиниция от викито: Пешехо̀дец е участник в движението, който се намира на пътя, не извършва каквато и да е работа на него и не използва моторно превозно средство, за да стигне до желаната дестинация. Влаковете не вървят по пътищата ...

Бягай бързо да видиш дали е станало на пешеходна пътека и да кажеш да или не овреме докато е топла новината. Пък после ще ти разкажа как един някогашен търговец си избирал качествен чирак ...

Много тъпо Прокопи, много тъпо!

как така не върши нищо ... чува ,вижда,мирише нещо намиргащо се в окръжаваща го среда&информация за това ->центр.(главен) мозък в кафа му за прием&анализ&решение,а то ж.п.си е железен път,и да бута или дърпа количка (която си е прев.средство) пак е пешеходец па даже &он си е прев.средство щот кундурите му му транспортират него самия; то много сложно&скъпо да се тури по един "обемен датчик" или фотоСензор\фотоКлетка и еле покриващ зоната на кой да е прелез с (не)пешеходен достъп да прати на секундата сигнал->влака&веднага да набие спирачки ама тъй измайсторено че да е осуетено премахване или повреда

Време е за промяна на правните норми и влаковите композиции да не се задържат при огледите на местопроизшествиета. Основания: 1. Гражданите нямат работа на ж.п.линията;2. Спирачния път на композициите на практика прави спирането безмслено , дори и машинистите да забележят минаващия или стоящия на линията човек...

отвсякъде оградено &с зелен плет и с квадратчеста ограда ? & с камери където все още няма надлез или подлез ? дронове патрулиращи по протежение ѝ? ами тонове желязо+акумулирана кинетична енергия+налична предвид масата на обекта потенциална енергия не спират аламинут отведнъж поне според дотук действащи спирачни системи възможности ,живи&здрави

На пешеходен път е, ама влака е с предимство. Пиши сега как се избира чирак.

"звинете,моля,благодаря,ами,щото..я дай още веднаж,та мое и те разберем що кАза.

Пак изкукали дрътняци. Заради тях машиниста ще го отнесе. Няма ли изкукалите дрътняци да изчезнат най-сетне? Като са изкукали, да ги прибират родбините им, да ходят по социални домове, а не да скитат имда създават опастности. То и така вече, навсякъде я влак, я дръндолет 100г., я някаква ограда някой строи "бизнес" прави, пари теоши...

Преди 30г живеех в този регион. Точно зад ВТУ “”Ангел Кънчев” сега русенски университет. ЖП линията тогава нямаше ограда и можеше да се мине отвсякъде. Предполагам , че и тогава е имало произшествия , но се е съобщавало. По целия “бял” свят ЖП линиите са заградени. Ако има място за пресичане , то е означено със 1000 знака, че трябва да се оглеждаш, правиш го на свой риск и винаги има червен светофар. Машиниста не е виновен а за дъртака това е естествена селекция.

Сигурно е мислел че в е с предимство

"Гражданите нямат работа на ж.п.линията." А как , според теб, трябва да се пресече линията? С прескок, с летене, или копане на тунел? Човекът е пресичал на РАЗРЕШЕНО място. Просто, не е оценил правилно конкретната ситуация. И си е платил за това.

Крайно време е да започнем да посттавяме надлези не само на такова кръстовище. Безсмислени зебри, безсмислени светофари насред булеварда, които затрудняват претоварения трафик са предпоставка за редица инциденти и ежеминутен тормоз за шофьори и пешеходци. Да не говорим, че много от тези невралгични точки са в близост до училища или детски градини.

Ти виждал ли си възрастен да минава по надлези или подлези? :) А аз не.

те едни стъпалообирудвани оридори под или над же че то :( де им е рампата:)

да бе онуй локомотивче нафтово червено само с една кабина или по средата или малко по към единия край щеше да пуфка постоянно принципно ,тъй барем по тупурдия може се огледа човек какво става

във века &предходния такъв на толкоз много произведени електронни&електротехн.джаджи как пък не бяха примерно идейно монтирани аларма+светоДиодни лампички&радиоВълнов предавател сързан с пусков им механизъм та щом далекостоящи от тях фотоКлетка,обемен датчик\сензор бива задействан (в обхват ѝ,му навлезе влак) &пуща сигнал безЖично ->светл./звук.сигн-я в зона пешеходно проходим прелез,но трасе понякога се обхожда пеш от длъжн.лице -же пе ец или се ремонтира от него или жп група,може би тогаз да се деактивира временно датчика,сензора,фотоКлетката &ако иде влак да се активира пак

а не е ли по-лесно да спрем да блеем нанякъде, докато пресичаме линията? Доста по-лесно за изпълнение и съвсем нормално поведение, г-н Надлез Подлезов.